TB* PACO RABANNE Invictus Zestaw EDT+DEO 100+150ml (6541940835)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
345,00 zł
z 5 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska
  • Przesyłka kurierska pobraniowa
Zakupy powyżej 1 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • płeć: produkt męski
  • marka: Paco Rabanne
  • pojemność: 76 ml - 100 ml
  • dostawa z Polski: tak

PACO RABANNE - Invictus - Zestaw Woda toaletowa + dezodorant w sprayu (100ml+150ml)


Perfumy dla prawdziwego mężczyzny Invictus, czyli „niezwyciężony” to nowa propozycja zapachowa marki Paco Rabanne dla panów. Tym razem wzór męskości według Paco Rabanne opiera się na potędze fizycznej. Męski, niezwyciężony wojownik przyciąga jak magnes (w przypadku ostatniego bestsellera marki, tym magnesem były pieniądze - One Million). Invictus to współczesny gladiator, który walczy i zdobywa…

Jak pachnie „niezwyciężony”?

Przede wszystkim świeżo i aromatycznie. Nuty wodne orzeźwiają zapach, akcent owocowy nie jest zbyt narzucający. Kompozycja w początkowej fazie jest dość ostra w odbiorze, co związane jest z obecnością liścia laurowego. Liść geranium (Pelargonium) użyty był natomiast w innym zapachu marki Paco Rabanne - XS, przez co oba zapachy utrzymane są w bardzo podobnym, aromatycznym stylu. Są zmysłowe, wyjątkowo wyraziste i męskie.

Nuta głowy: grapefruit, mandarynka, nuty wodne

Nuty serca: jaśmin, liść laurowy

Nuty bazy: ambra, mech dębowy

Nad zapachem współpracowało 4 perfumiarzy: Anne Flipo, Olivier Polge, Dominique Ropion i Veronique Nyberg. Butelka w kształcie pucharu spodoba się kolekcjonerom opakowań.

Skład zestawu:

- woda toaletowa 100ml;

- dezodorant w sprayu 150ml.



wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u tiger-and-bear za co najmniej 1 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank BPH S.A. 05 1060 0076 0000 3200 0140 1683
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
Przesyłka kurierska pobraniowa
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
dodatkowe informacje
Jesteśmy jedyną, autoryzowaną perfumerią na Allegro. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są nowe, oryginalne i pochodzą z legalnej dystrybucji.

Serdecznie zapraszamy do naszej perfumerii w Krakowie przy ulicy Szpitalnej 34, gdzie poza standardową ofertą wykonujemy makijaże oraz konsultacje pielęgnacyjne.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Od momentu powstania, w 2008 roku, Perfumeria TIGERANDBEAR zajmuje się sprzedażą oryginalnych kosmetyków, perfum i produktów do makijażu. Zaopatrujemy się wyłącznie u autoryzowanych dystrybutorów krajowych (tak samo jak perfumerie sieciowe). Zapraszamy do naszej perfumerii stacjonarnej w Krakowie, gdzie służymy radą i pomocą w doborze produktów dla Państwa. Jesteśmy największym w kraju autoryzowanym sklepem internetowym oferującym tak szeroką gamę kosmetyków i perfum wszystkich wiodących marek, także niszowych. Posiadamy duże doświadczenie w branży - w ciągu ostatnich lat udało nam się nawiązać kontakty z wieloma, renomowanymi dystrybutorami. Wszyscy nasi dostawcy to podmioty sprawdzone i rzetelne oraz oferujące wyłącznie nowe i oryginalne produkty. Dzięki temu, możemy oferować Państwu artykuły najwyższej jakości w bardzo atrakcyjnych cenach.

kontakt

  • 12 433 38 93
    Biuro Obsługi Klienta czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
darmowy zwrot
 
Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną). Oświadczenie mogą Państwo przesłać na przykład: - pisemnie na adres: Perfumeria TIGERANDBEAR, ul. Szpitalna 34, 31-024 Kraków; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@tigerandbear.pl.pl; Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest do pobrania na stronie internetowej naszej Perfumerii. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli otrzymali Państwo rzecz, to proszę odesłać lub przekazać ją nam na adres: ul. Szpitalna 34, 31-024 Kraków, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Czego nie możecie Państwo zwrócić? a) produktów, które po otwarciu / rozpieczętowaniu straciłyby swoją wartość; b) produktów, które po otwarciu lub użyciu nie mogą być dalej odsprzedane i używane ze względów higienicznych. Zwrotom nie podlegają zatem: kosmetyki do pielęgnacji, makijażu oraz perfumy bez oryginalnej folii ochronnej (selektywne produkty nie mogą być sprzedane przez autoryzowaną perfumerię bez oryginalnego ofoliowania i są bezwartościowe), jak również, ze względów higienicznych kosmetyki i perfumy używane.

reklamacje

Szanowny Kliencie, dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi. Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany produkt została udzielona także gwarancja, to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji (najczęściej dystrybutor produktu). Gwarancja określa również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Reklamację możesz złożyć na przykład: - pisemnie na adres: ul. Szpitalna 34, 31-024 Kraków; - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@tigerandbear.pl; Podaj w opisie reklamacji: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Składając reklamację mogę Państwo skorzystać z naszego przykładowego formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe. UPRAWNIENIA KUPUJĄCEGO W RAMACH REKLAMACJI PRODUKTU Uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że masz możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień: 1) Grupa: obniżenie ceny /zwrot pieniędzy Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie wymienimy wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usuniemy. Ważne! Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już przez nas wymieniony lub naprawiany albo jeżeli nie uczyniliśmy zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Jeżeli Klientem jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez nas zgodnie z postanowieniami powyżej usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową sprzedaży w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez nas. Ważne! Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 2) Grupa: naprawa/wymiana Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, możesz żądać wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Możemy jednak odmówić zadośćuczynienia Twojemu żądaniu, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową produktu wadliwego w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Pamiętaj, że klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na nasz koszt dostarczyć produkt wadliwy na adres: ul. Szpitalna 34, 31-024 Kraków. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj produktu lub sposób jego zamontowania jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest nam udostępnić produkt w miejscu, w którym produkt się znajduje. Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną. Dodatkowe ograniczenia związane z reklamacją produktu dotyczące klientów nie będących konsumentów mogą być zawarte w regulaminie naszego sklepu.