The Bat Professional - KLIENT POCZTY E-MAIL (6482759720)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
199,00 zł
z 55 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka elektroniczna (e-mail) 0,00 zł
  • lokalizacja: Bydgoszcz
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • rodzaj: klucz
  • platforma: tylko dla platformy PC

Prezentujemy Państwu

The Bat! Professional - rozbudowany klient poczty e-mail

(obrazek jest jedynie wizualizacją, zakup dotyczy licencji elektronicznej)

The Bat! Professional to szybki i wygodny klient poczty e-mail, który dzięki dużym możliwościom konfiguracyjnym pozwala dowolnie dostosować wygląd i działanie. Oprócz typowych dla tego typu programów funkcji posiada wiele zaawansowanych i unikatowych elementów co czyni go profesjonalnym narzędziem do obsługi poczty e-mail.Oto lista najciekawszych funkcji programu

The Bat! Professional:

Ochrona prywatności - szeroka gama wspieranych protokołów uwierzytelniania i szyfrowania danych. Jest to jeden z najlepiej chronionych dane programów pocztowych dzięki czemu został wdrożony w wielu firmach, dla których prywatność jest jednym z ważniejszych aspektów.

Ochrona antywirusowa - ochrona przed złośliwymi programami. W przeciwieństwie do innych programów The Bat! nie uruchamia automatycznie skryptów. Posiada własny moduł podglądu HTML oraz moduł podglądu obrazów. Te mechanizmy chronią przed wirusami i innymi zagrożeniami.

Smart Sorting Office - potężny system filtrowania, który nie tylko sortuje przychodzące, wychodzące i przeczytane wiadomości ale także posiada mechanizm auto-odpowiadania z użyciem szablonów: przekazywanie, przekierowanie, wydruk, eksport wiadomości, wysyłanie potwierdzeń, uruchamianie zewnętrznych programów i wiele więcej.

Wygodne szablony wiadomości - oprócz podpisów The Bat! pozwala tworzyć szablony wiadomości, które wykorzystują specjalne makra. Każda skrzynka, folder, wpis w książce adresowej może posiadać zestaw szablonów dla nowych wiadomości, odpowiedzi czy przekazania.

Parkowanie wiadomości - mechanizm stworzony by zapobiegać przypadkowemu usuwaniu ważnych wiadomości. Po zaparkowaniu wiadomości nie ma możliwości jej przeniesienia do innego folderu oraz usunięcia

Wbudowane tworzenie kopii i jej przywracanie - możliwość tworzenia kopii ustawień, książki adresowej i folderów oraz je przywracać w razie utraty danych. Dodatkowo można dodawać komentarze do pliku kopii, wybrać które konta mają być zarchiwizowane a także chronić kopię hasłem.

Silne szyfrowanie - The Bat! Professional Edition posiada wbudowaną implementację PGP bazującą na znanym i wielokrotnie nagradzanym OpenSSL pozwala szyfrować wiadomości i podpisywać je cyfrowym podpisem.

Synchronizacja poczty - możliwość synchronizacji 2 osobnych kopii programu The Bat! nawzajem wybierając co ma być synchronizowane: wiadomości, ustawienia poczty, książkę adresową lub załączniki.

Połączenie z Microsoft Exchange - The Bat! łączy się z Microsoft Exchange Server korzystając z natywnego protokołu MAPI podczas pobierania bądź wysłania wiadomości. Wystarczy zainstalować Microsoft Office Outlook lub Microsoft Exchange Client aby uzyskać połączenie z Exchange.

Szybka książka adresowa - Książka adresowa zapewnia łatwy sposób na zarządzanie listą kontaktów. Możliwe jest tworzenie grup opartych o zadane kryteria albo użycie ich do listy mailingowej. Każdy wpis w książce adresowej posiada domowy bądź służbowy adres, własny szablon, domyślną stronę kodową a nawet zdjęcia i certyfikaty S/MIME.

Dyspozytor wiadomości - specjalna funkcja, która pozwala podglądać wiadomości przechowywane na serwerze POP3 lub IMAP bez pobierania ich lokalnie. Jest to bardzo wygodne narzędzie do zdalnego zarządzania pocztą.

Wielojęzyczny interfejs

Wersja Pro może być używana komercyjnie i zawiera dodatkowo słowniki sprawdzania pisowni, uwierzytelnianie sprzętowe i biometryczne oraz szyfrowanie wiadomości.

Wybrane zasady licencjonowania programu The Bat! Professional:

1. Licencja pozwala na użytek domowy i komercyjny.

2. Licencja ta jest przeznaczona zarówno do użytku komercyjnego i niekomercyjnego. Ten typ licencji pozwala używać Program przez osobę fizyczną albo prawną, z prawem do korzystania z jednej lub kilku kopii Programu. Maksymalna liczba kopii jest wskazana przy otrzymaniu klucza. Liczba ta zależy od tego, ile kopii Programu może być używane w tym samym czasie. Na przykład, jeśli jest to konieczne, aby zainstalować program na kilku komputerach, ale tylko jeden egzemplarz jest używany w jednym czasie, to licencja dla jednego egzemplarza Programu jest wystarczająca.

3. Program w wersji testowej nie posiada ograniczeń funkcjonalnych ale można go używać tylko przez 30 dni a potem należy go odinstalować bądź zakupić.

4. Zakup licencji upoważnia do korzystania z przenośnej wersji programu The Bat! Voyager.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 71 1140 2004 0000 3802 7563 6221
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka elektroniczna (e-mail) 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1.Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny z wyłączeniem zakupu umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta. Licencje elektroniczne (ESD) stanowią rzecz niefabrykowalną stanowiącą usługę wykonywaną na rzecz Kupującego. 2.Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta. 3.Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie formularza mailowo lub telefonicznie. 4.W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 5.Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 6.Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Klienta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7.Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 8.Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 9.W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 10.Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy mailowo lub telefonicznie. 11.Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 12.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 13. Zakup licencji elektronicznej na programy Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta. Licencje elektroniczne (ESD) stanowią rzecz niefabrykowalną stanowiącą usługę wykonywaną na rzecz Kupującego. Przed dokonaniem zakupu klient powinien skorzystać z wersji próbnej oprogramowania, aby upewnić się, że oprogramowanie spełnia wszystkie wymagania klienta. Licencje są imienne i wystawiane dla 1 konkretnego użytkownika końcowego dlatego stanowią usługę która po opłaceniu zamówienia nie podlega anulowaniu, zwrotowi czy reklamacji!

reklamacje

Rękojmia 1.Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). 2. Jeżeli Towar ma wadę Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta przed upływem jednego roku od dnia Dostawy. 5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 6. Klient traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. Jeśli wada wyszła na jaw później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej wykryciu. 7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Remigiusz Hofman ul. Tucholska 7/17, 85-165 Bydgoszcz Klient może dodatkowo złożyć reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: ebrylancik@wp.pl 8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. Postanowienia końcowe 1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro. 2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 3. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. 4. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy. 5. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. 6.Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r.