TELEFON MAXCOM MS551 ŁĘCZNA WYPRZEDAŻ!!!! (6541404539)

zakończona
419,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 19,90 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 29,00 zł
  • lokalizacja: ZABRZE
  • pamięć: 8GB
  • dostawa z Polski: tak
  • stan: nowe
  • kolor: czarny

Kontakt

Potrzebujesz pomocy?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Telefon:

667 555 328

E-mail:

432leczna@mycenter.p­l

Odbiór osobisty

Bezpłatny odbiór osobisty
w naszym sklepie po uprzednim
kontakcie ze sprzedawcą

Adres sklepu:
Łęczna - Sklep
ul. Jana Pawła II 112, 21-010 Łęczna

Godziny otwarcia:
Pn-Pt: 9.00-17.30, Soboty: 9.00-14.00

Formy płatności
Gotówka - przy odbiorze
Przelew - przedpłata
PayU
przelew lub raty
Raty
Dane do wpłaty

Numer konta:
46 1050 1230 1000 0023 5617 6400
AGD Market Sp. z o.o.
ul. Kopalniana 32, 41-807 Zabrze

Konto: ING Bank Śląski S.A.

Smartfon MAXCOM MS551 Czarny

    • System operacyjny: Android 4.4 KitKat
    • Pamięć wewnętrzna: 8 GB
    • Pamięć RAM [GB]: 1
    • DualSIM: Tak
    • Przekątna ekranu [cal]: 5.5
    • Rozdzielczość ekranu: 960 x 540 px
    • Matryca aparatu tylnego [MPix]: 5
    • Kolor: Czarny
    • towar może pochodzić z ekspozycji sklepu
  • ID1691
Specyfikacja

Parametry techniczne

Rodzaj telefonu Smartfon
System operacyjny Android 4.4 KitKat
Procesor MediaTek MT6582 (A7)
Ilość rdzeni procesora 4-rdzeniowy
Taktowanie procesora 4 x 1.3 GHz
Częstotliwość GSM 1800 MHz, 1900 MHz, 2100 MHz, 850 MHz, 900 MHz
Pamięć wewnętrzna 8 GB
Pamięć zewnętrzna Do 32 GB
Pamięć RAM [GB] 1
DualSIM Tak
Procesor graficzny ARM Mali-400

Parametry fizyczne

Kolor Czarny
Wysokość [mm] 153
Szerokość [mm] 78
Głębokość [mm] 7.8
Waga [kg] 0.145
Złącza audio 3,5 mm, microUSB

Wyświetlacz

Przekątna ekranu [cal] 5.5
Rozdzielczość ekranu 960 x 540 px
Rodzaj wyświetlacza LCD TFT

Funkcje dodatkowe

Aparat tylny Tak
Matryca aparatu tylnego [MPix] 5
Aparat przedni Tak
Transmisja danych Bluetooth 4.0, USB 2.0, WiFi 802.11 b/g/n
Matryca aparatu przedniego [MPix] 2
Moduł GPS A-GPS, GPS
Lampa błyskowa Tak
NFC Nie
Wbudowane czujniki G-sensor - akcelerometr

Multimedia

Dyktafon Tak
Odtwarzane pliki dźwiękowe AAC, AMR-NB, WAV
Odtwarzane pliki graficzne BMP, GIF, JPEG, PNG
Pokaz slajdów Tak
Odtwarzane pliki wideo H.263, H.264, MPEG-1/2/4

Akcesoria i wyposażenie

Załączone wyposażenie Instrukcja obsługi, Kabel USB, Ładowarka sieciowa, Słuchawki

Wsparcie

Gwarancja producenta 24 miesiące
Kontakt z serwisem MaxCom, Pomoc techniczna 32 325 07 00

Bateria

Rodzaj akumulatora/baterii Akumulator litowo-jonowy
Pojemność baterii [mAh] 2200
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 19,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 29,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Adres sklepu: Salon MyCenter ul Jana Pawła II 112 21-010 Łęczna

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Salon MyCenter
Jana Pawła II 112
21-010 Łęczna
Polska
 
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza (http://www.mycenter.pl/files/oswiadczenie_odstapienia_od_umowy.pdf) i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: a) wiadomością e-mail, na adres 432leczna@mycenter.pl, b) w formie pisemnej, na adres sklepu: ul. Jana Pawła II 112, 21-010 Łęczna. 4. Sklep MyCenter w Łęcznej niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail. 5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a) dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego b) bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), c) kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 6. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k) zawartej w drodze aukcji publicznej; l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 7. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sklepowi MyCenter w Łęcznej niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sklep MyCenter w Łęcznej, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Towar należy dostarczyć na adres sklepu: ul. Jana Pawła II 112, 21-010 Łęczna. 8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sklepu MyCenter w Łęcznej w stanie nie zniszczonym. 9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 10. Sklep MyCenter w Łęcznej, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sklep MyCenter w Łęcznej dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 11. Jeżeli Sklep MyCenter w Łęcznej nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 12. Sklep MyCenter w Łęcznej nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

reklamacje

1. Sklep MyCenter w Łęcznej ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnym od wad. 2. Towar jest dostarczany przez firmę kurierską w oryginalnym, nieotwartym opakowaniu, wraz z pełną dokumentacją, tj. dowodem zakupu i kartą gwarancyjną. Produkty oferowane przez Sklep MyCenter w Łęcznej posiadają kartę gwarancyjną producenta oraz instrukcję obsługi. 3. W razie niezgodności dostarczonego Towaru ze złożonym zamówieniem, Konsument powinien odmówić przyjęcia niezamawianego Towaru i niezwłocznie powiadomić o tym obsługę sklepu. 4. Nabywcy przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu cywilnego. 5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać: a. Imię i nazwisko, b. numer zamówienia c. opis wady Towaru, d. datę zakupu i numer dowodu zakupu (paragon, faktura), e. protokół szkody, f. zdjęcia uszkodzenia towaru g. rodzaj roszczenia reklamacyjnego. 6. W razie ewentualnych braków reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie Sklep MyCenter w Łęcznej niezwłocznie powiadomi o konieczności jej uzupełnienia. 7. Zastosowanie się do ust. 5 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. 8. Reklamacje można składać mailowo pod adresem e-mail: 432leczna@mycenter.pl, pod adresem pocztowym ul. Jana Pawła II 112, 21-010 Łęczna lub telefonicznie pod nr telefonu 81 752 24 22 lub 667 555 328. . 9. Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w terminie 14 dni. 10. W przypadku reklamacji dotyczących uprawnień z gwarancji, należy kontaktować się z serwisem producenta, wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej. 11. W wypadku gdy Konsument nie korzysta z prawa do odstąpienia od umowy, jego obowiązkiem jest rozpakowanie Towaru (nie niszcząc opakowania, ani profili styropianowych) w celu sprawdzenia czy produkt nie posiada uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń itp.). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności należy sporządzić Protokół Szkody wraz z osobą dostarczającą paczkę i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. 12. Zwrot Towaru w sytuacji określonej w ust. 10 odbywa się na koszt sklepu MyCenter w Łęcznej. W przypadku uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń, itp.) powstałych po wydaniu Towaru sklep MyCenter w Łęcznej nie ponosi odpowiedzialności.