Thomson KCV521G DVI-D HDMI kabel 5m PC-TV (HDCP) (6542005097)

zakończona
14,95 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List ekonomiczny 5,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • Pocztex Kurier48 12,50 zł
Zakupy powyżej 500 zł
  • lokalizacja: Słupca
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • marka: Inni producenci
  • długość kabla [w metrach]: 5.00


WELBADOR

Profesjonalne markowe uchwyty do telewizorów i monitorów, kable, przewody



WELBADOR - telefon kontaktowy: 515-910-311, email: welbador@tlen.pl

Zapakowany w blister kabel

DVI-D HDMI, 5 metrów

firmy Thomson KCV 521G

- Do podłączenia: TV, Rzutnika z sprzętem: PC, Laptopem

- Do przekazywania obrazu wysokiej rozdzielczości

- Podwójnie ekranowany dla redukcji zakłóceń

- Zgodność z HDCP

- Wtyczki: DVI-D i HDMI

- Wtyki pozłacane

- Wtyczki fabrycznie zalewane

- Kolor: czarny

- Długość: 5 metrów

Paragon lub faktura.

Promocja cenowa na Allegro, nie przepłacaj - kupuj u bezpośredniego odbiorcy!!!

WELBADOR - telefon kontaktowy: 515-910-311, email: welbador@tlen.pl

Ewentualna wysyłka listem ekonomicznym/zwykłym na wyłączną odpowiedzialność kupującego.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Welbador za co najmniej 500 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
List ekonomiczny 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,50 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Pocztex Kurier48 12,50 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,10 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

pozostałe informacje

WELBADOR - telefon kontaktowy: 515-910-311, email: welbador@tlen.pl Z różnych względów nie zawsze jest możliwy kontakt telefoniczny, w takim przypadku dla pewności kontaktu zwrotnego warto napisać sms-a czy meila, (ze względu na multum telefonów od telemarketerów, ankieterów itp., Welbador informuje iż może nie oddzwaniać na nieodebrane połączenia). Z zakupów proszę rozliczyć się w ciągu 7 dni. UWAGA PRZY ZAKUPACH NA KILKU AUKCJACH, zdarza się że Allegro/PayU błędnie nalicza koszty przesyłki – najczęstszym błędem jest przekraczanie maksymalnych ilości sztuk dla danej przesyłki określonych przez sprzedającego w warunkach płatności i dostawy – problem istotny zwłaszcza przy wysyłkach listowych – Welbador nie bierze odpowiedzialności za błędy systemu Allegro/PayU. Kupujący powinien podczas zakupów kontrolować wartości proponowane automatycznie prze system Allegro/PayU by uniknąć niepotrzebnych komplikacji związanych z dopłata/opóźnieniem wysyłki. Oraz pamiętać iż przesyłki listowe możliwe są tylko do 2kg. Standardowo wystawiamy paragony, firmie możemy wystawić fakturę - o czym najlepiej poinformować i wskazać dane w formularzu dostawy i zapłaty PayU. Najbezpieczniejszą formą odbioru jest oczywiście odbiór własny, lecz na wyraźne życzenie klienta możemy wysłać kupione przedmioty. Preferujemy wysyłkę DPD - pełen monitoring paczki, ubezpieczenie, dostawa na następny dzień (szczegóły można doczytać na www.dpd.com.pl). Możemy też wysłać listem poleconym bądź paczką ekonomiczną, ostrzegamy jednak iż w razie opóźnienia w dostawie czy utraty zawartości - możliwości reklamacyjne są nieco mniejsze niż w przypadku DPD (szczegóły można doczytać na http://www.poczta-polska.pl). Po uzdolnieniu kupujący może przysłać własnego kuriera/odbiorcę. Ewentualna wysyłka małych przedmiotów listem ekonomicznym/zwykłym w kopercie bombelkowej - na wyłączną odpowiedzialność kupującego. Należy jednak zwrócić uwagę że będzie to tzw. gabaryt "B" i nie wszędzie/nie zawsze jest roznoszony, czasami zostawiane jest tylko awizo i z poczty trzeba samemu odebrać. Przy kilku zakupach odbiór osobisty zawsze 0 zł, koszt przesyłki i opakowania w przypadku: poczty polskiej - uzależniony od masy i gabarytów, a kuriera - raczej niezmienny. Preferuję wypełnienie formularza zapłaty i dostawy oraz wpłaty przez PayU. Oferowany towar zawsze jest fizycznie w naszym magazynie, przygotowanie towaru do odbioru/wysyłki realizujemy w ciągu 24 godzin - za wyjątkiem świąt i weekendów, spodziewając się szybkiego odbioru/wysyłki pamiętaj aby nie zwlekać z zapłatą. Ze względu na brak etatowego kasjera, przy odbiorze własnym (po uzgodnieniu możliwym też w weekendy czy w godzinach wieczornych) preferujemy przedpłatę. Wpłata bezpośrednio na konto bankowe zazwyczaj opóźnia przygotowanie towaru/wysyłkę, wymaga dodatkowej weryfikacji (częsty brak zbieżności danych z przelewu z danymi w allegro, czasami niekompletne czy niejasne tytuły wpłaty). Jeżeli dokonują państwo wpłaty bezpośredniej na konto bankowe w tytule wpłaty proszę o podanie: nick Allegro, odbiór osobisty lub adres do wysyłki (nawet jeśli jest taki sam jak w allegro), nr aukcji. Kolory przedmiotów mogą nieznacznie różnic się odcieniem od rzeczywistego - różnica wynika między innymi z ustawień monitora na jakim się zdjęcia ogląda. Jeżeli wysyłka dotrze uszkodzona - w momencie odbioru należy wypełnić odpowiedni protokół. W przeciwnym razie roszczenia do sprzedającego czy doręczyciela związane z uszkodzeniami powstałymi w transporcie są bezpodstawne. Ani poczta ani kurierzy nie przyjmują przesyłek - zgniecionych, z rozdartymi opakowaniami czy niestarannie zabezpieczonych. O odszkodowanie za uszkodzenie przesyłki w transporcie jako odbiorca/adresat możesz wystąpić sam do doręczyciela. Kupując i wybierając dostawę wysyłką, wyrażasz zgodę Welbador-owi na przekazanie swoich danych dostawcy/posłańcowi w celu realizacji wysyłki. Wyrażasz zgodę Welbador-owi na zawarcie i opłacenie umowy o świadczenie usług w swoim imieniu w celu dostarczenia przedmiotu aukcji. Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane regulaminie allegro). Najważniejsze: Na złożenie oświadczenia/informacji (meilem przed wysłaniem i na piśmie wraz z wysyłką/zwrotem) o odstąpieniu od umowy kupna, masz 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru. Następnie masz kolejne 14 dni kalendarzowych na dostarczenie/odesłanie towaru pocztą polską bądź kurierem lub po uzgodnieniu osobiście na własny koszt do Welbadoru (adres na dokumencie zakupu). Zgodnie z przysługującym prawem: Welbador wstrzymuje się z odesłaniem środków do czasu otrzymania i weryfikacji przedmiotu. Zaakceptowania wniosku o zwrot prowizji w Allegro. Jako iż kupujesz od firmy do zwrotu trzeba: jeśli jesteś konsumentem, dołączyć dowód zakupu - paragon - uniknięcie nadmiernych formalności i czasu w przeprowadzeniu korekty zgodnie z przepisami oraz płynny zwrot pieniędzy, a jeśli jesteś przedsiębiorcą i była wystawiona faktura; korektę wysyłamy w formie skanu do podpisu i odesłania też skanu. Gdy zwrócony towar będzie w stanie zmienionym, niekompletny, okaże się przerobiony/uszkodzony lub będą na nim ślady użytkowania, które wykraczają poza zakres zwykłego testowania/oglądania, a są to: zerwanie plomb czy metek, ponadto np.: pobrudzone ubranie, porysowana obudowa, ślady po czyszczeniu, podarte a nie otworzone opakowanie, braki w akcesoriach i dodatkach promocyjnych itd., wtedy Welbador-owi przysługuje odszkodowanie, nastąpiło bowiem „zmniejszenie wartości rzeczy”, czyli nie zwraca się całości wartości produktu z chwili zakupu, a adekwatną do stanu. Zgodnie z prawem - jako sprzedawca Welbador informuje kupujących o możliwości zaistnienia takich sytuacji, aby byli jej świadomi. Proszę pamiętać że w systemie allegro głównymi danymi do wyszukiwania są NICK a nie nazwisko i imię, wiec wszystkie zwroty konsumenckie i reklamacje bez NICK-u i adresu email - mogą zostać nierozpatrzone. Reklamacje związane z wadami przedmiotów o których była wzmianka w opisie nie podlegają bezpłatnej naprawie. Przedmioty są objęte miesięczna gwarancja sprzedawcy. Dostarczanie przedmiotu do reklamacji do Welbadoru (adres na dokumencie zakupu), na własny koszt - proszę pamiętać iż, reklamacja nie obejmuje darmowego czyszczenia, konserwacji i usuwania usterek związanych z nieprawidłowym użytkowaniem i przechowywaniem, uszkodzeń mechanicznych, przepięć sieciowych, szkód po zalaniu wodą itd. W przypadku gdyby koszt naprawy przewyższał aukcyjną wartość przedmiotu - zwracamy pieniądze za zakupiony towar. Zerwanie plomb gwarancyjnych, usuwanie numerów seryjnych i tabliczek znamionowych oraz przerabianie czy modyfikowanie: wiąże się z utratą jakiejkolwiek gwarancji. Welbador nie sprzedaje przedmiotów unikalnych i niepowtarzalnych, które poza samą aukcją posiadają szerokie zaplecze informacyjno-fotograficzne m.in. na stronach producenta, dodatkowo często wraz z instrukcjami po polsku do pobrania itp. – kupując pamiętaj że zwroty kosztów obejmują wartość samego przedmiotu bez ewentualnych kosztów transportu. Welbador ma też w ofercie przedmioty z nadwyżek magazynowych czy powystawowe - wszystkie ewentualne towarowe uszczerbki związane z tym faktem podawane są w opisie aukcji. Zgodnie z nowymi przepisami, kupujący nie koniecznie musi ponosić wszystkich dodatkowych opłat związanych z zakupem, o ile nie został o nich poinformowany, nie musi się też stosować do wszystkich uzgodnień sprzedawca-kupujący, chyba że został o nich poinformowany, ale jeśli się z nimi, bądź którymś z nich nie zgadza – nie powinien dokonywać zakupu, a gdyby jednak tak się przez przypadek stało powinien poprosić o odwołanie zakupu przed finalizacją odbiorem/wysłaniem. Powinien więc zapoznać się z wszystkimi danymi w aukcji – oraz zakładkami informacyjnymi i wiadomościami od sprzedającego – ustalonymi przez allegro w stały schemat dla wszystkich aukcji. Welbador w celach informacyjnych zamieszcza te informacje i zakładce „informacje od sprzedającego” i w mailu potwierdzającym zakup „wiadomość dla kupujących” (są to informacje dostępne każdorazowo do aukcji i udostępniane automatycznie przez Allegro w stałym schemacie).