TELEWIZOR PHILIPS 49PUS6561/12 ambilight 4k Wawa (6541318472)

zakończona
3 150,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 49,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 99,00 zł
  • lokalizacja: WARSZAWA
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 50.00 [kg]
  • podświetlenie LED: tak
  • 3D: nie
  • rozdzielczość: 4K UHD
  • zakrzywiony ekran (Curved): nie
  • smart TV: android TV
  • format ekranu: 16:9
  • przekątna ekranu (cale): 49.00
  • złącza: euro, s-Video, HDMI, USB

TELEWIZOR PHILIPS 4K 49CALI AMILIGHT
49PUS6561/12 FV23% WAWA

3149,00 zł

Niezwykle smukły telewizor LED 4K z systemem Android

z 3-stronnym systemem Ambilight

Kod producenta 49PUS6561/12
Technologia obrazu Telewizory 4K
Zakrzywiony ekran Nie
Rozmiar ekranu 49 cali
Rozdzielczość 3840 x 2160
Technologia odświeżania 1800 Hz
Typ matrycy LCD
Podświetlenie LED
Tuner TV DVB-C cyfrowy kablowy
DVB-T/T2 - cyfrowy naziemny
DVB-S/S2 - cyfrowy satelitarny
Wyjścia/wejścia obrazu Component
HDMI
Głośniki 2 x 10W
Wyjścia/wejścia dźwięku Line In
Słuchawkowe - stereo 3,5 mm
Cyfrowe złącze optyczne (S/PDIF)
Interfejsy Common Interface (CI)
Ethernet (LAN)
USB 2.0
Funkcje i wyposażenie TV Smart TV
WiFi
HbbTV
Przeglądarka internetowa
Liczba USB 3x USB
Liczba HDMI 4x HDMI
Liczba Euro-Scart 1x Euro-Scart
Standard VESA 400 x 200 mm
Dołączone akcesoria Pilot zdalnego sterowania, 2 baterie AA, Podstawa na biurko, Przewód zasilający,
Klasa energetyczna B
Pobór mocy (tryb czuwania) 0,3 W
Roczne zużycie prądu (4h dziennie) 144 kWh/rok
Wymiary z podstawą (szer. x wys.x gł.) 1099 x 693 x 220 mm
Wymiary bez podstawy (szer. x wys.x gł.) 1099 x 643 x 79 mm
Waga z podstawą/bez podstawy 15,7 / 12 kg
Kolor SREBRNY
Gwarancja 24 miesiące

W twoim domu panuje przytulna atmosfera, zatem wybierz telewizor, który także tworzy ciepły i miły nastrój. Unikalna technologia Ambilight firmy Philips optycznie znacznie poszerza ekran i pozwala przenieść się w głąb akcji. Telewizor emituje na ścianę bardzo szeroką poświatę z trzech stron ekranu. Kolory, dynamika i emocje przenoszą się poza ekran — wprost do pomieszczenia — i sprawiają, że oglądanie telewizji staje się niesamowitym przeżyciem.

Największe zalety:

Gwarancja w Polsce

Fabrycznie nowy

Doskonała jakość

kede

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 49,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 99,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

POLECAMY ZAKUP NA NASZYCH AUKCJACH :) Przy zakupie zawszewystawiamy fakturę VAT 23% lub PARAGON. a oferowane produkty w większości posiadamy od ręki w naszym sklepie na Mokotowie. ZAPRASZMY DO OBEJRZENIA PRODUKTÓW I ODBIORÓW OSOBISTYCH. Każdy produkt jest objęty gwarancją przez okres 24 miesięcy od daty zakupu. Realizacja gwarancji jest prosta i bezpłatna w przypadku wysyłki sprzętu do autoryzowanego serwisu producenta Reklamacje można również realizować osobiście w naszym sklepie . POZDRAWIAMY I ZAPRASZAMY NA ZAKUPY ZESPÓŁ ECS CHONO S.A.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Uwzględniając brzmienie art. 27 i nast. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) (Ustawa o prawach konsumenta), Kupujący będący konsumentem (osoba fizyczna) ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą, zgodnie z postanowieniami Regulaminu, w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin na odstąpienie od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana Kupującemu weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Kupujący musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie pisemnej, elektronicznej . Po otrzymaniu od Kupującego oświadczenia o odstąpieniu od umowy Sprzedawca przesyła Kupującemu wiadomość e-mail wskazującą proponowany adres wysyłki towaru oraz numer RMA zwrotu. Wskazanie przez Kupującego podanego przez Sprzedawcę numeru RMA na liście przewozowym, jak również dostarczenie przez Kupującego zwracanego towaru na adres podany przez Sprzedawcę, usprawni przebieg rozliczeń pomiędzy stronami z tytułu odstąpienia od umowy. Kupujący ponosi koszty związane z dostarczeniem zwracanego towaru. Zwracany towar w stanie niezmienionym i kompletnym, wraz z dowodem zakupu lub jego kopią i wersją papierową oświadczenia powinien zostać wysłany niezwłocznie od daty otrzymania potwierdzenia, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty zgłoszenia przez Kupującego. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedawcą nie przysługuje Kupującemu będącemu konsumentem w odniesieniu art. 38 Ustawy o prawach konsumenta. W przypadku odstąpienia od umowy przez Kupującego Sprzedawca zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy od Kupującego lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania przez Kupującego, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. W przypadku odstąpienia przez Kupującego od umowy uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Kupujący złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

reklamacje

W przypadku wykonania przez Kupującego uprawnień z tytułu gwarancji, gwarant zobowiązany jest do usunięcia wady fizycznej rzeczy, o ile wady te ujawniają się w terminie objętym gwarancją. Sprzedawca nie jest gwarantem towarów prezentowanych w ofercie. Towary te mogą posiadać gwarancję producenta lub importera, obowiązującą na terenie Polski. Jeżeli towar objęty jest gwarancją, roszczenia z tego tytułu należy zgłaszać do serwisu gwaranta, wskazanego w załączonej do towaru karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej gwaranta. W przypadku braku wskazania w karcie gwarancyjnej serwisu, do którego należy dostarczyć wadliwy towar, Sprzedawca może udzielić Kupującemu pomocy przy zgłaszaniu reklamacji do gwaranta, pod warunkiem, że Kupujący prześle Sprzedawcy zgłoszenie takiej reklamacji na formularzu reklamacji, mailowo, na adres mailowy Po otrzymaniu od Kupującego zgłoszenia takiej reklamacji Sprzedawca przesyła Kupującemu wiadomość e-mail wskazującą adres wysyłki towaru oraz numer RMA. Wskazanie przez Kupującego podanego przez Sprzedawcę numeru RMA na liście przewozowym, jak również dostarczenie przez Kupującego zwracanego towaru na adres podany przez Sprzedawcę, warunkuje udzielenie przez Sprzedawcę Kupującemu pomocy przy zgłaszaniu reklamacji do gwaranta. Do przesyłki należy dołączyć kopię dokumentu gwarancji wraz z dowodem zakupu oraz opis usterki. W razie nie dostarczenia wymienionych dokumentów Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia takiego towaru w ramach pomocy przy zgłaszaniu reklamacji do gwaranta Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Kupującemu rzeczy bez wad. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, zgodnie z postanowieniami art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. W przypadku umowy zawartej, zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu, przez Kupującego niebędącego konsumentem wyłączona zostaje odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady rzeczy. W przypadku dochodzenia przez Kupującego roszczeń z tytułu rękojmi za wady rzeczy, zobowiązany jest on dostarczyć do Sprzedawcy wadliwe rzeczy. Ponadto Kupujący musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji reklamacji w drodze jednoznacznego oświadczenia w formie pisemnej lub elektronicznej. Po otrzymaniu od Kupującego zgłoszenia reklamacyjnego z tytułu rękojmi, Sprzedawca przesyła Kupującemu wiadomość e-mail wskazującą adres wysyłki towaru oraz numer RMA reklamacji. Wskazanie przez Kupującego podanego przez Sprzedawcę numeru RMA na liście przewozowym, jak również dostarczenie przez Kupującego reklamowanego towaru na adres podany przez Sprzedawcę, usprawni procedurę reklamacji tego towaru. Do przesyłki należy dołączyć kopię dokumentu zakupu oraz opis usterki. Jeżeli natomiast, ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania, dostarczenie rzeczy przez Kupującego byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje.