TERMINAL DO RESTAURACJI +4 APLIKACJE +GRATIS DRUK. (7016091067)

zakończona
2 599,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

opis

Dziękujemy, że do nas zaglądasz :-)


Kim jesteśmy?

Jesteśmy producentem oprogramowania dla gastronomii.
Zajmujemy się wdrażaniem naszych rozwiązań w lokalach gastronomicznych na terenie całej Polski.
Razem z naszymi rozwiązaniami, zawsze otrzymujesz:
- darmowe wdrożenie
- wsparcie techniczne 7 dni w tygodniu oraz aktualizacje - za darmo, na zawsze
- ciągły wpływ na rozwój naszych aplikacji. Zawsze słuchamy naszych klientów i wdrażamy w życie większość z ich sugestii

Zachęcamy do skorzystania z naszej oferty przeznaczonej dla lokali gastronomicznych wszelkiego typu.
Od małych bistro, po sieć restauracji.

Co zawiera oferta?

1. Komputer dotykowy all-in-one MSI PRO 20ET w kolorze białym.
Procesor - Intel Celeron N3160 4 rdzenie, taktowanie 1.6 GHz
Pamięć RAM (zainstalowana) - 4 GB DDR3
Dysk twardy 1TB
Karta graficzna - Intel HD Graphics 400, zintegrowana
Karta dźwiękowa - zintegrowana
Ekran dotykowy 19.5", rozdzielczość 1600x900, technologia MultiTouch
Wbudowane głośniki oraz kamera
WiFi 802.11
Bluetooth
Napęd DVD
System operacyjny Windows 10 Home
Złącza: 1xHDMI, 1xCOM, 1xRJ-45, 4xUSB 2.0, 2xUSB 3.1, Czytnik kart pamięci





2. Cztery aplikacje do prowadzenia lokalu gastronomicznego.


Aplikacja nr 1
Whip - dla kelnerów

W branży gastronomicznej od dawna mówi się, że dobra restauracja to w 49% szef kuchni i jego zespół, a w 51% to dobry serwis. Krótko mówiąc, kelnerzy - to od nich wszystko się zaczyna. To oni nawiązują pierwszy kontakt z klientem. To oni są odpowiedzialni za sprawną realizację zamówienia, począwszy od przyjęcia zamówienia, poprzez przekazanie go do kuchni, dostarczenie go na stolik, oraz ostateczną finalizację transakcji.
W dużej mierze, to właśnie od przebiegu tego procesu zależy, czy dany gość wyjdzie z Twojej restauracji zadowolony i czy jeszcze kiedyś do niej wróci, a przecież w powracających gościach tkwi sukces Twojej restauracji.
Z naszym oprogramowaniem, kelnerzy zostaną automatycznie zwolnieni z wielu czynności, które musieli wykonywać zanim zaczęli pracować z Whip, dzięki czemu cały ten proces zostanie znacznie przyspieszony.

Wiel­e możliwości konfiguracji - program może działać na zwykłych komputerach, monitorach dotykowych, terminalach dotykowych, oraz tabletach.



Aplikacja nr 2

WhipConnect - dla menadżera do zarządzania stanowiskami sprzedaży z biura.

Systematyczna analiza wyników jest bardzo ważna. Aby mieć pewność, że podążasz w dobrym kierunku powinieneś na bieżąco śledzić postępy podejmowanych działań. Ta aplikacja skutecznie Ci to umożliwi.
Za jej pośrednictwem będziesz mógł zdalnie zarządzać wszystkimi stanowiskami, na których zainstalujesz aplikację Whip.
Pobierzesz z nich raporty sprzedaży, które pomogą Ci określić, jakie pozycje Twoi klienci zamawiają chętnie, a które są zamawiane trochę rzadziej
Sprawdzisz aktualne stany magazynowe towarów i surowców w Twoim magazynie, wykonasz inwentaryzację
Obliczysz Food Cost, dzięki czemu sprawdzisz jakie są faktyczne koszty, które ponosisz podczas sprzedaży w Twojej restauracji
Wykonasz całą masę innych przydatnych w prowadzeniu biznesu czynności
Jednym słowem, przejmiesz pełną kontrolę nad tym co dzieje się w Twoim lokalu.​

Aplikacja nr 3
iBoard - wyświetlająca zamówienia na monitorze/tablecie w kuchni (system KDS).

Długie oczekiwanie na realizację zamówienia, to jeden z najczęstszych zarzutów jakie mają klienci do lokali gastronomicznych. Klienci, którzy musieli długo czekać na swoje zamówienie, najczęściej nie wracają już do takiej restauracji, a przecież to powracający klienci napędzają Twój biznes.
Dobra i szybka komunikacja pomiędzy kelnerem przyjmującym zamówienie i kuchnią to podstawa.
Zasady działania tej aplikacji są proste. Kelner wprowadza zamówienie za pośrednictwem aplikacji Whip (na tablecie lub na terminalu dotykowym), następnie kilka sekund później, to samo zamówienie wyświetla się na monitorze w kuchni, dzięki czemu kucharze mogą rozpocząć jego realizację. Ale to nie wszystko. Za pomocą tej aplikacji, kucharz, jednym kliknięciem zawiadomi kelnera przyjmującego zamówienie, że jest ono gotowe do odbioru. Będzie mógł go również przywołać jeśli będzie miał jakieś dodatkowe pytania dotyczące tego konkretnego zamówienia.
Aplikacja wskaże również szefowi kuchni średni czas w jakim kuchnia realizuje zamówienia. Jest to bardzo cenna informacja, dzięki której można ulepszyć pracę kuchni, tak aby stała się ona bardziej efektywna.

Aplikacja nr 4
InLineViewer - przywołująca klientów poprzez wyświetlanie numerów zamówień gotowych do odbioru na dużym ekranie, oraz wywołująca klientów głosowo.
Świetne rozwiązanie dla Food-truck'ów, barów szybkiej obsługi, oraz wszystkich tych lokali gastronomicznych, w których po odbiór zamówienia, przywołuje się klienta krzycząc np: "Schabowy proszę!", "Frytki proszę" :-)
Z pomocą tej aplikacji, Twoi pracownicy nie będą już zdzierali sobie gardeł.
Klient złoży zamówienie, Twój pracownik wydrukuje i wręczy mu numerek oczekiwania, a w momencie, gdy zamówienie będzie już gotowe do odbioru, jednym kliknięciem spowoduje, że aplikacja wyświetli wzywany numerek na dużym wyświetlaczu zawieszonym w Twoim lokalu i powiadomi głosowo, że gość może już odebrać to co zamówił.

3. Termiczna drukarka zamówień/kuchenna 58mm - GRATIS!!!
Za pomocą tej drukarki termicznej wydrukujesz numerki oczekiwania dla Twoich klientów, zamówienia kuchenne, oraz rachunki dla klientów.
Jest to niezbędne urządzenie w lokalu, w którym stawia się na jak najszybszą realizację zamówienia.

Możliwości konfiguracji jest bardzo wiele. Nie musisz się decydować na instalowanie wszystkich aplikacji. Możesz zainstalować tylko jedną.

Nasze aplikacje działają w systemie PayPerMeal. Chcesz się dowiedzieć na czym to polega? Zadzwoń do nas. Odpowiemy na każde pytanie, doradzimy odpowiednią konfigurację w zależności od Twoich potrzeb.

Oferowany przez nas sprzęt jest NOWY, NIEUŻYWANY, a nie np poleasingowy, tak jak oferują to inne firmy na allegro.

Zanim klikniesz Kup Teraz, zadzwoń do nas, jesteśmy tu od tego, żeby Ci doradzić i rozwiać wszelkie wątpliwości!
794 290 040
Zapraszamy serdecznie!
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 19,99 zł

Lokalizacja: Gdańsk, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
19,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
6 dni roboczych

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
O sprzedającym
ApptoPolska
Użytkownik nie otrzymał żadnego komentarza
w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Kontakt

  • 794290040
poniedziałek - niedziela
10:00 - 17:00

Pozostałe informacje

email: appto@int.pl
telefon: 794290040