Telefon Bezprzewodowy General Glectric GE 21850 (6542575642)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
199,00 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Babice
  • stan: nowy
  • informacje dodatkowe: identyfikacja numeru przychodzącego, możliwość montażu na ścianie, podświetlenie klawiatury, tryb głośnomówiący
Telefon General Glectric GE 21850 .
Telefon Fabrycznie Nowy. Bezprzewodowy Telefon General Glectric GE 21850 nowy z gwarancją. Cechy wyróżniające:Cyfrowa jakość dźwięku. Kolorowy wyświetlacz 1,5 cala 128x128 pikseli.Wysokiej jakości dzwonki polifoniczne. Identyfikacja numeru.
Książka telefoniczna na 100 wpisów z nazwą.
Głośnomówiąca słuchawka.
Możliwość dołączenia dodatkowych słuchawek.
SPECYFIKACJA:

Menu w j. polskim.Kolorowy wyświetlacz, 6 tapet, 3 schematy kolorów menu, 3 poziomy kontrastu. Wskaźnik poziomu naładowania akumulatorów oraz zasięg bazy.Książka telefoniczna na 100 numerów (indywidualne dzwonki).Identyfikac­ja numeru dzwoniącego (FSK/DTMF).Lista połączeń przychodzących - 20 wpisów.Lista numerów wybieranych - 20 wpisów, 20 dzwonków w tym 16 polifonicznych (słuchawka), 3 dzwonki (baza). Dźwięk klawiszy.3 poziomy głośności słuchawki i bazy.Wyłączenie mikrofonu Słuchawka głośno mówiącą Zmiana nazwy słuchawki.Blokada klawiatury.Funkcja przywoływania słuchawki.Automatycz­ny odbiór po podniesieniu ze stacji bazowej.Data i godzina. Czas rozmowy Konferencja trójstronna.Połączen­ia wewnętrzne Trójstronne połączenie konferencyjne.Alarm.­Wskaźnik pozostawienia wiadomości głosowej. Możliwość zalogowania do 4 słuchawek. Wybieranie tonowe/impulsowe.Fun­kcja Flash (100/300/600 ms).Akumulatory NiMh - 550mAh (3 szt.).Zawartość:Słuc­hawka, Stacja bazowa, Przewód linii telefonicznej, Zasilacz, Podręcznik użytkownika, Broszura gwarancyjna, akumulatory NIMH Gwarancja:12 miesięcy.

Telefon Fabrycznie Nowy, posiadające folię ochronną, jak na zamieszczonych zdjęciach.


Do każdej transakcji wystawiam paragon fiskalny lub fakturę VAT
na życzenie klienta.

U NAS TOWAR MOŻESZ RÓWNIEŻ ODEBRAĆ OSOBIŚCIE!!


ZAPRASZAMY OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU
W GODZINACH 9:00 - 17:00.

KONTAKT:

Tel. 600-902-341

Zapraszam do mojej REALNEJ Galerii zdjęć.

Zdjęcia przedmiotu
kliknij, aby powiększyć
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 03 1050 1302 1000 0092 2285 7030
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ARTEL
Wygiełzów ul. T. Kościuszki 9
32-551 Babice
NIP: 628-100-60-02
REGON: 272639760

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ARTEL
Wygiełzów ul. T. Kościuszki 9
32-551 Babice
 
Drogi Kliencie, ewentualne kwestie dyskusyjne możesz rozwiązać klikając poniższy link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/ Regulamin: Zwroty Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni Towar można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania paczki zgodnie z ustawą z dnia Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Aby skorzystać z prawa zwrotu towaru muszą być zachowane następujące warunki: 1. Wymagane jest wypełnienie i dostarczenie wraz z towarem protokołu dostępnego na stronie: http://digital-at.neostrada.pl/Protokol_zwrotu_wymiany.pdf 2. Zwracany produkt musi być kompletny i nie może posiadać żadnych oznak użytkowania !!! W SZCZEGÓLNOŚCI NIE MOGĄ BYĆ NARUSZONE FOLIE OCHRONNE, PLOMBY ZABEZPIECZAJĄCE TOWAR. Wymagamy aby zwracany towar posiadał OPAKOWANIE PRODUCENTA TOWARU (zwracany towar musi być w stanie takim w jaki był dostarczony). 3. Folie w których sprzęt jest zapakowany nie mogą być zniszczone. 4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 6. Nie przyjmujemy wysłanych do nas paczek za pobraniem oraz przesyłek wysłanych na nasz koszt. Sprzęt musi być wysłany do nas na koszt kupującego wraz z oryginałem paragonu 7. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć wypełniony protokół zwrotu wraz z dowodem sprzedaży oraz podać numer konta. Zwracamy tylko cenę zakupu sprzętu bez kosztów przesyłki. Protokół można pobrać ze strony digital-at.neostrada.pl/Protokol_reklamacji_zwrotu_wymiany.pdf 8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 9. W przypadku zakupu na fakturę VAT nie ma możliwości zwrotu do 14 dni. Jedynie zakup na paragon pozwala na skorzystanie z tej możliwości. 10. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru NIE PRZYJMUJEMY UŻYWANEGO SPRZĘTU !!! Reklamacje Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: P.H.U. "ARTEL" Wygiełzów ul. T. Kościuszki 9, 32-551 Babice. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nr telefonu, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 -21 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.). Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim.

reklamacje

Drogi Kliencie, ewentualne kwestie dyskusyjne możesz rozwiązać klikając poniższy link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/ Regulamin: Zwroty Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni Towar można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania paczki zgodnie z ustawą z dnia Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Aby skorzystać z prawa zwrotu towaru muszą być zachowane następujące warunki: 1. Wymagane jest wypełnienie i dostarczenie wraz z towarem protokołu dostępnego na stronie: http://digital-at.neostrada.pl/Protokol_zwrotu_wymiany.pdf 2. Zwracany produkt musi być kompletny i nie może posiadać żadnych oznak użytkowania !!! W SZCZEGÓLNOŚCI NIE MOGĄ BYĆ NARUSZONE FOLIE OCHRONNE, PLOMBY ZABEZPIECZAJĄCE TOWAR. Wymagamy aby zwracany towar posiadał OPAKOWANIE PRODUCENTA TOWARU (zwracany towar musi być w stanie takim w jaki był dostarczony). 3. Folie w których sprzęt jest zapakowany nie mogą być zniszczone. 4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 6. Nie przyjmujemy wysłanych do nas paczek za pobraniem oraz przesyłek wysłanych na nasz koszt. Sprzęt musi być wysłany do nas na koszt kupującego wraz z oryginałem paragonu 7. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć wypełniony protokół zwrotu wraz z dowodem sprzedaży oraz podać numer konta. Zwracamy tylko cenę zakupu sprzętu bez kosztów przesyłki. Protokół można pobrać ze strony digital-at.neostrada.pl/Protokol_reklamacji_zwrotu_wymiany.pdf 8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - zawartej w drodze aukcji publicznej; - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 9. W przypadku zakupu na fakturę VAT nie ma możliwości zwrotu do 14 dni. Jedynie zakup na paragon pozwala na skorzystanie z tej możliwości. 10. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru NIE PRZYJMUJEMY UŻYWANEGO SPRZĘTU !!! Reklamacje Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: P.H.U. "ARTEL" Wygiełzów ul. T. Kościuszki 9, 32-551 Babice. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, nr telefonu, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Towar powinien zostać przysłany kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 -21 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.). Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim.

pozostałe informacje

Konto Bankowe: BANK ING 03 1050 1302 1000 0092 2285 7030 P.H.U. ARTEL Piotr Piwowarski