TC ELECTRONIC BG250-210 COMBO BASOWE 250W 2x10'' (6542418581)

zakończona
1 999,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • konstrukcja: tranzystorowy
  • stan: nowy
  • rodzaj: comba

TC ELECTRONIC BG250-210 COMBO BASOWE 250W 2x10''

Oryginalny piec BG250 z głośnikiem 15” to wzmacniacz, który wysoko podniósł poprzeczkę w kategorii lekkich comb basowych. Nowe modele wzmacniaczy combo BG250 zapewniają ten sam fundament brzmieniowy, jednak każdy z nich brzmi wyjątkowo. Dzięki takim szczegółom, jak sekcja narzędzi regulacji czy efekty TonePrint, zawsze masz pewność, że uzyskasz brzmienie, na jakim Ci zależy - bez względu na to, który model BG250 wybierzesz dla siebie.

BG250-210 to wzmacniacz o przyjemnym brzmieniu, z lekko podciętym środkiem pasma [scooped sound], o bardzo szybkiej reakcji, który zawsze dostarczy to najistotniejsze uderzenie w najniższym paśmie!

Lekki, ale mocny wzmacniacz wyposażono w uniwersalny zestaw parametrów regulacji barwy i pokładowy tuner do gitar basowych, 4, 5 i 6-strunowych. Do tego dodajmy najlepszy zestaw efektów: dwa bloki TonePrint! Typy efektów możesz przełączać w locie, a do tego, zupełnie za darmo używać specjalnych programów TonePrint stworzonych przez najlepszych basistów świata.

  • Super lekkie, super mocne combo z głośnNajważniejsze cechy:ikami 2x10”
  • Dwie instancje TonePrint
  • Inteligentna sekcja korekcji
  • Wbudowany tuner dla basów 4, 5 i 6-strunowych

Potęga w każdym rozmiarze, jego Klarowność Nadchodzi!

Wzmacniacz Bass Amp 2.0 był sporym wydarzeniem w basowym świecie. Sukces był tak duży, że w TC Electronic od razu ruszyły prace nad kolejnym krokiem do przodu. W rezultacie powstało combo, w którym ogromną, surową moc udało się połączyć z niezwykłymi narzędziami kształtowania barwy i z imponującą listą nietuzinkowych funkcji.

Poznaj BG250-210

  • TonePrint na pokładzie
  • Super lekki, super mocny
  • Inteligentna sekcja korekcji
  • Wbudowany tuner basowy
  • Uniwersalny zestaw głośników 2x10”

Efekty od mistrzów. Za darmo.

BG250-210 wyposażono w Bass TonePrint, unikalną funkcję umożliwiającą korzystanie z sygnowanych efektów TonePrint. Ponieważ więcej znaczy więcej, wzmacniacz posiada dwie komórki TonePrint. Załaduj dwa, dowolne programy Bass TonePrint i ruszaj na scenę! Przełączać się możesz między nimi za pomocą opcjonalnego przełącznika nożnego Switch-3; zmieniaj efekty w locie albo je wycisz - kształtuj swoje brzmienie tak, jak masz ochotę.

Lista najznamienitszych basistów świata, którzy udostępniają swoje ustawienia efektów TC nieustannie rośnie, więc bez problemu odnajdziesz brzmienie, które cię zainspiruje! I tak, jeżeli chcesz włączyć lekki [lub mocny] przester - zrób to! Możesz korzystać z programów BassDrive TonePrint, w tym TubeDrive - z modelu RH750 - i miażdżącego ustawienia „The Beat” TonePrint. A może masz ochotę na SpectraComp? Niesamowity, światowej klasy kompresor TonePrint zaprojektowany specjalnie dla basistów, który działa dla pojedynczych strun. Ustaw swoją barwę, znajdź swoje brzmienie korzystając z pełnego arsenału programów Bass TonePrint tak, jak tylko chcesz. Ustawienia efektów dostępne są za darmo i możesz je przerzucić bezpośrednio do BG250-210 ze smartfona - za pomocą świetnej, darmowej aplikacji TC-E, lub przez stronę TC Electronic, jeżeli korzystasz z komputera.żnego Switch-3. Zmieniaj efekty w locie albo je wycisz - kształtuj swoje brzmienie tak, jak masz ochotę.

Poruszająca Moc

Mocny wzmacniacz to żadna przyjemność, jeżeli cierpi na tym twój kręgosłup i kiedy na każdy koncert musisz wynajmować wózek widłowy. Dlatego combo BG250-210 wyposażono w nowoczesny, lekki wzmacniacz w klasie D, który zapewnia 250 W czystej mocy. To pozwoliło znacząco obniżyć wagę do 20 kg - to najlżejszy i zarazem najgłośniejszy wzmacniacz w swojej klasie.

Pełno Innowacji, Pełny Bas

Bez względu na to, co o tym sądzisz - moc ma znaczenie. Bas od zawsze jest instrumentem, który dodaje muzyce mocy i charakteru. Z BG250-210 możesz spać spokojnie - mocy nigdy ci nie zabraknie. Wersja 2x10 oferuje brzmienie z podciętym środkiem pasma [scooped], o szybkiej reakcji. To skutkuje konkretnym, skoncentrowanym brzmieniem, bez straty w najniższym paśmie. Co więcej, za pomocą innowacyjnej sekcji korekcji [Intelligent EQ] zawsze możesz podbić lub podciąć odpowiednie częstotliwości, zachowując optymalne brzmienie.

Twój Głośnik, Twoja Barwa

BG250-210 posiada 1-calowy, customowy przetwornik wysoko-tonowy piezo i dwa głośniki 10-calowe. Taka konfiguracja gwarantuje wyraziste uderzenie, dzięki któremu zawsze się przebijesz.

Bas dobrze dostrojony

BG250-210 ma wbudowany tuner. Czy to nie świetne rozwiązanie? Stroisz instrument i zaczynasz jamować lub ćwiczyć, mając pewność, że basówka zawsze jest idealnie nastrojona.

DANE TECHNICZNE

Przenośny i dynamiczny

  • 250 Watt
  • 20 kg
  • 458 x 375 x 620 mm

Tuner basowy

  • Wbudowany tuner obsługujący basy 6-strunowe

Głośniki

  • 2x10” - 2 customowe głośniki 10-calowe
  • 1x1” - 1-calowy, customowy tweeter piezo

Inteligentna sekcja korekcji

  • Podcięcie i podbicie dla różnych częstotliwości
  • Bass: Redukcja - 80 Hz / podbicie - 100 Hz
  • Mid: Redukcja - 500 Hz / podbicie - 800 Hz
  • Treble: Redukcja - 1,800 Hz / podbicie - 2,500 Hz

Złącza

  • Wejście Rehearsal - odtwarzanie podkładów w głośnikach lub słuchawkach
  • Wyjście symetryczne DI Out – do nagrywania lub wyprowadzenia sygnału do dużego zestawu nagłośnienia
  • Wyjście słuchawkowe - ćwicz po cichu
  • Przełącznik nożny [opcjonalnie]

Technologia TonePrint na pokładzie

  • 6 typów efektów [Chorus, Flanger, Vibrato, Octaver, SpectraComp, Bass Drive]
  • TonePrints stworzone przez najlepszych basistów na świecie, takich jak: Nathan East, Mark King, Duff McKagan, Richard Bona i wielu innych

Polska gwarancja dystrybutora: 2 lata

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 43 1050 1025 1000 0090 7395 5883
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

OZNACZENIE PRZEDSIĘBIORCY: MONDO Małgorzata Preisner-Waśniewska ul. Bytnara J. "Rudego" 7 lok. 2 02-645 Warszawa EDG Prezydenta m.st. Warszawy Nr wpisu: 509735 REGON: 11225680 NIP: 521-173-18-55 ------------------------------------------------------ DANE DO PRZELEWÓW: MONDO Małgorzata Preisner-Waśniewska ul. Bytnara J. "Rudego" 7 lok. 2 02-645 Warszawa ING Bank Śląski O/Warszawa 43 1050 1025 1000 0090 7395 5883 ------------------------------------------------------ ODBIÓR OSOBISTY Odbiór osobisty w Warszawie TYLKO po wcześniejszym umówieniu. Zapraszamy do punktu odbioru: MONDO MARKT ul. Kolejowa 15/17 lok. 111 01-217 Warszawa tel: 886-676-964

kontakt

  • 886 676 964
    MONDO24 oferuje pomoc na każdym etapie sprzedaży 7 dni w tygodniu, w godz. 9-22.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
MONDO Małgorzata Preisner-Waśniewska
ul. Bytnara J. "Rudego" 7 lok. 2
02-645 Warszawa
Polska
 
Prawo odstąpienia od umowy 1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 22 ze zn.1 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 22 ze zn.1 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza wg wzoru poniżej i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: a. wiadomością e-mail, na adres sklep@mondo24.pl b. w formie pisemnej, na adres MONDO Małgorzata Preisner-Waśniewska, ul. Bytnara J. "Rudego" 7 lok. 2, 02-645 Warszawa. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY Adres zwrotu: MONDO Małgorzata Preisner-Waśniewska, ul. Bytnara J. "Rudego" 7 lok. 2, 02-645 Warszawa Dane konsumenta Imię: Nazwisko: Ulica Miejscowość Kod pocztowyTelefon ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ Ja/My , zam. niniejszym zgodnie z art. 27 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku, odstępuję/odstępujemy od umowy sprzedaży zawartej dnia nr zamówienia: następującej rzeczy: (opis towaru, ilość) Zwracam w/w rzecz/rzeczy(*) w stanie kompletnym nienaruszonym (ew. odstępstwa od stanu) Proszę o zwrot kwoty: zł (słownie: ) Przelewem na konto bankowe o nr: Podpis Konsumenta(-ów) 3. Sprzedający niezwłocznie przesyła konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez konsumenta adres e-mail. 4. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a. dodatkowych koszów poniesionych przez konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego b. bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), c. kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 5. W przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym. 7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 8. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 9.Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 10.Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. KOSZT ZWROTU RZECZY W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k. zawartej w drodze aukcji publicznej; l. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

Stosowana przez Sprzedawcę procedura rozpatrywania reklamacji: Sprzedawca dostarcza towary i/lub usługi bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych i opisanych na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji. Sprzedawca odpowiada, jeżeli towar i/lub usługa mają wadę fizyczną lub wadę prawną (Rękojmia) w zakresie określonym kodeksem cywilnym, z zastrzeżeniem postanowień poniżej. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu Rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży na odległość. Sprzedawca jest uprawniony do rozszerzenia, ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności z tytułu Rękojmi w zakresie określonym kodeksem cywilnym. Informacja o rozszerzeniu, ograniczeniu lub wyłączeniu odpowiedzialności z tytułu Rękojmi będzie każdorazowo wskazana na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji. Sprzedawca nie jest gwarantem towarów. W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji jakości obejmującej towary (Gwarancja) jej warunki są udostępniane na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji oraz przy towarze. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do towaru. Reklamacje z tytułu Rękojmi lub Gwarancji, jak również nieprawidłowego wykonania usług należy przesłać na adres: MONDO Małgorzata Preisner-Waśniewska ul. Bytnara J. "Rudego" 7 lok. 2 02-645 Warszawa, a w przypadku roszczeń z tytułu Gwarancji także bezpośrednio w autoryzowanych serwisach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym. Informacji o sposobie odsyłania reklamowanego towaru i składaniu reklamacji można uzyskać pod numerem telefonu 886-676-964.

pozostałe informacje

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur. Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: i) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży, ii) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą, iii) konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu międzykonsumentem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich), iv) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubowne sądu przy Rzeczniku Ubezpieczonych z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartego ubezpieczenia. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: http://www.uokik.gov.pl i http://www.rzu.gov.pl