TAŚMA OPIERZENIOWA OBRÓBKA KOMINA 3D (6483458719)

zakończona
68,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy

Taśma opierzeniowa-kominow­a 3D

o wymiarze 300 mm x 5 m

68,00 zł

Opis przedmiotu

Wzór plastra miodu, natłoczony na powierzchni, pozwala to na dowolny i bardzo łatwy sposób kształtowania taśmy we wszystkich kierunkach. Dzięki tej technologii, uzyskano elastyczność aluminium, porównywalna z elastycznością taśm ołowianych.

Obróbka dekarska do komina i wykuszu w miejscach połączeń koszy jest produktem niezbędnym dla bezpieczeństwa dachu. Chroni przed możliwością przeciekania wody. Taśmę montuje się w wyjątkowo prosty sposób, jest ona elastyczna i dostosowana do miejsca i warunków, w których jest używana.

Taśmy opierzeniowe odpowiednio karbowane przeznaczone są do wykonywania trwałych uszczelnień elementów wychodzących ponad połać dachu takich jak kominy, ściany szczytowe i ogniowe. Ostatecznego zabezpieczenia taśm dokonuje się przy użyciu tzw. listew kominowych dostosowanych do koloru taśmy opierzeniowej.

Nośnik z aluminium.
Warstwa klejąca z butylu.
Dostępna w różnych kolorach.
Wymiar rolki 30 cm x 5 mb.

Wymiary

Długość rolki 5000mm (5m), szerokość rolki 300mm.

Materiał

  • Plisowane aluminium powlekane dwustronnie farbą poliestrową.
  • Butyl - duża lepkość i przyczepność do podłoża

Duży zakład na folii zabezpieczającej butyl - pomaga to w aplikacji taśmy na dachu.

Dostępne kolory

  • Brąz - RAL 8017
  • Cegła - RAL 8004
  • Kasztan - RAL 8012
  • Wiśnia - RAL 3011
  • Antracyt - RAL 7021
  • Czarny - RAL 9005

Uwaga! Lakier odporny na promieniowanie UV.

Atesty

Produkt posiada aktualny atest lub deklarację zgodności (na życzenie dołączamy do paczki)

Zalety

  • wysoka paroprzepuszczalność pary wodnej
  • trudnopalność
  • wiatroizolacyjność
  • odporność na UV
  • atrakcyjna cena

Instrukcja montażu

Taśmy kominowe (opierzeniowe) stosuje się przy wykonywaniu uszczelnień elementów ponad połacią dachu jak: kominy, ściany szczytowe, ściany ogniowe.

Przy wykonywaniu opierzenia taśmą kominową zaleca się:

  • wykładanie taśmy na pokrycie dachowe z boków i z przodu komina,
  • tylna część zawsze układana jest pod dachówki.

1. Dolna (przednia) ściana komina.
Prace rozpoczyna się w dolnej części komina. Pasek taśmy powinien być szerszy od dolnej części komina po ok. 10 cm z każdej strony. Po zdjęciu papieru zabezpieczającego taśmę przykładamy do ściany komina, a następnie przyklejamy do najwyższych punktów dachówek poniżej. Dalej dopasowujemy taśmę do konturu dachówek dokładnie ją dociskając.

2. Boczne ściany komina.
Boczne pasy taśmy winny być dłuższe od długości komina o ok. 30 cm. Najpierw wykonujemy boczne zagięcia na perforacji, a po zdjęciu przekładek przyklejamy taśmy "boczne" do komina i do najwyższych punktów na dachówkach, uwzględniając konieczność by końcówka taśmy znajdowała się na opadającej części profilu dachówki. Pasy boczne w dolnej części komina odcinamy 2-3 cm poza kominem i dokładnie łączymy z przyklejoną wcześniej taśmą. Pasy boczne zachodzące na tylną powierzchnię komina nacinamy pod kątem ok. 45 stopni i przyklejamy do komina na szerokości ok. 2-3 cm.

3. Tylna (górna) ściana komina.
Ostatnią montujemy taśmę na tylnej ścianie komina, układając ją tak by górna jej część była pod elementami pokrycia a dolna zagięta w górę została wyłożona na ściankę komina do wysokości wcześniej ułożonej taśmy "bocznej". Jeżeli szerokość taśmy jest niewystarczająca, można sklejać ze sobą dwie taśmy kominowe na zakładkę około 5 cm. Następnie przyklejamy taśmę do powierzchni komina i dopasowujemy brzeg do profilu dachówki. Dosuwamy dachówki za kominem.

4. Zabezpieczenia.
Silikonem dekarskim zabezpieczamy najpierw górne krawędzie przyklejonej do komina taśmy opierzeniowej. W ostatniej fazie montujemy listwy ochronne zabezpieczające dodatkowo górną krawędź taśmy wokół komina. Podstawowe znaczenie ma takie wyprofilowanie narożników listew, aby nie dopuścić do wnikania wody pod listwę, Górną krawędź zamontowanej listwy zabezpieczamy również silikonem dekarskim.

Taśma powinna być nakładana na suchą i czystą powierzchnię.

Zdjęcia przedstawiające elementy montażu taśmy kominowej OłówMAX pochodzą z archiwum firmy WA-BIS i pozostają jej chronioną własnością.

Galeria

Dlaczego my?

» Membrany dachowe

» Folie dachowe

» Folie paroizolacyjne

» Folie izolacyjne

» Akcesoria dachowe

» Taśmy i kleje dekarskie

» Komunikacja dachowa

» Ochrona
przeciwśnieg­owa

» Okna dachowe

» Izolacja termiczna

» Ochrona odgromowa

» Narzędzia dekarskie

» Kominki wentylacyjne

» Przejścia dachowe

» Pokrycia dachowe

» Wiatroizolacje

» Taśmy

» Geowłókniny

» Techniki zamocowań

» Chemia budowlana

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Sklep internetowy Market Dachowy prowadzony jest przez FOLNET Sp. z o.o. Sp. k. wpisany przez Sąd Rejonowy w Poznaniu do Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000404046. Siedziba firmy znajduję się w Skórzewie, przy ul. Cisowej 18. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP: 777-322-31-60, Regon: 301996423. Sklep internetowy Market Dachowy prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane poprzez stronę internetową, Allegro, drogą mailową lub telefoniczną. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu. Dostawy są realizowane w dni powszednie od poniedziałku do piątku, najczęściej w godzinach 8:00 - 16:00.

kontakt

  • 61 667 09 79
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez konieczności podawania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy kończy się po upływie czternastu 14 dni od daty wejścia przez Państwa w posiadanie towarów albo – jeżeli umowa sprzedaży dotyczy wielu towarów zamówionych przez Państwa w ramach jednego zamówienia, ale dostarczanych przez nas osobno – termin do odstąpienia od umowy kończy się po upływie 14 dni od dnia, w którym Państwo objęli w posiadanie ostatni z dostarczanych towarów. W celu wykorzystania prawa do odstąpienia od umowy, prosimy poinformować naszą firmę o swojej decyzji dotyczącej odstąpienia od niniejszej umowy poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. w formie listu wysłanego pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z załączonego wzoru formularza odstąpienia. Jeżeli skorzystają Państwo z tej opcji, niezwłocznie przekażemy Państwu potwierdzenie otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu na trwałym nośniku (np. pocztą elektroniczną). W celu umożliwienia identyfikacji Państwa zamówienia, podczas wykonywania prawa do odstąpienia prosimy Państwa o podanie imienia i nazwiska osoby, która składała zamówienie, oraz danych kontaktowych (adresu, numeru telefonu oraz adresu poczty elektronicznej), numeru zamówienia oraz informacji o towarach, co do których życzą sobie Państwo skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczające jest wysłanie informacji o wykonaniu prawa do odstąpienia przed upływem okresu na odstąpienie od umowy. Uprawnienie do odstąpienia od umowy 1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego może od niej odstąpić bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 2. Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu. 3. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia. 4. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przez konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 5. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku: a. świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. umowy, w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g. umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Towarów; 6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, a w szczególności stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy. 7. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla konsumenta z żadnym kosztem. 8. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 9. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść. SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY Jeżeli odstąpią Państwo od umowy, zwrócimy Państwu wszelkie otrzymane przez nas od Państwa płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wyboru przez Państwa rodzaju dostawy innego niż najtańszy rodzaj standardowej dostawy oferowany przez naszą firmę), nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Dokonamy takiego zwrotu z wykorzystaniem tej samej formy płatności, jaka została wykorzystana przy transakcji pierwotnej, chyba że wyrażą Państwo zgodę na inną formę płatności; nie zostaną Państwo obciążeni jakimikolwiek opłatami wynikającymi z takiego zwrotu. Mamy prawo wstrzymać się ze zwrotem zapłaconych kwot do czasu powrotnego otrzymania przez nas towarów. Zobowiązani będą Państwo odesłać towary albo dostarczyć je nam we własnym zakresie na adres podany poniżej: FOLNET Sp. z o.o. Sp. k. ul. Cisowa 18 60-185 Skórzewo Nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin ten będzie zachowany, jeżeli nadadzą Państwo towary przed upływem czternastodniowego (14 dni) okresu. Będą Państwo zobowiązani do pokrycia bezpośrednich kosztów zwrotu towarów. Ponoszą Państwo również odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się z towarami w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i sposobu funkcjonowania towarów. Nasza ocena zmniejszenia wartości towarów W celu stwierdzenia charakteru, cech i sposobu funkcjonowania towarów powinni Państwo obchodzić się z nimi i sprawdzać je z należytą ostrożnością oraz w taki sam sposób, w jaki mogliby Państwo to zrobić w sklepie. Wszelkie używanie lub sprawdzanie towarów przekraczające wskazany powyżej zakres może spowodować zmniejszenie wartości towarów, które będziemy mieli prawo potrącić przy zwrocie przez nas otrzymanych od Państwa kwot. Określenie możliwego obniżenia wartości towarów będzie przeprowadzane indywidualnie dla każdego przypadku. Mogą Państwo otworzyć opakowanie i sprawdzić towar z odpowiednią ostrożnością. Należy się również spodziewać, że zamontowanie towarów spowoduje obniżenie ich wartości. Prosimy pamiętać, że w okresie, w którym posiadają Państwo towary, do czasu ich zwrotu do nas, ponoszą Państwo za nie odpowiedzialność, w tym za wszelkie ich uszkodzenia.

reklamacje

REKLAMACJE 1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego. 2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres FOLNET Spółka z ograniczona odpowiedzialnością Spółka komandytowa z siedzibą Skórzewo ul. Cisowa 18, 60-185 Poznań, adres e-mail allegro@marketdachowy.pl 3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej. 4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. 5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta. Sprzedawca zwraca Klientowi koszty przesyłki. 6. Sprzedawca nie jest producentem Towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach, oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: - jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. - jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. - może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.

pozostałe informacje

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA 1. Wszystkie podane ceny to ceny BRUTTO. Każdy Państwa zakup zostaje potwierdzony poprzez wystawienie faktury VAT! 2. Chętnie odpowiemy na pytania! Pisz 24h na dobę lub dzwoń w godzinach 8:00 – 16:00. 3. Przesyłkę wysyłamy w dowolne miejsce w kraju w tej samej cenie (np. teren budowy) 4. Najważniejszy dla nas jest mail potwierdzający zamówienie, tam proszę zapisać wszelkie uwagi. 5. Wszystkie paczki są wysyłane kurierem DPD REALIZACJA ZAMÓWIENIA - WYSYŁKA Nasza firma prowadzi sprzedaż wysyłkową, realizowaną za pomocą kuriera. Kilka uwag dotyczących przesyłek: 1. Do wylicytowanej kwoty, należy dodać koszty przesyłki według cennika podanego na stronie produktu. Koszt podany przez system Allegro uwzględnia najtańszy koszt transportu jednej sztuki. 2. Jeżeli koszty te, nie są podane lub zakup dotyczy kilku aukcji, prosimy o kontakt przed wpłatą. 3. Przy kupnie przedmiotów na wielu aukcjach, w niektórych przypadkach możliwe jest łączenie przesyłek, co zmniejszy całkowity koszt przesyłki. 4. Paczki staramy się pakować solidnie, tak samo, jak my sami chcielibyśmy je otrzymać. FORMY PŁATNOŚCI Możliwe są następujące formy płatności: - przelewem. Wpłata na rachunek bankowy firmy Folnet pełnej wartości zamówienia wyliczonej w kalkulacji, przed dostarczeniem zamówionego towaru. - przy odbiorze. Płatność przy odbiorze kurierowi pełnej wartości zamówienia wyliczonej w kalkulacji, przed odebraniem zamówionego towaru. - poprzez system płatności PayU. Wpłata pełnej wartości zamówienia wyliczonej w kalkulacji, przed dostarczeniem zamówionego towaru. W tytule wpłaty prosimy podać tylko swój login z Allegro! Każde dodatkowe informacje nie będą brane pod uwagę, oraz mogą przedłużyć identyfikacje wpłaty oraz wysyłkę towaru. Wszelkie dodatkowe informacje prosimy podawać w formularzu Allegro, podczas składania zamówienia. TERMIN REALIZACJI Przy każdym towarze podany jest przybliżony czas realizacji zamówienia. W szczególnych sytuacjach, niezależnych od nas, czas realizacji zamówienia może ulec zmianie. Podawana dostępność informuje nas ile maksymalnie dni roboczych zazwyczaj upływa od momentu potwierdzenia zamówienia do chwili skompletowania zamówionego towaru i przygotowania go do wysyłki. Warunkiem realizacji w podanym terminie jest: - dla zamówień złożonych z formą płatności: za pobraniem - brak dodatkowych warunków - dla zamówień złożonych z formą płatności: przelew - kwota przelewu musi zostać zaksięgowana na naszych kontach - dla zamówień złożonych z formą płatności: PayU - informacją od operatora systemu o wpłacie Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu. Termin otrzymania przesyłki to suma czasu realizacji zamówienia i czasu dostawy. Termin realizacji zawsze może ulec zmianie z powodów niezależnych o nas. DOSTAWA Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów: - za pośrednictwem firmy kurierskiej, - odbiór osobisty w punkcie odbioru osobistego Sprzedawcy. DOKUMENT ZAKUPU Wszystkie ceny podane na naszych aukcjach są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Na każdy sprzedany towar wystawiamy faktury VAT. W przypadku niewypełnienia danych do faktury VAT w formularzu Allegro, fakturę VAT wystawiamy na dane Użytkownika, który dokonał zakupu. JAK WYGLĄDA ODBIÓR PRZESYŁKI OD KURIERA Zapoznaj się z tą procedurą zanim odbierzesz swoje zamówione produkty. Zaleca się, aby kupujący sprawdził stan odbieranej przesyłki w obecności kuriera. Należy zwrócić wówczas szczególną uwagę na opakowanie zewnętrzne: - stan opakowania – czy nie jest przedarte, pogięte, wgniecione, przedziurawione, przemoczone, czy nie posiada śladów otwierania itp.); - taśmy – czy nie są przerwane, przecięte; - ilość – czy zgadza się liczba paczek (w przypadku zamówień składających się z kilku paczek). Jeśli opakowanie odbieranej przesyłki budzi Twoje zastrzeżenia odmów przyjęcia paczki lub odbierz paczkę spisując wraz z kurierem protokół szkody - przykładowy protokół szkody. Ważne, aby protokół był spisany rzetelnie i czytelnie, w sposób jasno opisujący sposób uszkodzenia przesyłki przez firmę kurierską. Natomiast jeśli opakowanie nie budzi zastrzeżeń można podpisać odbiór paczki. Zaleca się sprawdzenie czy przesyłka jest kompleta, bez żadnych uszkodzeń, dlatego otwórz i sprawdź ją przy kurierze. Prosimy pamiętać, że sprawdzenie zawartości paczki jest możliwe tylko i wyłącznie po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku usługi pobrania, po uregulowaniu opłaty. Jeśli zauważą Państwo uszkodzenie towaru po tym jak kurier już odjedzie, prosimy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o przyjazd kuriera najlepiej tego samego dnia w celu spisania protokołu. Jest to zgodne z prawem transportowym i kurier nie może odmówić. Jednakże wszelkie uszkodzenia mechaniczne produktów oraz braki w przesyłce stwierdzone po odbiorze i odjechaniu kuriera, mogą zostać uznane za powstałe po dostarczeniu przesyłki. Wszelkie problemy i sytuacje niepokojące należy zgłosić obsłudze sklepu. W przypadku wypełnienia protokołu, prosimy jak najszybciej poinformować o tym fakcie nasz sklep. Zakup na naszych aukcjach oznacza akceptację zakładki "Informacje od sprzedającego" Serdecznie Pozdrawiamy!