TC ELECTRONIC RH450 head basowy 450W HIT!!! (6542007143)

zakończona
2 852,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • konstrukcja: tranzystorowy
  • stan: nowy
  • rodzaj: heady

TC ELECTRONIC RH450 head basowy 450W

Basiści, nadszedł czas by przebić się przez mix! Oto RH450 oddający Wam głos. Od momentu, gdy doświadczycie jego brzmienia, świeżej mocy i jego wielu fenomenalnych cech, zrozumiecie, że basowy zespół w TC Electronic dostarczył Wam, basistom, to czego zawsze pragnęliście: system nagłośnieniowy bez kompromisów.

Mark King przyczynił się do rozwoju i popularyzacji stylu gry na gitarze basowej, zwanego klangiem. Do swoich występów używa innowacyjnego wzmacniacza basowego RH450 oraz dedykowanych kolumn głośnikowych RS 410.

Z dekadami doświadczeń przy budowie wzmacniaczy i obróbce sygnału, żadna inna firma nie mogłaby dostarczyć takiej mocy, elastyczności i brzmienia w basowym systemie wzmacniającym. W TC Electronic, basowe bogactwo zostało stworzone dla basistów, przez basistów. Gromadziliśmy latami doświadczenie, zarówno na trasach koncertowych, jak i w studiu. Po niezliczonych godzinach grania, szlifowania oraz skrupulatnego słuchania, zrozumieliśmy naprawdę Twoje potrzeby i pragnienia, które pojawiają się na koncertach, próbach czy w studiu. Jesteśmy dumni, mogąc dostarczyć Ci innowacyjny RH450, który zdefiniuje Bass Amp 2.0.

CECHY CHARAKTERYSTYCZNE

Ogrywanie instrumentu samego w sobie, może być nieco nudne, ale każdy potrzebuje czasu by kształcić umiejętności dzięki praktyce, dlatego właśnie RH450 posiada wejście Rehearsal. Zamontowane na tylnym panelu, pozwala Ci podłączyć Twój iPod, telefon, komputer czy odtwarzacz MP3, kablem RCA przez gniazdo mini jack, ożywiając trening basowy dzięki możliwości równoczesnego grania wraz z zarejestrowaną muzyką. Wzmacniacz słuchawkowy, to wysokiej jakości model, zaczerpnięty bezpośrednio ze Studio Konnekt 48 - TC Electronic i zawiera filtr głośnikowy.

Wbudowany tuner

Każdy basista potrzebuje tunera, ale żaden wzmacniacz nie oferował nic prócz wyjścia na tuner... aż do tej pory. Po prostu wciśnij przycisk Mute, by otrzymać wysokiej rozdzielczości tuner ‘light ring’, który pomoże Ci nastroić Twój instrument szybko i dokładnie. Możesz również użyć RebelControl dla łatwego zdalnego sterowania tą funkcją.

Ustawienia użytkownika na pokładzie

Nie mogliście wcześniej używać presetów, ponieważ nie mieliście takiej szansy. Każdy kto używał różnych basów na scenie, wie jak mile widziane jest kilka banków pamięci ustawień użytkownika. Z RH450 masz szansę z łatwością przełączać się pomiędzy 4-ro lub 5-cio strunowym basem lub Twoim Rickenbackerem i Jazz Fenderem. Po prostu podepnij swój bas i z łatwością przełączaj pomiędzy zapamiętanymi ustawieniami. Są tu trzy banki pamięci, dostęp do zdalnego sterowania, optyczne wskaźniki dla Mute i Tunera.

Elastyczna kontrola tonów

Na pozór gałki tonów wyglądają znajomo, jednakże prezentują obfitość ustawień dla perfekcyjnego brzmienia. Wszystko wskazuje, że to jest to czego kiedykolwiek potrzebowałeś. Jeżeli nie jesteś do końca usatysfakcjonowany domyślną przestrzenią częstotliwości, to nie ma się czego obawiać, ponieważ dajemy Ci fokus dla każdego pokrętła tonów. Nie jest to zwykły equalizer semi-parametryczny, ponieważ działa niczym „szkło powiększające”. Pozwala to na operację podbicia lub wyciszenia w ściśle określonej częstotliwości, dla każdego pokrętła tonu oraz zapamiętanie ustawień.

Brzmienie lampowe

Większość tranzystorowych symulatorów lampowych obejmuje brzmienia małych preampów lampowych lecz nie uwzględnia pełnych charakterystyk, w tym lampowych końcówek mocy. TubeTone™ uwzględnia te charakterystyki i oddaje w pełni lampowe brzmienie.

Spectra kompresor

Większość basistów wie, że zintegrowane kompresory nie brzmią dobrze. Konwencjonalne kompresory mają tendencję do dominacji najniższej struny, ale technologia SpectraComp w RebelHead450 pozwala na wielozakresową regulację, wirtualnie oddzielając pojedyncze struny, nawet gdy uderzane są jednocześnie.

DANE TECHNICZNE

  • Brzmienie lampowe - zakres odtworzenia od 0 do 12,
  • Kompresor spektralny - 3 zkresowy,
  • Poziom regulacji - -12 do 0 dB,
  • Pamięć użytkownika - 3 banki pamięci, zapamiętujące wszystkie kontrolery widoczne na panelu,
  • Tuner, Zakres Tunera - chromatyczny, od A0 (27,50 Hz), do E5 (659,26 Hz),
  • Mute - wyciszenie na wyjściu głośnikowym, słuchawkowym i symetrycznym,
  • Wyjście słuchawkowe - studyjnej jakości wzmacniacz słuchawkowy,
  • Impedancja wyjścia słuchawkowego - 40 do 600 Ohm,
  • Zasilanie - uniwersalne 100 - 240 V 50/60 Hz (80W - 1/8 mocy szczytowej),
  • Wyjście głośnikowe - Speakon / jack ¼",
  • Moc znamionowa - 450W (800W w szczycie),
  • Wyjście symetryczne - transformatorowe XLR, przed/po preampowe,
  • Maksymalne wyjście - +0 dB,
  • Optymalna impedancja - 600 Ohm,
  • Wyjście preampu - jack 1/4", symetryczne, maksymalny poziom wyjścia = +8 dBu,
  • Wejście końcówki mocy - jack 1/4", symetryczne, impedancja = 10 kOhm, maksymalny poziom wejścia = +8 dBu,
  • Wejście Rehearsal - RCA, kompatybilne z iPod®,
  • Wyjście cyfrowe - symetryczne XLR, AES/EBU, (24-bit),
  • Złącze sterowania - DIN 5-cio pinowe, koncentryczne,
  • Wymiary - 275 x 290 x 66 mm,
  • Waga - 4 kg,
  • Wykończenie - piaskowane aluminium.

SEKCJA I WEJŚCIA:

  • typ gniazda dla wejścia - jack ¼",
  • impedancja wejścia - 1 Mohm/100 pF,
  • zakres wzmocnienia - -96 do 32 dB.

Regulacja tonów

NISKIE: częstotliwość środkowa 280 Hz (zakres: 71 - 1120 Hz, Wzmocnienie +15/-24 dB).

NISKIE ŚREDNIE: częstotliwość środkowa 400 Hz (zakres: 100 - 1600 Hz, Wzmocnienie +15/-24 dB).

WYSOKIE ŚREDNIE: częstotliwość środkowa 800 Hz (zakres: 200 - 3150 Hz, Wzmocnienie +15/-24 dB).

WYSOKIE: częstotliwość środkowa 1600 Hz (zakres: 400 - 6300 Hz, Wzmocnienie +15/-24 dB).

Polska gwarancja dystrybutora: 2 lata

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 43 1050 1025 1000 0090 7395 5883
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

OZNACZENIE PRZEDSIĘBIORCY: MONDO Małgorzata Preisner-Waśniewska ul. Bytnara J. "Rudego" 7 lok. 2 02-645 Warszawa EDG Prezydenta m.st. Warszawy Nr wpisu: 509735 REGON: 11225680 NIP: 521-173-18-55 ------------------------------------------------------ DANE DO PRZELEWÓW: MONDO Małgorzata Preisner-Waśniewska ul. Bytnara J. "Rudego" 7 lok. 2 02-645 Warszawa ING Bank Śląski O/Warszawa 43 1050 1025 1000 0090 7395 5883 ------------------------------------------------------ ODBIÓR OSOBISTY Odbiór osobisty w Warszawie TYLKO po wcześniejszym umówieniu. Zapraszamy do punktu odbioru: MONDO MARKT ul. Kolejowa 15/17 lok. 111 01-217 Warszawa tel: 886-676-964

kontakt

  • 886 676 964
    MONDO24 oferuje pomoc na każdym etapie sprzedaży 7 dni w tygodniu, w godz. 9-22.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
MONDO Małgorzata Preisner-Waśniewska
ul. Bytnara J. "Rudego" 7 lok. 2
02-645 Warszawa
Polska
 
Prawo odstąpienia od umowy 1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 22 ze zn.1 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 22 ze zn.1 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza wg wzoru poniżej i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: a. wiadomością e-mail, na adres sklep@mondo24.pl b. w formie pisemnej, na adres MONDO Małgorzata Preisner-Waśniewska, ul. Bytnara J. "Rudego" 7 lok. 2, 02-645 Warszawa. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY Adres zwrotu: MONDO Małgorzata Preisner-Waśniewska, ul. Bytnara J. "Rudego" 7 lok. 2, 02-645 Warszawa Dane konsumenta Imię: Nazwisko: Ulica Miejscowość Kod pocztowyTelefon ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ Ja/My , zam. niniejszym zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, odstępuję/odstępujemy od umowy sprzedaży zawartej dnia nr zamówienia: następującej rzeczy: (opis towaru, ilość) Zwracam w/w rzecz/rzeczy(*) w stanie kompletnym nienaruszonym (ew. odstępstwa od stanu) Proszę o zwrot kwoty: zł (słownie: ) Przelewem na konto bankowe o nr: Podpis Konsumenta(-ów) 3. Sprzedający niezwłocznie przesyła konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez konsumenta adres e-mail. 4. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a. dodatkowych koszów poniesionych przez konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego b. bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), c. kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 5. W przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym. 7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 8. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 9.Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 10.Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. KOSZT ZWROTU RZECZY W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k. zawartej w drodze aukcji publicznej; l. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Stosowana przez Sprzedawcę procedura rozpatrywania reklamacji: Sprzedawca dostarcza towary i/lub usługi bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych i opisanych na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji. Sprzedawca odpowiada, jeżeli towar i/lub usługa mają wadę fizyczną lub wadę prawną (Rękojmia) w zakresie określonym kodeksem cywilnym, z zastrzeżeniem postanowień poniżej. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu Rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży na odległość. Sprzedawca jest uprawniony do rozszerzenia, ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności z tytułu Rękojmi w zakresie określonym kodeksem cywilnym. Informacja o rozszerzeniu, ograniczeniu lub wyłączeniu odpowiedzialności z tytułu Rękojmi będzie każdorazowo wskazana na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji. Sprzedawca nie jest gwarantem towarów. W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji jakości obejmującej towary (Gwarancja) jej warunki są udostępniane na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji oraz przy towarze. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do towaru. Reklamacje z tytułu Rękojmi lub Gwarancji, jak również nieprawidłowego wykonania usług należy przesłać na adres: MONDO Małgorzata Preisner-Waśniewska ul. Bytnara J. "Rudego" 7 lok. 2 02-645 Warszawa, a w przypadku roszczeń z tytułu Gwarancji także bezpośrednio w autoryzowanych serwisach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym. Informacji o sposobie odsyłania reklamowanego towaru i składaniu reklamacji można uzyskać pod numerem telefonu 886-676-964.

pozostałe informacje

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur. Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: i) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży, ii) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą, iii) konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu międzykonsumentem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich), iv) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubowne sądu przy Rzeczniku Ubezpieczonych z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartego ubezpieczenia. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: http://www.uokik.gov.pl i http://www.rzu.gov.pl