TIPRO BLUE+ 8'' LED/USB FV23% POS NOWY UNIKAT GW12 (6482658522)

zakończona
199,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • czas wysyłki: natychmiast
  • przekątna ekranu (cale): 8.00
  • złącze: inne
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 10.00 [kg]
  • rozdzielczość natywna: 800×600
  • proporcje matrycy: klasyczna 4:3
  • kontrast (x:1): 300
  • jasność (cd/m2): 200
  • czas reakcji (ms): 5
  • maksymalny kąt widzenia (stopnie): 160
Masz pytania?
Tel: 791471102, mail: turbopar@o2.pl
| Strona o mnie | Komentarze | Wszyskie aukcje | Dodaj do ulubionych | Zadaj pytanie |
Gwarancja
12 miesięcy
Wysyłka:
Paczkomat: 8.60 zł
Kurier wpłata: 15 zł
Kurier pobranie: 25 zł
Płatności:
PayU
Wpłata na konto:
43234000091320210000­000481

Opis:


BLUE+ 8'' LED
Customer Display

Zdjęcie poglądowe
Wyświetlacz POS dla klienta:

  • Monitor zabezpieczony dodatkową szybą chroni matrycę monitora przed mechanicznymi uszkodzeniami
  • Oryginalna podstawka zapewniająca szeroki zakres obrotu i pochylenia, aby dostosować pozycję wyświetlania optymalną dla klienta
  • Wyprowadzenie kabla - ukryte i zabezpieczone, ale dostępne
  • USB Interfejs do połączenia z komputerem
  • Możliwy montaż naścienny VESA 75x75
  • Minimalne zużycie prądu - 5W - ECO !!!
  • Możliwość podłączenia do 100 monitorów do jednego komputera
  • Możliwość pracy w trybie:
    • Pulpit główny
    • Extended Desktop - rozszrerzenie pulpitu
  • Zabezpieczenie przed wilgocią: Certyfikat IP40
  • Zgodność z systemem windows 32 bit: XP/Vista/7/Server 2003/LINUX
  • Parametrami monitora reguluje się z poziomu zainstalowanej aplikacji/strowników
  • Monitor podłącza się do komputera poprzez wolny port USB !!! Nie ma portu VGA/DVI - obraz przesyłany jest kablem USB !!!

Dane techniczne:
  • Matryca: 8'', TFT Active Matrix TN, 4:3, matowa, podświetlenie LED
  • Jasność: 200 cd/m2
  • Czas reakcji pixela - max. 5 ms
  • Kontrast: 300:1
  • Rozdzielczość: 800 x 600
  • Kąt widzenia: 160 stopni
  • Interfejsy:
    • USB
  • Norma TCO 03'
  • Kolor obudowy: czarno-szary
  • Montaż naścienny VESA 75x75
  • Funkcje stopy:
    • Obrót 270 stopni
    • Pochylenie 80 stopni
  • Waga 1 kg
  • Wymiary: 243×171×48 mm (W x S x G)
  • Moc:
    • Praca: max. 30 W
    • Uśpienie 0.1 W


Uwagi:
  • Monitor NOWY nie używany, orginalna folia ochronna naklejona na ekranie
  • Monitor ma ekran zabezpieczony dodatkową szybą
  • Wystawiam f-ry VAT 23%, podana cena brutto
  • Szczegółowy regulamin zakupów na Stronie o mnie


W paczce dostaniesz:
  • Nowy monitor POS Tipro Blue+ 8''
  • Oryginalna stopka
  • Kabel USB do połączenia z komputerem zintegrowany z monitorem
  • Zasilacz 12V
  • Zastępcze opakowanie kartonowe
Stan monitora - przykładowe oryginalne zdjęcia:
  • Monitor NOWY nie używany


Zapraszamy także na inne nasze aukcje !
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Polbank EFG S.A. 43234000091320210000000481
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 791 471 102
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 18:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
PHU STOPAR Tomasz Stoparek
Świerkowa 8
56-400 Oleśnica
Polska
 
1. Kupującemu będącemu konsumentem, który zawarł umowę ze Sprzedającym przy wykorzystaniu Sklepu, przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez podania jakichkolwiek przyczyn oraz bez ponoszenia kosztów. W celu odstąpienia od umowy Kupujący zobowiązany jest do złożenia Sprzedającemu oświadczenia w tym przedmiocie w terminie 14 dni od dnia odbioru zakupionego towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed jego upływem na adres korespondencyjny firmy listem poleconym lub przesłać podpisane oświadczenie o odstąpieniu na adres e-mail: turbopar@o2.pl. W przypadku przesłania odstąpienia drogą elektroniczną, Kupujący niezwłocznie otrzyma wiadomość zwrotną potwierdzającą otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. 2. W razie odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt.1., umowa jest uważana za niezawartą. Konsument ma obowiązek zwrócić towar przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 3. W przypadku odstąpienia od umowy, kupujący będący konsumentem pokrywa bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sprzedawca zastrzega możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności w przypadku odstąpienia konsumenta od umowy do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 5. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 6. Prawo odstąpienia nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów zawartych wymienionych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta tj.: -o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; -zawartej w drodze aukcji publicznej; - o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

W przypadku zaistnienia wad towaru, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, Kupujący będący konsumentem może skorzystać z uprawnień wynikających z Kodeksu cywilnego. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Kupującego, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych towarów z umową. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przez Kupującego przed upływem dwóch lat od daty wydania mu towaru przez Sprzedawcę. Reklamacje mogą być składane osobiście w siedzibie Sprzedającego, pisemnie na adres korespondencyjny Sprzedającego PHU STOPAR Tomasz Stoparek, ul. Świerkowa 8, 56-400 Oleśnica lub pocztą elektroniczną na adres: turbopar@o2.pl. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, - informacje dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady, - żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany odesłać do Sprzedawcy na jego koszt wadliwy towar. Jeżeli ze względu na rodzaj towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie przez Kupującego byłoby utrudnione, Kupujący obowiązany jest udostępnić towar Sprzedawcy w miejscu, w którym się znajduje. O rozstrzygnięciu reklamacji oraz dalszym sposobie postępowania Kupujący zostanie poinformowany w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zgłoszenia reklamacyjnego za pomocą wiadomości elektronicznej na wskazany adres e-mail lub telefonicznie. W przypadku gdy składana przez Kupującego reklamacja zostanie rozpatrzona na korzyść Kupującego, Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo niezwłocznie wady usunie i odeśle go na własny koszt . W przypadku gdy Kupującym jest konsument, koszty związane z postępowaniem reklamacyjnym pokrywa Sprzedawca. WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI DLA PODMIOTÓW NIE BĘDĄCYCH KONSUMENTAMI - zwanymi dalej podmiotem Firma P.H.U. STOPAR zapewnia dobrą jakość i sprawne działanie sprzętu w okresie podanym w opisie przedmiotu, począwszy od daty zawarcia umowy (jeżeli w opisie aukcji nie podano inaczej okres gwarancji (rękojmi dla podmiotów) wynosi 14 dni. Wady fabryczne lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji (rękojmi dla podmiotów) będą usuwane bezpłatnie w terminie zgodnym z obowiązującym prawem. Na czas naprawy firma "PHU STOPAR" nie ma obowiązku udostępniać użytkownikowi produktu zastępczego. Wadliwy towar należy dostarczyć do siedziby serwisu firmy w stanie kompletnym wraz z opisem dostrzeżonych wad lub usterek, oraz opisem okoliczności ich powstania. W przypadku podmiotów nie będącymi konsumentami koszty przesyłek reklamowanego przedmiotu ponosi kupujący.W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, podmiot zobowiązany jest do wyrównania kosztów związanych z ekspertyzą i diagnostyką a w szczególności, koszty ewentualnego odesłania produktu - koszty diagnostyki i ekspertyzy nie dotyczą konsumentów. Gwarancją nie jest objęty system operacyjny.W przypadku gwarancji minimalnej kondycji baterii głównej w urządzeniu przenośnym, ewentualne niezgodności należy zgłaszać w ciągu 7 dni kalendarzowych.Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe w przypadku: Samowolnych prób dokonywania przeróbek i naprawZdarzeniami losowymi np.: pożar, powódź, przepięcia sieci energetycznej, wyładowania atmosferyczneUszkodzenia mechaniczne i termiczne (w tym taśm HDD, zaczepów, gałek, klawiszy itp.) Naruszenia plomb lub naklejek gwarancyjnyc Gwarancją nie jest objęte naturalne zużycie materiałów eksploatacyjnych: kaset z tonerem i tuszy (zbiorniki z atramentem), kaset z tonerem i tuszy (zbiorniki z atramentem), Rolek pobierających papier, Elementów mechanicznych w urządzeniach drukujących ulegających naturalnemu zużyciu.Spadek pojemności baterii głównych laptopów i innych urządzeń mobilnych oraz baterii podtrzymujących pamięć. Sprzedawca nie odpowiada za straty wywołane utratą danych na nośnikach magnetycznych.W przypadku problemów we współpracy sprzętu z oprogramowaniem prosimy o dołączenie karty rejestracyjnej z numerem licencji i adresu producenta programu.Niedozwolona jest jakakolwiek ingerencja wewnątrz urządzenia od strony programowej oraz sprzętowej - overclocking , zmiana firmowego oprogramowania itp.Po okresie gwarancji firma P.H.U. STOPAR świadczy serwis pogwarancyjny. Prawa i obowiązki obu stron w razie gdy nabywcą nie jest konsument reguluje wyłącznie treść postanowień ujętych na niniejszej stronie.Wszystkie sprzedawane przez P.H.U. STOPAR monitory i laptopy mają matryce zgodne z normą ISO13402-2 klasy II. Oferowane matryce jako części zamienne też są zgodne z powyższą normą.W przypadku braku sterowników i / lub instrukcji obsługi w przesyłce, firma GT-Computers zastrzega sobie możliwość przesłania ich w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej W przypadku podmiotów nie będących konsumentami, wszelkie koszty postępowania reklamacyjnego ponosi kupujący.Zwroty od firm przyjmujemy po potrąceniu 10% tytułem kosztów manipulacyjnych Klauzula prorogacyjna dla podmiotów nie będących konsumentami: Dla wszystkich sporów z podmiotami nie będącymi konsumentami w związku z umowami zawartymi za pośrednictwem portalu Allegro, zastrzegamy sobie prawo prowadzenia spraw przed sądem właściwym dla firmy P.H.U. STOPAR tj. w Oleśnicy.

pozostałe informacje

Dokonując zakupu na naszych aukcjach akceptują Państwo poniższy regulamin: A) POSTANOWIENIA OGÓLNE Informacje dotyczące towarów znajdujących się w Sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do składania ofert (zamówień) przez Użytkowników. Poprzez złożenie zamówienia Użytkownik składa ofertę kupna określonego towaru. W przypadku, gdy towar objęty zamówieniem nie jest dostępny Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym Użytkownika. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT oraz nie zawierają kosztów przesyłki. Zamówienia realizowane są na terenie Polski i zamówienia należy składać w języku polskim. Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu (w dni robocze, w godzinach 9:00-18:00). Wszystkie sprzedawane towary zawierają dokładny opis ich właściwości odpowiadający opisowi stosowanemu przez producenta. Opis odpowiada właściwościom towarów sprzedawanych na stronach Sklepu. B) ZAPŁATA CENY Zapłata za zakupiony towar może zostać dokona: - przelewem (przedpłata) – na rachunek bankowy Sprzedawcy: PHU STOPAR Tomasz Stoparek UL. Świerkowa 8 56-400 Oleśnica nr konta: Raiffeisen Polbank 43234000091320210000000481 - przy odbiorze zakupionego towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej (za pobraniem). Użytkownik dokonuje zakupu towaru zgodnie z ceną oraz wysokością kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia. Wysokość kosztów dostawy uzależniona jest od sposobu dostawy wybranego przez Użytkownika. Brak otrzymania płatności na rachunek bankowy w terminie 10 dni od dnia potwierdzenia zamówienia w przypadku wyboru przelewu (przedpłaty) jako formę zapłaty, spowoduje jego anulowanie. Realizacja zamówienia płatnego w formie przelewu bankowego rozpoczyna się po zaksięgowaniu należności na rachunku bankowym Sprzedawcy. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia towaru wolnego od wad.