theBalm Read My Lips – Błyszczyk do ust WOW! (7171613895)

zakończona
47,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Paczkomaty 24/7 9,99 zł
  • Przesyłka kurierska 12,99 zł
  • Pocztex Kurier48 12,99 zł
Zakupy od 149 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Lublin, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: the Balm
  • efekt: perłowy
  • właściwości: nawilżające
  • opakowanie: w pędzelku
  • produkt wodoodporny: nie
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: odcienie czerwieni, odcienie fioletu, odcienie różu

Opis

theBalm Read My Lips – Błyszczyk do ust WOW!

theBalm Read My Lips – Błyszczyk do ust WOW!

• Spraw, by twe usta przyciągały całkowitą uwagę! Zaczaruj

wszystkich kolorem, by dosłownie czytali z Twoich ust! W szerokiej

gamie kolorystycznej na pewno odnajdziesz idealny odcień dla

siebie, którym podkreślisz swój unikatowy styl.

• Zawiera specjalną formułę z wyciągiem z żeń-szenia, który jest

jednym z najsilniejszych antyoksydantów, wpływa na znaczne

poprawienie kondycji ust.

• Ultra szybka i łatwa aplikacja – błyszczyk można zastosować

samodzielnie lub jako top coat na ulubioną pomadkę.

pojemność; 6,5 ml.

.

DROGERIA INTERNETOWA EMASKARA.PL ZAPRASZA!

SPRZEDAJEMY NOWE, ORYGINALNE PRODUKTY!

ZAJRZYJ TEŻ DO NASZEJ DROGERII INTERNETOWEJ WWW.EMASKARA.PL

Dostawa i płatność
od 9,99 zł

Lokalizacja: Lublin, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u emaskara za co najmniej 149.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

1 miesiąc
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Joanna Kędrak
Wolska 11A/2A
20-411 Lublin
Dodatkowe informacje

  

Reklamacje

Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).

Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Kupujący może:

a) żądać wymiany produktu na wolny od wad, 

b) żądać usunięcia wady,

c) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,

d) złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.

Kupujący może skorzystać z formularza reklamacyjnego, będącego załącznikiem
do Regulaminu jednak nie jest to obowiązkowe. 

Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną. 

Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni
od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona. 

Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego
(art. 556 – 576). 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku
ze sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu. 

Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:

1) zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem
o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,

2) zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,

3) skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.

Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubownie.uokik.gov.pl

Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Joanna Kędrak, emaskara.pl
Wolska 11A/2A
20-411 Lublin

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Prawo odstąpienia od umowy

Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy.

Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w stosunku do umowy:

1) świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,

2) w których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli,

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,

11) zawartej w drodze aukcji publicznej,

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi,

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji
o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia - na przykład wysyłając oświadczenie za pomocą poczty elektronicznej czy poczty tradycyjnej.

Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, będącego załącznikiem dostępny na pobrania na stronie o mnie, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia
od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni
od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym najtańszy dostępny w Sklepie koszt dostarczenia produktów (jeśli koszt pokrył Konsument) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.

Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. 

O sprzedającym
emaskara
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

3

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Joanna Kędrak
Joanna Kędrak
Startowa 14/65
20-352 Lublin
NIP: 919-164-56-39

Kontakt

  • 81 *** ** ** (pokaż)
  • 883****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach konta EMASKARA jest Joanna Kędrak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Joanna Kędrak wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji  o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, ul. Startowa 14/65, 20-352 Lublin, NIP 9191645639, REGON 060289034. 

Dodatkowe miejsce prowadzenia działalności gospodarczej ul. Wolska 11A/2A, 20-411 Lublin.

Pozostałe informacje

Kontakt Kontakt ze Sklepem możliwy jest za pomocą poczty elektronicznej: biuro@emaskara.pl lub drogeria@emaskara.pl i pod numerem telefonu: 81 465 33 40 

Wyświetlenia:28
Numer oferty:7171613895
Zgłoś naruszenie zasad
Do góry