Telewizor SAMSUNG UE32J5200 FullHD WiFi LED Smart (6541165513)

zakończona
1 299,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 9,90 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • podświetlenie LED: tak
  • 3D: nie
  • format ekranu: 16:9
  • full HD: tak
  • przekątna ekranu (cale): 32.00
  • złącza: kompozyt, euro, s-Video, component, HDMI, USB
Złóż zamówienie do godz.13:00
towar wyślemy jeszcze dziś!
SAMSUNG UE32J5200
  • Rodzaj: LED
  • Zakrzywiony ekran: Nie
  • Klasa energetyczna: A+
  • Wielkość ekranu [cal]: 32
  • Standard HD: FullHD
  • Obsługa 3D: Nie
  • Konwerter 2D do 3D: Nie
  • SmartTV: Tak
  • AllShare/DLNA: Tak
  • PVR Ready: Nie
  • HDMI [szt.]: 2
  • WiFi: Tak
Główne cechy
Specyfikacja

Ogólne

Nowa linia: 2015
Rodzaj: LED
Zakrzywiony ekran: Nie
Okres gwarancji: 24 miesiące
Podstawa: Tak
Wymiary (SxWxG) z podstawą: 741 x 460.2 x 150.5 mm
Wymiary (SxWxG) bez podstawy: 741 x 436 x 69 mm
Waga zestawu z podstawą: 4 kg
Waga zestawu bez podstawy: 3.9 kg
Klasa energetyczna: A+
Załączone wyposażenie: -Pilot zdalnego sterowania TM1240A
-Baterie (do pilota)
-Mocowanie wieszaka w standardzie Mini
-Mocowanie wieszaka w standardzie VESA
-Instrukcja obsługi
-Kabel zasilający

Parametry techniczne

Wielkość ekranu [cal]: 32
Rozdzielczość obrazu [px]: 1920 x 1080
Standard HD: FullHD
Napięcie zasilania: 220 - 240 V (50 / 60 Hz)
Obsługa 3D: Nie
Konwerter 2D do 3D: Nie
Kontrast ekranu dynamiczny: Mega Contrast
Tuner DVB-C: Tak
Tuner DVB-T: Tak
Rodzaj tunera DVB-T: MPEG-4
PQI (Picture Quality Index): 200
Technologie obrazu: -HyperReal
-Wide Color Enhancer (Plus)
-Tryb filmowy
Technologie dźwięku: -Dolby Digital Plus
-DTS Studio Sound
-DTS Premium sound 5.1
-2 kan. (Down Firing + Base Reflex)
-Wallmount Sound Mode
Inne technologie: -Digital Clean View
Ilość głośników: 2
Moc głośników [W]: 5 + 5
System dźwięku: 2.0

Funkcje

SmartTV: Tak
AllShare/DLNA: Tak
PVR Ready: Nie
Polskie menu: Tak
PIP: Tak
Timer: Tak
Możliwość odtwarzania filmów z USB: Tak
Obsługiwane formaty plików z USB: -ConnectShare (USB 2.0)
Automatyczne strojenie: Tak
Telegazeta: Tak
Inne: -Aplikacje

Złącza

HDMI [szt.]: 2
USB: Tak
Gniazdo CI: Tak
Ethernet: Tak
WiFi: Tak
Component Video: Tak
Kompozytowe (AV): Tak
Optyczne audio: Tak
EUR [szt.]: 1

Informacje
Dlaczego warto
kupować w
  • Doradzamy i pomagamy - sprawdź nas!
  • Zaufało nam ponad 2,5 mln osób
  • Mamy ponad 80 tys. pozytywnych komentarzy
  • Jesteśmy na rynku od 2006 roku
  • Nasz magazyn jest większy niż Stadion Narodowy
  • Mamy najniższe ceny
  • Płatność możesz rozłożyć na dogodne raty
Formy płatności
Pobranie - przy odbiorze paczki
Przedpłata przelewem
Płatność - PayU
Płacę z Allegro
Numer rachunku bankowego: 18 1240 6814 1111 0000 4939 2030 W tytule przelewu podaj nick z Allegro oraz numer aukcji
  • Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT
Dostawa kurierem:
Pamiętaj!
  • Sprawdź poprawność danych w formularzu. Zwróć szczególną uwagę na adres dostawy i numer telefonu. Prawidłowe dane przyspieszą wysyłkę.
  • Wysyłki realizujemy tylko na terenie Polski.
  • Kurier wniesie przesyłkę, której waga nie przekracza 30 kg.
Masz pytania - zadzwoń! 71 397 49 99 lub napisz: allegro@neo24.pl
Magazyn
  • Wszystkie wystawione przez nas produkty znajdują się w naszych magazynach - najnowocześniejszych centralach logistycznych, realizujących około 5 tys. wysyłek dziennie.
Warto wiedzieć
Drogi Kliencie,
Jeśli dokonałeś zakupu w naszym sklepie internetowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Z prawa odstąpienia od umowy może skorzystać każdy konsument, wysyłając stosowne oświadczenie.

Więcej informacji znajdziesz w zakładce „Informacje od Sprzedającego”
Sprawdź nasze pozostałe kategorie
AGD Wolnostojące
sprawdź
AGD do Zabudowy
sprawdź
AGD Drobne
sprawdź
Telewizory
sprawdź
Laptopy
sprawdź
Telefony komórkowe
sprawdź
Tablety
sprawdź
Polecane produkty
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • (71) 397 49 99
    infolinia czynna od poniedziałku do piątku 9:00 - 17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
NEO24.PL Dział Reklamacji
ul. Ryszarda Chomicza 11-13A
55-080 Nowa Wieś Wrocławska
Polska
 
DROGI KLIENCIE: Jeśli dokonałeś zakupu w naszym sklepie internetowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo zwrócić towar bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Jeśli chcesz skorzystać z takiego prawa, wystarczy, że wyślesz do nas stosowne oświadczenie. Możesz to zrobić na kilka sposobów: - Wysyłając oświadczenie drogą pocztową na adres: NEO24.PL Sp. z o.o., Dział Reklamacji, ul. Bp. Bernarda Bogedaina 8, 50-514 Wrocław. - Wysyłając wiadomość e-mail na adres reklamacje@neo24.pl - Telefonicznie pod numerem infolini (71) 397 49 99 ZWROT TOWARU: Zwracany towar należy odesłać lub przekazać na adres NEO24.PL Dział Reklamacji ul. Ryszarda Chomicza 11-13A, 55-080 Nowa Wieś Wrocławska, Prologis Wrocław Park V hala DC2 maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeśli dokonasz zwrotu przed upływem 14 dni. W związku z odstąpieniem od umowy, koszty odesłania towaru ponosi kupujący. SZACOWANY KOSZT ZWROTU: Objętość towaru (z opakowaniem) od do Szacunkowy koszt zwrotu 0m 0,2 < 30 kg 19,00 zł 0m 0,2m > 30 kg 30,00 zł 0,21m 0,4m 50,00 zł 0,41m 0,6m 60,00 zł 0,61m 0,8m 70,00 zł 0,81m 1m 80,00 zł 1,01m 1,2m 100,00 zł 1,21m 1,5m 120,00 zł 1,51m 1,65m 130,00 zł 1,66m 1,8m 135,00 zł 1,81m 1,95m 140,00 zł 1,96m 2,1m 145,00 zł 2,11m 2,25m 150,00 zł (Wartości podane w metrach sześciennych) BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - O świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - W której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - W której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - W której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - W której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - W której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - W której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - W której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - O dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; - O świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - O dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Dział reklamacji znajduje się przy ul. Ryszarda Chomicza 11-13A, 55-080 Nowa Wieś Wrocławska, Prologis Wrocław Park V hala DC2. Reklamacje można zgłaszać osobiście, listownie pod wskazanym adresem, mailowo pod adresem poczty elektronicznej: reklamacje@neo24.pl lub telefonicznie pod numerem infolinii 71 397 49 99. GWARANCJA: Jest to tryb reklamacji oferowany przez gwarantów, którzy udzielili zapewnienia co do jakości sprzedanej rzeczy. Tryb ten może polegać na dokonaniu naprawy towaru przez autoryzowany serwis gwaranta, wymianie towaru lub zapewnieniu przez gwaranta innych usług. Sposób kontaktu z serwisem gwaranta określony jest w dokumencie gwarancyjnym lub na stronie internetowej gwaranta. Jest to bardzo szybki tryb reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie uzyskać sprawny towar. Gwarant jest zobowiązany do pokrycia kosztów transportu wadliwego towaru, o ile nie świadczy napraw w Państwa miejscu zamieszkania. Żeby zrealizować uprawnienia z gwarancji, nie jest konieczne zgłaszanie reklamacji niesprawnego towaru za pośrednictwem sprzedawcy. RĘKOJMIA ZA WADY: Reklamacja w tym trybie skierowana jest do NEO24.PL. jako sprzedawcy. Tryb ten jest przeznaczony dla podmiotów gospodarczych oraz (w przypadku umów zawartych od dnia 25.12.2014 r.) także dla konsumentów. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, to kupujący korzystający z tego trybu może: żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, żądać usunięcia wady, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, a w konsekwencji żądać zwrotu gotówki.Jeżeli kupujący wybierze wymianę rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady, to sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.Jeśli kupujący wybierze obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy, to sprzedawca będzie mógł uniemożliwić realizację tych uprawnień, jeżeli niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Szczegółowe zasady reklamacji z tytułu rękojmi reguluje Kodeks Cywilny.Sprzedawcy przysługuje prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy w celu ustalenia, czy towar rzeczywiście jest wadliwy, przez co ten tryb reklamacji może być czasochłonny. Czas powiadomienia konsumenta przez sprzedawcę o swoim stanowisku odnośnie żądania wymiany rzeczy, usunięcia wady albo oświadczenia o obniżeniu ceny w wypadku rękojmi za wady wynosi 14 dni. NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ: Reklamacja w tym trybie skierowana jest do NEO24.PL jako sprzedawcy. Tryb ten jest przeznaczony dla konsumentów, z którymi umowy zostały zawarte przed dniem 25.12.2014 r. (w przypadku umów zawartych od dnia 25.12.2014 r. konsument może kierować wobec sprzedawcy roszczenia z tytułu rękojmi za wady). Tryb ten (Niezgodność towaru z umową) jest regulowany przez ustawę z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego. Jeżeli sprzedany towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli konsument, z powodu niemożliwości lub nadmiernych kosztów, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby konsumenta na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru z umową jest nieistotna. Konsument traci uprawnienia, o których mowa powyżej, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Ponadto sprzedawcy przysługuje prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy w celu ustalenia, czy towar rzeczywiście jest niezgodny z umową, przez co ten tryb reklamacji może być czasochłonny. Czas powiadomienia konsumenta przez sprzedawcę o swoim stanowisku odnośnie żądania naprawy lub wymiany towaru na nowy w wypadku reklamowania niezgodności towaru z umową wynosi 14 dni.