TASMA matrycy FS AMILO PI / PA 1505 1510 2512 2515 (6481844671)

zakończona
26,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
Zakupy powyżej 299 zł
  • lokalizacja: Szczecin
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: używany

ORYGINALNA TASMA LCD / MATRYCY


FUJITSU SIEMENS FS AMILO SERII Pi / Pa:
1505 / 1510 / 2512 / 2515
Pi1505 /
Pi1510 / Pi2512 / Pi2515
Pa1505 / Pa1510 / Pa2512 / Pa2515

oznaczenia:

29GL50081-40
29GL50081-22

29GL50081-20
29GL500­81-11

29GL50081-10
29GL50081-02
29GL500­81-xx

29GL50081


29GL50086-10
29GL50086-02
29GL50086-xx

29GL50083-01
29GL50083-xx

*xx - dowolne cyfry

ELEMENT ORYGINALNY - SPRAWDZONA JAKOSC FIRMOWYCH CZESCI !!!


ZAKUP OD FIRMY - POSTAW NA BEZPIECZENSTWO TRANSAKCJI !


GWARANCJA 30 DNI


Jesli masz jakiekolwiek pytania / watpliwosci, skorzystaj z opcji "Pytanie do sprzedajacego". PRZED LICYTACJA PRZECZYTAJ STRONE "O MNIE"

NA ZYCZENIE KUPUJACEGO DOWOD ZAKUPU !!!


wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u mm-computers za co najmniej 299 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Koszt przesylki zagranicznej zalezny od kraju przeznaczenia. Prosze o kontakt przed licytacja w celu ustalenia szczegolow dostawy.
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Właścicielem konta Allegro jest firma MM-DATA, zarejestrowana przez Urząd Miasta Szczecin w CEDIG pod numerem NIP:839-289-97-31 i adresem: ul. Bagienna 54, 70-772 Szczecin. UWAGA ! - pod w/w adresem nie prowadzę magazynu i nie udostępniam możliwości odbioru osobistego. Jeśli jednak jest taka konieczność to napisz proszę do mnie przed udziałem w aukcji konkretnego przedmiotu i zapytaj!

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 1. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy. 1.1. W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności. 1.2. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: mmdata.pl@gmail.com. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. 1.3. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery]. Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data]. Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Numer konta bankowego: [numer konta bankowego wraz z nazwą banku] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 1.4. Przesyłkę należy nadać na adres Sprzedającego. Preferowaną formą są przesyłki pocztowe Poczty Polskiej: list polecony ekonomiczny, paczka pocztowa ekonomiczna, paczka48 ekonomiczna. Przesyłki "za pobraniem" oraz "na koszt adresata" nie są przyjmowane. Zwrot środków nastąpi na wskazane przez Kupującego konto bankowe. 1.5. Za prawidłowe zapakowanie i zabezpieczenie towaru na czas transportu odpowiada nadawca. 1.6. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru. 1.7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; - zawartej w drodze aukcji publicznej (licytacja).

reklamacje

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: mmdata.pl@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, - adres, - adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji (lub określenie nazwy i numeru aukcji Allegro, której reklamacja dotyczy), - przedmiot reklamacji, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację (opis wady, usterki), - numer konta bankowego wraz z nazwą banku. 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 3.Sprzedający rozpoznaje reklamację najpóźniej w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 5. Reklamacji nie podlegają wady i uszkodzenia przedmiotu wskazane w ofercie sprzedaży. 6. Przesyłkę należy nadać na adres Sprzedającego. Preferowaną formą są przesyłki pocztowe Poczty Polskiej: list polecony ekonomiczny, paczka pocztowa ekonomiczna, paczka48 ekonomiczna. Przesyłki "za pobraniem" oraz "na koszt adresata" nie są przyjmowane. W przypadku uznania reklamacji zwrot środków nastąpi na wskazane przez Kupującego konto bankowe. 7. Za prawidłowe zapakowanie i zabezpieczenie towaru na czas transportu odpowiada nadawca.

pozostałe informacje

Przesyłki przekazywane są do wskazanego przez Kupującego przewoźnika w terminie oznaczonym w opisie oferty (termin realizacji zamówienia). Jest to najczęściej 2-3 dni roboczych, o ile opis oferty nie stanowi inaczej. Termin ewentualnych urlopów i przerw wskazany zostanie na stronie aukcji. W okresie tym można dokonywać zakupów, jednak przesyłki zostaną nadane w ciągu pierwszych 2-3 dni roboczych po zakończeniu okresu urlopu/przerwy. Nie ma możliwości nadania przesyłki w dniu dokonania zakupu. Czas oczekiwania na wpłatę to 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia aukcji. W razie problemów proszę powiadomić mnie na mail o ewentualnym opóźnieniu - poczekam. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia zakupionej rzeczy bez wad, z wyłączeniem wad i uszkodzeń wskazanych w ofercie sprzedaży (proszę również oglądać zdjęcia do oferty - w razie wątpliwości pytać). Jeżeli jednak po otrzymaniu przedmiotu stwierdzisz uszkodzenie, napisz do mnie na adres e-mail. Wiele spraw można wyjaśnic w ciągu paru minut i bez niepotrzebnych nerwów. 1. Uwagi do przesyłek kurierskich i paczek pocztowych. Przesyłki kurierskie oraz paczki pocztowe są ubezpieczone. Jeśli widzisz, ze przesyłka ma uszkodzone opakowanie, jest zniszczona lub poszarpana - zażądaj możliwości sprawdzenia zawartości przy odbiorze i sporządzenia przez kuriera protokołu ze sprawdzenia przesyłki. W takim wypadku kurier ma obowiązek na żądanie adresata sporządzić w/w dokument. Przesyłkę można wtedy odebrać: - bez zastrzeżeń (w przypadku braku uszkodzeń zawartości), - z zastrzeżeniem wniesienia reklamacji z roszczeniem o odszkodowanie, - zażądać awizowania przesyłki i odebrać ją osobiście w urzędzie pocztowym, - odmówić odbioru przesyłki. Jeśli pomimo widocznych uszkodzeń kurier odmówi takiego prawa poinformuj mnie o tym natychmiast na mail i zapisz stosowną adnotację przy odmowie przyjęcia - np. "uszkodzenie kartonu, odmowa sprawdzenia zawartości". Jeśli przesyłka została odebrana i nie nosiła śladów uszkodzeń z zewnątrz, a zawartość okazała się uszkodzona - wykonaj zdjęcia opakowania i zawartości przesyłki oraz poinformuj mnie o tym fakcie. 2. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Szczecinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich". 3. Deklarowane terminy doręczeń przesyłek. 3.1. W przypadku przesyłek kurierskich (Kurier 48) deklarowanym terminem doręczenia są 2 dni robocze, liczone od dnia następnego po dniu nadania przesyłki, o ile nadanie nastąpiło przed godziną 15:00. 3.2. W przypadku przesyłek listowych poleconych priorytetowych deklarowanym terminem doręczenia są 2 dni robocze, liczone od dnia następnego po dniu nadania przesyłki, o ile nadanie nastąpiło przed godziną 15:00. 3.3. W przypadku przesyłek listowych poleconych ekonomicznych deklarowanym terminem doręczenia jest 3 do 5 dni roboczych, liczone od dnia następnego po dniu nadania przesyłki, o ile nadanie nastąpiło przed godziną 15:00. 3.4. W przypadku listów poleconych jak i przesyłek kurierskich reklamacje z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi pocztowej można składać za pośrednictwem Sprzedającego, zgodnie z terminami i informacjami znajdującymi się pod adresem: http://www.poczta-polska.pl/reklamacje/reklamacje-krajowe/