TELEWIZOR PHILIPS 55PFH5500/88 LED SMART TV 200Hz (6482979396)

zakończona
2 679,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 30,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 40,00 zł
  • lokalizacja: Gdów
  • czas wysyłki: natychmiast
  • klasa energetyczna: A+
  • stan: nowy
  • podświetlenie LED: tak
  • 3D: nie
  • rozdzielczość: full HD
  • zakrzywiony ekran (Curved): nie
  • smart TV: smart TV
  • format ekranu: 16:9
  • przekątna ekranu (cale): 55.00
  • złącza: euro, HDMI
Masz pytania ? Jesteśmy do Twojej dyspozycji
Infolinia: 12 250 08 01
allegro@mirapolnext.­pl
TELEWIZOR 55" PHILIPS 55PFH5500/88
POCZUJ MAGIĘ ŚWIATŁA Z TELEWIZOREM PHILIPS AMBILIGHT
    • FULL HD
    • DWURDZENIOWY PROCESOR
    • TUNER DVB-T/C
    • SYSTEM ANDROID


  • TOWAR DOSTĘPNY OD RĘKI
  • GWARANCJA 24 MIESIĄCE
  • NAJWYŻSZA JAKOŚĆ
Kupując u Nas ZYSKUJESZ więcej

Bezpieczeństwo Zakupów

W świadomości naszych klientów Mirapol Next to nazwa, która kojarzy się przede wszystkim z pewnością i bezpieczeństwem zakupów. W ciągu pięciu lat istnienia firmy dokonaliśmy ponad 400 000 transakcji, zaufały nam rzesze klientów, a liczba 99,8% pozytywnych komentarzy mówi sama za siebie. Dodatkowo uczestniczymy w Programie Ochrony Kupujących, który zapewnia bezpieczne zakupy do 10000zł.

Gwarancja zadowolenia

Ponieważ zadowolenie naszych klientów dla nas sprawą fundamentalną, każdego traktujemy w sposób indywidualny i z odpowiednią troską. Staramy się wychodzić naprzeciw państwa oczekiwaniom, a potwierdzeniem tego są dziesiątki tysięcy zadowolonych klientów.

Błyskawiczna wysyłka

Błyskawiczna wysyłka zakupionego u nas towaru to nasz priorytet. Każde opłacone zamówienie realizujemy natychmiast po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie, a czas ten można jeszcze skrócić wybierając opcję ZA POBRANIEM lub PayU. W efekcie towar bardzo szybko trafia w Państwa ręce - nawet w czasie 24h od sfinalizowania transakcji!

Fachowe doradztwo

Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości co do któregoś produktu z naszej oferty, skontaktuj się z działem fachowe doradztwo. Nasi specjaliści dysponują pełną wiedzą z zakresu sprzedawanego asortymentu i z przyjemnością odpowiedzą na każde pytanie.

Możliwość 14-sto dniowego zwrotu

Każdy klient, który nie jest przekonany co do swojego zakupu, ma w naszej firmie możliwość zwrotu towaru do 14 dni – bez podania przyczyny! Wszystko po to, aby zapewnić Państwu maksymalny komfort zakupów.

24 Miesiące Gwarancji

Każdy sprzedawany przez nas produkt objęty jest 24 miesięczną gwarancją, realizowaną bezpośrednio u producenta lub za naszym pośrednictwem. Bez żadnych utrudnień i komplikacji , zawsze staramy się pomóc naszym klientom i nikogo nie zostawiamy zdanego tylko na siebie.

Dwurdzeniowy procesor oraz system operacyjny Android zapewniają szybkie działanie

Dzięki systemowi Android w telewizorze można nawigować, włączać aplikacje i odtwarzać filmy w bardzo szybki, niezwykle intuicyjny i niesamowicie atrakcyjny sposób. Silnik Android uwalnia moc dwurdzeniowego procesora w celu szybkiego i łatwego przetwarzania obrazu.

Android to szybszy, bogatszy i bardziej osobisty telewizor

Dzięki systemowi Android w telewizorze Smart TV można korzystać z szybkiego procesora i przyjaznego dla użytkownika interfejsu. System zapewnia nieograniczony dostęp do materiałów — w serwisie Google Play™, Netflix, a także za pośrednictwem przeglądarki internetowej i wielu innych. Ponadto dostępne jest łatwe w obsłudze menu nawigacyjne z bezpośrednimi łączami do ulubionych materiałów.

Funkcja Micro Dimming optymalizuje kontrakt w telewizorze

Dzięki specjalnemu oprogramowaniu, które analizuje obraz w 6400 różnych strefach i odpowiednio go reguluje, zyskujesz niesamowity kontrast i wspaniałą jakość obrazu, które pozwalają jeszcze pełniej przeżyć to, co dzieje się na ekranie.

Technologia PMR 200 Hz zapewnia ostrość ruchomych obrazów

Technologia Perfect Motion Rate to połączenie technologii wyświetlania firmy Philips oraz zaawansowanych technologii przetwarzania obrazu — stworzone z myślą o poprawie jakości każdej klatki obrazu. Zatem bez względu na to, czy lubisz gry, dynamiczne wydarzenia sportowe czy filmy akcji, możesz rozkoszować się doskonałą ostrością i płynnością ruchomych obrazów.

Google Cast: wykorzystaj pełny potencjał telewizora Smart TV

Używaj Google Cast wraz ze swoim urządzeniem przenośnym*, aby wykorzystać moc telewizora Philips Smart TV. Aplikacja pozwala przeglądać strony internetowe, materiały i aplikacje, a następnie wyświetlać je w telewizorze za naciśnięciem przycisku. Najlepsze jest jednak to, że można korzystać z innych funkcji przenośnego urządzenia, gdy przesłane materiały są wyświetlane na telewizorze.

Kształt otwartej podstawy tworzy efekt lekkiego unoszenia się w powietrzu

Telewizor o nowoczesnej i wyrafinowanej stylistyce zasługuje na podstawę, która wyróżni go spośród innych telewizorów. Dlatego projektanci firmy Philips stworzyli tę wyjątkową, otwartą podstawę idealnie komponującą się z wystrojem wnętrza.

Niezwykle wąska rama to więcej doskonałego obrazu

Tradycyjne telewizory mają obudowę, która okala ekran niczym rama obraz. Nasza niezwykle wąska rama jest nowoczesna i cienka, aby można było oglądać więcej doskonałego obrazu.

Technologia Pixel Plus HD zapewnia piękny obraz, który pokochasz

Technologia Philips Pixel Plus HD zapewnia wyraźny obraz o doskonałym kontraście. Bez względu na to, czy przesyłasz materiał strumieniowo przez Internet, czy odtwarzasz płytę DVD, możesz cieszyć się ostrzejszym obrazem z jaśniejszymi bielami i głębszymi czerniami.

Google Play™: Twoje okno na rozrywkę

Google Play™ oferuje szeroki wybór wysokiej jakości gier dla osób w każdym wieku. Gry zostały zoptymalizowane do użycia na telewizorze i wyglądają równie dobrze, jak dobrze się w nie gra. Nie trzeba kupować nowej konsoli do gier, gdyż za pomocą uniwersalnego kontrolera do gier USB można wygodnie nawigować i grać.

Obraz
Ekran 55 cali / 139 cm, 16:9
Rozdzielczość Full HD, 1920 x 1080
Technologia 3D nie
Zakrzywiony ekran (Curved) nie
Tuner DVB-T (MPEG-4), DVB-C, analogowy
Podwójny tuner HD nie
Podświetlenie matrycy Edge LED
Optymalizacja ruchu Perfect Motion Rate 200 Hz
Jasność ekranu 350 cd/m2
Funkcje poprawy obrazu Micro Dimming, Pixel Plus HD
Dźwięk
System dźwięku przestrzennego Incredible Surround
Moc głośników 2 x 10 W
Regulacja tonów wysokich / niskich tak
Korektor dźwięku tak
Funkcje dodatkowe dźwięku Clear Sound, Smart Sound
Funkcje sieciowe i multimedialne
Smart TV tak
Wi-Fi tak
DLNA tak
HbbTV tak
Przeglądarka internetowa tak
Nagrywanie na USB tak
Komunikacja dodatkowa Wi-Fi Direct
Funkcje Smart TV system Android 5.0 Lollipop, Google Play Store, Google Cast, Simply Share
Aplikacje Smart TV Facebook, Twitter, YouTube
Informacje dodatkowe
Menu w języku polskim tak
Telegazeta tak
Funkcje dodatkowe USB - zdjęcia, muzyka, film, EasyLink, Digital EPG, PVR - nagrywanie USB, TimeShift, możliwość aktualizacji oprogramowania, możliwość sterowania za pomocą smartfona i tabletu, certyfikat DiviX HD, tryb ECO, Klient i serwer Multiroom, procesor 2-rdzeniowy
Informacje dodatkowe dostępna pamięć: 8 GB, opcja powiększenia poprzez podłączenie USB
Wejścia / wyjścia
Liczba złączy HDMI 4
Złącze DisplayPort nie
Liczba złączy USB 3
Złącze EURO 1
Czytnik kart pamięci nie
Złącze Ethernet (LAN) tak
Wejście komponentowe tak
Wejście PC VGA nie
Cyfrowe wyjście optyczne tak
Cyfrowe wyjście koaksjalne nie
Złącze CI (Common Interface) 1
Wyjście słuchawkowe tak
Parametry fizyczne
Seria (model na rok) Philips Seria 5500 / 2015
Kolor obudowy czarny
Wymiary z podstawą (szer. x wys.x gł.) 123,9 x 77 x 26,6 cm
Wymiary bez podstawy (szer. x wys.x gł.) 123,9 x 72,6 x 7,9 cm
Waga z podstawą / bez podstawy 17,5 kg / 15,1 kg
Możliwość montażu na ścianie tak / VESA 400x200 mm
Wymiary opakowania 145 x 14 x 85 cm
Efektywność energetyczna
Klasa energetyczna A+
"Typowy" pobór mocy (tryb włączenia) 63 W
Roczne zużycie energii 91 kWh
Przekątna ekranu 55 cali / 139 cm
Pobór mocy (tryb czuwania) 0,5 W
Rozdzielczość 1920 x 1080
Zasilanie 220 - 240 V 50/60 Hz
  • TELEWIZOR 55" PHILIPS 55PFH5500/88
  • PILOT
  • INSTRUKCJA
Kontakt z Nami

W razie pytań zachęcamy do kontaktowania się z nami drogą mailową lub telefoniczną. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.


Infolinia: 12 250 08 01
Fachowe doradztwo: wew. 4
Nowe zamówienie: wew. 3
Reklamacje: wew. 2
Status zamówienia: wew. 1
Adresy e-mail:
doradztwo@mirapolnex­t.pl
allegro@mirapolnext.­pl
reklamacje@mirapolne­xt.pl
status@mirapolnext.p­l
Błyskawiczna wysyłka

Szybki i bezpieczny transport zapewniamy Państwu dzięki realizacji wysyłek za pośrednictwem renomowanych firm spedycyjnych: DPD , Inpost i Poczta Polska. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone w czasie transportu.

Przy zakupie kilku przedmiotów - za wysyłkę płacisz tylko raz!


Płatności

Allegro PayU

Bezpieczny i szybki system płatności online współpracujący z ponad 20 bankami w Polsce

Tradycyjny przelew bankowy Mirapol Next sp. z o.o., 32-420 Gdów 669, PKO BP 77 1020 2892 0000 5802 0586 3685

Płatność za pobraniem Płatność gotówkowa w momencie odbierania przesyłki z rąk kuriera

Raty PayU System ratalny w 100% online z decyzją ratalną w kilkanaście minut
Odbiór osobisty

Towar zamówiony za kwotę przekraczającą 100zł można odebrać osobiście z naszego magazynu mieszczącego się w Gdowie.

Gdów
ul. Łapanowska 104, 32-420 Gdów

Umożliwiamy też odbiór osobisty towarów małogabarytowych w jednym z dwóch punktów telakces.com, w Krakowie i Katowicach - aby było to możliwe, wartość towaru musi wynosić przynajmniej 100zł. Więcej informacji o możliwości odbioru osobistego znajdziesz w zakładce "o mnie" .

C.H. CZYŻYNY
lokal obok UPC
ul. Medweckiego 2
31-870 Kraków

Galeria Katowicka
lokal poziom 0 (w części dworca pkp)
ul. Plac Szewczyka 2
40-437 Katowice

Mirapol Next Sp z o.o.

Gdów 669, 32-420 Gdów, NIP: 6832084223, KRS: 0000522263

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 12 250 08 01
    Infolinia - czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Mirapol Next Sp. z o.o.
ul. Łapanowska 104
32-420 Gdów
Polska
 
Zgodnie z art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827, Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny. W tym celu zachęcamy do wypełnienia poniższego formularza, a następnie do odesłania towaru w stanie niezmienionym na podany powyżej adres. Formularz odstąpienia od umowy dostępny pod linkiem: http://system.wwreklamacje.pl/strona_sklepu/mirapolnext_pl/zloz

reklamacje

Nie ulega wątpliwości, że paczkę należy dokładnie sprawdzić po dostarczeniu. W przypadku uszkodzenia (zgniecenie, złamanie, rozbicie etc.) zawartości paczki dostarczonej przez kuriera, prosimy spisać protokół szkody do 7. dni od doręczenia. W tym celu polecamy skontaktować się z infolinią DPD pod numerem tel. (22) 777-77-77 lub złożyć reklamację u przewoźnika poprzez elektroniczny formularz: https://zgloszenia.dpd.com.pl Po spisaniu protokołu z kurierem prosimy dokument zeskanować bądź zrobić czytelne zdjęcie i załączyć go do Formularza reklamacyjnego dostępnego poniżej. W celu reklamacji zakupionego produktu, który uważają Państwo za wadliwy, również należy wypełnić zgłoszenie korzystając ze wspomnianego formularza. Formularz reklamacyjny dostępny jest pod linkiem: http://system.wwreklamacje.pl/strona_sklepu/mirapol_pl/zloz

pozostałe informacje

1.DOSTAWA I PŁATNOŚĆ Kupując u nas nie jesteś skazany na jedną formę zapłaty. Zamiast tego możesz wybrać najwygodniejsze dla siebie rozwiązanie spośród kilku dostępnych możliwości: - Przelew bezpośrednio na nasz rachunek bankowy: Mirapol Next sp. z o.o. 32-420 Gdów 669 NIP 6832084223 PKO Bank Polski 77 1020 2892 0000 5802 0586 3685 tytuł przelewu:nick + numer aukcji - Przelew poprzez serwis PayU - Płatność za pobraniem, czyli zapłata gotówką dopiero w momencie odbioru paczki - Płatność gotówką w naszej siedzibie – tylko przy odbiorze osobistym. - Raty Payu - całkowicie online, bez wychodzenia z domu - więcej informacji na stronie pod linkiem: http://poznaj.allegro.pl/raty/ Po dokonaniu transakcji i zaksięgowaniu przelewu natychmiast wysyłamy paczkę wybraną przez państwa drogą. Mogą państwo wybierać między przesyłką kurierską, tradycyjną pocztą, oraz systemem paczkomatów InPost. Należy jednak pamiętać, że poczta i paczkomaty nie są w stanie transportować towarów wielkogabarytowych.Przesyłki kurierskie realizujemy za pośrednictwem firmy Siódemka, dzięki czemu w zdecydowanej większości przypadków docierają one do Państwa już kolejnego dnia po dokonaniu transakcji. Towar, który wysyłamy, zawsze jest odpowiednio zapakowany, aby zabezpieczyć go przed ewentualnymi szkoda w transporcie. Co więcej, jest on ubezpieczony. Wszystkie firmy kurierskie pracują w dni robocze od poniedziałku do piątku. 2.ODBIÓR OSOBISTY Każdy zamówiony przez państwa towar można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy w Gdowie pod adresem: ul. Łapanowska 104 32-420 Gdów Specjalnie dla państwa umożliwiamy odbiór osobisty towarów małogabarytowych (waga towaru do 2kg i wartość zamówienia powyżej 100 zł) w jednym z dwóch zaprzyjaźniony punktów telakces.com, w Katowicach i Krakowie. Zwykle potrzebujemy jednego dnia roboczego na przetransportowanie towaru do wyżej wymienionych punktów. Odbiór osobisty możliwy po wcześniejszej przedpłacie na nasze konto. Katowice Galeria Katowicka Telakces.com lokal poziom 0 (w części dworca pkp) ul. Plac Szewczyka 2, 40-098 Katowice Kraków C.H. Czyżyny Telakces.com lokal obok UPC ul. Medweckiego, 31-870 Kraków 3.NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA 1. Do której godziny należy złożyć zamówienie, aby zostało wysłane jeszcze tego samego dnia? Jak długo muszę czekać na otrzymanie przesyłki? Drogi kliencie, jeśli złożyłeś i opłaciłeś zamówienie przed godziną 12:00, a opłata za produkt i przesyłkę została zaksięgowana, to paczkę wyślemy jeszcze tego samego dnia. W sytuacji kiedy wybrany został sposób opłaty „Za pobraniem” nie czekamy na zaksięgowanie pieniędzy, a przesyłkę wysyłamy natychmiast po kliknięciu. Od tego momentu czas dostawy paczki zależny jest od firmy kurierskiej, najczęściej zamyka się on w 24 godzinach od nadania. Należy pamiętać, że powyższe zasady obowiązują tylko w dni robocze, a paczka nadana w piątek prawdopodobnie dojdzie w poniedziałek. 2. Jaki jest kolor zamawianego produktu i jego parametry techniczne? Co wchodzi w skład zestawu? Zarówno specyfikacja, jak i kolor każdego dostępnego u nas produktu zawsze uwzględnione są w opisie lub w tytule aukcji. Podobnie sprawa ma się z informacjami na temat zawartości danego zestawu. Dokładamy starań aby opisy były jak najdokładniejsze, jeśli jednak masz wątpliwości, pozostajemy do dyspozycji. 3. Czy produkt X jest dobry? Czy jest wygodny? Czy jest ładny? Czy nadaje się dla dziewczynki/chłopca? Drogi kliencie, na wszystkie te i inne im podobne pytania nie jesteśmy w stanie udzielić jednoznacznej i satysfakcjonującej odpowiedzi, gdyż nigdy nie będzie ona obiektywna. Jakość produktu i wygoda jego użytkowania zawsze sprowadzają się do indywidualnej oceny. W przypadku pytań o walory wizualne ta uwaga jest jeszcze bardziej zasadna. Z tego powodu zachęcamy do dokładnego czytania i oglądania naszych aukcji, gdzie zawieramy dokładne opisy (także rozmiaru danego produktu) oraz wysokiej jakości zdjęcia. 4. Czy na zakupiony przedmiot jest gwarancja? Jak najbardziej. Zdecydowana większość produktów, którymi handlujemy, objęta jest gwarancją producenta i to z producentem należy się kontaktować w pierwszej kolejności, jeśli przedmiot jest wadliwy. Podstawą do uwzględnienia gwarancji jest oczywiście okazanie dowodu zakupu: Jeśli jest to paragon, to długość gwarancji wynosi 24 miesiące, jeśli faktura VAT – 12 miesięcy. W razie wszelkich wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszym działem reklamacji. Nasi specjaliści zawsze chętnie służą radą i pomocą. 5. Czy zamiast paragonu mogę otrzymać fakturę VAT jako dowód zakupu? Oczywiście, wystawiamy faktury VAT. Najwygodniej jest poinformować nas o tym przy dokonaniu zakupu wypełniając stosowne pola w formularzu dostawy. Wtedy przy przesyłce zamiast paragonu znajdzie się właśnie faktura VAT. 6. W przesyłce nie znalazłem dowodu zakupu. W przypadku firm kurierskich dowód zakupu zawsze umieszczamy na zewnątrz paczki, w odpowiednio zabezpieczonym okienku obok listu przewozowego. Jest naklejony w widocznym miejscu, więc zachęcamy do rozpoczęcia poszukiwań właśnie tam. W przypadku wysyłek listowych dowód zakupu znajduje się wewnątrz koperty bąbelkowej wraz z towarem. 7. Jaki mam czas na zapłatę za swoje zamówienie w przypadku płatności przelewem? Na zapłatę za dokonane zamówienie czekamy 14 dni kalendarzowych. W tym czasie towar jest zarezerwowany, natomiast po upływie terminu zamówienie zostaje anulowane, a towar wraca "na półkę". 4.REGULAMIN 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.2. Reklamacje i zwroty towaru zakupionego przez Internet, należy zgłaszać bezpośrednio do Działu Reklamacji firmy MirapolNext.pl. 3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119).4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustaw konsumenckich i regulaminu Allegro. 5. Ceny towarów oferowanych w sklepie internetowym są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 6. Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. 7. Informacje dotyczące punktów zbierania zużytego sprzętu można uzyskać na stronach internetowych gmin właściwych ze względu na miejsce zamieszkania.Wykaz podmiotów zajmujących się zbieraniem zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego na terenie Polski, w tym na terenie Gminy Gdów znajduje się również na stronie internetowej Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska, pod adresem http://rzseie.gios.gov.pl/szukaj_rzseie.php. U9JRK4