TERMOAKTYWNA MARVEL DC UNDER SUPER ARMOUR KOSZULKA (6912083713)

zakończona
38,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • rozmiar: uniwersalny
  • płeć: kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec
Wyjątkowa termoaktywna i kompresyjna koszulka przeznaczona do wszystkich rodzajów sportu!
  • Jej zaletą jest trójwymiarowa elastyczność, czyli rozciągliwość we wszystkich kierunkach, a odpowiednio dobrany rozmiar gwarantuje idealne dopasowanie do sylwetki.
  • Wyjątkowa dwuwarstwowa struktura dzianiny w połączeniu z technologią płaskich szwów zapewnia odprowadzanie wilgoci i potu na zewnątrz, dzięki czemu skóra pozostaje zawsze sucha (warstwa wewnętrzna) oraz zatrzymuje ciepło przy ciele i chroni skórę przed otarciami (warstwa zewnętrzna).
  • Wykonana jest z dzianiny średniej grubości, która jest przewiewna, uwalnia wilgoć i zapewnia poczucie lekkości.
  • Całoroczna bezszwowa bielizna termoaktywna wykonana z miękkiej przędzy o wyjątkowych właściwościach bakteriostatycznych i antyzapachowych.
  • Dzięki nadrukowi z uniwersum Marvela, badź DC Comics poczujesz się jak Superman lub Spiderman!
  • Wysyłamy prosto od producenta, beż żadnych pośredników!

Po zakupie podaj numer wzoru i rozmiar koszulki.

Posiadamy też te same koszulki z długim rękawem, w razie pytań, zapraszamy na priv!

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 8.00 do 16.00
telefon
790 357 059
email
francyktrade@gmail.com
godziny otwarcia
Pon - Pt 10 - 16
adres

Małego Franka 3a/25
01-115 Warszawa

Przedmioty wysyłamy do 72 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Paczki wysyłamy z Shenzen. Czas wysyłki trwa przeważnie od sześciu do trzydziestu pięciu dni roboczych. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr. konta
33 2490 0005 0000 4000 1475 6930

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 33 2490 0005 0000 4000 1475 6930
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 25,00 zł
kolejna sztuka: 12,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
List polecony ekonomiczny 12,00 zł
kolejna sztuka: 12,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
dodatkowe informacje

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

 
Przed dokonaniem zwrotu proszę nas powiadomić o takim zamiarze i czekać na odpowiedź zwrotną.

reklamacje

a. Reklamacje dotyczące usługi należy zgłaszać do FrancykTrade. Zgłoszenie powinno zawierać imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail oraz opis przyczyny reklamacji. Reklamacje będą rozpatrzone w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. b. W ramach świadczonej usługi pomocy w zakupie FrancykTrade pomaga Klientom w procedurze reklamacyjnej.

pozostałe informacje

Z racji tego, iż FrancykTrade, na Allegro pod nazwą użytkownika FrancykTrade oferuje na podanym wcześniej portalu aukcyjnym dwie opcje oferty, tj.: 1. Sprzedaż produktów etui i futerałów. 2. Pośrednictwo sprzedaży produktów od zagranicznych sprzedawców z wysyłką z zagranicy. Sporządziliśmy dwa osobne regulaminy, po jednym dla każdych z tych opcji. REGULAMIN 1. SPRZEDAŻ PRODUKTÓW ETUI I FUTERAŁÓW. § 1 Postanowienia ogólne a. Kupując na naszych aukcjach akceptujesz zasady sprzedaży Allegro.pl oraz poniższy regulamin. b. Ceny towarów znajdujących się na aukcjach allegro są cenami brutto. Firma zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów, bądź wprowadzania w nich zmian. c. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. d. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w piątek po godz.16, w soboty, niedziele oraz święta będą realizowane od rana w pierwszym najbliższym dniu roboczym. e. Zamówienia bez poprawnie wypełnionego formularza opcji dostawy nie będą realizowane. § 2 Zwroty , wymiana , reklamacje a. Czas na zwrot towaru wynosi 14 dni od jego otrzymania. b .Zwracany towar nie może być używany, musi zostać odesłany ze wszystkimi elementami, z którymi został dostarczony, w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu z pisemną rezygnacją z zakupu i paragonem. c. Koszty wysyłki nie podlega zwrotowi. Klient dokonuje zwrotu na swój koszt. d. Za uszkodzenia w transporcie odpowiedzialność ponosi firma kurierska .Reklamacje dotyczące uszkodzeń w transporcie należy zgłosić zaraz po odebraniu przesyłki. Podstawą do reklamacji jest spisany przez kuriera protokół szkody - jest to jedyna podstawa reklamacji. Spisany protokół szkody powinien zawierać: - informacja o opakowaniu zewnętrznym - karton, kątowniki tekturowe, taśma zabezpieczająca karton, folia streach'owa - uszkodzenia opakowania zewnętrznego - zgniecenie kartonu, uszkodzenie kątownika, podziurawienie kartonu, poluzowane taśmy zabezpieczające karton, rozerwana/odklejona taśma sklejająca karton - zabezpieczenie towaru wewnątrz opakowania - folia bąbelkowa, profile styropianowe, folia, przekładki tekturowe Jeżeli kurier wypełni protokół w sposób odbiegający od stanu rzeczywistego należy poprosić o wypisanie nowego formularza! - Tylko poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny uprawnia do reklamacji towaru. - Jeżeli kurier odmówi sprawdzenia przesyłki należy na liście przewozowym napisać „odbieram z zastrzeżeniami”. e. Jeżeli paczka nie została sprawdzona przy odbiorze, a towar po rozpakowaniu okazał się uszkodzony należy skontaktować się z firmą kurierską w celu wypisania protokołu szkodowego. f. Po uzyskaniu protokołu szkodowego jego skan / ksero należy wysłać do siedziby naszej firmy, oraz skontaktować się telefonicznie z pracownikiem firmy celem ustalenia rodzaju roszczenia reklamacyjnego: - wymiany przedmiotu na nowy - naprawy zaistniałej szkody g. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od jej zgłoszenia. h. Reklamacje dotyczące wad fabrycznych, błędów fabrycznych itp. należy zgłosić w ciągu 7 dni na adres francyktrade@gmail.com. Wspólnie znajdziemy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie. Klient ma prawo żądać naprawy lub wymiany reklamowanego produktu, a jeśli nie będzie to możliwe domagać się stosowanego obniżenia ceny lub może odstąpić od umowy. REGULAMIN 2. POŚREDNICTWO SPRZEDAŻY PRODUKTÓW OD ZAGRANICZNYCH SPRZEDAWCÓW Z WYSYŁKĄ Z ZAGRANICY. § 1 Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają: a. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usługi pośrednictwa handlowego przez FrancykTrade. b. FrancykTrade - nazwa użytkownika allegro. c. Allegro, allegro.pl - internetowa platforma handlowa umożliwiająca przeprowadzenie transakcji. d. Informacje od sprzedającego - miejsce na każdej aukcji w którym mogą być umieszczone wszystkie prawnie wymagane treści przeznaczone dla klientów. e. Klient – osoba która skorzysta z usługi pośrednictwa handlowego oferowanego przez FrancykTrade. f. Sprzedawca zagraniczny– podmiot zagraniczny, mający swoją siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej którego produkty są prezentowane na aukcjach FrancykTrade na portalu allegro. Sprzedawca zagraniczny jest właścicielem i sprzedawcą produktów prezentowanych na aukcjach FrancykTrade. § 2 a. Przedmiotem niniejszego Regulaminu jest regulacja zasad świadczenia przez FrancykTrade usług pośrednictwa handlowego między klientem a sprzedawcą zagranicznym. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów FrancykTrade, a także prawa, obowiązki i zakres odpowiedzialności FrancykTrade jako podmiotu świadczącego usługi. b. FrancykTrade świadczy usługę pośrednictwa handlowego. Aukcje FrancykTrade prezentują towar oferowany przez sprzedawców zagranicznych. Poprzez złożenie zamówienia wybierając kup teraz Klient nie dokonuje zakupu produktu od FrancykTrade, a zleca wykonanie usługi pośrednictwa handlowego na przedmiot. Zamówienie FrancykTrade przekazuje do sprzedawcy zagranicznego który jest sprzedawcą oraz dostawcą towaru. § 3 Pośrednictwo handlowe polega w szczególności na: a. Przedstawienie oferty sprzedawcy zagranicznego poprzez prezentację jej na aukcjach portalu allegro wystawionych przez FrancykTrade. b. Udzielaniu Klientowi dodatkowych informacji w przypadku pytań. c. Przyjęciu zlecenia na usługę pośrednictwa handlowego w celu zakupu przez klienta towaru od sprzedawcy zagranicznego d. Pobranie od klienta zapłaty za produkt oraz za przesyłkę i przekazanie jej do sprzedawcy zagranicznego wraz z adresem do wysyłki. e. Udzieleniu Klientowi pomocy przy ewentualnej procedurze reklamacyjnej do miesiąca czasu od otrzymania towaru lub zwrotu produktu do sprzedawcy zagranicznego w terminie 14 dni od otrzymania towaru. FrancykTrade nie prowadzi sprzedaży we własnym imieniu ani na własny rachunek towarów prezentowanych na aukcjach internetowych portalu allegro. Sprzedawcą produktów jest sprzedawca zagraniczny. Produkt jest wysyłany bezpośrednio od sprzedawcy zagranicznego do klienta. Rola FrancykTrade ogranicza się do przyjmowania i przekazywania zamówień dla sprzedawcy zagranicznego oraz przyjmowaniu od klientów zapłaty i przekazywaniu jej do dostawcy po pomniejszeniu o należną prowizję. § 4 a. Dostawa produktów, w zakupie których pomaga FrancykTrade odbywa się od sprzedawców zagranicznych spoza unii europejskiej. b. Czas dostarczenia przesyłki wynosi od 6 do 35 dni roboczych. W rzadkich przypadkach czas oczekiwania może ulec wydłużeniu do 45-60 dni roboczych. c. W razie nie otrzymania produktu terminie 60 dni roboczych, o którym mowa w punkcie poprzednim Klient powinien skontaktować się FrancykTrade. § 5 a. Reklamacje dotyczące usługi należy zgłaszać do FrancykTrade. Zgłoszenie powinno zawierać imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail oraz opis przyczyny reklamacji. Reklamacje będą rozpatrzone w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. b. W ramach świadczonej usługi pomocy w zakupie FrancykTrade pomaga Klientom w procedurze reklamacyjnej. § 6 Klientom przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie, w terminie 14 dni od otrzymania towaru. § 7 a. Ceny zamieszczone na aukcjach organizowanych przez FrancykTrade zawierają cenę produktu oraz wynagrodzenie należne FrancykTrade z tytułu usługi w zakresie pośrednictwa handlowego. b. Importerem towaru jest Klient, który dokonuje zakupu produktu na własny użytek za pośrednictwem FrancykTrade. c. FrancykTrade zobowiązuje się przekazać część wpłaty stanowiącą cenę produktu i koszty wysyłki na rachunek bankowy sprzedawcy zagranicznego jak najszybciej, nie później niż w ciągu następnych sześciu dni roboczych, licząc od dnia zaksięgowania wpłaty. Część wpłaty stanowiąca cenę produktu którą FrancykTrade przekaże sprzedawcy zagranicznemu nie jest kwotą należną FrancykTrade. FrancykTrade, w ramach świadczonych usług, jedynie pośredniczy w przekazaniu tej kwoty do sprzedawcy zagranicznego. § 8 FrancykTrade przetwarza dane osobowe Klienta niezbędne do realizacji zamówienia. W ramach świadczonych usług FrancykTrade udostępnia sprzedawcy zagranicznemu dane niezbędne do wysyłki produktu zamówionego przez Klienta. Dane osobowe Klienta są przetwarzane z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych do celów realizacji umowy ma charakter dobrowolny, jednak stanowi niezbędny warunek realizacji usługi. FrancykTrade zapewnia Klientowi prawo wglądu do własnych danych, ich poprawienia lub usunięcia. § 9 Przesyłka może zostać zatrzymana od kontroli celnej. W przypadku wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia obowiązku poniesienia opłat celnych i podatków lub innych należności publicznoprawnych, ich uiszczenie spoczywa na Kupującym. Świadcząc usługę pomocy w zamówieniu sklep pomaga w zamówieniu produktu na użytek własny klienta. Gdy nastąpi sytuacja kontroli Celnej, Klient zobowiązany jest powiadomić o tym sklep, aby w zakresie świadczonej usługi przesłał on wymagane dokumenty. Sklep nie odpowiada za produkty, które zostały skonfiskowane z powodu niedopełnienia przez klienta odpowiednich formalności.