Telefon HAMMER 3 IP68 WODOODPORNY 2.4'' 2SIM LATAR (7016208596)

8 monet
2 osoby kupiły 2 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
189,00 zł
z 39 sztuk

kolor/wzór:

Dostawa
  • Paczkomaty 24/7 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: odcienie srebrnego
  • blokada simlock: brak blokady
  • komunikacja: bluetooth
  • system operacyjny: pozostałe
  • transmisja danych: 2G
  • pojemność akumulatora (mAh): 2000
  • wbudowana pamięć: 32 MB
  • pamięć RAM: inna
  • czytnik kart pamięci: tak
  • maksymalna pojemność karty pamięci: 32 GB
  • złącza: microUSB typ B
  • dual SIM: tak
  • funkcje w telefonach komórkowych: latarka, radio

opis

NOTEBOOKI
KOMPUTERY
PODZESPOŁY
PERYFERIA
TABELETY
TELEFONY
KARTY PAMIĘCI
FOTO
LED

! NAJNOWSZY MODEL IP68!
MyPhone
Hammer 3
(czarno - srebrny)

Najnowszy telefon marki myPhone - Hammer 3, następca popularnego modelu Hammer 2. Charakteryzuje się najwyższym stopniem wodoodporności i pyłoszczelności IP68, wyposażony jest w aparat VGA, Bluetooth i latarkę. Dodatkowo warto zauważyć, iż model ze srebrnym bokiem ma właśnie ten bok srebrny wykonany z metalu. Co czyni go jeszcze odporniejszym. Podczas, gdy model cały czarny jest w całości z tworzywa sztucznego.

Wyświetlacz:

2.4''

Odporność:

IP 68 (wodoszczelny, pyłoszczelny)

GSM:

850/900/1800/1900 MHz

Akumulator:

2000 mAh

Aparat

Tak, VGA

Karty pamięci:

microSD do 32 GB

Bluetooth:

Tak

Dual SIM:

Tak

Wymiary:

133.5 x 58 x 18 mm

Waga:

160 g

Inne:

latarka, radio FM

W zestawie

- telefon Hammer 3

(czarno-srebrny)
- ładowarka sieciowa
- kabel USB
- instrukcja obsługi
- karta gwarancyjna

Produkt nowy / Gwarancja 24 m-ce
Faktura VAT 23% / Paragon
Dostawa i płatność
od 10,00 zł

Lokalizacja: Wrocław, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
30
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Dodatkowe informacje

Uwaga! Odbiór osobisty możliwy we Wrocławiu ul. Estońska 40/26

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

productenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

nanoPC
ul. Estońska 40/26
54-401 Wrocław
Dodatkowe informacje

4. Reklamacja 4.1. Każdemu kupującemu, który zawarł umowę sprzedaży przysługuję prawo do reklamacji. 4.2. Reklamację w związku z zawartą Umową sprzedaży, prosimy zgłaszać na adres skrzynki elektronicznej Sprzedającego: serwis@nanopc.com.pl lub na adres siedziby firmy, tj. nanopPC Remigiusz Bryndal, ul. Estońska 40/26, 54-401 Wrocław. 4.3. Większość produktów ma gwarancje realizowane bezpośrednio w serwisie producenta. Adresy serwisów producenta są dostępne na stronie http://nanopc.com.pl/content/8-reklamacje. 4.4. W celu identyfikacji i usprawnienia procedury reklamacyjnej, Kupującemu, który dokonuje reklamacji produktu za pośrednictwem Sprzedającego zaleca się, by w ramach takiej reklamacji wypełnił formularz reklamacyjny  i dołączył go wraz z kopią (lub oryginałem dowodu zakupu) do reklamowanego towaru. Pozwoli to na przyspieszenie czasu rozpatrywania zgłoszenia. 4.5. Reklamowany towar w przypadku odsyłania towaru do Sprzedawcy, należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru- tj. nanoPC Remigiusz Bryndal, ul. Estońska 40/26, 54-401 Wrocław. Nie dotyczy reklamacji składanych bezpośrednio u producenta, które są wysyłane do serwisu wskazanego w karcie gwarancyjnej. 4.6. Odbiór reklamowanego sprzętu następuję wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego. 4.7. Produkty oferowane przez Sprzedającego posiadają gwarancję producenta, importera lub Sprzedającego. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. 


Powyższe postanowienie nie wyłącza, nie ogranicza, a także nie zawiesza uprawnień Konsumenta wynikających w szczególności z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827). 4.8.


W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami - na podstawie art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121) - strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

nanoPC
ul. Estońska 40/26
54-401 Wrocław

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Osobie fizycznej, która dokonała zakupu w celu nie związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową - zwanej dalej Konsumentem - przysługują prawa i obowiązki, o których mowa w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta - Dz. U. z 2014 r., poz. 827. - Konsumentowi przysługuje uprawnienie do odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia – inna niż przewoźnik – a wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Konsument musi poinformować nanoPC Remigiusz Bryndal ul. Estońska 40/26 54-401 Wrocław, tel.: 537 050 840, e-mail: sklep@nanopc.com.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Wzór oświadczenie o odstąpieniu od umowy: [DANE SPRZEDAJĄCEGO] ............................................. ............................................. ............................................. Ja.................................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy .............................................................................................................................................................................., numer oferty............................................................. . Data zawarcia umowy to ............................................................, data odbioru............................................................................... . Imię i nazwisko.......................................................................................... Login Allegro.............................................................................................. Adres ........................................................................................................... Data.............................................................................................................. Zwrot należności proszę dokonać na konto nr ............................................................................................... .................................................................................................................. Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej) - Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. - W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy - z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego - niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedający został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy. Zwrotu płatności Sprzedający dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument w sposób wyraźny zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedający zastrzega sobie uprawnienie do wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. - Większość produktów dostępnych na aukcjach nanoPC posiada folie ochronne na elementach najbardziej podatnych na uszkodzenia. Z tego też względu zaleca się nie zdejmować folii ochronnych z tych elementów przez okres 14 dni od doręczenia sprzętu. - Sprzedający nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem. - Przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta - Dz. U. z 2014 r., poz. 827, nie stosuje się m. in. do umów: 1. dotyczących gier hazardowych; 2. zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa, jeżeli Konsument jest zobowiązany do zapłaty kwoty nieprzekraczającej pięćdziesięciu złotych. - Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, według przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta - Dz. U. z 2014 r., poz. 827, nie przysługuje konsumentowi w szczególności w odniesieniu do umów: 1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że popełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 8. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
nanoPC
99,8%
kupujących poleca tego sprzedającego

1690

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 537 050 840
poniedziałek - piątek
10:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym


ODBIORY OSOBISTE możliwe pod adresem  ( Wrocław ul. Estońska 40/26 )

od poniedziałku do piątku od 10:00 do 17:00,  sobota / niedziela - NIECZYNNE


nr konta bankowego do przelewu:


nanoPC Remigiusz Bryndal

mBank - 34 1140 2004 0000 3102 7401 5002

Pozostałe informacje

Regulamin aukcji nanoPC (obowiązujący od 25/12/2014r)

1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejszy Regulamin określa warunki dokonywania zakupów na aukcjach Allegro użytkownika: nanoPC

1.2. Określenia użyte w Regulaminie oznaczają:

Regulamin – niniejszy dokument, regulujący ogólne warunki sprzedaży w drodze umów zawieranych na odległość z udziałem po stronie Sprzedającego podmiotu nanoPC Remigiusz Bryndal z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Estońska 40/26, NIP 895-159-83-43, REGON 021712626;

Umowa – umowę sprzedaży, na mocy której Sprzedający zobowiązuje się przenieść na Kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a Kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić Sprzedającemu cenę;

Sprzedający - firmę  nanoPC Remigiusz Bryndal z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Estońska 40/26, NIP 895-159-83-43, REGON 021712626; zobowiązaną do przeniesienia własności i posiadania przedmiotu Umowy na rzecz Kupującego;

Kupujący – podmiot (osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej) będący stroną Umowy zobowiązaną do odbioru przedmiotu Umowy i zapłaty ceny na rzecz Sprzedającego.

1.3. Podane w ofercie ceny, są cenami brutto.

2. Zakupy, płatności i dostawa

2.1. Dostawy produktów zamawianych na aukcjach Allegro użytkownika: nanoPC realizowane są wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2.2. Sprzedający umożliwia Kupującemu sprawdzenie towaru oraz odbiór osobisty pod adresem firmy tj. we Wrocławiu na ul. Estońska 40/26 od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 17:00.

2.3. Kupujący dokonujący zakupu na odległość, który życzy sobie dostawę towaru za pośrednictwem kuriera,  InPost-u lub Poczty Polskiej po złożeniu oferty proszony jest o niezwłoczne przesłanie na adres e-mail Sprzedającego:

- danych do wysyłki;

- dokonanego wyboru płatności (pobranie lub przelew);

- dokonanego wyboru kuriera, InPost-u lub Poczty Polskiej;

  Koszt dostawy:

  - za pobraniem (kurier GLS) 25zł,

  - przedpłata na konto :

   a) kurier GLS 16zł,

   b) InPost 9zł lub 10zł zależnie od gabarytu (każdorazowo koszt transportu podany jest dokładnie na każdej aukcji Allegro w zakładce Dostawa i Płatność)

   c) Poczta Polska zależnie od formy i wielkości przesyłki tj. list polecony lub paczka pocztowa

   ( każdorazowo koszt transportu podany jest dokładnie na każdej aukcji Allegro w zakładce Dostawa i Płatność) - telefonu kontaktowego, który na życzenie Kupującego zostanie przekazany kurierowi do kontaktu przed dostawą;

- ewentualnie - żądania faktury VAT wraz z danymi do faktury (w przeciwnym razie zostanie wystawiony paragon  fiskalny).

2.4. Kupujący wybierający jako sposób zapłaty przedpłatę na konto powinien w terminie do 7 dni dokonać przelewu na rachunek bankowy 34 1140 2004 0000 3102 7401 5002 w banku mBank ; jako tytuł płatności proszę wpisać numer zamówienia. Oczywiście możliwa jest też płatność poprzez skorzystanie z opcji - Płacę z Pay-u

2.5. Zakupione produkty są dostarczane zgodnie z wolą Kupującego za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS Sp. z o.o. lub Poczta Polska Sp. Akcyjna lub do paczkomatów firmy INPOST Sp. z o.o.  do wskazanego przez Kupującego miejsca (lista dostępnych paczkomatów dostępna jest pod adresem: http://www.paczkomaty.pl/pl/dla-ciebie/znajdz-paczkomat).

2.6. Sprzedający zapewnia, iż dokłada wszelkich starań, aby każdy przedmiot został wysłany w terminie do 2 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedającego lub wybraniu płatności za pobraniem i otrzymaniu pełnych danych do wysyłki. Chyba, że w aukcji podany jest inny termin wysyłki. Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu wysyłki w przypadkach szczególnych do max 5 dni roboczych.

2.7. Sprzedający zapewnia, iż każda przesyłka zostaje starannie pakowana i zabezpieczona, jednak prosi aby jej stan został każdorazowo sprawdzony przez Kupującego w chwili odbioru przy kurierze, a ewentualne uszkodzenie towaru należy zgłosić dostawcy, który jest zobowiązany spisać odpowiedni protokół zgłoszenia – prosimy o niezwłoczne zgłaszanie Sprzedającemu wszelkich wad.

2.8 Informujemy, iż na wypadek uszkodzenia towaru w transporcie ubezpieczone są tylko przesyłki kurierskie GLS. Wybierając przesyłke do Paczkomatu (Inpost) lub list polecony oraz paczkę (Poczta Polska) prosimy pamiętać, iż nie są one ubezpieczone na wypadek uszkodzenia, a wyłącznie na wypadek zaginięcia.