Telefon Sony Xperia Z3 Dual SIM D6633 F-VAT 23% GW (6541688976)

zakończona
1 299,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
  • lokalizacja: PL
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • pamięć: 16GB
  • pamięć RAM (MB): 3.00
  • liczba rdzeni procesora: czterordzeniowy
  • dostawa z Polski: tak
  • stan: używany
  • kolor: czarny
  • blokada simlock: brak blokady
  • budowa: standardowa
  • gwarancja: serwisowa
  • system operacyjny: android
  • rozdzielczość aparatu (Mpx): 20.07
  • wielkość wyświetlacza: ponad 5 cali
O FIRMIE
KOMENTARZE
INNE AUKCJE
ZADAJ PYTANIE
DODAJ DO ULUBIONYCH


508-303-133

kastel.grajewo@gmail­.com

Godziny pracy:

Pn - Pt : 9:00 - 17:00

Sob: 9:00 - 13:00



Wpłata na konto
15 1020 1332 0000 1402 0877 0275


Oferujemy Państwu

Sony Xperia Z3 Dual Sim
TELEFON UŻYWANY
ZDJĘCIA PODGLĄDOWE NA DOLE AUKCJI
GWARANCJA SERWISOWA 30 DNI

Telefon używany : Sony Xperia Z3 Dual Sim

Telefon koloru : Czarny

Pochodzi z Polskiej dystrybucji

Fabrycznie bez blokady sieci SIM / LOCK

działa z każdą karta sim Polską i Zagraniczną

Telefon posiada MENU w j.polskim

Telefon jest oryginalnym produktem

Gwarancja serwisowa 30 dni

NA ZAKUPIONY PRODUKT OTRZYMASZ DOWÓD ZAKUPU W POSTACI PARAGONU LUB FAKTURY VAT 23%

W ZESTAWIE

Telefon Sony Xperia Z3 Dual SIM

Ładowarka zamiennik

Kabel USB

Bateria wbudowana

Pudełko


GALERIA

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 15 1020 1332 0000 1402 0877 0275
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
KASTEL
Wojska Polskiego 7
19-200 Grajewo
Polska
 
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Poniżej podajemy nasze dane kontaktowe: KASTEL Sklep Komputerowy & GSM, Łukasz Wszeborowski Autoryzowany Przedstawiciel Sieci Orange ul. Wojska Polskiego 7 19-200 Grajewo kastel.gsm@gmail.com Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy: w przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI 1.Reklamacje dotyczące wad Towaru Konsument powinien kierować na adres Sprzedawcy Allegro w formie pisemnej. O wysłaniu reklamacji można także poinformować Sprzedawcę drogą elektroniczną na Sprzedawcy Allegro. 2.Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady Towaru i żądanie Konsumenta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną. 3.Sprzedawca Allegro zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni. Jeżeli Sprzedawca Allegro nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną. 4.Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca Allegro podejmie odpowiednie działania zgodnie z żądaniem Konsumenta. 5.Powyższe stanowi możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami.