TESTER MIERNIK CIŚNIENIA SPRĘŻANIA BENZYNA MAX (6541638352)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
63,00 zł
z 50 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
  • lokalizacja: Rzepin
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 3.00 [kg]

TECHNIKANET

tel. 510488174

BGZ O/Słubice
02 2030 0045 1110 0000 0172 7930

Wysyłka kurierska,

Wysyłka kurierska pobraniowa.

PROSIMY O SPRAWDZENIE STANU PACZKI W OBECNOŚCI KURIERA. W RAZIE USZKODZENIA ZAWARTOŚCI NALEŻY KONIECZNIE SPISAĆ Z KURIEREM PROTOKÓŁ USZKODZENIA TOWARU. REKLAMACJA JEST MOŻLIWA WYŁĄCZNIE NA PODSTAWIE PROTOKOŁU SPISANEGO PRZY ODBIORZE PACZKI. O ZAISTNIAŁYM PROBLEMIE NALEŻY NAS POINFORMOWAĆ TELEFONICZNIE LUB MAILOWO.

TESTER

CIŚNIENIA SPRĘŻANIA

W SAMOCHODACH BENZYNOWYCH

FR-3002

Za pomocą testera możemy dokonywać pomiaru ciśnienia sprężania w samochodach benzynowych.

ZESTAW ZAWIERA:

2 sztywne końcówki pomiarowe zakończone gumą
  • 4 końcówki wkręcane:
  • M10x1,0
  • M12x1,2
  • M14x1,25
  • M18x1,
  • elastyczny przewód gumowy
  • manometr do 20 bar z zaworem spustowym

    ZESTAW UMIESZCZONY W PRAKTYCZNEJ WALIZCE

    PRZYDATNY W KAŻDYM WARSZTACIE ORAZ DLA KAŻEGO MAJSTERKOWICZA!

    GWARANCJA BEZPIECZNIE ZAPAKOWANEJ PRZESYŁKI

    tel. 510488174

    Wystawiamy faktury VAT,

    Podana cena jest ceną BRUTTO (wraz z podatkiem VAT) !

    Dostawa przesyłką kurierską

  • Zobacz także...
    wysyłka gratis
    metody płatności
    • PayU
    • Zwykły przelew bankowy
    płatność z góry
    maksymalnie w paczce
    Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 3
    przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
    Przesyłka kurierska 15,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 5
    przybliżony czas realizacji: 2 dni
    płatność przy odbiorze
    maksymalnie w paczce
    Odbiór osobisty 0,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: -
    przybliżony czas realizacji: 1 dzień
    Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
    kolejna sztuka: 0,00 zł
    maksymalnie w paczce: 5
    przybliżony czas realizacji: 2 dni
    zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
    Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

    Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

    Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
    dodatkowe informacje
    Wystawiam faktury VAT

    dane sprzedawcy

    kontakt

    • 510488174
      Pracujemy od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

    zwroty

    czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

    adres do zwrotu:
     
    Prawo odstąpienia od umowy W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: farys7@tlen.pl . Sprzedawca zastrzega sobie wycenę wartości produktu, który nosi ślady użytkowania lub uszkodzeń, których nie było przed wysyłką przez Sprzedającego. Wycena ta jest podstawą do wartości kwoty zwrotu dla konsumenta. Przesyłkę należy nadać na adres FHU FARYS, 69-110 Rzepin, Gajec 55 Koszt zwrotu rzeczy 1. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru. Brak możliwości odstąpienia od umowy: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur 1. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Gorzowie Wlkp. 2. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

    reklamacje

    Opis procedury reklamacji 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem farys7@tlen.pl , lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.