TERMOS TERMICZNY BIDON TURYSTYCZNY 600 ml SREBRNY (6999610127)

4 osoby kupiły 4 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
14,98 zł
z 91 sztuk
Dostawa
  • List ekonomiczny 3,00 zł
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,10 zł
  • lokalizacja: Niebylec, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

TERMOS TERMICZNY 600 ML.

Termos wykonany jest z wysokiej jakości stali nierdzewnej wewnątrz i na zewnątrz. Posiada odkręcaną pokrywę. Grube ścianki zapobiegają wszelkiego rodzaju uszkodzeniom. Utrzymuje temperaturę zarówno wysoką jak i niską.

Doskonale nadaje się do szkoły, biura czy też na dalekie wycieczki. Lekki, poręczny, higieniczny i łatwy do mycia.

Wymiary:

Wysokość: 24,4 cm

Średnica: 7,2 cm

Pojemność: 600 ml

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 3,00 zł

Lokalizacja: Niebylec, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
6,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4 dni robocze
List ekonomiczny
pierwsza sztuka
3,00 zł
kolejna sztuka
3,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
8,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
11,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
3-4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

FPHU PROFI ID Maciej Magiera
Baryczka 172
38-115 Połomia
Dodatkowe informacje

 

Adres do odsyłania przesyłek reklamacyjnych : FPHU PROFI ID Maciej Magiera Baryczka 172 38-115 Baryczka Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem profi_id_pl@vp.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


W przypadku otrzymania uszkodzonego   towaru prosimy o pilny kontakt mailowy! Po otrzymaniu takiej  informacji  podejmiemy decyzję o sposobie reklamacji. Są to procedury,  które  minimalizują koszty odesłania, oraz ewentualną pomoc techniczną w   uruchomieniu, programowaniu, lub montażu artykułów. Jest to  niezmiernie  ważne ponieważ, niekiedy drobne szczegóły stoją na  przeszkodzie aby  towar działał poprawnie, a my jesteśmy po to by  pomagać :) W przypadku  gdy niezbędne jest odesłanie przedmiotu  poinformujemy Państwa o tym. 

   Jeśli nie zastosują się Państwo do   procedury reklamacyjnej i odeślą nam towar sprawny, lub uszkodzony z   winy kupującego, będziemy prosić o ponowną wpłatę kosztów odesłania do   Państwa towaru. 

   Prosimy o nieprzysyłanie zwrotów za pobraniem. 

   Wszystkie okoliczności, których nie uregulowano w tym   regulaminie, rozstrzygane będą na podstawie ogólnie przyjętych zasad   prawa i dobrych obyczajów. ;) 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

FPHU PROFI ID Maciej Magiera
Baryczka 172
38-115 Połomia

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: profi_id_pl@vp.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres FPHU PROFI ID, Maciej Magiera, Baryczka 172, 38-115 Baryczka ;

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy: 

(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)   FPHU PROFI ID  Maciej Magiera  Baryczka 172 38-115 Baryczka  Ja................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy ................................................................................, numer oferty......................................... .  Data zawarcia umowy to .................................., data odbioru ....................................   Imię i nazwisko......................................................... Login Allegro....................................................... Adres...................................................... Data...........................................   Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)  


  Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:    W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.  Brak odstąpienia od umowy:     Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:    1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.   Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:       Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Rzeszowie Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.    

OŚWIADCZENIE  Sprzedający - Firma PROFI ID oświadcza, że zobowiązuje się dostarczyć towar wolny od wad wyłączając te opisane w aukcji. 


O sprzedającym
PROFI_ID_pl
99,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

52781

 

397

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 502-126-557
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

O nas :

Jesteśmy firmą posiadająca ogromne doświadczenie w sprzedaży wysyłkowej!

Od 01.09.2009r. rozpoczęliśmy dystrybucję towarów poprzez serwis Allegro.pl

  Wypracowane przez nas profesjonalne rozwiązania związane ze sprzedażą

wysyłkową, pozwalają na świadczenie najwyższej jakości usług w tym zakresie!

  Współpracujemy z bezpośrednimi importerami, a także z krajowymi

producentami artykułów użytku domowego oraz osobistego.

   Dzięki długoletniej współpracy z naszymi dostawcami, jesteśmy w stanie zaoferować Państwu produkty w najlepszych cenach na rynku!

   Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów wprowadzamy nowe produkty na allegro, tak w postaci towarów handlowych jak i usług.

Pozostałe informacje

Numer konta bankowego :

mBank 64 1140 2004 0000 3302 6245 0994

w tytule przelewu proszę koniecznie wpisać swój login z allegro.


REGULAMIN

Za wysyłkę w naszej firmie PŁACISZ TYLKO RAZ - JEDNĄ STAŁĄ KWOTĘ bez względu na ilość zakupionych sztuk  - Szczegóły w zakładce 'Dostawa i płatność' tuż nad aukcją.Pocztą listem zwykłym ekonomicznym wysyłamy maksymalnie 1 sztukę

przedmiotu. Listem poleconym w zależności od danej aukcji. Większa ilość

  sztuk lub zakupy łączone z różnych aukcji WYSYŁKA LISTEM POLECONYM

(jeśli się zmieści), PACZKĄ LUB KURIEREM.W

przypadku zakupu kilku sztuk i dokonania zapłaty za kilka listów

ekonomicznych, i tak wyślemy je jedną rejestrowaną przesyłką (listem

poleconym lub paczką jeśli wniesiona opłata za wysyłkę jest

wystarczająca). W przypadku gdy opłata za wysyłkę nie pokrywa

rejestrowanej formy, będziemy prosić o dopłatę. NIE WYSYŁAMY KILKOMA

LISTAMI ZWYKŁYMI (ekonomicznymi i nierejestrowanymi).

Przesyłki kurierskie i pocztowe wysyłamy na drugi dzień roboczy po zaksięgowaniu przez nas wpłaty lub otrzymaniu informacji o przesyłce pobraniowej.W przypadku zakupów łączonych z przynajmniej dwóch kont allegro

klienta, obowiązuje dopłata logistyczna w wysokości 5 zł do

regulaminowego kosztu przesyłki.

W koszty przesyłki wliczone są : podatek VAT, koszty opakowania, pakowania oraz transportu.

Za pobraniem wysyłamy tylko osobom posiadającym pełną aktywację konta.   Wpłaty księgujemy codziennie od poniedziałku do piątku do godziny 10.

Komunikując się z nami zawsze podawaj Swój DOKŁADNY NICK (login) z

allegro jest on niezbędny w celu identyfikacji, podawaj go również

jeśli płacisz bezpośrednio na nasze konto, w przypadku braku takiej

informacji w tytule przelewu - wysyłka towaru może się opóźnić.Preferujemy kontakt mailowy. W godzinach pracy

dostępna jest również infolinia. Z racji, że linia bywa przeciążona,

warto próbować kilka razy. Nie czytamy SMS-ów i nie odpowiadamy na nie. W przypadku informacji przekazywanych sms-owo mogą one nie  zostać wzięte pod uwagę, za co nie ponosimy odpowiedzialności.

W przypadku finalizacji transakcji poprzez PRZEDPŁATĘ NA KONTO bankowe, prosimy o dokładne sprawdzenie kwoty  przelewu.

Na aukcjach gdzie możliwy jest wybór wzorów lub

kolorów przedmiotów, liczba określonych wzorów jest ograniczona.

Oczywiście przychylamy się do próśb kupujących zawsze gdy posiadamy

wybrany wzór/kolor na magazynie. W przypadku braku informacji lub braku

na magazynie - wysyłka losowa. Przy zakupach hurtowych (powyżej 5 szt lub kpl) nie umożliwiamy wyboru kolorów zakupionych przedmiotów. W takim wypadku kolory zawsze wysyłamy losowo.

W sporadycznych przypadkach zastrzegamy sobie

prawo do opóźnienia przesyłki o 1-2 dni z powodu urlopów, chorób

pracowników, lub wyjazdu po zaopatrzenie magazynowe, ale zdarza się to

niezmiernie rzadko.

JEŚLI NIE DOTRZE DO CIEBIE PRZESYŁKA POCZTOWA,

prosimy powiadom nas o tym. Po 14 dniach od daty wysłania, jeśli

przesyłka do nas nie powróci, wysyłamy ją ponownie i składamy reklamacje

na poczcie. Wyjątek stanowią nierejestrowane formy przesyłki, gdzie nie

ma możliwości złożenia reklamacji i zaginiona przesyłka przepada.

Do każdego zakupu dodajemy PARAGON FISKALNY lub na życzenie klienta f-rę VAT. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu, gdyż może się on przydać w przypadku zwrotu lub reklamacji.

Kupując u nas można być pewnym, że otrzyma się

pozytywny komentarz zwrotny jeśli tylko najpierw my taki otrzymamy! ;)

Gdy sprzedajemy, komentarze wystawiamy jako drudzy. Średnio raz w

tygodniu hurtem! Gdy kupujemy, wystawiamy jako pierwsi.

ZWROTY I REKLAMACJE

1. Szczegóły zwrotów w ramach  

odstąpienia od umowy jak i reklamacji znajdują się na każdej aukcji w  

zakładkach odpowiednio - ZWROTY oraz REKLAMACJA.

- Przy sprzedaży na f-rę VAT

przedsiębiorstwom  niebędącym konsumentami, udzielamy siedmiodniowej

rękojmi. W tym terminie należy również zgłaszać wszelkie ubytki i niezgodności z umową. Zwroty i  reklamacje w późniejszym terminie nie będą możliwe.

2.W przypadku otrzymania uszkodzonego

  towaru prosimy o pilny kontakt mailowy! Po otrzymaniu takiej

informacji  podejmiemy decyzję o sposobie reklamacji. Są to procedury,

które  minimalizują koszty odesłania, oraz ewentualną pomoc techniczną w

  uruchomieniu, programowaniu, lub montażu artykułów. Jest to

niezmiernie  ważne ponieważ, niekiedy drobne szczegóły stoją na

przeszkodzie aby  towar działał poprawnie, a my jesteśmy po to by

pomagać ;) W przypadku  gdy niezbędne jest odesłanie przedmiotu

poinformujemy Państwa o tym.

3.Jeśli nie zastosują się Państwo do

procedury reklamacyjnej i odeślą nam towar sprawny, lub uszkodzony z  

winy kupującego, będziemy prosić o ponowną wpłatę kosztów odesłania do  

Państwa towaru.

4.W przypadku nie odebrania paczki  

czy listu poleconego, ponosimy koszt jego przesyłki zwrotnej. Jeśli  

przesyłka nie została odebrana z winy kupującego, prosimy o ponowna  

wpłatę za koszty wysyłki, aby móc wysłać towar ponownie. W innym wypadku

  wystawiamy negatywny komentarz i ubiegamy się o zwrot prowizji od

allegro

5. Prosimy o nieprzysyłanie zwrotów za pobraniem.

6. Wszystkie okoliczności, których nie uregulowano w tym

  regulaminie, rozstrzygane będą na podstawie ogólnie przyjętych zasad

prawa i dobrych obyczajów. ;)