TELEFON KOMÓRKOWY NOKIA 230 DUAL SIM SZARY MMS (6950751785)

10 monet
15 osób kupiło 16 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
253,00 zł
z 184 sztuk
Koszty dostawy
  • Paczkomaty 24/7 gratis
  • Przesyłka kurierska 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
  • lokalizacja: Złotów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • komunikacja: bluetooth
  • gwarancja: producenta
  • blokada simlock: brak blokady
  • system operacyjny: pozostałe
  • kolor: odcienie szarego
  • dostawa z Polski: tak
  • marka: Nokia
  • rozdzielczość aparatu przedniego (Mpix): 2
  • rozdzielczość aparatu tylnego (Mpix): 2
  • wyjmowana bateria: tak
  • głębokość produktu (mm): 10.9
  • czytnik kart pamięci: tak
  • pamięć RAM: 16 MB
  • wbudowana pamięć: brak pamięci
  • rozdzielczość ekranu (piksele): 320 x 240
  • szerokość produktu (mm): 53.4
  • wysokość produktu (mm): 124.6
  • typ: telefon komórkowy
  • przekątna ekranu (cale): 2.8
  • maksymalna pojemność karty pamięci: 32 GB
  • dual SIM: tak
  • transmisja danych: 3G, 2G

99% klientów
poleca Electropl

97% klientów
poleca Electropl

99.5% pozytywnych
opinii na Allegro

Telefon NOKIA 230 Dual SIM Szary


+ Dostawa do Paczkomatu GRATiS!

  • Radio FM
  • Kolor Szary
  • Matryca aparatu 2 - przód ,2 - tył
  • Dual SIM Tak
  • Index 850854
Pełna specyfikacja produktu

Opis produktu


Telefon NOKIA 230 Dual SIM Szary

Nokia 230 Dual SIM

Doskonała pod względem konstrukcji i przystosowana do potrzeb autoportretów Nokia 230 Dual SIM wyposażona jest w aparat przedni o rozdzielczości 2 megapiksele, lampę błyskową LED oraz obudowę tylną wykonaną z piaskowanego aluminium, która delikatnie obejmuje krawędzie telefonu.
Pstryknij sobie autoportret

Dzięki aparatowi przedniemu o rozdzielczości 2 megapiksele oraz specjalnemu klawiszowi do autoportretów, w który wyposażona jest Nokia 230 Dual SIM, zrobisz zdjęcia, które wywołają uśmiech na Twojej twarzy. Umieszczona z przodu lampa błyskowa LED umożliwia nocne ujęcia a popularne aplikacje społecznościowe, takie jak Facebook i Twitter, pozwalają w prosty sposób udostępniać zdjęcia.
Smukła, stylowa i elegancka

Dzięki wytrzymałej poliwęglanowej ramie, obudowie tylnej wykonanej z piaskowanego aluminium oraz zgrabnej konstrukcji Nokia 230 Dual SIM to idealne połączenie wysublimowanego wyglądu z wyjątkową jakością konstrukcji.
Większy wyświetlacz

Ekran o przekątnej 2,8 cala nadaje się doskonale do robienia i wyświetlania zdjęć, gier oraz odtwarzania materiałów wideo. Ponadto dzięki przeglądarce Opera Mini, wyszukiwarce Bing Search i aplikacji MSN Weather można szybko wyszukać pożyteczne informacje i ulubione strony internetowe.
Więcej tego, co ma znaczenie

Nokia 230 Dual SIM posiada wbudowaną latarkę i radio FM. Co miesiąc przez cały rok możesz pobierać jedną, bezpłatną grę firmy Gameloft, co – w połączeniu z dodatkowymi aplikacjami w sklepie Opera Store – zapewni Ci pełen pakiet po przystępnej cenie.

Specyfikacja techniczna

Parametry

Kolor Szary
Załączone wyposażenie Ładowarka
Gwarancja 24 miesiące

Techniczne

Złącza Słuchawkowe 3.5 mm,microUSB
Pamięć zewnętrzna Karta microSD,Do 32 GB
Pamięć 16 MB RAM
Zastosowane technologie Dual SIM,Bluetooth
Dual SIM Tak

Zasilanie

Maksymalny czas czuwania 528
Maksymalny czas rozmów 23
Akumulator Litowo-Jonowy
Pojemność akumulatora [mAh] 1200

Wyświetlacz

Przekątna ekranu [cal] 2.8
Rozdzielczość 320 x 240

Oprogramowanie

System operacyjny Producenta

Multimedia

Odtwarzacz audio MP3,AAC
Odtwarzacz wideo MPEG4,H.264,H.263
Matryca aparatu 2 - przód,2 - tył
Radio FM
Aparat fotograficzny Lampa LED,2-krotne zbliżenie cyfrowe

Funkcje

Alarm wibracyjny tak
Dodatkowe funkcje Latarka

Nawigacja

Moduł GPS nie

Komunikacja

Wiadomości MMS,SMS
E-mail Nie
Transmisja danych GPRS,EDGE
Bluetooth tak
WiFi nie

Fizyczne

Wysokość [mm] 124.6
Szerokość [mm] 53.4
Głębokość [mm] 10.9

Dlaczego warto kupować u nas

Najkrótszy czas
dostawy

W ELECTROpl od lat nieustannie budujemy nowe standardy w rozwiązaniach logistycznych. Dysponujemy ponad 25 000 m2 powierzchni magazynowej, za pośrednictwem wielu firm kurierskich zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy w niespełna
24 godziny.

Najwięcej
pozytywnych opinii

Naszą pracę oceniły już dziesiątki tysięcy klientów, dzięki którym ELECTROpl stało się liderem pozytywnych opinii w Internecie.

Sprzęty z polskiej
dystrybucji

ELECTROpl oferuje 30000 modeli produktów
najpopularniejszych producentów w atrakcyjnych
cenach pochodzących tylko i wyłącznie z polskiej linii dystrybucji .

Najwyższa jakość
obsługi

. Zespół ELECTROpl liczy obecnie 93 pracowników z wieloletnim doświadczeniem w handlu artykułami RTV, AGD, FOTO, komputerami oraz multimediami. Nasi konsultanci posiadają szczegółową wiedzę na temat oferowanych przez nas produktów, dzięki czemu jesteśmy zawsze gotowi doradzić wybór najbardziej optymalnego zakupu.

Ponad milion
zadowolonych klientów

Już po pięciu latach działalności, zrealizowaliśmy milionowe zamówienie i tym samym staliśmy się jednym z największych sklepów internetowych w Polsce. To dzięki zaufaniu naszych Klientów udało nam się osiągnąć ten sukces. Dziękujemy!

Dostawa

Dostawa - szybko, pewnie i tylko z najlepszymi

Kurierzy mają obowiązek wniesienia do mieszkania sprzętu o wadze nie przekraczającej 30 kg - waga gabarytowa. (nie dotyczy zamówień z wykupioną dodatkowo usługą wniesienia przesyłki do mieszkania). Zapytaj o wspólne koszty wysyłki, jeśli kupisz 2 lub więcej sprzętów: allegro@electro.pl

Kontakt

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

poniedziałek - piątek: 8:00 - 20:00 sobota: 10:00 - 18:00
niedziela: 10:00 - 18:00

801 080 167
22 122 32 00
allegro@electro.pl
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 21,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

TERG SA
ul. Za dworcem 1d
77-400 Złotów
NIP: 767-100-42-18
REGON: 570217011
KRS: 0000427063

Właścicielem konta ELECTROpl i Sprzedającym jest TERG S.A. z siedzibą w Złotowie, przy ul. Za Dworcem 1d, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym – Rejestrze Przedsiębiorców pod nr KRS0000427063 Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Spółka posiada kapitał zakładowy w wysokości 38 250 000 zł, NIP Nr 767-10-04-218 Regon 570217011

pozostałe informacje

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź 2 Magazyn Reklamacji (brama „C”)
Niciarniana 54
92-320 Łódź
PL
Dodatkowe informacje

  

Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu. 

 Należy w tym celu odesłać produkt na adres:

TERG S.A.
Centrum Dystrybucji Łódź 2
Magazyn Reklamacji (brama „C”)
ul. Niciarniana 54
92-320 Łódź

Wzór formularzaodstąpienia od umowy znajdziesz pod adresem:

http://www.electro.pl/temp/cms_filemanager/Formularz_odst%C4%85penia_od_umowy_ELECTRO.pdf

Taki dokument możesz nam również dostarczyć za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość na adres mailowy: reklamacje@electro.pl lub skorzystać z formularza znajdującego się na stronie internetowej electro.pl pod adresem: https://www.electro.pl/withdraw.html
 

 Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

 W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Usługodawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.

 Pamiętaj!
 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy niż zwykła paczka pocztowa.
 

Wyższe koszty odesłania dotyczą takich kategorii produktowych jak telewizory i kina domowe, lodówki i zamrażarki, pralki i suszarki, kuchnie, zmywarki, okapy, piekarniki, płyty, kuchenki mikrofalowe, ekspresy, klimatyzatory, rowery, motocykle, motorowery, skutery, foteliki samochodowe, wyposażenie siłowni, maszyny ogrodowe, narzędzia ogrodnicze, myjki wysokociśnieniowe, grille, maszyny budowlane, zlewozmywaki, architektura ogrodowa, meble ogrodowe, baseny.

Szczegółowe warunki zwrotów

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.

Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: http://www.electro.pl/temp/cms_filemanager/Formularz_odst%C4%85penia_od_umowy_ELECTRO.pdf.   Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres: reklamacje@electro.pl

Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: https://www.electro.pl/withdraw.html. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

4. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres TERG S.A. Centrum Dystrybucji Łódź 2, Magazyn Reklamacji (brama „C”), ul. Niciarniana 54, (92-320) Łódź.

8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.

10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

13. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

14. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
TERG S.A.
Za Dworcem 1D
77-400 Złotów
PL
Dodatkowe informacje

  

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

2. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru pokrywa Sprzedawca.

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w § 1 ust. 12 Regulaminu, jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zamieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: www.electro.pl/reklamacjezglos.html

6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, na podstawie której Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni, od dnia żądania zawierającego reklamację.

7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres reklamacje@electro.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

8. Sprzedawca umożliwia Klientowi będącemu Konsumentem, skorzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, http://www.poznan.wiih.gov.pl.