TELEFON MYPHONE C-SMART III S 4x1,3 GPS 3G NIEB (6541990876)

zakończona
189,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 12,00 zł
  • lokalizacja: Gdów
  • czas wysyłki: natychmiast
  • pamięć: 4GB
  • pamięć RAM (MB): 512.00
  • liczba rdzeni procesora: czterordzeniowy
  • dostawa z Polski: tak
  • rozdzielczość: 480x800
  • stan: nowy
  • kolor: niebieski
  • blokada simlock: brak blokady
  • budowa: standardowa
  • dzwonki: MP3
  • gwarancja: producenta
  • system operacyjny: android
  • rozdzielczość aparatu (Mpx): 2.00
  • wielkość wyświetlacza: 3,6-4 cale
  • komunikacja: bluetooth, wi-Fi, USB
  • informacje dodatkowe: java, MMS, odtwarzacz MP3, obsługa video, slot kart pamięci, przeglądarka WWW, e-mail, radio, ekran dotykowy, dyktafon, kamera video-rozmowy, GPS, dual SIM
Masz pytania ? Jesteśmy do Twojej dyspozycji
Infolinia: 12 250 08 01
allegro@mirapolnext.­pl
TELEFON MYPHONE C-SMART IIIS NIEBIESKI
TELEFON PRZEZNACZONY DLA OSÓB, KTÓRYM ZALEŻY NA JAKOŚCI I NOWOCZESNYM DESIGNIE ZA PRZYSTĘPNĄ CENĘ
    • ANDROID 6.0
    • DUAL SIM
    • CZTERORDZENIOWY PROCESOR


  • TOWAR DOSTĘPNY OD RĘKI
  • GWARANCJA 24 MIESIĄCE
  • NAJWYŻSZA JAKOŚĆ
Kupując u Nas ZYSKUJESZ więcej

Bezpieczeństwo Zakupów

W świadomości naszych klientów Mirapol Next to nazwa, która kojarzy się przede wszystkim z pewnością i bezpieczeństwem zakupów. W ciągu pięciu lat istnienia firmy dokonaliśmy ponad 400 000 transakcji, zaufały nam rzesze klientów, a liczba 99,8% pozytywnych komentarzy mówi sama za siebie. Dodatkowo uczestniczymy w Programie Ochrony Kupujących, który zapewnia bezpieczne zakupy do 10000zł.

Gwarancja zadowolenia

Ponieważ zadowolenie naszych klientów dla nas sprawą fundamentalną, każdego traktujemy w sposób indywidualny i z odpowiednią troską. Staramy się wychodzić naprzeciw państwa oczekiwaniom, a potwierdzeniem tego są dziesiątki tysięcy zadowolonych klientów.

Błyskawiczna wysyłka

Błyskawiczna wysyłka zakupionego u nas towaru to nasz priorytet. Każde opłacone zamówienie realizujemy natychmiast po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie, a czas ten można jeszcze skrócić wybierając opcję ZA POBRANIEM lub PayU. W efekcie towar bardzo szybko trafia w Państwa ręce - nawet w czasie 24h od sfinalizowania transakcji!

Fachowe doradztwo

Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości co do któregoś produktu z naszej oferty, skontaktuj się z działem fachowe doradztwo. Nasi specjaliści dysponują pełną wiedzą z zakresu sprzedawanego asortymentu i z przyjemnością odpowiedzą na każde pytanie.

Możliwość 14-sto dniowego zwrotu

Każdy klient, który nie jest przekonany co do swojego zakupu, ma w naszej firmie możliwość zwrotu towaru do 14 dni – bez podania przyczyny! Wszystko po to, aby zapewnić Państwu maksymalny komfort zakupów.

24 Miesiące Gwarancji

Każdy sprzedawany przez nas produkt objęty jest 24 miesięczną gwarancją, realizowaną bezpośrednio u producenta lub za naszym pośrednictwem. Bez żadnych utrudnień i komplikacji , zawsze staramy się pomóc naszym klientom i nikogo nie zostawiamy zdanego tylko na siebie.

C-smart IIIS

C-smart IIIS przeznaczony jest dla osób, którym zależy na jakości i nowoczesnym designie urządzenia za przystępną cenę. Smarfon dostępny jest w trzech żywych kolorach, aby każdy użytkownik miał możliwość wyboru telefonu dopasowanego do osobistych preferencji.

Wyświetlacz 4.0" WVGA

4-calowy ekran o rozdzielczości 800x480 px zapewnia nasycone kolory i wysoką jakość oglądanego obrazu.

Quad Core 1,3 GHz

Czterordzeniowy procesor Quad Core 1,3 GHz gwarantuje płynne działanie urządzenia.

4GB pamięci wewnętrznej

4 GB pamięci wewnętrznej ułatwia codzienną pracę urządzenia i umożliwia przechowywanie większej ilości danych. Smartfon dodatkowo obsługuje karty microSD do 32 GB.

Obsługa dwóch kart SIM

Funkcja dual SIM pozwala na intuicyjne wybieranie połączeń lub wysyłanie wiadomości ze wskazanej karty SIM.

2.0 Mpx z lampą LED

Tylny aparat 2.0 Mpx z lampą LED umożliwi uwiecznienie niezapomnianych chwil, a przedni 0.3 Mpx pozwoli na wykonywanie zdjęć typu selfie.

Android 6.0 Marshmallow

Praca pod kontrolą najpopularniejszego systemu operacyjnego na świecie gwarantuje dostęp do milionów aplikacji i gier poprzez platformę Google Play i pozwala na całkowitą personalizację smartfona.

512MB pamięci RAM

512 MB pamięci RAM wspiera stabilną pracę smartfona.

Dostęp do sieci 3G

Połączenie z siecią 3G daje możliwość transferu danych do 21 Mbps - szybkie przesyłanie plików i płynne przeglądanie internetu.

Producent myPhone
Wyświetlacz 4.0'' WVGA
GSM 850/900/1800/1900 MHz
Sieć 3G WCDMA 900/2100 MHz
Chipset Cortex-A7 MT6580M
Procesor Quad Core 1.3 GHz
Procesor graficzny ARM Mali400 MP2 500MHz
System operacyjny Android 6.0 Marshmallow
Pamięć wewnętrzna 4 GB
Karty pamięci microSD do 32GB
Pamięć RAM 512 mb
Dual SIM Tak
Tylna kamera 2 Mpx z lampą LED
Przednia kamera 0.3 Mpx
Akumulator 1500 mAh
Bluetooth Tak, 4.0v
WiFi 802.11 b/g/n
USB micro USB 2.0
GPS Tak
Wymiary 122 x 63.2 x 9.8 mm
  • TELEFON MYPHONE C-SMART IIIS
  • ŁADOWARKA
  • INSTRUKCJA OBSŁUGI
  • ORYGINALNE OPAKOWANIE
Kontakt z Nami

W razie pytań zachęcamy do kontaktowania się z nami drogą mailową lub telefoniczną. Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00.


Infolinia: 12 250 08 01
Fachowe doradztwo: wew. 4
Nowe zamówienie: wew. 3
Reklamacje: wew. 2
Status zamówienia: wew. 1
Adresy e-mail:
doradztwo@mirapolnex­t.pl
allegro@mirapolnext.­pl
reklamacje@mirapolne­xt.pl
status@mirapolnext.p­l
Błyskawiczna wysyłka

Szybki i bezpieczny transport zapewniamy Państwu dzięki realizacji wysyłek za pośrednictwem renomowanych firm spedycyjnych: DPD , Inpost i Poczta Polska. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone w czasie transportu.

Przy zakupie kilku przedmiotów - za wysyłkę płacisz tylko raz!


Płatności

Allegro PayU

Bezpieczny i szybki system płatności online współpracujący z ponad 20 bankami w Polsce

Tradycyjny przelew bankowy Mirapol Next sp. z o.o., 32-420 Gdów 669, PKO BP 77 1020 2892 0000 5802 0586 3685

Płatność za pobraniem Płatność gotówkowa w momencie odbierania przesyłki z rąk kuriera

Raty PayU System ratalny w 100% online z decyzją ratalną w kilkanaście minut
Odbiór osobisty

Towar zamówiony za kwotę przekraczającą 100zł można odebrać osobiście z naszego magazynu mieszczącego się w Gdowie.

Gdów
ul. Łapanowska 104, 32-420 Gdów

Umożliwiamy też odbiór osobisty towarów małogabarytowych w jednym z dwóch punktów telakces.com, w Krakowie i Katowicach - aby było to możliwe, wartość towaru musi wynosić przynajmniej 100zł. Więcej informacji o możliwości odbioru osobistego znajdziesz w zakładce "o mnie" .

C.H. CZYŻYNY
lokal obok UPC
ul. Medweckiego 2
31-870 Kraków

Galeria Katowicka
lokal poziom 0 (w części dworca pkp)
ul. Plac Szewczyka 2
40-437 Katowice

Mirapol Next Sp z o.o.

Gdów 669, 32-420 Gdów, NIP: 6832084223, KRS: 0000522263

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 77102028920000580205863685
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 9
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • 12 312 53 10
    Infolinia - czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Mirapol Next Sp. z o.o.
ul. Łapanowska 104
32-420 Gdów
Polska
 
Zgodnie z art. 27 Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827, Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny. W tym celu zachęcamy do wypełnienia poniższego formularza, a następnie do odesłania towaru w stanie niezmienionym na podany powyżej adres. Formularz odstąpienia od umowy dostępny pod linkiem: http://system.wwreklamacje.pl/strona_sklepu/mirapolnext_pl/zloz

reklamacje

Nie ulega wątpliwości, że paczkę należy dokładnie sprawdzić po dostarczeniu. W przypadku uszkodzenia (zgniecenie, złamanie, rozbicie etc.) zawartości paczki dostarczonej przez kuriera, prosimy spisać protokół szkody do 7. dni od doręczenia. W tym celu polecamy skontaktować się z infolinią DPD pod numerem tel. (22) 777-77-77 lub złożyć reklamację u przewoźnika poprzez elektroniczny formularz: https://zgloszenia.dpd.com.pl Po spisaniu protokołu z kurierem prosimy dokument zeskanować bądź zrobić czytelne zdjęcie i załączyć go do Formularza reklamacyjnego dostępnego poniżej. W celu reklamacji zakupionego produktu, który uważają Państwo za wadliwy, również należy wypełnić zgłoszenie korzystając ze wspomnianego formularza. Formularz reklamacyjny dostępny jest pod linkiem: http://system.wwreklamacje.pl/strona_sklepu/mirapol_pl/zloz

pozostałe informacje

1.DOSTAWA I PŁATNOŚĆ Kupując u nas nie jesteś skazany na jedną formę zapłaty. Zamiast tego możesz wybrać najwygodniejsze dla siebie rozwiązanie spośród kilku dostępnych możliwości: - Przelew bezpośrednio na nasz rachunek bankowy: Mirapol Next sp. z o.o. 32-420 Gdów 669 NIP 6832084223 PKO Bank Polski 77 1020 2892 0000 5802 0586 3685 tytuł przelewu:nick + numer aukcji - Przelew poprzez serwis PayU - Płatność za pobraniem, czyli zapłata gotówką dopiero w momencie odbioru paczki - Płatność gotówką w naszej siedzibie – tylko przy odbiorze osobistym. - Raty Payu - całkowicie online, bez wychodzenia z domu - więcej informacji na stronie pod linkiem: http://poznaj.allegro.pl/raty/ Po dokonaniu transakcji i zaksięgowaniu przelewu natychmiast wysyłamy paczkę wybraną przez państwa drogą. Mogą państwo wybierać między przesyłką kurierską, tradycyjną pocztą, oraz systemem paczkomatów InPost. Należy jednak pamiętać, że poczta i paczkomaty nie są w stanie transportować towarów wielkogabarytowych.Przesyłki kurierskie realizujemy za pośrednictwem firmy Siódemka, dzięki czemu w zdecydowanej większości przypadków docierają one do Państwa już kolejnego dnia po dokonaniu transakcji. Towar, który wysyłamy, zawsze jest odpowiednio zapakowany, aby zabezpieczyć go przed ewentualnymi szkoda w transporcie. Co więcej, jest on ubezpieczony. Wszystkie firmy kurierskie pracują w dni robocze od poniedziałku do piątku. 2.ODBIÓR OSOBISTY Każdy zamówiony przez państwa towar można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy w Gdowie pod adresem: ul. Łapanowska 104 32-420 Gdów Specjalnie dla państwa umożliwiamy odbiór osobisty towarów małogabarytowych (waga towaru do 2kg i wartość zamówienia powyżej 100 zł) w jednym z dwóch zaprzyjaźniony punktów telakces.com, w Katowicach i Krakowie. Zwykle potrzebujemy jednego dnia roboczego na przetransportowanie towaru do wyżej wymienionych punktów. Odbiór osobisty możliwy po wcześniejszej przedpłacie na nasze konto. Katowice Galeria Katowicka Telakces.com lokal poziom 0 (w części dworca pkp) ul. Plac Szewczyka 2, 40-098 Katowice Kraków C.H. Czyżyny Telakces.com lokal obok UPC ul. Medweckiego, 31-870 Kraków 3.NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA 1. Do której godziny należy złożyć zamówienie, aby zostało wysłane jeszcze tego samego dnia? Jak długo muszę czekać na otrzymanie przesyłki? Drogi kliencie, jeśli złożyłeś i opłaciłeś zamówienie przed godziną 12:00, a opłata za produkt i przesyłkę została zaksięgowana, to paczkę wyślemy jeszcze tego samego dnia. W sytuacji kiedy wybrany został sposób opłaty „Za pobraniem” nie czekamy na zaksięgowanie pieniędzy, a przesyłkę wysyłamy natychmiast po kliknięciu. Od tego momentu czas dostawy paczki zależny jest od firmy kurierskiej, najczęściej zamyka się on w 24 godzinach od nadania. Należy pamiętać, że powyższe zasady obowiązują tylko w dni robocze, a paczka nadana w piątek prawdopodobnie dojdzie w poniedziałek. 2. Jaki jest kolor zamawianego produktu i jego parametry techniczne? Co wchodzi w skład zestawu? Zarówno specyfikacja, jak i kolor każdego dostępnego u nas produktu zawsze uwzględnione są w opisie lub w tytule aukcji. Podobnie sprawa ma się z informacjami na temat zawartości danego zestawu. Dokładamy starań aby opisy były jak najdokładniejsze, jeśli jednak masz wątpliwości, pozostajemy do dyspozycji. 3. Czy produkt X jest dobry? Czy jest wygodny? Czy jest ładny? Czy nadaje się dla dziewczynki/chłopca? Drogi kliencie, na wszystkie te i inne im podobne pytania nie jesteśmy w stanie udzielić jednoznacznej i satysfakcjonującej odpowiedzi, gdyż nigdy nie będzie ona obiektywna. Jakość produktu i wygoda jego użytkowania zawsze sprowadzają się do indywidualnej oceny. W przypadku pytań o walory wizualne ta uwaga jest jeszcze bardziej zasadna. Z tego powodu zachęcamy do dokładnego czytania i oglądania naszych aukcji, gdzie zawieramy dokładne opisy (także rozmiaru danego produktu) oraz wysokiej jakości zdjęcia. 4. Czy na zakupiony przedmiot jest gwarancja? Jak najbardziej. Zdecydowana większość produktów, którymi handlujemy, objęta jest gwarancją producenta i to z producentem należy się kontaktować w pierwszej kolejności, jeśli przedmiot jest wadliwy. Podstawą do uwzględnienia gwarancji jest oczywiście okazanie dowodu zakupu: Jeśli jest to paragon, to długość gwarancji wynosi 24 miesiące, jeśli faktura VAT – 12 miesięcy. W razie wszelkich wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszym działem reklamacji. Nasi specjaliści zawsze chętnie służą radą i pomocą. 5. Czy zamiast paragonu mogę otrzymać fakturę VAT jako dowód zakupu? Oczywiście, wystawiamy faktury VAT. Najwygodniej jest poinformować nas o tym przy dokonaniu zakupu wypełniając stosowne pola w formularzu dostawy. Wtedy przy przesyłce zamiast paragonu znajdzie się właśnie faktura VAT. 6. W przesyłce nie znalazłem dowodu zakupu. W przypadku firm kurierskich dowód zakupu zawsze umieszczamy na zewnątrz paczki, w odpowiednio zabezpieczonym okienku obok listu przewozowego. Jest naklejony w widocznym miejscu, więc zachęcamy do rozpoczęcia poszukiwań właśnie tam. W przypadku wysyłek listowych dowód zakupu znajduje się wewnątrz koperty bąbelkowej wraz z towarem. 7. Jaki mam czas na zapłatę za swoje zamówienie w przypadku płatności przelewem? Na zapłatę za dokonane zamówienie czekamy 14 dni kalendarzowych. W tym czasie towar jest zarezerwowany, natomiast po upływie terminu zamówienie zostaje anulowane, a towar wraca "na półkę". 4.REGULAMIN 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.2. Reklamacje i zwroty towaru zakupionego przez Internet, należy zgłaszać bezpośrednio do Działu Reklamacji firmy MirapolNext.pl. 3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119).4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustaw konsumenckich i regulaminu Allegro. 5. Ceny towarów oferowanych w sklepie internetowym są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT. 6. Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. 7. Informacje dotyczące punktów zbierania zużytego sprzętu można uzyskać na stronach internetowych gmin właściwych ze względu na miejsce zamieszkania.Wykaz podmiotów zajmujących się zbieraniem zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego na terenie Polski, w tym na terenie Gminy Gdów znajduje się również na stronie internetowej Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska, pod adresem http://rzseie.gios.gov.pl/szukaj_rzseie.php. U9JRK4