TKANINA BAWEŁNA MATERIAŁ MINKY WZÓR ŁOWICKI 1m (6541047475)

zakończona
12,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka48 11,00 zł
  • Pocztex Kurier48 11,00 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Katowice
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • kolor: biel, czerń, żółcie, pomarańcze i czerwienie, róże, błękity, zielenie, inny kolor, wielokolorowy
gramatura 140 g
bawełna szerokość - 160 (-/+ 2 cm)
100% bawełna - wzór łowicki - najwyższa jakość - certyfikat
Certyfikat jakości Oeko-Tex nadany przez Instytut Włókiennictwa
w Łodzi jest potwierdzeniem, że tkanina jest bezpieczna dla dzieci
Szukasz czegoś lepszego, innego niż zwykła bawełna pościelowa?
Bawełna o pięknych wzorach łowickich. Przyjemna w dotyku.
Tkanina cięta z belki o szerokości 160 cm.
Kupując 1 sztukę nabywasz 1 mb materiału o wymiarach 160 x 100cm
Kupując większą ilość w jednym wzorze kupujesz proporcjonalnie więcej metrów, które wysyłamy zawsze w jednym kawałku.
Wypełnij formularz allegro (wiadomość dla sprzedającego)
należy wpisać wybrany wzór tkaniny oraz ilość metrów.
W przypadku zakupu paru wzorów należy podać ilość metrów z poszczególnego wzoru.
Dostępne kolory bawełny Przed zakupem odśwież stronę , aby potwierdzić dostępność wzoru
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u _J_O_K_E_R_ za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka24 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Paczka48 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Pocztex Kurier48 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 32 355 74 31
    DZIAŁ TUSZE I TONERY - od poniedziałku do piątku w godzinach: 9.00 - 16.00
  • +48 505 185 136
    DZIAŁ TUSZE I TONERY - od poniedziałku do piątku w godzinach: 9.00 - 16.00
  • +48 786 955 556
    DZIAŁ TKANINY - od poniedziałku do piątku w godzinach: 9.00 - 16.00

reklamacje

Regulamin / dział TUSZE I TONERY Reklamacje 1. Każdą reklamację prosimy zgłosić wysyłając e-mail na adres: reklamacje@koli.pl 2. Odesłanie reklamacji odbywa się na koszt kupującego. 3. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie. 4. Do reklamowanego towaru prosimy o dołączenie kserokopii paragonu lub faktury zakupu. W przypadku braku kserokopii dokumentu świadczącego o jego zakupie w firmie P.H.U KOLI S.C. rozpatrzenie reklamacji nie będzie możliwe. 5. Do sprzętu musi być dołączony formularz reklamacyjny, prosimy o jak najdokładniejsze opisanie występujących usterek i wad. Umożliwi to szybszą diagnozę problemu i realizację danej reklamacji. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. 1. Wadliwy towar prosimy przesłać Pocztą Polską po wcześniejszym ustaleniu terminu zwrotu. 2. Po naprawie towar zostanie odesłany do klienta na koszt firmy P.H.U KOLI S.C. 3. Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny i firma nie wykryła usterki serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki. 4. Reklamacje towaru rozpatrywane będą najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia produktu do firmy P.H.U KOLI S.C. 5. Zasady reklamowania przesyłek dostarczanych przez Pocztę Polską S.A reguluje § 34 Regulaminu świadczenia powszechnych usług pocztowych z dnia 21.09.2005 r. Regulamin / dział TKANINY I. Postanowienia ogólne 1. Realizacja zamówień (materiały sprzedawane na mb) do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia oraz momentu zaksięgowania wpłaty. Realizacja zamówień pod zamówienie indywidualne ( Tipi / Koce / Poduszki itp. ) do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia oraz momentu zaksięgowania wpłaty. 2. Odbiór osobisty tylko po wcześniejszym uzgodnieniu e-mail (odbiór nie jest możliwy na następny dzień po zakupie). II. Odstąpienie od umowy 1. Zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta, każdy Klient, który nabył w Sklepie Towar jako konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, może odstąpić od umowy sprzedaży Towaru na zasadach i w sposób określony na stronie. odstąpienie od umowy. 2. By skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy wystarczy zapoznać się i postępować zgodnie z treścią informacji znajdujących się na stronie odstąpienie od umowy. 3. Nie podlega prawie zwrotu towar cięty na indywidualne zamówienie klienta. 4. Nie podlega prawie zwrotu towar szyty na indywidualne zamówienie klienta, po wcześniejszym ustaleniu i zatwierdzeniu przez klienta zamówienia – w tym przypadku przysługuje prawo reklamacyjne. 5. Dostarczenie towaru zwracanego leży po stronie kupującego, i to kupujący pokrywa w całości koszty dostarczenia zwrotu do sprzedającego ( należy wybrać najtańszą formę doręczenia rejestrowanego, aby przesyłka nie zaginęła ). 6. Sprzedający po otrzymaniu zwrotu i pozytywnym potwierdzeniu stanu towaru zwraca kwotę transakcji kupującemu jaką poniósł ( towar + koszt przesyłki) lub częściowy zwrot jeżeli był zakup wieloprzedmiotowy, w tym przypadku zwrotowi podlega tylko koszt towaru zwracanego. Sprzedający na podstawie oświadczenia przesyła kwotę zwrotu na wskazany rachunek bankowy klienta w terminie do 14 dni. II. Reklamacje 1. Reklamację dotyczącą niezgodności ilości, uszkodzenia materiał, uszkodzenia w transporcie prosimy zgłosić wysyłając e-maila do 3 dni od odebrania przesyłki. 2. Odesłanie reklamacji do sprzedawcy pokrywa Kupujący. Koszty ponownej dostawy reklamowanego towaru do Kupującego pokrywa Sprzedawca. Reklamacja nie będzie uwzględniona w następujących przypadkach: 1. Jeżeli wada towaru powstała na skutek jego niewłaściwego użycia (np. nieprzestrzegania wskazówek dotyczących prania) lub przechowywania. 2. Tkaniny sprzedawane na metry należy reklamować przed ich przecięciem, a jeżeli wada zostanie odkryta dopiero w trakcie ich obróbki należy niezwłocznie przerwać prace, w przeciwnym razie reklamacja nie zostanie uwzględniona. 3. Jeżeli Kupujący nie dostarczy dokumentów niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji. 4. Nie podlegają zwrotom towary w stanie przetworzonym. Reklamowanie towaru w stanie przetworzonym nie będzie uznawane przez sprzedającego za uzasadnione. Za przetworzenie towaru uznawane jest jego pocięcie na części. 5. Nie podlegają zwrotowi towary posiadające wady nieistotne tzn. nie mające istotnego wpływu na efekt końcowy który może być osiągnięty przy profesjonalnym jego przetworzeniu np. niewielkie zabrudzenie.

pozostałe informacje

Konto Inteligo 50 1020 5558 1111 1202 9270 0076 Odbiór osobisty - płatność tylko gotówką