Taśma kontrafałda z rzepem ADO do firany zasłony (6910644442)

8 dni do końca
cena kup teraz
4,00 zł
z 100 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 9,50 zł
  • Pocztex Kurier48 13,50 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • lokalizacja: Tarnów, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

KONTAKT

Nana Project Sp z.o.o
ul.Krakowska 47/15
33-100 Tarnów
tel. +48 883 660 994
+48 14 639 09 11
E-mail info@wystrojwnetrz.n­et

REGULAMIN

Oferowane tkaniny oraz taśmy są oryginalnymi produktami firmy ADO. Realizacja zamówień tkaniny 5 dni roboczych, taśmy 2 dni.
Z uwagi że prezentowane produkty będą odcinane z beli materiału na Państwa podany wymiar PROSIMY O KONTAKT w przypadku wahania się przy doborze koloru tkanin lub modelu wzoru dekoracji.
Unikniemy w ten sposób niepotrzebnych problemów i nieporozumień w przypadku pomyłki przy zakupie.

WYSYŁKA

Kurier
Odbiór osobisty
kontrafałda z rzepem art.2073

Taśma kontrafałda z rzepem
Szerokość 3 cm
Zużycie 3:1
Aukcja dotyczy samej taśmy marszczącej bez taśmy rzepowej.
5 lat gwarancji ADO



... dziękujemy i zapraszamy ponownie ...
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 76 1140 2004 0000 3602 7664 6484
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony priorytetowy 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Pocztex Kurier48 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Dodatkowe info
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

NANA PROJECT SP.Z.O.O.
Krakowska 47/15
33-100 Tarnów
NIP: 993-065-10-44
REGON: 122602262
KRS: 0000431119

kontakt

  • 883660994
    kontakt telefoniczny od 9-17 od poniedziałku do piatku

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
NANA PROJECT SP.Z.O.O.
Krakowska 47/15
33-100 Tarnów
 
W jakich przypadkach sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu towaru kupionego na Allegro? Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu jeśli: otrzymał oświadczenie o zwrocie wysłane po upływie 14 dni od daty otrzymania przez kupującego towaru;rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; Zarówno odstąpienie od umowy jak i zwrot zakupionego towaru możliwe jest tylko w sytuacji, gdy zakupiony towar znajduje się w stanie nienaruszonym. W stanie nienaruszonym jest towar, który: * nie był używany, nie był prany i nie został w żaden sposób zniszczony; * jest zwracany w oryginalnym opakowaniu, jeśli takowe posiada; * posiada oryginalne metkowanie i wszywki producenta; * zwracany jest z dowodem zakupu.

reklamacje

Prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny nie przysługuje dla zamówień o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą tj. zmiana wymiarów, kolorów, materiałów itp. jeżeli będą pełnowartościowe i wolne od wad i błędów z naszej strony. Zwrot towaru następuje na koszt kupującego, jest zwracany przez nas jeżeli powstał z naszej winy – nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem, takie przesyłki będą wracały do wysyłającego.