Thrustmaster T500RS PS3 PC PS4 GW FV (6910679505)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 899,00 zł
z 9 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 25,00 zł
  • lokalizacja: Poznań, Polska

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent: Thrustmaster

opis


Godziny pracy: Pn-Pt: 9:00 - 16:00

ul. Piękna 66, 60-589 Poznań
Thrustmaster T500RS czarny/srebrny
Skrócony opis:

Thrustmaster T500RS czarny/srebrny

PRODUCENT : Thrustmaster

KOD PRODUCENTA:

Towar jest NOWY, oryginalnie zapakowany w fabrycznym opakowaniu z gwarancją producenta.

Do każdego zakupu dodajemy paragon fiskalny lub Fakturę Vat


Thrustmaster T500RS czarny/srebrny


Specyfikacja produktu:

- 30 cm średnicy, metalowe elementy konstrukcji
- Kierownica będzie odczepiana (wymienne będzie samo kółko, co umożliwi przyszłe ulepszenie)
- 17 cm łopatki wykonane ze szczotkowanego metalu
- Łopatki na stałe przymocowane do podstawy kierownicy (dzięki czemu nie obracają się wraz z kołem kierownicy)
- Technologię H.E.A.R.T. (HallEffect AccuRate Technology), znanej z joysticków Thrustmastera (HOTAS WARTHOG) i wykorzystującej magnetyczny sensor, który jest w stanie odczytać 65536 różnych odchyleń kierownicy.
- Mechanizm odporny na tracenie precyzji wraz z upływem czasu (dzięki wykorzystaniu bezstykowego czujnika magnetycznego)
- Force Feedback z potężnym silnikiem (moment obrotowy 150 mNm, 3000 rpm, 65W, średnica 52 mm)
- Kąt obrotu kierownicy 1080 stopni (3 pełne obroty)

Cechy pedałów:
- Dwa tryb do wyboru: F1 (pedały ulokowane blisko podłoża), GT (pedały podwieszone)
- W 100% metalowe, z możliwością regulacji wysokości
- Wzmocniony pedał hamowania z możliwością regulacji siły oporu

  • Przeznaczenie:
    - PC,
    - PlayStation 3,
    - PlayStation 4 - * kompatybilna z większością gier na PS4 - lista na stronie producenta
  • Duża średnica kierownicy (30 cm)
  • Realistyczny obrót kierownicy aż o 1080 stopni !!!!
  • Manetki przy kierownicy stylizowane na Ferrari - przymocowane do podstawy kierownicy (nie kręcą się wraz z kierownicą)
  • Technologia H.E.A.R.T.*
  • System Force Feedback z mocnym silnikiem (moment obrotowy 150 mNm, 3000 rpm, 65W, średnica 52 mm)
  • D-Pad
  • Pedały metalowe - z dwoma trybami do wyboru: F1 (pedały blisko podłoża), po obróceniu podstawy i przełożeniu pedałów otrzymujemy tryb GT (pedały podwieszone na podstawie)
  • Pedały stawiają realistyczny opór podczas jazdy
  • Gwarancja 24 mc
Fotorafie produktu:
Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
8,60 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
Niemcy
pierwsza sztuka:
80,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
Czechy
pierwsza sztuka:
80,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1
Słowacja
pierwsza sztuka:
80,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
32,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
1

Punkty odbioru

Biuro Rossa
Piękna 66
60-589 Poznań
tel.: 616115530

  • Poniedziałek - Piątek 09:00 - 16:00
  • Sobota - Niedziela zamknięte

Płatność gotówką
Prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

12 miesięcy

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

  

Gwarancja

Gwarancja jakości producenta

Jeżeli produkt objęty jest gwarancją jakości producenta bądź importera, informacja ta zawarta jest w opisie produktu. Długość gwarancji wynosi zazwyczaj 2 lata dla konsumenta i 1 rok w przypadku zakupu przez przedsiębiorcę. W przypadku chęci uściślenia długości gwarancji prosimy o kontakt.

Gwarancja konsumencka w przypadku innych towarów niż akumulatory, baterie itp. wynosi12 lub 24 mc.

W przypadku zakupu towarów w naszym sklepie, takich marek jak tj.

Krups, Rowenta, Melitta, Tefal, Moulinex, Jawbone, Brother

serwis gwarancyjny jest realizowany tylko i wyłącznie za pośrednictwem sprzedawcy.

Prosimy o kontakt z nami: telby@wp.pl

Rękojmia

Jeżeli kupującym nie jest konsument w rozumieniu art. 22'1 Kodeksu cywilnego, stosownie do art. 558 Kodeksu cywilnego strony (tj. kupujący i ROSSA) wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady towaru.  Rękojmia między przedsiębiorcami jest wyłączona.

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Rossa
Piękna 66
60-589 Poznań
Dodatkowe informacje

  

Procedura reklamacji

 
 

Reklamacje należy składać drogą pisemną na adres:

Rossa

Piękna 66

60-186 Poznań

 
 

W celu skorzystania z uprawnień reklamacyjnych kupujący powinien wystosować do ROSSA na adres: Poznań 60-589, ul. Piękna 66, pismo w tym przedmiocie. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację oraz login i podstawę prawną uprawnień. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedający zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie w formie e-mail, bądź jeżeli nie będzie to możliwe w formie pisemnej.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wypełnionego pisma reklamacyjnego.

Reklamowany towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru.

Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują.

W przypadku reklamacji składanych przez przedsiębiorców, jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej, ROSSA uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.

Zwracane towary, w celu usprawnienia obsługi, kupujący powinien opatrzyć numerem zwrotu RMA. Numer RMA należy umieścić w widocznym miejscu na przesyłce. Numer ten można uzyskać pisząc e-mail na adres: telby@wp.pl Brak numeru RMA nie stanowi przeszkody w zwrocie towaru.

Jeżeli kupującym nie jest konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, stosownie do art. 558 Kodeksu cywilnego strony (tj. kupujący i ROSSA) wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady towaru.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Rossa
Piękna 66
60-589 Poznań

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

  

Odstąpienie od umowy - zwrot towaru przez konsumenta 

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy. 

2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy. 

3. W celu identyfikacji zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru RMA. Numer ten można uzyskać za piszą maila na adres  telby@wp.pl . Numer RMA powinien być opisany w widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru RMA nie stanowi przeszkody w zwrocie rzeczy. 

4. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy. 

5. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. ROSSA nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez ROSSA. 

6. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.

7. Sprzedający ma prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia mu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów: 

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

5) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

6) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 
 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: Wzór oświadczenia od umowy: 

 
 

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

 
 

[DANE SPRZEDAJĄCEGO] ............................................................................. Ja............................................................................................................................ 

niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy.................................................................................................................. 

numer oferty................................................. Data zawarcia umowy to .........................., 

data odbioru................................................. 

Imię i nazwisko............................................... Login Allegro................................................ 

Adres ............................................................. Data................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

 
 

Rękojmia

Jeżeli kupującym nie jest konsument w rozumieniu art. 22'1 Kodeksu cywilnego, stosownie do art. 558 Kodeksu cywilnego strony (tj. kupujący i ROSSA) wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady towaru.

O sprzedającym

telby
96,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

408

 

16

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,6

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,8

Kontakt

  • 616115530
poniedziałek - piątek
10:00 - 16:00

Informacje o sprzedającym

Informacje o firmie: Aneta Bałabańska prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą ANETA BAŁABAŃSKA „ROSSA” (zwaną dalej „ROSSA”), w Poznaniu (60-589), przy ulicy Pięknej 66, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Wałbrzycha pod numerem 31358, obecnie wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP: 886-147-05-85, REGON: 300074555.

Pozostałe informacje

Termin realizacji zamówienia.

1. Termin realizacji zamówienia podany jest na każdej aukcji, zazwyczaj wynosi maksymalnie do 14 dni roboczych, jeżeli uległby wydłużeniu zostaniecie państwo o tym poinformowani mailowo lub telefonicznie. 2. W przypadku zamówień dokonanych przez przedsiębiorców, zastrzegamy maksymalny termin realizacji zamówienia na podstawie art. 543'1§1 Kodeksu cywilnego do 30 dni.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia

roszczeń oraz dostęp do tych procedur.

1.   Rossa informuje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur regulowane są przez odrębne przepisy (np. ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, Dz.U.2001.4.25 ze zm.).

2.   Jeżeli Klient nie jest konsumentem, sądem właściwym dla rozpatrywania sporów związanych z zawarciem, wykonaniem lub rozwiązaniem umowy sprzedaży między stronami jest wyłącznie sąd właściwy dla siedziby ROSSA.

Sposób zapłaty

1.   Wpłata przelewem na rachunek Rossa.

2.   Wpłata przez płatności Allegro. W/w wpłaty należy dokonać w terminie 7 dni od dnia dokonania zakupu towaru przez Allegro.pl

3.   Płatność za pobraniem.

Gwarancja

Gwarancja jakości producenta

Jeżeli produkt objęty jest gwarancją jakości producenta bądź importera, informacja ta zawarta jest w opisie produktu. Długość gwarancji wynosi zazwyczaj 2 lata dla konsumenta i 1 rok w przypadku zakupu przez przedsiębiorcę. W przypadku chęci uściślenia długości gwarancji prosimy o kontakt.

Gwarancja konsumencka w przypadku innych towarów niż akumulatory, baterie itp. wynosi12 lub 24 mc.

W przypadku zakupu towarów w naszym sklepie, takich marek jak tj.

Krups, Rowenta, Melitta, Tefal, Moulinex, Jawbone

serwis gwarancyjny jest realizowany tylko i wyłącznie za pośrednictwem sprzedawcy.

Prosimy o kontakt z nami: telby@wp.pl

Rękojmia

Jeżeli kupującym nie jest konsument w rozumieniu art. 22'1 Kodeksu cywilnego, stosownie do art. 558 Kodeksu cywilnego strony (tj. kupujący i ROSSA) wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady towaru.  Rękojmia między przedsiębiorcami jest wyłączona.

Odstąpienie od umowy - zwrot towaru przez konsumenta

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie na piśmie - formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy.

2. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy; 2) dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.

3. W celu identyfikacji zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru RMA. Numer ten można uzyskać za piszą maila na adres telby@wp.pl . Numer RMA powinien być opisany w widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru RMA nie stanowi przeszkody w zwrocie rzeczy.

4. Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.

5. Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. ROSSA nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez ROSSA.

6. Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.

7. Sprzedający ma prawo wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia mu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

5) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

Wzór oświadczenia od umowy:

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] ............................................................................. Ja............................................................................................................................ niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy.................................................................................................................. numer oferty................................................. Data zawarcia umowy to .........................., data odbioru................................................. Imię i nazwisko............................................ Login Allegro................................................ Adres ............................................................. Data................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)