TAŚMA DWUSTRONNA KLEJ RAMKA LCD SAMSUNG S4 ORG OEM (6482815178)

zakończona
2,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 11,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 12,00 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • marka: Samsung

Na pytania odpowiadamy
od poniedziałku do piątku
w godzinach 09:00 - 17:00

tel.: 570-777-571

mail: abimoto_pl@wp.pl

ALEALE Sp. z o.o.

Nowogrodzka 31
00-511 Warszawa

  • Istniejemy na rynku sprzedaży telefonów od 1999 roku,
  • Towar jest zawsze starannie zapakowany do wysyłki,
  • Towar zawsze znajduje się na magazynie,
  • Oferujemy fachowe doradztwo oraz pomoc.

Opis sprzedawanego przedmiotu


TAŚMA DWUSTRONNA DO RAMKI / LCD

SAMSUNG S4 I9500 / I9505

2,99 zł

Sprzedawana taśma dwustronna jest w pełni oryginalna - wersja OEM.

Fotografie przedstawiają produkt - dostajesz to, co widzisz na zdjęciu!

UWAGA!

Wersje AAA Grade, AA Grade, A Grade, BBB Grade i tym podobne - to lepsze, lub gorsze podróbki!

Na wszystkie sprzedawane produkty wystawiamy paragon lub fakturę vat-marża

Wszystkie paczki wysyłamy kurierem InPost, możliwa jest również wysyłka do paczkomatu.

Numer konta dla wpłat tradycyjnych - 48 2490 0005 0000 4530 4908 5583

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 48 2490 0005 0000 4530 4908 5583
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Paczkomaty 24/7 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 570 777 540
    Zachęcamy do kontatu telefonicznego od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00
  • abimoto_pl@wp.pl
    Na wszystkie maile odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
ABITEL POLSKA
ul. Warszawska 312E
25-414 Kielce
Polska
 
Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy. Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro. Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. ZWROTY. Zwracany towar należy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim rachunek (fakturę). Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Prosimy o nie wysyłanie paczek za pobraniem pocztowym, gdyż takich nie odbieramy. W przypadku nieodebrania przesyłki w terminie lub błędnego adresu powodujące zwrot do nadawcy - klient ponosi koszty związane ze zwrotem oraz koszt ponownego wysłania do adresata. Zwracane przedmioty muszą pozostać w takim stanie w jakim zostały otrzymane tj. niezmienionym. Nie mogą być użytkowane, zniszczone bądź wykorzystywane w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia cech, charakteru i funkcji produktu. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: idystrybutor@idystrybutor.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: ABITEL POLSKA ul. Warszawska 312E, 25-414 Kielce Wzór formularza koniecznego do dokonania zwrotu towaru / odstąpienia od umowy dostępny pod adresem www: http://mbuty.linuxpl.info/allegro/szablon_premiumcomputers/doc/formularz_zwrotu.PDF

reklamacje

Zwracany towar należy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim rachunek. Prosimy o nie wysyłanie paczek za pobraniem pocztowym, gdyż takich nie odbieramy. W przypadku nieodebrania przesyłki w terminie lub błędnego adresu powodujące zwrot do nadawcy - klient ponosi koszty związane ze zwrotem plus koszt ponownego wysłania do adresata. W przypadku stwierdzenia usterki, uszkodzony towar naprawiamy lub wymieniamy na nowy w ciągu 21 dni od moment dostarczenia ( w przypadku wysyłki przedmiotu, dzień przyjęcia do reklamacji liczony jest od dnia odbioru przesyłki) Przesyłkę należy nadać na adres: ABITEL POLSKA ul. Warszawska 312E, 25-414 Kielce Wzór formularza koniecznego do dokonania zwrotu towaru / odstąpienia od umowy dostępny pod adresem www: http://mbuty.linuxpl.info/allegro/szablon_premiumcomputers/doc/formularz_reklamacji_wymiany.PDF

pozostałe informacje

Na wpłatę czekamy 7 dni od daty zakupu! W zależności od wyboru przesyłki otrzymają Państwo towar: Przesyłki kurierskie wysyłamy firmą kurierską DPD, przesyłki do paczkomatów wysyłamy firmą kurierską Inpost. Wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty do 24 godzin, dostawa paczki do 48 godzin od momentu nadania. Monitoring dostępny pod adresem https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke !!!!!!UWAGA !!!!! W przypadku wyboru przesyłki kurierskiej, po otrzymaniu paczki bardzo prosimy o sprawdzenie przy kurierze czy przesyłka zawiera zamówiony i nie uszkodzony towar. Nie dopełnienie tych czynności utrudni proces reklamacyjny. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia kurier zobowiązany jest do sporządzenia protokołu - jest to jedyny dokument na podstawie którego można ubiegać się o odszkodowanie. Proszę pamiętać że każda przesyłka kurierska jest ubezpieczona na pełną kwotę. Dowód zakupu jest zawsze w przesyłce - prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości przesyłki. Ostatnią najważniejszą sprawą jest prawidłowe przyjecie zamówionego towaru dlatego prosimy zawsze sprawdzić zawartość i stan towaru przy kurierze lub na poczcie a w razie uszkodzenia paczki lub towaru proszę PRAWIDŁOWO spisać protokół szkody !!!