Termowentylator ogrzewacz ceramiczny SFH 9010 SENC (7112716931)

zakończona
90,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Paczka48 13,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska 30,00 zł
  • lokalizacja: BIESIEKIERZ, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor dominujący: czarny
  • waga (z opakowaniem): 2 [kg]

opis

Dane Firmy

PUH AUTO ZYSK Roman Śmieżewski
Biesiekierz 5a
76-039 Biesiekierz
REGON: 330322998
NIP: 669-111-72-50

Wysyłka


Przesyłki wysyłamy pocztą lub firmą kurierską w zależności od wagi przedmiotu i życzenia odbiorcy. Towar można również odebrać osobiście w naszym sklepie firmowym.

Paczki wysyłane są jak najszybciej po otrzymaniu wpłaty na konto.

Podany koszt przesyłki dotyczy 1 sztuki. Przy zakupie więcej sztuk, prosimy o kontakt w celu ustalenia kosztów wysyłki.

Faktura


Na kazdy nasz towar możemy wystawić fakturę VAT, jeżeli jest taka potrzeba. Do każdego produktu dołączany jest paragon fiskalny.

Dane do wpłaty

Roman Śmieżewski
76-039 Biesiekierz
ul. Biesiekierz 5a

mBank 92114020040000330226­711713


  • Główne cechy SFH 9010

    Wydajne elementy grzejne PTC
    2 tryby grzania - 800/ 1200 W
    Kontrolka zasilania
    Filtr powietrza
    Zdejmowana osłona wlotu powietrza
    Wyłącznik wychyleniowy
    System zabezpieczenia przed przegrzaniem
    Moc 1200 W
    Kolor obudowy - grafitowy metalik
    Wymiary (szer. x wys. x dł.) 20 x 17 x 9,4 cm

    Dane techniczne

    Maksymalny pobór mocy 1 200 W
    Stopnie ustawień 2
    Termostat Nie
    Zabezpieczenie przed przegrz. Tak
    Zimne powietrze Nie
    Wysokość 17 cm
    Szerokość 20 cm
    Głębokość 9,4 cm
    Kolor CZARNY
    Waga 1,3 kg

    Dwa lata gwarancji

Dostawa i płatność
od 13,00 zł

Lokalizacja: BIESIEKIERZ, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
30,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1 dzień roboczy
Paczka48
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast

Punkty odbioru

CENTRUM WYPRZEDAŻY
BIESIEKIERZ 5A
76-039 BIESIEKIERZ
woj. zachodniopomorskie
email: autozysk@home.pl
tel.: 601725902

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00
  • sobota 09:00 - 14:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 7 dni roboczych
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

productenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 

1.         Gwarancji udziela się na okres podany w opisie przedmiotu i określony przez producenta lub importera. Okres gwarancji zmniejsza się do 1 roku w przypadku zakupu przez przedsiębiorcę. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie przez Serwis w terminach nie dłuższych niż 14 dni roboczych od daty dostarczenia produktu do Serwisu.  

2.         Firma gwarantuje sprawne działanie zakupionego urządzenia użytkowanego zgodnie z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w instrukcji obsługi. Gwarancja dotyczy wyrobów zakupionych w Polsce i ważna jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

3.         Sposób naprawy ustala gwarant.

4.         Przez naprawdę gwarancyjną rozumie się wykonanie przez Serwis czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym dla usunięcia wady objętej gwarancją. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt, na przykład: zainstalowanie, sprawdzenie działania itp.

5.         Gwarancją nie są objęte:

- sznury połączeniowe, sieciowe, wtyki, gniazda, szczotki,

- uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem bądź zaniedbaniem użytkownika albo działaniem siły zewnętrznej (np. przepięcia w sieci, wyładowania atmosferyczne, używanie niezgodnych z instrukcją obsługi środków eksploatacyjnych lub czyszczących),

- uszkodzenia spowodowane przez wilgoć, korozję lub ciała obce, które dostały się do wnętrza,

- uszkodzenia wynikłe na skutek:

* uruchomienia urządzenia bez usunięcia blokad transportowych,

* przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez użytkownika lub osoby trzecie,

* okoliczności, za które nie odpowiada ani Sprzedawca ani Wytwórca,

* innych przyczyn leżących po stronie użytkownika lub osób trzecich (np. używania nieoryginalnych części lub akcesoriów)

6.         Reklamującemu przysługuje prawo wymiany wyrobu na nowy, pozbawiony wad, wyłącznie w przypadku, gdy:

- punkt serwisowy stwierdzi na piśmie, że usunięcie wady jest niemożliwe,

- naprawa nie jest wykonana w terminie wymienionym w ptk. 1 lub w innym terminie uzgodnionym na piśmie z reklamującym.

7.         Do przyjęcia reklamacji i wykonania naprawy gwarancyjnej upoważnione są Punkty Serwisowe.

8.         Gwarancja wygasa, gdy uszkodzenie nastąpiło w wyniku niewłaściwego transportu.

9.         Gwarancja nie obejmuje wgnieceń, zarysowań, pęknięć, które nie były wykryte w momencie zakupu.

10.       Wyrób dostarczany do Punktu Serwisowego powinien być czysty. Serwisant może odmówić przyjęcia do naprawy wyrobu brudnego lub oczyścić go na koszt nabywcy.

11.       Faktyczną datę naprawy gwarancyjnej Punkt Serwisowy poświadcza w karcie gwarancyjnej.

12.       Uprawnienia z tytułu udzielanej gwarancji mogą być realizowane jedynie po przedstawieniu WAŻNEJ karty gwarancyjnej.

13.       W przypadku konieczności sprowadzenia specjalistycznych części zamiennych w celu naprawy wyrobu, okres naprawy może ulec przedłużeniu o 14 dni roboczych.

14.       Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

15.       W sprawach nieuregulowanych warunkami gwarancji zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

16.       Wyrób jest przeznaczony wyłącznie do użytku w gospodarstwach domowych 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PUH AUTO ZYSK ROMAN ŚMIEŻEWSKI
BIESIEKIERZ 5A
76-039 BIESIEKIERZ
Dodatkowe informacje

PRZED REKLAMACJĄ PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY TEL. 943180150

 

1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową
w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta będącego Konsumentem
przed upływem 2 lat od dnia Dostawy. Klient obowiązany jest do
zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru
z umową w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.
2. Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do
reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie
dalszego postępowania.
3. Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub
dostarczyć reklamowany Towar wraz z, jeśli to możliwe, dowodem
zakupu i kartą gwarancyjną. Po kontakcie ze sprzedawcą, reklamowany Towar należy dostarczyć
lub przesłać na adres Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca Klientowi najniższe
udokumentowane koszty przesyłki.
Dodatkowo Klient ma możliwość zamówienia firmy kurierskiej za
pośrednictwem Sprzedawcy, która na koszt Sprzedawcy, w dogodnym
dla Klienta terminie, odbierze reklamowany Towar celem dostarczenia
do Sprzedawcy.
4. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca
naprawi albo wymieni Klientowi reklamowany produkt na
pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa narażałaby Klienta na
znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta,
obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od
umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14
(czternaście) dni. W przypadku odstąpienia od umowy strony
zwracają sobie to, co wzajemnie sobie świadczyły.
5. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem
z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez
Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej
i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu
reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swój Login oraz opis
zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż
w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela
odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany
w zgłoszeniu reklamacji.

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PUH AUTO ZYSK ROMAN ŚMIEŻEWSKI
BIESIEKIERZ 5A
76-039 BIESIEKIERZ

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

1. Klient może zrezygnować z zamówienia lub części zamówienia, jeśli
składające się na nie Towar lub Towary nie zostały jeszcze wysłane,
poprzez:
a) bezpośredni kontakt ze Sprzedawcą pocztą elektroniczną lub
telefonicznie;
b) samodzielnie anulując zamówienie z wykorzystaniem Konta
Klienta (dotyczy Klientów zarejestrowanych).

2. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży bez
podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie
w terminie 14 (czternaście) dni od dnia Dostawy. Do zachowania tego
terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór
oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zamieszczony jest
przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu.
3. W razie skutecznego odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest
uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu
zakupionego Towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14
(czternaście) dni. Towar powinien zostać zwrócony w stanie
niezmienionym na koszt kupującego, chyba że zmiana była konieczna w granicach
zwykłego zarządu.

Koszt odesłania towaru w ramach odstąpienia od umowy pokrywa Kupujący. Konsument odpowiada za wszystkie zmiany wartości towaru wynikające z obchodzenia się z towarem w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru (zgodnie z art.14 ust.2 dyrektywy 2011/83). W związku z tym prosimy o właściwe obchodzenie się z produktem i jego opakowaniem do momentu podjęcia decyzji o zachowaniu produktu, aby nie zmniejszać jego wartości rynkowej w przypadku odstąpienia od umowy. Zwracając towar proszę dołączyć paragon lub ksero kopię faktury zakupu.

Zwrotu można dokonać przykładowo:
a) bezpośrednio w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godz. 10 -
18 lub w sobotę w godz. 9 - 14 lub
b) za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. przez przesłanie Towaru na
adres Sprzedawcy.
4. Jeżeli Klient będący Konsumentem dokonał jakichkolwiek przedpłat,
należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.
5. Sprzedawca, w przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy,
niezwłocznie poświadcza na piśmie zwrot świadczenia.

§ 8 Zwrot należności

1. Sprzedawca dokonuje zwrotu Klientom należności w ciągu 14
(czternaście) dni w przypadku:
a) rezygnacji przez Klienta z zamówienia lub z części zamówienia
opłaconego z góry przed jego realizacją (w takim przypadku
zwrotowi podlega odpowiednia część ceny);
b) odstąpienia od Umowy sprzedaży przez Klienta będącego
Konsumentem zgodnie z §7 Regulaminu;
c) obniżenia ceny lub odstąpienia od Umowy sprzedaży w przypadku
uznania reklamacji zgodnie z §6 Regulaminu.
2. Sposób zwrotu należności uzależniony jest od formy pierwotnej
zapłaty na rzecz Sprzedawcy:
a) w przypadku zapłaty „z góry” przelewem, Sprzedawca dokonuje
zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta lub za
pośrednictwem przekazu pocztowego, po uprzednim ustaleniu
z Klientem wybranej przezeń formy zwrotu oraz wezwaniu Klienta
do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego
lub przekazu pocztowego.
b) w przypadku zapłaty „za pobraniem” lub przy „odbiorze
osobistym”, Sprzedawca dokonuje zwrotu na rachunek bankowy
Klienta lub za pośrednictwem przekazu pocztowego, po
uprzednim ustaleniu z Klientem wybranej przezeń formy zwrotu
oraz wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do
przelewu bankowego lub przekazu pocztowego.
c) w przypadku zapłaty „z góry” poprzez ePrzelew z wykorzystaniem
systemu płatności elektronicznych ecard.pl, Sprzedawca dokonuje
zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta, po uprzednim
wezwaniu Klienta do przedstawienia danych wymaganych do
przelewu bankowego.
d) w przypadku zapłaty „z góry” poprzez kartę płatniczą
z wykorzystaniem systemu płatności elektronicznych ecard.pl,
Sprzedawca dokonuje zwrotu należności bezpośrednio na kartę
płatniczą, którą Klient dokonał płatności.
e) w przypadku zapłaty „z góry” z wykorzystaniem systemu
ratalnego eRaty Santander Consumer Finanse, Sprzedawca
dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta lub za
pośrednictwem przekazu pocztowego, po uprzednim ustaleniu
z Klientem wybranej przezeń formy zwrotu oraz wezwaniu Klienta
do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego
lub przekazu pocztowego.
3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu należności
lub opóźnienie takiego zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta
na podany przez niego adres poczty elektronicznej wezwania,
o których mowa w §8 ust. 2 powyżej, Klient nie przekaże Sprzedawcy
wymaganych danych lub gdy odpowiedź na wezwanie będzie
niekompletna i uniemożliwi skuteczne dokonanie zwrotu. Sprzedawca
wolny jest od odpowiedzialności, także gdy zwrotu nie dokonano lub
dokonano z opóźnieniem wskutek przekazania przez Klienta błędnych
danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu
pocztowego. Zwrot należności dokonany zostanie w takim przypadku,
niezwłocznie po uzyskaniu ww. danych od Klienta.

O sprzedającym
autozysk
98,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

442

 

6

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 601725902
  • 943180150
poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Dane rejstrowe: PUH AUTO ZYSK Roman Śmieżewski Biesiekierz 5a, 76-039 Biesiekierz. NIP: PL6691117250. REGON: 330322998. Konto nr: 27124036531111000041893034-Działalność Gospodarcza wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki. e-mail: autozysk@home.pl

SKLEP FIRMOWY I DZIAŁ SPRZEDAŻY (Czynne od 10-18, sobota 9-14) Biesiekierz 5A 76-039 Biesiekierz Tel.: +48(094)3180150 Kom.:+48601725902 e-mail: autozysk@home.pl   *** SERWIS NAPRAWY GWARANCYJNE I POGWARANCYJNE SPRZĘTU AGD I RTV (Czynny w dni robocze od 8 -15) Centrum Wyprzedaży Biesiekierz 5A 76-039 Biesiekierz  Tel.: +48(094)3180150

Pozostałe informacje

Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej POCZTEX  lub Poczty Polskiej. Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w opisie produktu z możliwością wyboru proponowanego wariantu. Przy zakupie kilku produktów na różnych aukcjach należy ustalić ze sprzedawcą koszt wysyłki gdyż system Allegro nie jest w stanie prawidłowo wyliczyć kosztu wysyłki wieloprzedmiotowej z różnych aukcji.