TECH21 POKROWIEC NAKŁADKA SAMSUNG GALAXY S8 PLUS (7061902447)
nie było ofert kupna
- Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
- Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
- Pocztex Kurier48 9,00 zł
- Zakupy od 300 zł darmowa dostawa
- lokalizacja: Koszalin, Polska
- czas wysyłki: natychmiast
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- przeznaczenie: samsung
- typ: plecki
Lokalizacja: Koszalin, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u media-aktel za co najmniej 300.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka płatna z góry
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy57 1020 5558 0000 8102 3054 7862
Faktura
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy za pomocą poczty elektronicznej lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, dowód sprzedaży (paragon fiskalny, faktura) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Koszty związane z odesłaniem towaru Sprzedający zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Towar uszkodzony zostanie
wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.
Zasady postępowania reklamacyjnego z tytułu gwarancji uregulowane są w szczególności w art. 577-581 Kodeksu cywilnego oraz w dokumencie gwarancyjnym Gwaranta. W przypadku reklamacji z tytułu gwarancji, sklep wyłącznie pośredniczy w przekazaniu sprzętu objętego reklamacją między Klientem i autoryzowanym punktem serwisowym Gwaranta i nie ponosi odpowiedzialności za sposób i skutki realizacji reklamacji gwarancyjnej.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
WYMIANA TOWARU
Sprzedawca umożliwia Kupującemu wymianę towaru. Dotyczy to wymiany towaru na inny model lub kolor.
Wymiany towaru można dokonać w czasie 14 dni od dnia jego odbioru.
Wszelkie koszty dodatkowych wysyłek dotyczących wymiany towaru pokrywa Kupujący.
Wymieniany towar nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania
ZWROT TOWARU
Konsumenta ma prawo do odstąpienia od umowy.
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
Zwracany towar należy odesłać razem z dokumentem stwierdzającym zakup towaru.
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Konsument powinien wybrać najtańszy zwykły sposób dostarczenia rzeczy oferowany przez Sprzedającego. Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy towarów przygotowanych na podstawie specyfikacji Kupującego oraz towarów dostosowanych do indywidualnych potrzeb Kupującego.
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania informacji dotyczącej odstąpienia od umowy.
Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Kupującego w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie.
Odstąpić od umowy zawartej na Allegro można poprzez złożenie Sprzedającemu stosownego oświadczenie woli. Dokonać tego można w formie pisemnej bądź za pomocą poczty elektronicznej.
Zwrot płatności dokonujemy bezpośrednio na konto podane w oświadczeniu odstąpienia od umowy. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Kupujący może skorzystać z podanego wzoru odstąpienia od umowy.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- med********@******** (pokaż)
- 604****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
AK-TEL powstał w 1998 roku z myślą o ludziach ceniących najwyższą elegancję i jakość. Dzięki wieloletnim doświadczeniom i poszukiwaniom oferujemy Ci grupę produktów sygnowanych logiem LeO co jest gwarantem najwyższej jakości. Perfekcyjne wykonanie i dbałość o najmniejsze detale wyróżniają naszą markę na tle konkurencji. Wyjątkowe wzornictwo produktów LeO doda wyszukanego stylu, a w połączeniu z najwyższym komfortem użytkowania ułatwi Ci życie. Nasze ekskluzywne produkty wykonujemy wyłącznie z najwyższej jakości materiałów i skór naturalnych
Pozostałe informacje
REGULAMIN
W regulaminie podane mamy ogólne zasady dotyczące: metod płatności,
dostawy, wymiany i zwrotów.Regulamin obowiązuje wszystkich Klientów
składających zamówienia poprzez serwis Allegro.
1. INFORMACJE OGÓLNE
1.1. Aukcje użytkownika AK-TEL Arkadiusz Klimczak" działającego w ramach
serwisu aukcyjnego www.allegro.pl, prowadzone są przez Arkadiusza
Klimczak prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą AK-TEL Arkadiusz Klimczak z siedzibą w Koszalinie 75-211, ul. Bohaterów Warszawy 2a ,
wpisaną do ewidencji działalności Gospodarczej Prezydenta Miasta
Koszalina (nr ew. 913), NIP numer: 6911745050, Regon numer:
390694411, e-mail: media-aktel@aktel.pl tel.604-116-373
1.2. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem
sieci Internet.
1.3. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek
VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia
zamówienia przez klienta.
2. REALIZACJA ZAMÓWIENIA I WYSYŁKA
2.1. Po wygraniu aukcji Kupujący otrzyma automatyczną wiadomość
zawierającą wszelkie niezbędne informacje do sfinansowania zakupu.
Sprzedający zwraca się z prośbą o rozważny zakup, ponieważ nie odwołuje
swoich ofert. Jeżeli w przeciągu 24 h Kupujący nie otrzyma żadnej
informacji potwierdzającej realizację zakupu, powinien skontaktować się
ze Sprzedającym.
2.2. Nie podanie wszystkich niezbędnych informacji znacząco wydłuży czas
dostawy.
2.3. Zmiany adresu należy dokonywać tylko w dniu zakupu. Zmiana w
późniejszym czasie może nie być uwzględniona.
2.4. W przypadku, gdy adres wysyłki ma być inny niż ten podany przy
rejestracji konta w Allegro, Kupujący powinien niezwłocznie poinformować
Sprzedającego drogą elektroniczną, wpisując w tytule wiadomości:
„Zmiana adresu wysyłki”lub przy wypełnianiu formularza proszę zmienić
dane do wysyłki.
2.5. W celu usprawnienia pracy Sprzedającego oraz skrócenia czasu
wysyłki Kupujący powinien po zakupie towaru, w okienku „Wiadomość dla
sprzedającego” podać model, kolor oraz inne istotne cechy produktu.
2.6. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem
Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Koszt dostawy podane są w każdej
aukcji. Przy zakupie kilku przedmiotów, opłata za przesyłkę zostaje
pobrana tylko raz.
2.7. Preferowaną formą płatności jest przelew bankowy na konto
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
57 1020 5558 0000 8102 3054 7862
Klimczak Arkadiusz
ul. Bohaterów Warszawy 2a, 75-211 Koszalin
2.8. W tytule przelewu należy podać nazwę użytkownika Allegro i numer
aukcji. Wpłata winna być dokonana do 7 dni od daty złożenia oferty. Po
upływie tego czasu transakcja zostaje anulowana.
2.9. W przypadku braku wpłaty lub deklaracji o wysyłce za pobraniem
Kupującego w ciągu 7 dni od zakupu, transakcja zostaje całkowicie
anulowana oraz zostaje uruchamiana jest procedura zwrotu prowizji.
Proces ma na celu odzyskanie prowizji zapłaconej serwisowi Allegro za
transakcję, która nie doszła do skutku z powodu rezygnacji Kupującego.
2.10. Czas realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
- towar zostaje wysłany w terminie do 3 dni roboczych od dnia
zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu;
- Sprzedawca zastrzega prawo do wysłania towaru w terminie do 7 dni
roboczych w wyniku nieprzewidzianych okoliczności;
2.11. Sprzedawca informuje, że zakupiony towar wysyła za pośrednictwem
Poczty Polskiej do wartości 150zł.
2.12. Sprzedawca zobowiązuje się przekazać konsumentowi potwierdzenie
zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku, najpóźniej w chwili
dostarczenia towaru.
2.13. W momencie „licytacji” lub opcji ”kup teraz” dochodzi do
zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym a Kupującym. Przedmiotem umowy jest
towar wymieniony w aukcji.Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej
umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks
Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 ze zamianami) oraz w Ustawie z
dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz.827)
2.14. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest w języku polskim zgodnie z
prawem polskim oraz regulaminem Allegro.
2.15. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wysłania przesyłki Listem
poleconym priorytetowym (Poczta Polska) zamiast Allegro Polecony InPost,
przy czym kupujący nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z
tą zmianą.
3. DANE OSOBOWE
3.1. Sprzedawca informuje, że dane osobowe podane na formularzu
kupna/wysyłki w sklepie internetowym "MEDIA-AKTEL” są gromadzone i
przetwarzane zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych. Zgromadzone
dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji
złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie
będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo
do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej
bazy danych.
3.2. Dane osobowe otrzymane w ramach współpracy z serwisem Allegro są
chronione i wykorzystywane wyłącznie w celu sfinalizowania danej
transakcji.
4. WYMIANA TOWARU
4.1. Sprzedawca umożliwia Kupującemu wymianę towaru. Dotyczy to wymiany
towaru na inny model lub kolor.
4.2. Wymiany towaru można dokonać w czasie 14 dni od dnia jego odbioru.
4.3. Wszelkie koszty dodatkowych wysyłek dotyczących wymiany towaru
pokrywa Kupujący.
4.4. Wymieniany towar nie może nosić jakichkolwiek śladów użytkowania
5. ZWROT TOWARU
5.1. Konsumenta ma prawo do odstąpienia od umowy.
5.2. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług
– zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez
podawania jakiejkolwiek przyczyny.
5.3. Zwracany towar należy odesłać razem z dokumentem stwierdzającym
zakup towaru.
5.4. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu
wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z
korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
5.5. Konsument powinien wybrać najtańszy zwykły sposób dostarczenia
rzeczy oferowany przez
Sprzedającego. Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi
poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
5.6. Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy towarów przygotowanych na
podstawie specyfikacji Kupującego oraz towarów dostosowanych do
indywidualnych potrzeb Kupującego.
5.7. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną
zwrócone niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty
otrzymania informacji dotyczącej odstąpienia od umowy.
5.8. Zwrot płatności zostanie dokonamy przy użyciu takich samych
sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Kupującego w pierwotnej
transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził
się na inne rozwiązanie.
5.9. Odstąpić od umowy zawartej na Allegro można poprzez złożenie
Sprzedającemu stosownego oświadczenie woli. Dokonać tego można w formie
pisemnej bądź za pomocą poczty
elektronicznej.
5.10. Zwrot płatności dokonujemy bezpośrednio na konto podane w
oświadczeniu odstąpienia od umowy. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych
za pobraniem.
5.11. Kupujący może skorzystać z podanego wzoru odstąpienia od umowy.
6. REKLAMACJE
6.1. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia zakupionego towaru bez
wad.
6.2. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej
Umowy za pomocą poczty elektronicznej lub w formie pisemnej na adres
Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
dowód sprzedaży (paragon fiskalny, faktura)
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
6.3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają
uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedający zwraca się do
składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
6.4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej
otrzymania w prawidłowej postaci.
6.5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego
adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
6.6. Koszty związane z odesłaniem towaru Sprzedający zwraca niezwłocznie
po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.
6.7. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a
jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania
zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu
do wyboru inne dostępne w sklepie towary.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu