TENISÓWKI BUTY ZAMEK ZŁOTY CZUBEK ka318 BLUE 24 (6540040835)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
49,99 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,99 zł
Zakupy powyżej 200 zł
  • lokalizacja: Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • bohater: brak
  • płeć: dziewczynki
  • dostawa z Polski: tak
  • stan: nowy
  • rozmiar: 24.00
  • długość wkładki wew. : 16.50 [cm]
  • marka: inna
  • materiał: tkanina
  • rodzaj zapięcia: sznurowadła
  • kolor: odcienie niebieskiego, odcienie żółtego i złota
W jednej paczce możemy wysłać do 10 przedmiotów (koszt wysyłki taki sam jak przy zakupie jednej pary). Zapraszamy do udziału w naszych innych licytacjach
UPOLUJ OKAZJĘ!
Chcesz wiedzieć na bieżąco jakie
okazje wystawiamy?
DODAJ MNIE DO ULUBIONYCH.

KLASYCZNY ZAWSZE MODNY FASON - ŚLICZNE TRAMPKI Z BŁYSZCZĄCYMI DETALAMI.

ABSOLUTNY MUST HAVE W KAŻDEJ DZIEWCZĘCEJ GARDEROBIE.

Obuwie nowe.

Kolor: Blue + Gold.

Materiał: tkanina jeansowa.

Wkładka: materiałowa.

Wiązane.

Wysokość podeszwy z tyłu ok. 1,5cm.

Zdobienia/Ozdoby: złoty zamek.

Kupując kilka przedmiotów na naszych aukcjach za wysyłkę płacą Państwo tylko raz!

ROZMIAR: 24 - 16,5cm

Zapraszamy serdecznie!

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u biuty-pl za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 16 1020 3903 0000 1802 0036 8472
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Sprzedaż za pośrednictwem platformy Allegro pod nazwą użytkownika BIUTY-PL prowadzona jest przez Firma Produkcyjno-Handlowa BEST Sebastian Kowzan, NIP 7642014680 z siedzibą w Chodzieży (kod pocztowy: 64-800) przy ul. Wojska Polskiego 13 wpisaną do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonego przez Ministra Gospodarki, zwaną dalej Sprzedawcą.

kontakt

  • 516-066-970
    Kontakt w dni robocze w godz. 9-15
  • 534-355-656
    W pilnych sprawach możliwy kontakt z menedżerem, w godz. 9-15 (dni robocze).
  • biuty.pl@gmail.com
    Kontaktuj się z nami również poprzez link na aukcji: Pytanie do Sprzedającego.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
F.P.H. BEST Dział Sprzedaży
ul. Świętokrzyska 4
64-800 Chodzież
Polska
 
Klient będący konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży na odległość, może w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru odstąpić od niej bez podawania przyczyny na zasadach określonych przez Ustawę o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. (Dz.U.2014.827). Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, wysyłając je wraz z obuwiem na adres: F.P.H. BEST Dział Sprzedaży, ul. Świętokrzyska 4, 64-800 Chodzież. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę z towarem należy nadać zwykłą paczką pocztową priorytetową na adres: F.P.H. BEST Dział Sprzedaży, ul. Świętokrzyska 4 64-800 Chodzież. Jeżeli Klient korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. W wypadku odstąpienia od umowy Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 13 PLN. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) m. in. w odniesieniu do umowy: a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; e) zawartej w drodze aukcji publicznej. WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy, klient wypełnia dane w nawiasach kwadratowych): F.P.H. BEST Dział Sprzedaży, ul. Świętokrzyska 4, 64-800 Chodzież Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery]. Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data]. Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego]. Adres: [adres kupującego]. Data: [data odstąpienia od umowy]. Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]. Zakupiony przedmiot zwracam w stanie niezmienionym wraz z dowodem zakupu. Proszę o zwrot kwoty ................PLN ( słownie ....................................................................................................................) na rachunek bankowy o numerze ..... którego posiadaczem jest ............................................................ zamieszkały .................................................................. ........................................................... (podpis kupującego)

reklamacje

Sprzedawca jest zawsze odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną na podstawie rękojmi, na zasadach określonych przez prawo. Reklamacje można składać pisemnie na adres: F.P.H. BEST Dział sprzedaży, ul. Świętokrzyska 4, 64-800 Chodzież. Jest to również adres do wysyłania towarów do reklamacji. Towar należy odesłać zwykłą paczką pocztową priorytetową. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Zasady korzystania z serwisu Allegro, sposób zawierania umowy i przebieg transakcji oraz zasady ochrony danych osobowych opisane są w Regulaminie Allegro, dostępnym pod adresem: http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php Informacja o dostępnych formach płatności oraz sposobach i warunkach dostawy znajdują się na stronie oferty produktu w zakładce dostawa i płatność. Wszelkie dane kontaktowe Sprzedawcy znajdują się na stronie oferty produktu oraz w zakładce "Informacje od sprzedającego". Produkty dostępne w ofercie Użytkownika BIUTY-PL są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Jeżeli oferowany produkt posiada wadę, to informacja o tym widnieje jego opisie na stronie opisu oferty. Produkty dostępne w ofercie Użytkownika BIUTY-PL zostały legalnie wprowadzone na rynek polski i posiadają gwarancję producenta lub importera. Nie odpowiadamy na sms i wiadomości pozostawione na poczcie głosowej. Nie łączymy zakupów z kilku naszych kont allegro, oraz z kilku różnych kont osób licytujących. Nie wycofujemy ofert złożonych na naszych aukcjach. O produkcie Wybranie prawidłowego rozmiaru obuwia z naszych aukcji jest bardzo proste. W opisie aukcji oferowanego buta zawsze podajemy jego długość wkładki – aby dobrać rozmiar należy zostawić około 0,5cm – 1cm luzu na stopę. Przed zalicytowaniem proszę sprawdzić rozmiar – zajmie to tylko chwilę, a unikniemy niepotrzebnych wymian.Zgodnie z wymogami Allegro w rubryce „Parametry” w opisie każdej aukcji podajemy długość wkładki. Proszę nie mylić długości wkładki z długością stopy. Długość wkładki nie da się zwykle zmierzyć idealnie, co do milimetra – dlatego proszę przyjąć, że granice błędu w naszych pomiarach może wynieść +/- 5mm. Przedmioty sprzedawane w naszych aukcjach są nowe, w pierwszym gatunku. Czasami wystawiamy również aukcje typu „outlet”, będące okazją do zakupu towarów z niewielką wadą (zwykle zabrudzenia) za niewielkie pieniądze. Wówczas w tytule aukcji użyte jest słowo „outlet”, a opis zawiera informację o rodzaju wady towaru.Zdjęcia przedmiotów są wykonywane przez nas (real foto) i przedstawiają licytowany przedmiot. Odcień produktu może się nieznacznie różnić w zależności od rodzaju oraz indywidualnych ustawień monitora – proszę to uwzględnić. Formy płatności a) przedpłata na konto - numer konta naszej Firmy PKO BP ipko 16 1020 3903 0000 1802 0036 8472 w tytule proszę podać koniecznie nick oraz nr aukcji. Numer konta i dane do wpłaty otrzymają Państwo w mailu wysłanym automatycznie po wygraniu aukcji przez serwis Allegro, a także w mailu wysłanym przez nas – potwierdzającym przyjęcie Państwa zamówienia do realizacjib) wpłata poprzez PayU c) wysyłka za pobraniem (płatne przy odbiorze paczki) W jednej paczce możemy wysłać maksymalnie 10 przedmiotów. W przypadku zakupów wieloprzedmiotowych na wpłatę czekamy 14 dni kalendarzowych licząc od daty pierwszego zakupu. Nie wstrzymujemy wysyłki paczek z przedmiotami, za które otrzymaliśmy wpłatę. Wysyłka Zakupiony przez Państwa towar wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na NASZYM koncie, lub od chwili otrzymania zamówienia na wysyłkę pobraniową. Wysyłkę paczek prowadzimy za pośrednictwem firmy kurierskiej od poniedziałku do piątku – każdego dnia roboczego do godz. 14.00. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub ubytku przesyłki, w momencie dostawy, prosimy o sporządzenie z kurierem protokołu o stanie przesyłki (protokołu szkodowego). Jeżeli przesyłka nie dotrze na wskazany adres do doręczeń w ciągu 3 (trzech) dni roboczych prosimy o skontaktowanie się z naszą Firmą celem rozwiązania zaistniałego problemu. Koszt wysyłki Koszty wysyłki towaru są podane w opisie aukcji w tabeli „Koszty dostawy”. Jeśli nie odpowiada Państwu koszt przesyłki lub jej forma (firma kurierska), proszę nie dokonywać zakupów na naszych aukcjach. Koszt wysyłki uwidoczniony w tabeli „Koszty dostawy” dotyczy obszaru Polski – przesłanie za granicę wymagać będzie dodatkowych uzgodnień wg taryfy pocztowej. Zmiana adresu wysyłki Jeżeli przesyłka ma być wysłana na adres inny niż podany w Allegro prosimy poinformować o tym w Formularzu „Sposób zapłaty i dostawy” od razu po transakcji. Dane do wysyłki podawane w tytule przelewu nie są brane pod uwagę. Dostęp do konta ma tylko księgowość i to tylko w celu ustalenia, czy dotarła wpłata. Do zmiany adresu wysyłki służy formularz opcji dostawy Allegro. Proszę podawać aktualny, poprawny adres do wysyłki. Termin Płatności Na wpłatę pieniędzy oczekujemy do 10 dni kalendarzowych od zakończenia aukcji. Następnie do Klienta wysyłane są maile powiadomienia przypominające o zakupie. Po 14 dniach wysyłamy do serwisu Allegro Formularz Zwrotu Prowizji, a towar zostaje ponownie wystawiony do sprzedaży. Środki zaksięgowane na koncie naszej Firmy po tym terminie zostaną odesłane, a transakcja uznana za nieważną. Zakupy wieloprzedmiotowe: 1) jedną paczką możemy maksymalnie wysłać do 10 przedmiotów, a na wpłatę czekamy maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od daty pierwszego zakupu. 2) prosimy o zakończenie każdej 10 przedmiotowej transakcji jedną wpłatą bądź zamówieniem wysyłki pobraniowej. 3) klient, który nie dokona wpłaty lub nie potwierdzi wysyłki pobraniowej będzie miał blokowaną możliwość dalszego uczestniczenia w naszych licytacjach do czasu uregulowania płatności. Komentarze Jako sprzedający wystawiamy komentarz jako drudzy. Mamy wtedy pewność, że przesyłka do Państwa dotarła. Jeżeli z przesyłka jest coś nie tak - prosimy o kontakt. Prosimy nie wystawiać pochopnie komentarza negatywnego lub neutralnego. Uważamy, że każdą transakcję można pozytywnie zakończyć. Zależy nam na zadowoleniu klienta z transakcji – więc jeśli będzie coś nie tak prosimy o kontakt – postaramy się szybko rozwiązać wszystkie problemy. Paragon fiskalny, faktura VAT Do przesyłki ZAWSZE dołączony jest paragon fiskalny. Na życzenie klienta wystawiana jest faktura VAT. Jeśli mamy wystawić fakturę, proszę poinformować nas o tym od razu po zakupie, podając prawidłowe dane do wystawienia faktury VAT. Gwarancja Wszystkie przedmioty zakupione na naszych aukcjach objęte są gwarancją producenta lub importera. Wymiany W terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru na inny rozmiar, jeśli tylko jest aktualnie dostępny. Przed wysłaniem towaru na wymianę proszę o kontakt mailowy. Warunkiem przyjęcia towaru do wymiany jest odesłanie towaru zwykłą paczką pocztową priorytetową, na adres: F.P.H. BEST Dział Sprzedaży ul. Świętokrzyska 4, 64-800 Chodzież, w niezmienionym stanie wraz z dowodem zakupu. Do przesyłki proszę dołączyć kartkę ze swoim nickiem z Allegro, adresem zwrotnym, odliczoną kwotą na przesyłkę zwrotną. W przypadku powstania sporu strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy każdym Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.