Tefal Patelnia głęboka z pokrywką TalentPro 26 (6999442814)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
229,00 zł
z 48 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 8,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 13,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

Tefal Patelnia głęboka z pokrywką TalentPro 26cm (C6213352)

Głęboka patelnia Tefal TalentPro ze szklaną pokrywką z regulacją wylotu pary. Wyposażona w wyjątkowo odporną na uszkodzenia powłokę Titanium Excellence®, niezawodny i ergonomiczny uchwyt oraz najnowszy wskaźnik temperatury Thermo-Spot.

Marka: Tefal Nr katalogowy: 816111

TalentPro patelnia głęboka z pokrywką

Średnica: 26 cm

Szklana pokrywa z regulacją wylotu pary

Nowa, nieprzywierająca powierzchnią Titanium Excellence®

Głębokość patelni: 27,4 cm

6 warstw z twardą bazą mineralną i i dwoma warstwami wzbogaconymi o tytan

Nowy wskaźnik temperatury Thermo-Spot

Wyjątkowo mocne dno indukcyjne ze stali nierdzewnej zapewnia doskonałą dystrybucję ciepła i równomierne smażenie

Możliwość korzystania z metalowych przyborów kuchennych przy smażeniu – bez obawy o uszkodzenie powłoki

Zewnętrzna powierzchnia jest czarna i nieprzywierająca, co ułatwia mycie

Nowy, solidny, ergonomiczny uchwyt – błyszczący, chromowany

Nadaje się do wszystkich rodzajów kuchenek, w tym indukcyjnych

Maksymalna temperatura podczas użytkowania w piecu: do 175 ° C

Całkowicie bezpiecza, zdrowa i przyjazna dla środowiska

Powłoki i materiały nie zawierają ołowiu, kadmu lub PFOA

Dane techniczne:

  • Do indukcji: tak
  • Do gazu: tak
  • Do płyt ceramicznych: tak
  • Do płyt elektrycznych: tak
  • Rodzaj patelni: DEEP
  • Średnica: 26

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
8,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
13,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze

Punkty odbioru

NETRETAIL SP. Z O.O.
UL. B. KRZYWOUSTEGO 82-86
51-166 Wrocław

  • Poniedziałek - Piątek 12:00 - 20:00
  • Sobota 10:00 - 14:00
  • Niedziela zamknięte

Płatność kartą i gotówką
Poinformujemy o terminie odbioru

Dodatkowe informacje

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

NETRETAIL Sp. z o.o
UL. B. KRZYWOUSTEGO 82-86
51-166 WROCŁAW
Dodatkowe informacje

ReklamacjeProblem z przesyłką?Zakupiony towar jest wadliwy?Towar niezgodny z umową?

 

Dokładnie sprawdź, czy opakowanie Twojego towaru jest  nienaruszone. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, nie przyjmuj jej i  poinformuj nas o tym. Dokładnie sprawdź stan opakowania przy kurierze.

W przypadku stwierdzonych uszkodzeń towaru, spisz protokół szkody z kurierem i niezwłocznie prześlij go do nas na adres: reklamacje@mall.pl.

Jeśli uszkodzenie stwierdzisz po odjeździe kuriera, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską.

Zgłoś reklamację w serwisie producenta na podstawie gwarancji. Jest to bardzo łatwy proces reklamacji, który pozwala szybciej doprowadzić sprzęt do pełnej sprawności.
Dane kontaktowe serwisów znajdziesz na naszej stronie Serwisy i warunki gwarancji.

Reklamując towar na podstawie gwarancji w sklepie MALL.PL, działamy  jako pośrednik, który przekaże towar do odpowiedniego serwisu.

Aby dostarczyć nam reklamowany towar skorzystaj z jednej z dwóch możliwości:

  • Odeślij go na adres: NETRETAIL Sp. z o.o., ul. B. Krzywoustego 82-86, 51-166 Wrocław.
  • Zgłoś się osobiście do naszego Punktu Odbioru Towarów MALL.pl.

W obu przypadkach prosimy o dołączenie do zwracanego towaru wypełnionego formularza reklamacyjnego

Formularz reklamacyjny.

Możesz także złożyć reklamację w trybie rękojmi. Czas powiadomienia kupującego-konsumenta o swoim stanowisku przez sprzedawcę w wypadku wybrania tego trybu wynosi 14 dni.

Formularz reklamacyjny - Dotyczy zamówień złożonych po 25.12.2014r
Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową - Dotyczy zamówień złożonych do 25.12.2014r

Jeżeli zapoznałeś się z powyższymi informacjami, wyślij zgłoszenie reklamacji drogą mailową na adres:  reklamacje@mall.pl.

W treści maila wpisz:


  • numer zamówienia lub faktury
  • powód reklamacji oraz żądany sposób rozpatrzenia reklamacji


Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

NETRETAIL SP. Z O.O.
UL. B. KRZYWOUSTEGO 82-86
51-166 WROCŁAW

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

1. Kupujący-konsument, który zawarł umowę sprzedaży ze Sklepem Internetowym, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. 

2. Termin do odstąpienia od umowy, o której mowa w pkt 1 wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym kupujący-konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez kupującego-konsumenta, weszła w posiadanie rzeczy. 

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, kupujący-konsument musi poinformować Sklep Internetowy o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży, w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres Sklepu Internetowego, lub pocztą elektroniczną na adres allegro@mall.pl). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na formularzu, którego wzór stanowi Załącznik do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. 

4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby kupujący-konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

5. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Sklep Internetowy zwraca kupującemu-konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez kupującego-konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. 

6. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez kupującego-konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że kupujący-konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku kupujący-konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

7. Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia mu dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

8. Kupujący-konsument powinien odesłać lub przekazać zwracaną rzecz na adres Sklepu Internetowego tj. Netretail Spółka z o.o., ul. Wrocławska 33D, 55-095 Długołęka lub ul. B. Krzywoustego 82-86, 51-166 Wrocław (Punkt Odbioru Towarów), niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep Internetowy o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli kupujący-konsument odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. 

9. W razie odstąpienia od umowy sprzedaży kupujący-konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy i odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje kupującemu-konsumentowi w odniesieniu do umów:  


  • o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
  • w których cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli,
  • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli  przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania  konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
  • zawartej w drodze aukcji publicznej,
  • o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi,
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.



O sprzedającym

mall-pl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

17

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Kontakt

  • 71 724 23 80
  • 801 011 132
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00

Informacje o sprzedającym


 REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO mall-pl NA ALLEGRO  

1. Przedsiębiorcą prowadzącym sklep internetowy www.mall.pl zwany dalej „Sklepem Internetowym” lub „MALL.PL” jest Netretail Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Długołęce, ul. Wrocławska 33D (55-095 Mirków), kapitał zakładowy w wysokości 100.000 zł., wpisana do rejestru przedsiębiorców pod nr KRS 319695, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 5242666099, numer statystyczny REGON 141652006. Dokumentacja spółki przechowywana jest w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. 

2. Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej: allegro@mall.pl, telefonów 801 011 132 i 71 724 23 80.

3. Pojęcie „Punkt Odbioru Towarów” użyte w niniejszym regulaminie, zwanym dalej „Regulaminem” oznacza miejsce, w którym kupujący ma możliwość dokładnego sprawdzenia stanu zamówionego towaru. Wykaz Punktów Odbioru Towarów znajduje się stronie internetowej https://www.mall.pl/metody-dostawy.   

II. PROCEDURA ZAWIERANIA, UTRWALANIA I UDOSTĘPNIANIA UMÓW SPRZEDAŻY  

1. Zawarcie umowy sprzedaży pomiędzy Sklepem Internetowym a Kupującym następuje z chwilą przybicia, natomiast umowy pomiędzy Sklepem Internetowym a Kupującym, korzystającym z opcji „Kup Teraz”, następuje z chwilą potwierdzenia przez Kupującego zakupu za pomocą przycisku „kupuję i płacę”.  

2. Niezwłocznie po przybiciu albo po potwierdzeniu przez Kupującego zakupu za pomocą przycisku „kupuję i płacę”,, Kupujący i Sklep Internetowy otrzymują informacje przekazane Serwisowi Allegro przez kontrahenta, a obejmujące następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres.  

3. Umowy sprzedaży zawierane są w języku polskim.  

4. Treść umów sprzedaży jest każdorazowo utrwalana, zabezpieczana – poprzez wykonanie kopii zapasowej - i przechowywana przez 5 lat w wersji elektronicznej w systemie teleinformatycznym Sklepu Internetowego. Treść umowy sprzedaży udostępniana jest kupującemu w wiadomości e-mail, w której Sklep Internetowy potwierdza otrzymanie zamówienia oraz w przesyłanej kupującemu fakturze VAT. 

III. SPOSÓB I TERMINY ZAPŁATY CENY  

1. Ceny towarów umieszczone na witrynie Sklepu Internetowego są cenami brutto i zawierają cło, podatki – w tym podatek VAT - oraz Koszt Gospodarowania Odpadami (KGO). Cena umieszczona na witrynie Sklepu Internetowego nie zawiera podatku VAT, jeżeli umowa sprzedaży objęta jest mechanizmem odwrotnego obciążenia podatkiem VAT; w takim wypadku do rozliczenia podatku VAT zobowiązany jest kupujący na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.  

2. Sklep internetowy zapewnia kupującym następujące sposoby zapłaty: 

- zapłata przelewem tradycyjnym - kupujący zleca wykonanie przelewu bezpośrednio na numer rachunku bankowego MALL.PL. W takim wypadku standardowy termin realizacji zamówienia wydłuża się o 1 dzień, a kupujący obowiązany jest dokonać zapłaty w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 

- zapłata przelewem elektronicznym - forma płatności obsługiwana przez PayU S.A.  

- zapłata kartą płatniczą online - forma płatności obsługiwana przez PayU S.A.  

- zapłata kartą płatniczą w Punkcie Odbioru Towarów - dotyczy zamówień odbieranych przez kupującego w Punkcie Odbioru Towarów.  

- zapłata gotówką - dotyczy zamówień odbieranych przez kupującego w Punkcie Odbioru Towarów.  

- zapłata gotówką za pobraniem - dotyczy dostawy realizowanej przez przewoźników. Wybierając tą metodę kupujący obciążany jest dodatkowo zryczałtowanym kosztem pobrania w wysokości 7.99 zł. W przypadku dostawy realizowanej przez Geis Parcel PL Sp. z o. o. maksymalna kwota pobrania wynosi 20.000 zł. W przypadku dostawy realizowanej przez DHL Express (Poland) Sp. z o.o. maksymalna kwota pobrania wynosi 11.000 zł. a pobranie w kwocie pow. 5.500 zł. może zostać zrealizowane jedynie w oddziale tej firmy.  - zapłata w systemie ratalnym obsługiwana przez Santander Consumer Bank S.A. - szczegółowe zasady płatności ratalnej określone są na witrynie Sklepu Internetowego przy każdym towarze, co do którego istnieje możliwość dokonania takiej płatności.   

IV. KOSZTY, SPOSÓB I TERMIN DOSTAWY  

1. W MALL.PL są dostępne następujące sposoby dostawy towarów:  

-odbiór osobisty w Punkcie Odbioru Towarów  

-przesyłka kurierska  

2. Koszt dostawy towaru w całości pokrywa kupujący. Szczegółowe koszty i terminy dostawy są uzależnione od wagi i wielkości przesyłki oraz wybranego sposobu dostawy i podane są przy każdym towarze na witrynie Sklepu Internetowego oraz na stronie internetowej https://www.mall.pl/metody-dostawy.  

3. W przypadku dostawy standardowej termin dostawy ulega przedłużeniu o maksymalnie 3 dni robocze, w stosunku do dostawy ekspresowej. Przewoźnik doręcza przesyłki tylko od poniedziałku do piątku - za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy. Dostawa realizowana jest jedynie na obszarze Polski.   

4. Wydanie towaru w Punkcie Obsługi Towaru następuje wyłącznie do rąk Kupującego lub osoby uprawnionej do odbioru towaru w jego imieniu, po okazaniu dowodu osobistego lub innego dokumentu zawierającego zdjęcie i potwierdzającego tożsamość oraz podaniu numeru zamówienia.  W razie wykrycia naruszenia przesyłki przed jej wydaniem, Kupujący powinien postępować zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zażądać od dostawcy protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Jeżeli już po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie przesyłki nie dające się zauważyć przy odbiorze, Kupujący powinien w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki zawiadomić o nich dostawcę.  

V. POZOSTAŁE PRAWA I OBOWIĄZKI STRON  

1. Sprzedawane towary mogą być objęte gwarancją producenta, importera lub dystrybutora. O ile na dany towar została udzielona gwarancja, jej treść (warunki gwarancji) zostały umieszczone na stronie internetowej https://www.mall.pl/serwisy-gwarancje.  

2. Obowiązki gwaranta mogą w szczególności polegać na zwrocie zapłaconej ceny, wymianie rzeczy bądź jej naprawie oraz zapewnieniu innych usług. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.  

3. Kto wykonuje uprawnienia wynikające z gwarancji, powinien dostarczyć rzecz na koszt gwaranta do miejsca wskazanego w gwarancji lub do miejsca, w którym rzecz została wydana przy udzieleniu gwarancji chyba, że z okoliczności wynika, iż wada powinna być usunięta w miejscu, w którym rzecz znajdowała się w chwili ujawnienia wady.   

4. Gwarant jest obowiązany wykonać swoje obowiązki w terminie określonym w treści oświadczenia gwarancyjnego, a gdy go nie określono – niezwłocznie, ale nie później niż w terminie czternastu dni, licząc od dnia dostarczenia rzeczy przez uprawnionego z gwarancji, oraz dostarczyć mu rzecz na swój koszt do miejsca wskazanego w pkt 3.  

5. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy w czasie od wydania jej gwarantowi do jej odebrania przez uprawnionego z gwarancji ponosi gwarant.  

6. Kupujący wyraża zgodę na otrzymywanie faktur VAT oraz faktur korygujących w formie elektronicznej - jako pliki w formacie pdf - na wskazany w złożonym zamówieniu adres poczty elektronicznej.  

7. Zgodnie z ustawą z dnia 30 czerwca 2011 r. o wdrożeniu naziemnej telewizji cyfrowej Sklep Internetowy informuje, że: „Jedynie odbiorniki cyfrowe zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach dotyczących wymagań technicznych i eksploatacyjnych dla urządzeń konsumenckich służących do odbioru cyfrowych naziemnych transmisji telewizyjnych umożliwiają odbiór naziemnej telewizji cyfrowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej”.  

8. Sklep Internetowy ma prawo do organizowania akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Szczegółowe warunki tych akcji każdorazowo określają regulaminy umieszczone na witrynie internetowej www.mall.pl. Do sprzedaży w akcjach promocyjnych oraz wyprzedażach przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności ich wpływu do Sklepu Internetowego, aż do wyczerpania zapasów objętych daną akcją promocyjną lub wyprzedażą. Poszczególne akcje promocyjne oraz wyprzedaże w Sklepie Internetowym nie łączą się, chyba że regulamin danej akcji promocyjnej lub wyprzedaży stanowi inaczej.  

VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE  

1. Sklep Internetowy zapewnia, że w każdym momencie na witrynie internetowej www.mall.pl znajduje się aktualnie obowiązujący Regulamin i jego archiwalne wersje.  

2. W wypadku zmiany Regulaminu, zamówienia złożone przed dniem wprowadzenia zmian są realizowane na podstawie postanowień Regulaminu obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.  

3. Zasady przetwarzania danych osobowych kupujących oraz wykorzystywania plików cookies zostały określone w Polityce prywatności umieszczonej na stronie internetowej https://www.mall.pl/polityka-prywatnosci, stanowiącej załącznik do Regulaminu.   

4. Regulamin oraz umowy sprzedaży podlegają prawu polskiemu.  

5. Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część.  

6. Regulamin stanowi utwór w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlega ochronie prawnoautorskiej.   

7. Wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży rozstrzygał będzie właściwy sąd powszechny, a jeżeli kupującym nie jest konsument – sąd powszechny miejscowo właściwy dla siedziby Sklepu Internetowego 

Pozostałe informacje

Mall-pl