TAŚMA SAMUNG S7560 S7580 TREND POWER ON OFF (7062509000)

zakończona
15,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Samsung

opis

725 801 111
725 801 701
sklep@tkom.pl
Przemek 58335846
Paweł 51107613
Galeria i Specyfikacja
TAŚMA SAMUNG S7560 S7580 TREND POWER ON OFF
Możliwa odpłatna wymiana przedmiotu w naszym serwisie
Zapraszamy do współpracy hurtowej
Mapa dojazdu

Dane kontaktowe

725 801 111
725 801 701

sklep@tkom.pl
Przemek 58335846
Paweł 51107613

Tkom.pl

Pl.Św.Macieja 2

50-244 Wrocław

Pn - Pt / 10.00 - 18.00

Informacje o wysyłce

Zamówienia z wybraną opcją płatności Dhl Pobranie lub opłacone poprzez PayU złożone do godziny:

- 15:00 wysyłane są tego samego dnia w 100%

- 15:30-17:00 wysyłane są tego samego dnia w 90%

- 17:00-18:00 wysyłane są tego samego dnia w 50%

W przypadku zamówień opłaconych przelewem tradycyjnym, wysyłka jest realizowana po zaksięgowaniu się wpłaty.

Przesyłki kurierskie wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Dhl.

Wszystkie przesyłki pakujemy w taki sposób, aby bezpiecznie dotarły do odbiorcy bez możliwości ich uszkodzenia, mimo wszystko przesyłka może zostać uszkodzona podczas transportu. Zawsze sprawdzaj przesyłkę przy dostawcy, w razie jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki spisz protokół. Protokół jest potrzebny do ewentualnej reklamacji.

  • Przy wpłacie na konto - 12 PLN
  • Za pobraniem - 15 PLN

Informacje o płatności

Po zakupie na aukcji allegro oraz po wybraniu formy płatności "Przy wpłacie na konto" prosimy o wpłatę na poniższe konto bankowe.

W tytule wpłaty prosimy podać nick allegro oraz numer aukcji, pozwoli to nam szybciej zidentyfikować kupującego co, powinno znacznie przyśpieszyć wysyłkę towaru.

  • 32 1140 2004 0000 3002 6395 5605
  • Tkom.pl ; Pl.Św.Macieja 2 ; 50-244 Wrocław

Odbiór osobisty
Tkom.pl - Pl.św.Macieja 2, 50-244 Wrocław
Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 12,00 zł

Lokalizacja: Wrocław, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1000
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

Tkom.pl - Wrocław
pl.św.macieja 2
50-244 Wrocław
woj. dolnośląskie
email: sklep@tkom.pl
tel.: 725801111

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 18:00

płatność tylko gotówką
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
3 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

3 miesiące
Dodatkowe informacje

 Gwarancje i reklamacje 1.Produkty oferowane w Sklepie Internetowym Tkom  są objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub Sprzedawcy.  2.Niezależnie od gwarancji udzielanej przez producenta czy dystrybutora  Sprzedawca udziela dodatkowych gwarancji: a) na telefony komórkowe nowe –  1 rok od dnia wydania produktu; b) na telefony komórkowe używane – 3  miesiące od dnia wydania produktu; c) na części serwisowe np.: panel  dotykowy do telefonów komórkowych, taśmy, wyświetlacze LCD i inne części  zamienne – 3 miesiące od dnia wydania produktu; 3.Niezależnie od  gwarancji producenta, dystrybutora lub Sprzedawcy, w przypadku, gdy  zakup dokonywany jest przez Kupującego będącego konsumentem wówczas  zgodność sprzedanego towaru z umową objęta jest dodatkowo  odpowiedzialnością Sprzedawcy na zasadach uregulowanych w przepisach  ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. 2014.827 oraz  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - kodeks cywilny t.j. Dz. U. z 2014 r.  poz. 121; zm.: Dz. U. z 2014 r. poz. 827. 4.Okresy gwarancji producenta  wyrażono w miesiącach i wyszczególniono na dowodzie zakupu lub stronie  internetowej www.Tkom.pl. 5.Produkty, które posiadają oddzielne karty  gwarancyjne producenta Kupujący zobowiązany jest serwisować w  autoryzowanej sieci serwisowej producenta (szczegółowe informacje i  procedury reklamacyjne znajdują się w kartach gwarancyjnych) lub  bezpośrednio u Sprzedawcy, dla zachowania ważności gwarancji Sprzedawcy.  6.Sprzedawca nie gwarantuje realizacji reklamacji po wygaśnięciu  odpowiedzialności Sprzedawcy za produkt. Reklamacje produktu po  wygaśnięciu odpowiedzialności Sprzedawcy są płatne w zakresie  diagnostyki i dostawy. 7.Sprzedawca odpowiada wyłącznie za wady powstałe  z przyczyn tkwiących w sprzedanym towarze, gwarancją nie są objęte wady  powstałe z innych przyczyn a w szczególności: - nieprawidłowej  eksploatacji, konserwacji i instalacji, - uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń  losowych (powódź, wyładowanie atmosferyczne, wahania napięcia w sieci,  przepięcia, etc.). 8.Gwarancji nie podlegają towary podlegające  naturalnemu zużyciu. 9.Kupujący traci uprawnienia gwarancyjne w  przypadku stwierdzenia: -uszkodzeń mechanicznych, chemicznych,  termicznych, etc., -uszkodzeń w transporcie i przy przeładunku,  -zatarcia oznaczeń, numerów seryjnych produktu, etc., -usunięcia plomb  Sprzedawcy, chyba że ich usunięcie nastąpiła w związku z dokonywanymi  naprawami w serwisie producenta lub dystrybutora; -śladów nieuprawnionej  ingerencji oraz prób dokonywania nieautoryzowanych napraw (za  uprawnione uznaje się jedynie naprawy wykonane przez serwis producenta,  dystrybutora bądź Sprzedawcy). 10.Gwarancją nie są objęte: -instalacja i  konfiguracja oprogramowania, -czynności przewidziane w instrukcji  obsługi produktu, do wykonania których zobowiązany jest Kupujący we  własnym zakresie i na własny koszt, -odkurzanie, konserwacja i bieżąca  obsługa sprzętu, -usuwanie wirusów i inne czynności leżące w gestii  Kupującego. 11.Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych  zgromadzonych na jakichkolwiek nośnikach Kupującego. Kupujący  zobowiązany jest do wykonywania kopii zapasowej danych na własny koszt i  we własnym zakresie. 12.W przypadku odbioru produktu poza siedzibą  Sprzedawcy, Kupujący zobowiązany jest bezwzględnie sprawdzić stan i  zawartość przesyłki w obecności kuriera zgodnie z przepisem art. 545 § 2  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014  r. poz. 121; zm.: Dz. U. z 2014 r. poz. 827). W sytuacji stwierdzenia  niezgodności lub jakichkolwiek uszkodzeń zawartości należy bezwzględnie w  obecności kuriera sporządzić protokół niezgodności/uszkodzeń (szkody  spedycyjnej) ze szczególnym uwzględnieniem stanu opakowania i  zabezpieczeń, stanu zawartości oraz kompletności zamówienia. Podstawą  uwzględnienia reklamacji jakościowej bądź ilościowej jest poprawnie  wypełniony protokół, sporządzony w chwili odbioru produktu w obecności  kuriera (przedstawiciela przewoźnika). Jeżeli po wydaniu przesyłki  ujawniono ubytek lub uszkodzenie niedające się z zewnątrz zauważyć przy  odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego  zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w  ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki. (art. 74 ustawy z dnia 15  listopada 1984 r. Prawo przewozowe Dz. U. 2012 poz. 1173). Nie dotyczy  umów sprzedaży zawieranych w obrocie konsumenckim (§ 5 Regulaminy Sklepu  Internetowego Tkom). 13.Kupujący zobowiązany jest do dostarczenia  wadliwego sprzętu do siedziby Sprzedającego w takim stanie, w jakim  został kupiony. W siedzibie Sprzedawcy zostanie sporządzony formularz  zgłoszenia reklamacji. 14.W przypadku reklamacji realizowanej wysyłkowo  należy wypełnić formularz zgłoszenia reklamacji, który znajduje się na  stronie www.Tkom.pl.( FORMULARZ REKLAMACYJNY ) Ponadto do wykonania  uprawnień z gwarancji niezbędne jest dostarczenie do siedziby Sprzedawcy  dokumentu zakupu. W przypadku braku woli ze strony Kupującego odebrania  produktu w siedzibie Sprzedawcy, Kupujący zobowiązany jest do podania  adresu, na który produkt ma zostać przesłany po zakończeniu postępowania  reklamacyjnego i serwisowego. W przypadku braku podania adresu produkt  zostanie wysłany na adres wskazany przez Kupującego w danych  rejestracyjnych. Sprzedawca nie odpowiada za szkodę wyrządzoną nie  podaniem bądź błędnym podaniem przez Kupującego adresu, na który produkt  ma zostać przesłany po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i  serwisowego. 15.Reklamacje dotyczące produktu zakupionego wysyłkowo  należy zgłaszać za pośrednictwem formularza zgłoszenia reklamacji  dostępnego na stronie www.Tkom.pl. ( FORMULARZ REKLAMACYJNY ). Po  wstępnej akceptacji zgłoszenia, zostanie wysłana wiadomość email na  adres podany w formularzu rejestracyjnym Kupującego z instrukcją  postępowania z reklamowanym produktem. 16.Każdy przypadek rozpatrywany  jest indywidualnie. 17. Przyjęcie produktu do serwisu Sprzedawcy nie  przesądza o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. 18.W przypadku  uwzględnienia reklamacji Sprzedawca zobowiązuje się do bezpłatnego  usunięcia wad lub usterek w nabytym produkcie w czasie do 14  (czternastu) dni roboczych od chwili dostarczenia produktu do siedziby  Sprzedawcy. W szczególnych przypadkach niezawinionych przez Sprzedawcę  (konieczność sprowadzenie części zamiennych, wysyłka wadliwego  podzespołu do specjalistycznych serwisów, etc.) okres ten może uleć  wydłużeniu. Wymienione podzespoły i urządzenia przechodzą na własność  Sprzedawcy. 19.W sytuacji, gdy niemożliwa okaże się naprawa produktu,  ani jego wymiana na nowy, Kupującemu zostanie zwrócona cena produktu,  ewentualnie jej część w przypadku obniżenia ceny produktu w wyniku  porozumienia stron. W tym celu nastąpi korekta dokumentu sprzedaży.  Jeśli korygowana będzie faktura, konieczne będzie oddanie (odesłanie)  podpisanego przez Kupującego dokumentu. Należna Klientowi kwota zostanie  przekazana niezwłocznie w ciągu 14 (czternastu) dni po otrzymaniu przez  Sprzedawcę podpisanego dokumentu korekty za pośrednictwem przelewu  bankowego na podany przez Kupującego numer rachunku bankowego.  20.Zarówno przy wymianie całego urządzenia na nowe, jak i przy zwrocie  zapłaconej tytułem ceny kwoty pieniężnej, potrąca się równowartość  brakujących lub uszkodzonych przez Kupującego elementów wchodzących w  skład wyposażenia oraz kosztów ich wymiany (opakowanie, podręczniki,  pudełka, kable, ładowarki do telefonów, karty pamięci, etc.). 21.W  przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacji pobierana jest opłata  za testowanie sprzętu. Ponadto Kupujący zostanie obciążony kosztem  transportu produktu zarówno do serwisu, o ile koszt ten wystąpił, jak i z  powrotem do Kupującego. Nie dotyczy umów sprzedaży zawartych w obrocie  konsumenckim. 22.Sprzedawca nie dostarcza sprzętu zastępczego na czas  trwania postępowania reklamacyjnego i serwisowego. 23.Prawa gwarancyjne  przysługują wyłącznie bezpośredniemu nabywcy produktu, stąd też dalsze  zbycie sprzętu nie powoduje przeniesienia praw gwarancyjnych na  kolejnego nabywcę. Nie dotyczy umów sprzedaży zawartych w obrocie  konsumenckim. 24.Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i  serwisowego Sprzedawca wyda produkt Kupującemu w siedzibie Sprzedawcy  bądź prześle produkt na adres wskazany przez Kupującego. W przypadku  braku podania adresu, Sprzedawca uprawniony jest do wysłania produktu na  adres wskazany przez Kupującego w danych rejestracyjnych. W przypadku  braku wysłania przez Sprzedawcę produktu, Kupujący zobowiązany jest  odebrać osobiście produkt w ciągu trzydziestu dni od daty zakończenia  postępowania reklamacyjnego i serwisowego. Jeżeli Kupujący dopuści się  zwłoki z odebraniem produktu, koszty ponownego wysłania produktu  obciążają Kupującego. W przypadku zwłoki Kupującego z odebraniem  produktu Sprzedawca może także oddać produkt na przechowanie bądź do  depozytu sądowego na koszt i niebezpieczeństwo Kupującego. 25.Umowa  Gwarancyjna nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień  kupującego będącego konsumentem, wynikających z niezgodności towaru z  umową. W przypadku, gdy Kupującym nie jest konsument, strony wyłączają  odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktu,  zgodnie z art. 558 § 1 K.C. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

TKOM FHU ADAM BURHART
PL.ŚW.MACIEJA 2
50-244 WROCŁAW
Dodatkowe informacje

Gwarancje i reklamacje 1.Produkty oferowane w Sklepie Internetowym Tkom są objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub Sprzedawcy. 2.Niezależnie od gwarancji udzielanej przez producenta czy dystrybutora Sprzedawca udziela dodatkowych gwarancji: a) na telefony komórkowe nowe – 1 rok od dnia wydania produktu; b) na telefony komórkowe używane – 3 miesiące od dnia wydania produktu; c) na części serwisowe np.: panel dotykowy do telefonów komórkowych, taśmy, wyświetlacze LCD i inne części zamienne – 3 miesiące od dnia wydania produktu; 3.Niezależnie od gwarancji producenta, dystrybutora lub Sprzedawcy, w przypadku, gdy zakup dokonywany jest przez Kupującego będącego konsumentem wówczas zgodność sprzedanego towaru z umową objęta jest dodatkowo odpowiedzialnością Sprzedawcy na zasadach uregulowanych w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. 2014.827 oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - kodeks cywilny t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 121; zm.: Dz. U. z 2014 r. poz. 827. 4.Okresy gwarancji producenta wyrażono w miesiącach i wyszczególniono na dowodzie zakupu lub stronie internetowej www.Tkom.pl. 5.Produkty, które posiadają oddzielne karty gwarancyjne producenta Kupujący zobowiązany jest serwisować w autoryzowanej sieci serwisowej producenta (szczegółowe informacje i procedury reklamacyjne znajdują się w kartach gwarancyjnych) lub bezpośrednio u Sprzedawcy, dla zachowania ważności gwarancji Sprzedawcy. 6.Sprzedawca nie gwarantuje realizacji reklamacji po wygaśnięciu odpowiedzialności Sprzedawcy za produkt. Reklamacje produktu po wygaśnięciu odpowiedzialności Sprzedawcy są płatne w zakresie diagnostyki i dostawy. 7.Sprzedawca odpowiada wyłącznie za wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym towarze, gwarancją nie są objęte wady powstałe z innych przyczyn a w szczególności: - nieprawidłowej eksploatacji, konserwacji i instalacji, - uszkodzeń wynikłych ze zdarzeń losowych (powódź, wyładowanie atmosferyczne, wahania napięcia w sieci, przepięcia, etc.). 8.Gwarancji nie podlegają towary podlegające naturalnemu zużyciu. 9.Kupujący traci uprawnienia gwarancyjne w przypadku stwierdzenia: -uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych, etc., -uszkodzeń w transporcie i przy przeładunku, -zatarcia oznaczeń, numerów seryjnych produktu, etc., -usunięcia plomb Sprzedawcy, chyba że ich usunięcie nastąpiła w związku z dokonywanymi naprawami w serwisie producenta lub dystrybutora; -śladów nieuprawnionej ingerencji oraz prób dokonywania nieautoryzowanych napraw (za uprawnione uznaje się jedynie naprawy wykonane przez serwis producenta, dystrybutora bądź Sprzedawcy). 10.Gwarancją nie są objęte: -instalacja i konfiguracja oprogramowania, -czynności przewidziane w instrukcji obsługi produktu, do wykonania których zobowiązany jest Kupujący we własnym zakresie i na własny koszt, -odkurzanie, konserwacja i bieżąca obsługa sprzętu, -usuwanie wirusów i inne czynności leżące w gestii Kupującego. 11.Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych zgromadzonych na jakichkolwiek nośnikach Kupującego. Kupujący zobowiązany jest do wykonywania kopii zapasowej danych na własny koszt i we własnym zakresie. 12.W przypadku odbioru produktu poza siedzibą Sprzedawcy, Kupujący zobowiązany jest bezwzględnie sprawdzić stan i zawartość przesyłki w obecności kuriera zgodnie z przepisem art. 545 § 2 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 121; zm.: Dz. U. z 2014 r. poz. 827). W sytuacji stwierdzenia niezgodności lub jakichkolwiek uszkodzeń zawartości należy bezwzględnie w obecności kuriera sporządzić protokół niezgodności/uszkodzeń (szkody spedycyjnej) ze szczególnym uwzględnieniem stanu opakowania i zabezpieczeń, stanu zawartości oraz kompletności zamówienia. Podstawą uwzględnienia reklamacji jakościowej bądź ilościowej jest poprawnie wypełniony protokół, sporządzony w chwili odbioru produktu w obecności kuriera (przedstawiciela przewoźnika). Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki. (art. 74 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe Dz. U. 2012 poz. 1173). Nie dotyczy umów sprzedaży zawieranych w obrocie konsumenckim (§ 5 Regulaminy Sklepu Internetowego Tkom). 13.Kupujący zobowiązany jest do dostarczenia wadliwego sprzętu do siedziby Sprzedającego w takim stanie, w jakim został kupiony. W siedzibie Sprzedawcy zostanie sporządzony formularz zgłoszenia reklamacji. 14.W przypadku reklamacji realizowanej wysyłkowo należy wypełnić formularz zgłoszenia reklamacji, który znajduje się na stronie www.Tkom.pl.( FORMULARZ REKLAMACYJNY ) Ponadto do wykonania uprawnień z gwarancji niezbędne jest dostarczenie do siedziby Sprzedawcy dokumentu zakupu. W przypadku braku woli ze strony Kupującego odebrania produktu w siedzibie Sprzedawcy, Kupujący zobowiązany jest do podania adresu, na który produkt ma zostać przesłany po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i serwisowego. W przypadku braku podania adresu produkt zostanie wysłany na adres wskazany przez Kupującego w danych rejestracyjnych. Sprzedawca nie odpowiada za szkodę wyrządzoną nie podaniem bądź błędnym podaniem przez Kupującego adresu, na który produkt ma zostać przesłany po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i serwisowego. 15.Reklamacje dotyczące produktu zakupionego wysyłkowo należy zgłaszać za pośrednictwem formularza zgłoszenia reklamacji dostępnego na stronie www.Tkom.pl. ( FORMULARZ REKLAMACYJNY ). Po wstępnej akceptacji zgłoszenia, zostanie wysłana wiadomość email na adres podany w formularzu rejestracyjnym Kupującego z instrukcją postępowania z reklamowanym produktem. 16.Każdy przypadek rozpatrywany jest indywidualnie. 17. Przyjęcie produktu do serwisu Sprzedawcy nie przesądza o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. 18.W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad lub usterek w nabytym produkcie w czasie do 14 (czternastu) dni roboczych od chwili dostarczenia produktu do siedziby Sprzedawcy. W szczególnych przypadkach niezawinionych przez Sprzedawcę (konieczność sprowadzenie części zamiennych, wysyłka wadliwego podzespołu do specjalistycznych serwisów, etc.) okres ten może uleć wydłużeniu. Wymienione podzespoły i urządzenia przechodzą na własność Sprzedawcy. 19.W sytuacji, gdy niemożliwa okaże się naprawa produktu, ani jego wymiana na nowy, Kupującemu zostanie zwrócona cena produktu, ewentualnie jej część w przypadku obniżenia ceny produktu w wyniku porozumienia stron. W tym celu nastąpi korekta dokumentu sprzedaży. Jeśli korygowana będzie faktura, konieczne będzie oddanie (odesłanie) podpisanego przez Kupującego dokumentu. Należna Klientowi kwota zostanie przekazana niezwłocznie w ciągu 14 (czternastu) dni po otrzymaniu przez Sprzedawcę podpisanego dokumentu korekty za pośrednictwem przelewu bankowego na podany przez Kupującego numer rachunku bankowego. 20.Zarówno przy wymianie całego urządzenia na nowe, jak i przy zwrocie zapłaconej tytułem ceny kwoty pieniężnej, potrąca się równowartość brakujących lub uszkodzonych przez Kupującego elementów wchodzących w skład wyposażenia oraz kosztów ich wymiany (opakowanie, podręczniki, pudełka, kable, ładowarki do telefonów, karty pamięci, etc.). 21.W przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia reklamacji pobierana jest opłata za testowanie sprzętu. Ponadto Kupujący zostanie obciążony kosztem transportu produktu zarówno do serwisu, o ile koszt ten wystąpił, jak i z powrotem do Kupującego. Nie dotyczy umów sprzedaży zawartych w obrocie konsumenckim. 22.Sprzedawca nie dostarcza sprzętu zastępczego na czas trwania postępowania reklamacyjnego i serwisowego. 23.Prawa gwarancyjne przysługują wyłącznie bezpośredniemu nabywcy produktu, stąd też dalsze zbycie sprzętu nie powoduje przeniesienia praw gwarancyjnych na kolejnego nabywcę. Nie dotyczy umów sprzedaży zawartych w obrocie konsumenckim. 24.Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i serwisowego Sprzedawca wyda produkt Kupującemu w siedzibie Sprzedawcy bądź prześle produkt na adres wskazany przez Kupującego. W przypadku braku podania adresu, Sprzedawca uprawniony jest do wysłania produktu na adres wskazany przez Kupującego w danych rejestracyjnych. W przypadku braku wysłania przez Sprzedawcę produktu, Kupujący zobowiązany jest odebrać osobiście produkt w ciągu trzydziestu dni od daty zakończenia postępowania reklamacyjnego i serwisowego. Jeżeli Kupujący dopuści się zwłoki z odebraniem produktu, koszty ponownego wysłania produktu obciążają Kupującego. W przypadku zwłoki Kupującego z odebraniem produktu Sprzedawca może także oddać produkt na przechowanie bądź do depozytu sądowego na koszt i niebezpieczeństwo Kupującego. 25.Umowa Gwarancyjna nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego będącego konsumentem, wynikających z niezgodności towaru z umową. W przypadku, gdy Kupującym nie jest konsument, strony wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktu, zgodnie z art. 558 § 1 K.C.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

TKOM FHU ADAM BURHART
PL.ŚW.MACIEJA 2
50-244 WROCŁAW

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Odstąpienie od umowy, zwrot produktu. 1.Kupujący/Usługobiorca będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego Tkom, może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów dostawy w przypadku wyboru przez Kupującego innego przewoźnika niż oferuje Sprzedający, kosztów zwrotu przesyłki do Sprzedającego oraz kosztów już wykonanej usługi naprawy przez Usługodawcę. 2.Kupujący/Usługobiorca będący konsumentem winien złożyć stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia wydania mu towaru (§ 4 pkt. 9 Regulaminu Sklepu Internetowego) stanowiącego przedmiot tej umowy, w przypadku rzeczy dostarczanych osobno, partiami lub częściach od dnia wydania ostatniej rzeczy, partii lub części, w przypadku rzeczy dostarczanych regularnie od dnia objęcia w posiadanie pierwszej rzeczy, a w przypadku umów świadczenia usługi naprawy od dnia zawarcia umowy tj. od dnia zlecenia usługi naprawy. Do zachowania przedmiotowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia do Sprzedawcy/Usługodawcy pocztą lub pocztą elektroniczną przed jego upływem na adres: Tkom FHU Adam Burhart 50 - 244 Wrocław, pl. Św. Macieja 2, e-mail: sklep@tkom.pl (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. 2014. 827.) FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY 3.Oświadczenie o odstąpieniu od umowy znajduje się na stronie Sklepu Internetowego Tkom, jednak konsument może złożyć jakiekolwiek inne oświadczenie o odstąpieniu, z którego jednoznacznie wynika, iż korzysta z uprawienia do odstąpienia od umowy. 4.W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy drogą poczty elektronicznej Sprzedający/Usługodawca niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi odbiór informacji o odstąpieniu od umowy również pocztą elektroniczną. 5.Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy przypadku, kiedy Kupujący będący konsumentem odbiera towar w siedzibie Sprzedawcy. 6.Zwrot towaru przez Kupującego będącego konsumentem winno nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia wysłania przez konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 7.Kupującemu będącemu konsumentem nie przysługuje prawo odstąpienie od umowy w wypadkach: o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; zawartej w drodze aukcji publicznej; o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 8.W razie skutecznego (z zachowaniem terminu) odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań, z wyjątkiem tych wynikających z § 5 pkt 1 Regulaminu Sklepu Internetowego Tkom. 9.W przypadku umów świadczenia usługi naprawy, jeżeli konsument zażądał świadczenia usługi w okresie na odstąpienie od umowy, konsument ponosi koszty wynikających ze świadczeń spełnionych przez Usługodawcę do chwili, w której poinformował go o odstąpieniu od umowy obliczaną proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. 10.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy np.: w przypadku odklejenia powłok ochronnych (usunięcia folii ochronnych). 11.W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy kupna – sprzedaży Kupujący ponosi bezpośrednie koszty dostarczenia towaru do siedziby Sprzedającego adres: Tkom FHU Adam Burhart 50 - 244 Wrocław, pl. Św. Macieja 2, a Sprzedawca zwraca całą cenę produktu Kupującemu. Jeśli natomiast zwrot dotyczy części zakupionych produktów Sprzedający zwraca wyłącznie cenę za produkty zwrócone, a Kupujący ponosi bezpośrednie koszty dostarczenia produktu zwracanego do Sprzedawcy. 12.W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy świadczenia usługi naprawy Usługobiorca ponosi bezpośrednie koszty dostarczenia przedmiotu naprawy do Usługobiorcy z siedziby Usługodawcy, a Usługodawca zwraca cenę usługi obliczaną w sposób wskazany w § 5 pkt. 9 Regulaminu Sklepu Internetowego Tkom Usługobiorcy. 13.Kupujący zobowiązany jest odpowiednio zabezpieczyć przesyłany produkt, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu. Do przesyłki należy dołączyć dokument zakupu. 14.Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenie przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonanie przez niego płatności. Jednocześnie Sprzedający zastrzega sobie prawo zwrotu wszystkich płatności Konsumenta dopiero w chwili otrzymania towarów z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta potwierdzenia odesłania towarów, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpiło wcześniej. 15.Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki użył Konsument, chyba że Konsument wskaże inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla Sprzedającego z żadnymi kosztami. 16.W przypadku, gdy Kupujący/Usługobiorca zażądał wystawienia faktury, cena zostanie zwrócona niezwłocznie w ciągu 14 (czternastu) dni po potwierdzeniu odbioru korekty i jej zaakceptowaniu przez Kupującego/Usługobiorcę. Korekta faktury zostanie niezwłocznie sporządzona i przesłana Kupującemu przesyłką pocztową lub na adres poczty elektronicznej e-mail przez Sprzedawcę/Usługodawcę.

O sprzedającym
WWW_TKOM_PL
99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

455

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 725801111
  • 725801701
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sklep Tkom www.Tkom.pl prowadzony jest przez firmę TKOM FHU wpisaną do Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem 205494.

TKOM FHU ADAM BURHART

Nip: 895-175-54-69   Regon: 021067090

Adres : Pl. ŚW. MACIEJA 2, 50-244 WROCŁAW

Nr konta mBank : 32 1140 2004 0000 3002 6395 5605

Prowadzisz sklep gsm lub serwis ?? Napisz na sklep@tkom.pl i zapytaj o ceny hurtowe.

Dlaczego warto kupować w naszym sklepie:

Gwarancja na sprzedawany towar

Uczciwa i rzetelna firma, naszym priorytetem jest zadowolenie klienta.

Towar pochodzący z legalnego źródła, każdy towar posiada udokumentowane pochodzenie.

Do każdego sprzedawanego produktu możesz zamówić szereg akcesoriów w atrakcyjnej cenie i zapłacić tylko raz za przesyłkę.

Towar jest wysyłany w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty na koncie.

Możliwość negocjacji cen przy zamówieniu kilku produktów.

Przy zakupie zawsze dostają Państwo paragon lub fakturę

Pozostałe informacje

Wysyłka i odbiór towaru 1.Dostawa przedmiotu umowy odbywa się w sposób wybrany przez Kupującego w zamówieniu i na adres tam wskazany, jeżeli zamówienie zostało przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji. 2.Koszty przesyłki pokrywa Kupujący. Koszty dostawy doliczane są do kwoty, którą Kupujący ma zapłacić za zamówione produkty. W przypadku odbioru przedmiotu umowy osobiście przez Kupującego w siedzibie Sprzedawcy, Kupujący nie ponosi dodatkowych kosztów dostarczenia towaru. 3.Przy składaniu zamówienia Kupujący jest zobowiązany do wyboru sposobu płatności (§ 3 Regulaminu Sklepu Internetowego Tkom) i sposobu odbioru przedmiotu umowy. 4.Dostawa dokonywana jest wyłącznie za pośrednictwem przedsiębiorstwa DPD Polska, w przypadku Konsumentów dopuszczalny jest wybór innego przewoźnika jednak wówczas, ryzyko utraty lub uszkodzenia towaru obciąża Kupującego od momentu wydania towaru przewoźnikowi wskazanemu przez Konsumenta . 5.Sprzedawca zapewnia odpowiedni sposób opakowania i przewozu produktu dostosowany do właściwości produktu i zapewniający jego nienaruszalność stosownie do przepisu art. 545 § 2 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 121; zm.: Dz. U. z 2014 r. poz. 827). 6.Koszt dostawy w przypadku wyboru płatności za towar za pobraniem (§ 3 pkt 1 ust. a) Regulaminu Sklepu Internetowego Tkom) wynosi 15 zł. brutto. Płatność gotówką w momencie odbioru towaru od przewoźnika. 7.Koszt dostawy w przypadku wyboru płatności za towar przedpłatą (§ 3 pkt. 1 ust. b) Regulaminu Sklepu Internetowego Tkom) wynosi 12 zł.brutto. Zamówienie jest realizowane po zaksięgowaniu wpłaty gotówki na rachunek bankowy Sprzedawcy. 8.Podmiot dokonujący odbioru przesyłki bezwzględnie zobowiązany jest sprawdzić stan i zawartość przesyłki w obecności kuriera (przewoźnika) (art. 545 § 2 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 121; zm.: Dz. U. z 2014 r. poz. 827)). W razie stwierdzenia niezgodności towaru z zamówieniem lub jakichkolwiek uszkodzeń zawartości należy bezwzględnie w obecności kuriera sporządzić protokół niezgodności/uszkodzeń ze szczególnym uwzględnieniem stanu opakowania i zabezpieczeń, stanu zawartości oraz kompletności zamówienia. Podstawą uwzględnienia reklamacji ilościowej bądź jakościowej jest poprawnie wypełniony protokół, sporządzony w chwili odbioru przesyłki w obecności kuriera. Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, przewoźnik ustala stan przesyłki na żądanie uprawnionego zgłoszone niezwłocznie po ujawnieniu szkody, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki. (art. 74 ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe Dz. U. 2012 poz. 1173). Nie dotyczy umów sprzedaży lub świadczenia usługi naprawy zawieranych w obrocie konsumenckim (§ 5 Regulaminy Sklepu Internetowego Tkom). 9.Chwilą wydania przedmiotu umowy jest moment odebrania rzeczy w siedzibie Sprzedawcy, a w przypadku jego wysyłki, moment powierzenia towaru przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy tego rodzaju w myśl przepisu art. 544 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 121; zm.: Dz. U. z 2014 r. poz. 827). Nie dotyczy umów sprzedaży lub świadczenia usługi naprawy zawieranych w obrocie konsumenckim. W przypadku konsumentów chwilą wydania przedmiotu umowy w sytuacji gdy sprzedawca dokonał wyboru dostawcy jest moment kiedy konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik wszedł w fizyczne posiadanie towarów tj. kiedy je otrzymał. W przypadku wyboru przez konsumenta innego przewoźnika, niż dostawca Sprzedawcy, wówczas chwila wydania przedmiotu umowy przewoźnikowi jest chwilą wydania przedmiotu konsumentowi. 10.Z chwilą wydania rzeczy sprzedanej przechodzą na Kupującego korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy stosownie do przepisu art. 548 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 121; zm.: Dz. U. z 2014 r. poz. 827). Nie dotyczy umów sprzedaży lub świadczenia usługi naprawy zawieranych w obrocie konsumenckim. Zgodnie z przepisem art. 548 §3 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 121; zm.: Dz. U. z 2014 r. poz. 827) ryzyko utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na konsumenta w momencie kiedy konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik wszedł w fizyczne posiadanie towarów tj. kiedy je otrzymał, jednak w przypadku wyboru przewoźnika przez konsumenta ryzyko utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na konsumenta w momencie wydania przedmiotu umowy przewoźnikowi. 11.Nieodebranie przesyłki od przewoźnika po skontaktowania się z Kupującym i próbie dwukrotnego doręczenia uważa się za rezygnację z zamówienia. Nieodebranie produktu w siedzibie Sprzedawcy po wyznaczeniu dodatkowego terminu do odebrania uważa się za rezygnację z zamówienia zgodnie z przepisem art. 551 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 121; zm.: Dz. U. z 2014 r. poz. 827). Postanowienia końcowe 1.Oferta handlowa Sklepu Internetowego Tkom, o ile strony nie postanowią inaczej, ważna jest tylko na terenie Polski. 2.Korzystanie ze Sklepu Internetowego Tkom oznacza akceptację niniejszego regulaminu. 3.Wszystkie wymienione na stronie www.Tkom.pl produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich właścicieli. 4.Sprzedawca uchyla się od jakiejkolwiek odpowiedzialności za straty bezpośrednie, utratę przedsiębiorstwa, zysków lub za koszty wynikające z zakupu jakiegokolwiek produktu w Sklepie Internetowym Tkom. Nie dotyczy umów sprzedaży zawartych w obrocie konsumenckim. 5.Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za konsekwencje wynikające ze złego użytkowania produktów zakupionych w Sklepie Internetowym Tkom. 6.Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za utratę danych Kupującego i związane z tym konsekwencje. Kupujący zobowiązany jest do zabezpieczenia danych na własny koszt i we własnym zakresie. 7.Ewentualne spory wynikłe w związku z realizacją zamówienia w Sklepie Internetowym Tkom strony rozstrzygać będą w drodze polubownej. W przypadku braku porozumienia rozstrzygnięcie sporu zostanie oddane sądowi właściwemu dla siedziby Sprzedawcy. Jednakże w sporach wynikłych w stosunkach z konsumentami właściwość sądu określają przepisy ogólne ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. 1964 r. Nr 43, poz.296). 8.W zakresie nieuregulowanym niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych ustaw ( m. in. Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. 2014.827. i inne). Zabrania się kopiowania, powielania i wykorzystywania części lub całości treści, zawartych na stronach Tkom.pl, w formie elektronicznej, mechanicznej czy jakiejkolwiek innej bez zgody autora. Niniejszy Regulamin został sporządzony na wniosek firmy Tkom fhu Adam Burhart przez Kancelaria Adwokacka we Wrocławiu - adw. Anna Surdyka-Górniak