Telewizor MANTA 50LED5003 (6912190113)

zakończona
55,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 39,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 44,00 zł
Zakupy od 250 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Nowa Wieś Wrocławska, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
Towar Wyprzedażowy fotografie uszkodzeń, wad produktu w galerii na dole strony.
Towar
Niepełnowartościowy
Telewizor MANTA 50LED5003
Stan produktu: Uszkodzona mechanicznie matryca

Stan opakowania: zastępcze - od innego egzemplarza telewizora.

Wyposaż­enie: komplet

Gwarancja: Brak
Główne cechy
  • Rodzaj: LED
  • Zakrzywiony ekran: Nie
  • Klasa energetyczna: A
  • Wielkość ekranu [cal]: 50
  • Standard HD: FullHD
  • HDR: Nie
  • Obsługa 3D: Nie
  • Konwerter 2D do 3D: Nie
  • SmartTV: Nie
  • AllShare/DLNA: Nie
  • PVR Ready: Nie
  • HDMI [szt.]: 3
  • WiFi: Nie
Specyfikacja

Ogólne

Nowa linia: 2016
Rodzaj: LED
Kolor: Czarny
Zakrzywiony ekran: Nie
Podstawa: Tak
Klasa energetyczna: A
Pobór mocy (włączony / stand by): 90 / 0.5 W

Parametry techniczne

Wielkość ekranu [cal]: 50
Rozdzielczość obrazu [px]: 1920 x 1080
Standard HD: FullHD
HDR: Nie
Napięcie zasilania: 230 V
Klasa energetyczna: A
Obsługa 3D: Nie
Konwerter 2D do 3D: Nie
Kontrast ekranu statyczny: 3000:1
Kontrast ekranu dynamiczny: 3000000:1
Format obrazu: 4:3, 16:9
Tuner DVB-C: Tak
Tuner DVB-T: Tak
Rodzaj tunera DVB-T: MPEG-4
Jasność [cd/m2]: 300
Technologie dźwięku: - DD plus (E-AC3)
Ilość głośników: 2
Moc głośników [W]: 12 + 12
System dźwięku: 2.0
Inne: Manta Express DOOR TO DOOR jest usługą dedykowaną dla Klientów Manta S.A. na terenie Polski. Polega ona na bezpłatnym odbiorze reklamowanego produktu przez kuriera bezpośrednio ze wskazanego przez Klienta adresu.

Funkcje

SmartTV: Nie
AllShare/DLNA: Nie
PVR Ready: Nie
Polskie menu: Tak
Możliwość odtwarzania filmów z USB: Tak
Telegazeta: Tak
Inne: EPG

Złącza

HDMI [szt.]: 3
USB: Tak
Ethernet: Nie
WiFi: Nie
Component Video: Tak
Wyjście słuchawkowe: Tak
EUR [szt.]: 1

Informacje
Zasady wyprzedaży:
  • Produkt dostępny jest od ręki - płatność przelewem / PayU / za pobraniem.
  • W wyjątkowych sytuacjach (towar został skradziony lub zniszczony) Sprzedawca może odwołać ofertę kupna (zalicytowanie) w trwającej licytacji i odmówić zawarcia transakcji.
  • Wpłata lub informacja o wysyłce za pobraniem za wylicytowany produkt winna nastąpić w ciągu 7 dni od dnia wylicytowania towaru.
  • Złożone oferty są wiążące.
  • Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest towar używany, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady, w odniesieniu do Konsumentów,
    wynosi 1 rok.
  • Nie łączymy paczek, za każdy zakupiony towar koszt transportu liczony jest osobno.
Formy płatności
Pobranie - przy odbiorze paczki
Przedpłata przelewem
Płatność - PayU
Płacę z Allegro
Numer rachunku bankowego: 03 1050 1575 1000 0023 4930 2055 W tytule przelewu podaj nick z Allegro oraz numer aukcji
PAMIĘTAJ ! Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT według danych wskazanych w „formularzu dostawy”, a w przypadku braku danych do faktury VAT – według danych zapisanych w koncie Allegro
Dostawa tylko kurierem:
Pamiętaj!
  • Wysyłamy towar tylko za pośrednictwem kuriera (brak możliwości odbioru osobistego).
  • Sprawdź poprawność danych w formularzu. Zwróć szczególną uwagę na adres dostawy i numer telefonu. Prawidłowe dane przyspieszą wysyłkę.
  • Wysyłki realizujemy tylko na terenie Polski.
  • Kurier wniesie przesyłkę, której waga nie przekracza 30 kg.
Masz pytania - napisz: wallegro@neonet.pl
Warto wiedzieć
Drogi Kliencie,
Jeśli dokonałeś zakupu w naszym sklepie internetowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Z prawa odstąpienia od umowy może skorzystać każdy konsument, wysyłając stosowne oświadczenie.

Więcej informacji znajdziesz tutaj
Sprawdź nasze pozostałe kategorie
AGD Wolnostojące
sprawdź
AGD do Zabudowy
sprawdź
AGD Drobne
sprawdź
Telewizory
sprawdź
Laptopy
sprawdź
Telefony komórkowe
sprawdź
Tablety
sprawdź
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u wneo24-pl za co najmniej 250 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 03105015751000002349302055
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 39,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 44,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT
użytkownik
cena
m...a
55,00 zł poniedziałek 7 sierpnia, 15:07:49
r...p
55,00 zł poniedziałek 7 sierpnia, 15:07:53
T...x
44,00 zł poniedziałek 7 sierpnia, 08:56:14
R...4
43,50 zł poniedziałek 7 sierpnia, 13:40:56
K...g
35,00 zł środa 2 sierpnia, 14:14:44

dane sprzedawcy

NEONET S.A.
Nyska 48a
50-505 Wrocław
NIP: 895-002-13-11
REGON: 930310841
KRS: 0000218498
Outlet sklepu NEONET, prowadzony przez NEONET S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Nyskiej 48a, 50-505 Wrocław, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000218498, NIP: 895-00-21-311, REGON: 930310841 (dalej również jako "Sprzedający"), prowadzi sprzedaż detaliczną towarów, za pośrednictwem portalu aukcyjnego Allegro. Klienci mogą kontaktować się ze Sprzedającym korespondencyjnie pod adresem: NEONET S.A. ul. Nyska 48A, 50-505 Wrocław lub pod adresem poczty elektronicznej: wallegro@neonet.pl

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
NEONET S.A Dział Reklamacji - Prologis Wro V hala DC2 NEONET
Ryszarda Chomicza 11-13A
55-080 Nowa Wieś Wrocławska
PL
Dodatkowe informacje

DROGI KLIENCIE

Jeśli dokonałeś zakupu w naszym sklepie, zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo zwrócić towar bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.


SPOSOBY ZWROTU

Jeśli chcesz skorzystać z takiego prawa, wystarczy, że wyślesz do nas stosowne oświadczenie. Możesz to zrobić na kilka sposobów:


- Wysyłając oświadczenie drogą pocztową na adres: NEONET S.A Dział Reklamacji, ul. Ryszarda Chomicza 11 13A Prologis Wro V hala DC2 NEONET 55-080 Nowa Wieś Wrocławska. Wzór formularza znajdziesz pod linkiem: https://cdn.neonet.pl/images24/Reklamacje/Wzor_formularza_odstapienia_od_umowy_neonet.pdf#_ga=1.149002096.791415651.1442471983

- Wysyłając wiadomość e-mail na adres reklamacje@neonet.pl

- Wypełniając poniższy formularz https://www.neonet.pl/neonet/rma/index/type/termination


Jeżeli zdecydujesz się na złożenie oświadczenia drogą elektroniczną, poinformujemy Cię o przyjęciu zgłoszenia niezwłocznie po jego otrzymaniu za pośrednictwem poczty elektronicznej.


ZWROT ŚRODKÓW

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności (w tym koszty dostawy) maksymalnie w ciągu 14 dni od daty poinformowania nas o Twojej decyzji dotyczącej odstąpienia od umowy. Zwrot środków otrzymasz takim samym sposobem płatności, jakim dokonałeś opłaty za złożone zamówienie, chyba że jednoznacznie wyrazisz zgodę na alternatywną formę dokonania zwrotu. W każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat z tytułu otrzymania środków. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania zwrotu płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia dowodu odesłania – w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


ZWROT TOWARU

Zwracany towar należy odesłać lub przekazać na adres NEONET S.A. Dział Reklamacji, ul. Ryszarda Chomicza 11 13A Prologis Wro V hala DC2 NEONET 55-080 Nowa Wieś Wrocławska, maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeśli odeślesz towar przed upływem 14 dni. W związku z odstąpieniem od umowy, koszty odesłania towaru ponosi kupujący. W przypadku towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą w zwykły sposób zostać odesłane pocztą, koszty zwrotu szacowane są na kwoty wyszczególnione poniżej:


Objętość towaru (z opakowaniem) od do Szacunkowy koszt zwrotu 0m 0,2 < 30 kg 19,00 zł 0m 0,2m > 30 kg 30,00 zł 0,21m 0,4m 50,00 zł 0,41m 0,6m 60,00 zł 0,61m 0,8m 70,00 zł 0,81m 1m 80,00 zł 1,01m 1,2m 100,00 zł 1,21m 1,5m 120,00 zł 1,51m 1,65m 130,00 zł 1,66m 1,8m 135,00 zł 1,81m 1,95m 140,00 zł 1,96m 2,1m 145,00 zł 2,11m 2,25m 150,00 zł (Wartości podane w metrach sześciennych)


BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w przypadkach wymienionych w art. 38 pkt 1 – 13 ustawy o prawach konsumenta, tj. w szczególności w przypadku umowy:

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 


Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby stan faktyczny towarów prezentowanych na aukcjach allegro pokrywały się z opisem niepełnowartościowości oraz z bieżącymi stanami magazynowymi Sprzedającego.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
NEONET S.A. Dział Reklamacji
ul. Ryszarda Chomicza 11 13A Prologis Wro V hala DC2 NEONET
55-080 Nowa Wieś Wrocławska
PL
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE Dział Reklamacji znajduje się przy: NEONET S.A. ul. Ryszarda Chomicza 11-13A 55-080 Nowa Wieś Wrocławska Prologis Wrocław Park V hala DC2


Reklamacje można zgłaszać:

- osobiście pod wskazanym adresem;

- mailowo pod adresem poczty elektronicznej: reklamacje@neonet.pl, lub

- wypełniając formularz reklamacyjny dostępny pod linkiem: https://www.neonet.pl/neonet/rma


Możliwe są następujące tryby reklamacji:


„Gwarancja”

Jest to tryb reklamacji oferowany przez gwarantów, czyli producentów i dystrybutorów, którzy udzielili zapewnienia co do jakości sprzedanej rzeczy (gwarancji). Tryb ten może polegać na dokonaniu naprawy towaru przez autoryzowany serwis gwaranta, wymianie towaru lub zapewnieniu przez gwaranta innych usług. Sposób kontaktu z serwisem gwaranta określony jest w dokumencie gwarancyjnym lub na stronie internetowej gwaranta. Jest to bardzo szybki tryb reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie uzyskać sprawny towar. Gwarant jest zobowiązany do pokrycia kosztów transportu wadliwego towaru, o ile nie świadczy napraw w Państwa miejscu zamieszkania. Żeby zrealizować uprawnienia z gwarancji, nie jest konieczne zgłaszanie reklamacji niesprawnego towaru za pośrednictwem sprzedawcy.


„Gwarancja za pośrednictwem Sprzedawcy”

Jeżeli skorzystacie Państwo z pośrednictwa NEONET S.A. w złożeniu reklamacji do gwaranta, to może znacząco wydłużyć się czas realizacji reklamacji (nawet do kilku tygodni), gdyż firma NEONET S.A jest w tym trybie jedynie pośrednikiem, który przekaże sprzęt do autoryzowanego serwisu producenta lub dystrybutora.


„Niezgodność towaru z umową”

Reklamacja w tym trybie skierowana jest do NEONET S.A. jako sprzedawcy. Tryb ten jest przeznaczony dla konsumentów, z którymi umowy została zawarte przed dniem 25.12.2014 r. (w przypadku umów zawartych od dnia 25.12.2014 r. konsument może kierować wobec sprzedawcy roszczenia z rękojmi za wady). Tryb ten jest regulowany przez ustawę z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego. Jeżeli sprzedany towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli konsument, z powodu niemożliwości lub nadmiernych kosztów, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby konsumenta na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru z umową jest nieistotna. Konsument traci uprawnienia, o których mowa powyżej, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Ponadto sprzedawcy przysługuje prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy o zbadanie przedmiotu reklamacji w celu ustalenia, czy towar rzeczywiście jest niezgodny z umową, przez co ten tryb reklamacji może być czasochłonny. Czas powiadomienia konsumenta przez sprzedawcę o swoim stanowisku odnośnie żądania naprawy lub wymiany towaru na nowy w wypadku reklamowania niezgodności towaru z umową wynosi 14 dni.


„Rękojmia za wady”

Reklamacja w tym trybie skierowana jest do NEONET S.A. jako sprzedawcy. Tryb ten jest przeznaczony dla podmiotów gospodarczych oraz (w przypadku umów zawartych od dnia 25.12.2014 r.) także dla konsumentów. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, to kupujący korzystający z tego trybu może: żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, żądać usunięcia wady, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, a w konsekwencji żądać zwrotu gotówki. Jeżeli kupujący wybierze wymianę rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady, to sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeśli kupujący wybierze obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy, to sprzedawca będzie mógł uniemożliwić realizację tych uprawnień, jeżeli niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Szczegółowe zasady reklamacji z tytułu rękojmi za wady reguluje Kodeks Cywilny. Sprzedawcy przysługuje prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy o zbadanie przedmiotu reklamacji w celu ustalenia, czy towar rzeczywiście jest wadliwy, przez co ten tryb reklamacji może być czasochłonny. Czas powiadomienia konsumenta przez sprzedawcę o swoim stanowisku odnośnie żądania wymiany rzeczy, usunięcia wady albo oświadczenia o obniżeniu ceny w wypadku rękojmi za wady wynosi 14 dni.


Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest towar używany, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady, w odniesieniu do Konsumentów, wynosi 1 rok. W pozostałych przypadkach (towar nowy) odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady wynosi 2 lata.


"Sądowe i pozasądowe sposoby dochodzenia roszczeń"

Jeżeli Sprzedający odmawia uwzględnienia reklamacji, a Kupujący będący konsumentem nie chceprzenosić sporu na drogę sądową, to ma on możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Postępowanie w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich jest prowadzone zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r. poz. 1823) i może ono polegać na: 1) umożliwieniu zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony, 2) przedstawieniu stronom propozycji rozwiązania sporu, 3) rozstrzygnięciu sporu i narzuceniu stronom jego rozwiązania. Wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich następuje na wniosek konsumenta. Przedmiotowe postępowania prowadzą podmioty uprawnione, legitymujące się aktualnym wpisem do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Każdy podmiot uprawniony prowadzi stronę internetową umożliwiającą łatwy dostęp do informacji dotyczących prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich i pozwalającą na złożenie wniosku o wszczęcie tego postępowania i przekazanie dokumentów, które powinny być dołączone do tego wniosku w postaci elektronicznej. Podmiot uprawniony udostępnia do wiadomości publicznej m.in. informacje o rodzajach sporów konsumenckich, których rozwiązywaniem zajmuje się dany podmiot uprawniony, jak również o regulacjach, które są stosowane przez podmiot uprawniony w ramach rozwiązywania sporów konsumenckich, w szczególności obowiązujący w tym podmiocie regulamin. Ponadto Kupujący będący konsumentem, chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.Kupujący, będący konsumentem, ma również prawo skierowania sprawy do rozpatrzenia przez miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub może zasięgnąć informacji u właściwej miejscowo Federacji Konsumentów.