TAŚMA SUWAKOWA 50cm grubospiralna 10mm MOCN Czarna (6910932575)

zakończona
2,50 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 4,00 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,50 zł
  • Pocztex Kurier48 10,00 zł
Zakupy od 400 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Lublin
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • kolor: czerń
  • waga (z opakowaniem): 0.00 [kg]

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoczesne z akceptacją mojego regulaminu.
Dowód zakupu wystawiany jest tylko na życzenie klienta. Odbiór osobisty możliwy tylko po uzgodnionym terminie.

Jesteśmy krajowym producentem sprzętu taktycznego dostępnego na naszych aukcjach.
Wszystko szyte jest w Polsce.

Taśma suwakowa grubospiralna 10mm

Bardzo wysokiej jakości taśma suwakowa o szerokości spirali 10mm, a taśmy 43mm. Przeznaczona jest do wyrobów, w których zamek jest mocno obciążany. Taśma wykonana jest w 100% z poliestru, dzięki czemu nie rozciąga się i charakteryzuje wysoką wytrzymałością. Zamki pochodzą od polskiego producenta Alpha Technology i są powszechnie wykorzystywane w wyrobach dla wojska i jednostek specjalnych.

Cena za 50cm. Kupując 2szt. otrzymujesz 1m taśmy w jednym kawałku.

Kolor: Czarna

Szerokość taśmy: 43mm

Szerokość spirali: 10mm



Jesteśmy krajowym producentem wyrobów gotowych oferowanych na naszych aukcjach.
Wszystkie produkty szyte są na zamówienie.

Możliwe są drobne modyfikacje na potrzeby klienta. Jeśli jesteś zainteresowany spersonalizowaniem produktu - przed zakupem poproś o wycenę zmian.
Więcej sprzętu taktycznego oraz innych produktów do szycia najwyższej jakości sprzętu na pozostałych aukcjach. Wszystkie produkty na moich aukcjach dostępne w większych ilościach.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u BaribalPoland za co najmniej 400 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 31114020040000330275049948
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
List polecony ekonomiczny 4,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 8,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 300
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 300
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Wszystkie produkty przez nas oferowane dostępne są w większych ilościach. Pasmanterię posiadamy na stanie. Pozostałe produkty, szyjemy na zamówienie, po zakupie. Istnieje możliwość uszycia większej ilości, niż oferowane na aukcjach. Nie prowadzimy sklepu stacjonarnego. Adres podany na allegro nie jest adresem sklepu ani punktu odbioru. Odbiór osobisty możliwy tylko w Lublinie po wcześniejszym uzgodnieniu miejsca i terminu odbioru.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

 
1. Klient ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki. W tym celu należy złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Towar należy odesłać w ciągu 14 dni kalendarzowych od złożenia oświadczenia. Oświadczenie można przesłać wraz ze zwracanym towarem. Wzór oświadczenia odstąpienia od umowy wysyłamy na maila Kupującego, po otrzymaniu informacji o chęci odstąpienia od umowy. 2. Wymiana i zwrot zakupionych produktów są możliwe jeśli produkty te znajdują się w stanie nienaruszonym. 3. Kupujący ponosi wszelkie koszty wysyłki związane z wymianą - tj. przesyłki do nas oraz ponownego wysłania towaru do Kupującego. 4. W przypadku odstąpienia od umowy nie ponosimy kosztu odesłania do nas towaru. Ponadto jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańszy oferowany na naszych aukcjach, nie jesteśmy zobowiązani do zwrotu poniesionych kosztów przesyłki do Kupującego. 5. Zwracane/wymieniane towary należy odesłać listem poleconym ekonomicznym bądź priorytetowym na adres wskazany w korespondencji mailowej. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych, ani przerzucających koszty na adresata. Wysłanie towarów listem zwykłym grozi nieuznaniem zwrotu/wymiany, gdyż taka przesyłka może do nas nigdy nie dojść! Przesyłka za zwrotnym potwierdzeniem odbioru daje Klientowi klarowny obraz daty dostarczenia do nas towarów, od której liczony jest czas zwrócenia Klientowi wpłaconej kwoty. 6. Prawo odstąpienia od umowy oraz prawo wymiany nie przysługują Kupującemu w odniesieniu do umów, w których przedmiotem są spersonalizowane produkty gotowe, wykonane według specyfikacji i potrzeb klienta, a także umów, w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami oraz umów zawartych w drodze aukcji publicznej.

reklamacje

I. Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: baribalpoland@gmail.com. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail, nick Kupującego, 2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji oraz jej przedmiot 3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. II. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. III. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, tj. od dnia, w którym Sprzedający mógł skutecznie dowiedzieć się wszelkich danych, wspomnianych w pkt. I. IV. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail. V. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Kupujący wysyła towar do Sprzedającego na adres podany w korespondencji mailowej. VI. Nie jest wymagany dowód zakupu. VII. W uzasadnionych przypadkach Sprzedający pokrywa koszt wysyłki do niego przedmiotu reklamacji, poprzez zwrot przelewem określonej kwoty po otrzymaniu przesyłki, o ile Kupujący nadał ją zgodnie z ustaleniami oraz na wskazany adres. VIII. O zasadności zwrotu kosztów przesyłki decyduje Sprzedający, który nie ma obowiązku zwrotu poniesionych kosztów wysyłki przedmiotu reklamowanego. IX. Sprzedający zastrzega sobie prawo do niespełnienia wszystkich żądań stawianych przez Kupującego. X. Ucięte wszelkie metki producenta skutkują negatywnym rozpatrzeniem reklamacji, nawet jeśli wcześniej reklamację uznano. Przy ustaleniach mailowych nie jest możliwe zweryfikowanie, czy metki zostały ucięte, stąd jeśli przy odebraniu przez Sprzedającego przesyłki okaże się, że wyrób gotowy nie posiada wszytych metek, tzn. nie jest możliwa identyfikacja jego pochodzenia - automatycznie reklamacja zostaje odrzucona, a Kupujący pokrywa koszty transportu przedmiotu reklamacji do Sprzedającego, jak i ponowne odesłanie produktu do Kupującego. XI. Reklamacje dotyczące braków w otrzymanym zamówieniu należy złożyć w ciągu 24 godzin od odebrania przesyłki. Jeśli adresat nie złożył u doręczyciela protokołu uszkodzenia paczki, wszelkie reklamacje dotyczące braków w zamówieniu złożone później niż w ciągu 24 godzin od odebrania paczki, nie będą rozpatrywane.

pozostałe informacje

Kupując na naszych aukcjach, Kupujący godzi się na otrzymanie potwierdzenia zawarcia umowy w formie elektronicznej. W formie papierowej może być dołączone do przesyłki na wyraźne życzenie klienta niezwłocznie po dokonaniu zakupu. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny dla zakupów dokonanych od dnia 1.12.2016r. Wystawiamy faktury VAT. Jeśli do zamówienia ma być dołączona faktura, prosimy zgłosić ten fakt niezwłocznie po zakupie. Jeśli Kupujący pomyli się i zapłaci dwa razy za wysyłkę - nie zwracamy nadpłaconej kwoty, Kupujący musi dobrać do zamówienia towar o równowartości nadpłaty.