Taste of the Wild High Prairie 6kg (6482889969)

zakończona
99,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 9,90 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 12,80 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
Wspieramy schronisko dla zwierząt "Azyl pod Psim Aniołem"
Z każdej transakcji przekazujemy 1 zł na fundację Azyl pod Psim Aniołem.

Taste of the Wild High Prairie 6kg

wiek: Dorosłe
waga: Małe rasy, Średnie rasy, Duże rasy, Olbrzymie rasy
Wartości odżywcze:
Białko: 32,00 %
Tłuszcz: 18,00 %
Włókno: 3,00 %
Wilgotność: 10,00 %

Opis

Taste of the Wild High Prairie

Taste of the Wild High Prairie karma bez zbożowa, z bizonem dla dorosłych psów.

Charakterystyka produktu:
Taste of the Wild High Prairie unikalna formuła karmy sprawia, że spełnia wymagania każdego psa, niezależnie od rasy czy wieku. Można ją podawać zarówno szczeniętom jak i seniorom. Nie zawiera zbóż, kukurydzy ani soi. Taste of the Wild High Prairie została tak skomponowana, aby sprostała oczekiwaniom żywieniowym każdego czworonoga. Pyszne i naturalne składniki czynią karmę najlepszym źródłem zdrowia i energii Twojego psa. Taste of the Wild High Prairie oferują niespotykany nigdzie indziej, wyjątkowy smak. Wzbogacona w owoce i warzywa, które dostarczają psom naturalnych przeciwutleniaczy, niezbędnych dla zdrowia psa. Twój pies będzie zadowolony z wyboru karmy Taste of the Wild High Prairie , smaków dzikiej natury, które mu zaoferujesz.

W procesie produkcyjnym karmy Taste of Wild przestrzegane są ścisłe procedury F.P.I (Frozen Pet Ingredient’s)* dla zapewnienia możliwie najwyższej jakości karmy Wszystkie składniki zastosowane w karmie Taste of Wild są wnikliwie sprawdzane w fabryce w Denver, CO, która jest pod stałym nadzorem USDA-APHIS (Wydział Inspekcji Zdrowia Zwierząt i Roślin amerykańskiego Departamentu Rolnictwa). Wszystkie składniki, które otrzymujemy, pochodzą wyłącznie od dostawców objętych rygorystycznymi procedurami kontroli jakości USDA. Nie akceptują więc żadnych surowców od dostawców niekontrolowanych przez USDA albo nie zatrudniających inspektorów USDA. Karma Taste of Wild jest dietą zawierającą kombinację egzotycznych źródeł białka zwierzęcego z grilowanego bizona, grilowanych przepiórek, wędzonego łososia, wędzonego indyka oraz grilowanej dziczyzny. Wszystkie te unikalne smaki tworzą wyjątkową ofertę karm dla zwierząt domowych.

Składniki:
Mięso z bizona, mączka mięsna z baraniny, mączka mięsna z kurczaka, słodkie ziemniaki, zielony groszek, ziemniaki, kanadyjski olej rzepakowy, jaja, wołowina, pieczona dziczyzna, naturalny zapach, przecier pomidorowy, białko z ziemniaka, białko z groszku, mączka z ryb oceanicznych, sól, suszony korzeń cykorii, pomidor, borówka amerykańska, malina, wyciąg z juki Schidigera, Enterococcus faecium, Lactobacillus acidophilus, Lactobacillus casei and Lactobacillus plantarum, Trichoderma longibrachiatum, tiamina, biotyna, kwas foliowy, wszystkie minerały i witaminy zalecane przez AAFCO w żywieniu psów.
biotyna, pantotenat wapnia, sód, kwas foliowy, Selen 0,4mg/kg; Cynk 150mg/kg; Witamina E; 150 IU/kg; Włókno 3%; Omega-6 2,8%; Sód 0,3%; Omega-3 0,3%.

W naszym sklepie kupujesz
tylko oryginalne produkty

Inne aukcje...



wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 9,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 12,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

W naszym biurze przy ulicy Jutrzenki 49, możesz odebrać swoje zamówienie osobiście. Dostępna jest zarówno płatność gotówką jak i kartą płatniczą. Zakupiony towar możesz obejrzeć lub zapytać o radę świetnego eksperta, który doradzi w przypadku jakichkolwiek wątpliwości. Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 16:30.

kontakt

  • 731 731 031
    Infolinia czyna od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 17:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo odstąpienia od umowy 1. Klient będący osoba fizyczną, dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (dalej jako: „Konsument”), może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 (czternastu) dni od dnia wydania towaru stosowne oświadczenie na piśmie. Bieg ww. terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się w dniu otrzymania zrealizowanego zamówienia lub od otrzymania zrealizowanego zamówienia przez wskazaną przez Konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. W przypadku umowy, która obejmowała wiele rzeczy, które były dostarczone osobno, partiami lub w częściach, bieg terminu do odstąpienia rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. 2. Konsument może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres Sklep Apetete.pl, ul. Jutrzenki 49, 02-230 Warszawa. 3. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu zakupionego towaru, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. 4. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres magazynu E-Sklepu: Sklep Apetete.pl, ul. Jutrzenki 49, 02-230 Warszawa. 5. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru poniesione w związku z odstąpieniem od umowy ponosi Konsument. 6. W przypadku odstąpienia Konsumenta od umowy E-Sklep dokona zwrotu dokonanych przez Konsumenta płatności niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 (czternastu) dni od dnia, w którym otrzymał oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Zwrot ceny towaru (wraz z kosztami dostarczenia towaru do Konsumenta, o ile zostały one poniesione przez Konsumenta) nastąpi na konto wskazane przez Konsumenta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy. E-Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości przedmiotu zamówienia będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

reklamacje

Warunki reklamacji 1. E-Sklep ma obowiązek dostarczenia Klientowi przedmiotu zamówienia wolnego od wad. E-Sklep ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w artykułach 556 i 5561 – 5563. 2. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia mu przedmiotu zamówienia, o ile w terminie 1 (jednego) roku od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi E-Sklep o stwierdzonej niezgodności. W stosunku jednak do Konsumenta, termin na zawiadomienie E-Sklepu o stwierdzonej niezgodności nie może zakończyć się wcześniej niż przed upływem 2 (dwóch) lat od daty doręczenia temu Klientowi przedmiotu zamówienia. 3. E-Sklep w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 4. Warunkiem koniecznym, aby E-Sklep rozpatrzył reklamację jest dostarczenie przez Klienta reklamowanego produktu lub produktów wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji. W przypadku nieprawidłowego złożenia reklamacji, E-Sklep wezwie Klienta do uzupełnienia braków reklamacji w terminie 14 (czternastu) dni od doręczenia takiego wezwania. 5. Przedmiot reklamacji należy odesłać na adres ul. Jutrzenki 49, 02-230 Warszawa. W przypadku uzasadnionej reklamacji, E-Sklep zwróci Klientowi udokumentowane koszty przesyłki. 6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, E-Sklep naprawi lub wymieni reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa, zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternastu) dni od daty rozpatrzenia reklamacji. 7. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na niekorzyść Klienta, Klient ma możliwość skorzystania z alternatywnych metod rozstrzygania sporów, tj. zwrócenia się o interwencję do neutralnej strony, takiej jak rozjemca w postępowaniu pojednawczym, mediator, rzecznik praw.