TARCZE TNĄCE DO METALU 405 x 4 x 25,4 WYPRZEDAŻ (6541316196)

zakończona
4,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 9,50 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • lokalizacja: Cieszyn
  • stan: nowe
  • uszkodzony: nie
  • rodzaj tarczy: tnąca
  • średnica otworu: 25,4mm
  • średnica tarczy: 400mm
  • producent: inny
  • zastosowanie: metale kolorowe, stal

TARCZE DO CIĘCIA METALU – 3800m/min

405 x 4 x 25,4

Aukcja dotyczy wzmocnionych, płaskich tarcze do cięcia metalu z ziarnem ściernym elektrokorundowym.
 

Nowe tarcze w bardzo dobrej cenie
Pochodzą z likwidacji magazynu

36 – N - BF

granulacja / 36
stopień twardości / N średni

Spoiwo żywiczne, wzmocnione mechanicznie

Grubość tarczy to aż 4 mm!!!
Towar jest fabrycznie NOWY

Możliwy jest także odbiór osobisty, na ulicy Frysztackiej 138 w Cieszynie, po wcześniejszym ustaleniu- tel. 535-03-30-66.

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 80
List polecony priorytetowy 9,50 zł
kolejna sztuka: 3,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 033 8515585
    pon-czw. od 8:00 - 16:00 pt. od 8:00 - 15:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Klient może bez podania przyczyn zrezygnować ze złożonego zamówienia zachowując 14-dniowy okres wypowiedzenia oraz pisemną formę rezygnacji (list, faks, E- mail, formularz kontaktowy). Okres wypowiedzenia liczony jest począwszy od dnia otrzymania wypowiedzenia w formie pisemnej, jednakże nie wcześniej, niż przed dostarczeniem zamówionego towaru odbiorcy ( w przypadku dostawy realizowanej w kilku etapach – przed dostarczeniem pierwszej części zamówienia) oraz nie wcześniej, niż przed spełnieniem naszych obowiązków informacyjnych wynikających z ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów.Procedura zwrotu zamówionego towaru przebiega w sklep.mazzivo.pl w sposób następujący:Po otrzymaniu pisemnej rezygnacji z zamówienia sklep.mazzivo.pl aranżuje przesyłkę zwrotną towaru i informuje Klienta o dalszych krokach. Produkty, które zostały odesłane na własną rękę, bez wcześniejszego poinformowania sklep.mazzivo.pl i bez uzyskania aprobaty takiego działania, nie będą przyjmowane. Pisemną rezygnację z zamówienia należy kierować na adres: Mazzivo konzept + gestaltung Przemysław Mitręga Ul. Frysztacka 13843-400 CieszynNIP: PL 5482432780 Tel.: +48 33 85 155 85+48 33 85 155 85 Faks: +48 33 85 155 71 Alternatywnie mogą Państwo skontaktować się z nami pocztą elektroniczną pod info@mazzivo.pl lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej www.mazzivo.pl Skutki rezygnacji z zamówieniaW przypadku skutecznej rezygnacji z zamówienia zwrotowi podlegają wszystkie odebrane przez obydwie strony świadczenia i ewentualne pożytki (np. odsetki). Jeżeli otrzymane usługi lub produkt Klient nie jest w stanie zwrócić w całości, lecz tylko w części albo w stanie uszkodzonym, wówczas jest on zobowiązany do odszkodowania w wysokości odpowiadającej proporcjonalnie wartości niezwróconych usług lub produktów. Rzeczy nadające się do wysyłki przesyłką pocztową mogą zostać wysłane tą drogą na naszą odpowiedzialność.Klient ponosi koszty przesyłki zwrotnej w następujących przypadkach: jeśli dostarczony towar jest zgodny z zamówionym, jeśli koszt przesyłki zwrotnej nie przekracza kwoty 160 zł lub, w przypadku kwoty wyższej, jeśli w momencie złożenia rezygnacji z zamówienia nie dokonał on, w całości lub częściowo, zapłaty za towar. W pozostałych przypadkach zwrot zamówionego towaru nie pociąga za sobą żadnych kosztów. Rzeczy wysoko-gabarytowe zostaną odebrane w domu Klienta.Obowiązek zwrotu ceny sprzedaży musi zostać dopełniony w terminie 30 dni od dnia złożenia rezygnacji z zamówienia. Bieg terminu rezygnacji rozpoczyna się dla Klienta od momentu wysłania przez niego oświadczenia o rezygnacji albo odesłania towaru, dla sklep.mazzivo.pl z chwilą jego otrzymania. Niniejsze prawo do rezygnacji z zamówienia nie dotyczy: - produktów wykonanych na życzenie Klienta i według sporządzonych przez niego specyfikacji - produktów, które zostały dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta - produktów, które ze względu na ich budowę i cechy zewnętrzne (wykończenie powierzchni) zostały wyłączone z tego prawa, w szczególności dotyczy to produktów wybarwionych na żądany przez Klienta kolor.

reklamacje

Karta gwarancyjna oraz gwarancja są ważne tylko z dowodem zakupu. 1. Karta gwarancyjna jest dokumentem gwarancyjnym w rozumieniu art. 13 ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176) i dotyczy jedynie sprzedaży produktów na rzecz Konsumentów. 2. Gwarancja obejmuje produkty zakupione i użytkowane na terenie Polski 3. Karta Gwarancyjna jest ważna po okazaniu dowodu zakupu oraz gdy jest podpisana przez Kupującego na dowód przyjęcia i zaakceptowania warunków w niej zawartych. Nieprawidłowo lub niekompletnie wypełniona karta jest nieważna. 4. Gwarant zapewnia dobrą jakość i prawidłowe funkcjonowanie mebli, na które wydana jest niniejsza Gwarancja na zasadach i warunkach w niej określonych. 5. Gwarancja obejmuje wyłącznie produkty zakupione u gwaranta lub podmiotów autoryzowanych przez gwaranta do sprzedaży jego produktów. 6. Termin gwarancji wynosi 24 m-ce od daty sprzedaży mebli, pod warunkiem ich właściwego zmontowania i ustawienia oraz przy zachowaniu prawidłowych zasad użytkowania, zgodnie z ich przeznaczeniem. 7. Odpowiedzialność gwaranta dotyczy wyłącznie wad powstałych z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej, które nie mogły zostać dostrzeżone przez Konsumenta przy odbiorze towaru (tzw. wad ukrytych. 8. Gwarancją nie są objęte: a) uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego bądź nieostrożnego przewozu i przenoszenia mebli (tylko w przypadku gdy klient organizuje samodzielnie transport mebli) oraz montażu, jak również wynikłe po sprzedaży ze zdarzeń losowych i innych okoliczności, b) uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem mebli, niewłaściwego przechowywania i konserwacji mebli, c) uszkodzenia wynikłe z montażu w inny sposób niż określony w instrukcji montażu (dotyczy tylko produktów do samodzielnego montażu), d) uszkodzenia wynikłe z naprawy lub przeróbki mebli wykonanej przez, albo na zlecenie klienta, e) odbarwienia lub zmiany faktury dotyku spowodowanych niestosowaniem się do zaleceń zawartych w niniejszej karcie, f) naturalne pęknięcia oraz zmiany objętości drewna powstałe w skutek jego pracy związanej ze zmianami temperatury, wilgotności otoczenia oraz procesami starzenia się drewna. g) ze względu na właściwości drewna wymienione w powyższym punkcie, blaty oraz fronty wykonane z litego drewna nie są objęte gwarancją w zakresie zmian ich objętości oraz pęknięć, które są naturalnym efektem użytkowania litego drewna w środowisku o cyklicznie zmiennej wartości wilgotności, temperatury i naświetlenia. 9. Za wadę nie uznaje się: a) sęki, twardziel, przebarwienia, różnice w wybarwieniu poszczególnych elementów to cechy charakterystyczne naturalnego surowca i nie podlegają one reklamacji, b) zmiany zachodzące w meblach, będące efektem naturalnych procesów starzenia (zmiany barwy drewna lub połysku powłoki wykończeniowej), c) dopuszczalne różnice w odcieniu naturalnych elementów drewna, gdy zróżnicowanie odcieni wynika ze struktury i kolorystyki drewna użytego do produkcji zależnej od warunków siedliskowych drzew, d) widoczne promienie rdzeniowe drewna, stanowiące jeden z elementów jego budowy anatomiczneje) wady wynikające z niewłaściwego zmontowania i ustawienia produktów oraz z ich nieprawidłowego użytkowania lub niezgodnie z przeznaczeniem. 10. Reklamacje z tytułu wad objętych gwarancją klient zgłasza w punkcie sprzedaży, w którym dokonał zakupu, niezwłocznie po ich ujawnieniu, jednak nie później niż w ciągu 14 dni. 11. Sprzedawca przekazuje zgłoszoną reklamację niezwłocznie w formie pisemnej, faxem lub e-mail do Gwaranta, o ile w ramach umowy z Gwarantem nie może ich załatwić we własnym zakresie. 12. Gwarant przystąpi do czynności reklamacyjnych w terminie do 14 dni od daty otrzymania od Sprzedawcy zgłoszenia reklamacyjnego.

pozostałe informacje

1 Zawarcie umowy(1) Przedmiotem zawieranej umowy są produkty marki mazzivo przedstawione na stronie internetowej www.sklep.mazzivo.pl. Produkty wykonywane są dopiero po złożeniu zamówienia przez Klienta, po uwzględnionej i potwierdzonej specyfikacji wg której produkt ma być wykonany. Finalny odcień produktu może się różnić od koloru przedstawionego na zdjęciach. Zdjęcia zamieszczone w karcie produktu przedstawiają przykładowy kolor i wybarwienie mebli. (2) Klient może wybierać towary z asortymentu dostępnego na naszej stronie internetowej i za pomocą okna funkcyjnego „zamów” gromadzić je w wirtualnym koszyku.Zdjęcia zamieszczone w karcie produktu przedstawiają przykładowy kolor i wybarwienie mebli. Kliknięcie okna „zamknij zamówienie” równoznaczne jest z wiążącym zamówieniem produktów znajdujących się w wirtualnym koszyku. Z zastrzeżeniem skorzystania z prawa do rezygnacji z zamówienia zawartego w punkcie 12 niniejszych warunków (w przypadku zamówień konsumentów), od momentu przyjęcia zamówienia lub też jego odrzucenia przez sklep.mazzivo.pl, zamówienie jest dla Klienta wiążące. Zamówienie traci jednakże moc wiążącą, jeśli w terminie 2 tygodni od złożenia zamówienia nie zostanie ono potwierdzone przez sklep.mazzivo.pl w formie E- maila bądź poprzez dostawę zamówionego produktu (patrz punkt 5). (3) Przed wysłaniem zamówienia Klient ma każdorazowo wgląd do swych danych osobowych i może przed zawarciem umowy dokonywać ich weryfikacji. Jednakże zamówienie może zostać złożone i przyjęte do realizacji tylko w przypadku, jeśli Klient przy zgłoszeniu w sklep.mazzivo.pl zaakceptował niniejsze Ogólne Warunki Zawierania Umów stawiając haczyk w polu: „TAK, akceptuję Ogólne Warunki Zawierania Umów oraz ochrony danych osobowych ustalone przez sklep.mazzivo.pl”. (4) sklep.mazzivo.pl zapisuje tekst umowy z Klientem i wysyła mu pocztą mailową automatyczne potwierdzenie odbioru wraz z danymi dotyczącymi zamówienia. Za pomocą okna funkcyjnego „drukuj” Klient może wydrukować E- mail. Wgląd do uprzednich zamówień Klient uzyskuje klikając w zakładkę „ Moje konto”. (5) Automatyczne potwierdzenie odbioru dokumentuje jedynie, że zamówienie Klienta zostało przez sklep.mazzivo.pl odebrane i nie stanowi jeszcze przyjęcia zamówienia. (6) Umowa zostaje zawarta dopiero poprzez złożenie oświadczenia o jej przyjęciu przez sklep.mazzivo.pl (przyjęcie zamówienia), co następuje drogą osobnego E- Maila lub poprzez dostarczenie zamówionego produktu. (7) W przypadku dostaw na rynek niemiecki i austriacki zawarcie umowy ma miejsce wyłącznie w języku niemieckim. 2. Dostawa, dostępność towaru (1) Meble marki mazzivo wykonywane są na zamówienie klienta. Oferta ma więc charakter usługi. Meble wykonane na życzenie klienta nie podlegają zwrotowi. Meble z oferty OUTLET znajdujące się w fizycznym asortymencie sklepu (nadstany magazynowe, modele poekspozycyjne) zakupywane są po wcześniejszym zapoznaniu się Klienta ze stanem faktycznym produktu. Meble z oferty OUTLET również nie podlegają zwrotowi. (2) Najpóźniej w momencie przyjęcia zamówienia sklep.mazzivo.pl informuje Klienta o maksymalnym okresie realizacji zamówienia. sklep.mazzivo.pl ma prawo dostarczyć towar przed upływem maksymalnego okresu realizacji zamówienia. (3) W umowach ze swoimi dostawcami sklep.mazzivo.pl zabezpieczyło, iż na odpowiednie zlecenie sklep.mazzivo.pl produkty te zostaną przez nich wyprodukowane w jak najkrótszym czasie. Jeśli w pojedynczych przypadkach zamówiony produkt jest przez dłuższy okres czasu niedostępny, wówczas sklep.mazzivo.pl niezwłocznie poinformuje o tym Klienta i, jeśli chodzi tu o produkt już zapłacony, zwróci Klientowi zapłaconą kwotę. Zwrot ceny zapłaconego z góry zamówionego produktu czyni umowę bezprzedmiotową. Natomiast dla sklep.mazzivo.pl umowa pozostaje wiążąca, o ile ono samo ponosi odpowiedzialność za to, iż zamówiony produkt nie może zostać dostarczony. (4) Jeśli zamówiony przez Klienta produkt jest tylko chwilowo niedostępny i w związku z tym należy oczekiwać znacznego przekroczenia maksymalnego terminu dostawy dłuższego niż 4 tygodnie, wówczas sklep.mazzivo.pl niezwłocznie poinformuje o tym Klienta. W takim przypadku Klient może, niezależnie od przysługującemu mu prawa do rezygnacji z zamówienia zawartego w punkcie 12, odwołać swoje zamówienie. (5) W przypadku towarów nieodpowiednich do wysyłki przesyłką pocztową ( w szczególności meble) dostawa następuje przy udziale spedycji. Wobec powyższego sklep.mazzivo.pl lub spedycja pracująca na zlecenie sklep.mazzivo.pl skontaktuje się z Klientem najpóźniej w trzeci dzień roboczy poprzedzający możliwą dostawę celem uzgodnienia dokładnego terminu dostawy. Bezpośrednio przed dostarczeniem towaru spedytor ponownie kontaktuje się z Klientem i informuje go o orientacyjnej godzinie swego przybycia. Spedytor transportuje produkty do pierwszych drzwi Klienta i nie ma obowiązku transportowania produktów w dalszej drodze do lokalu Klienta (klatka schodowa, ogród, mieszkanie). Zarówno spedytor jak i sklep.mazzivo.pl nie ponoszą żadnej odpowiedzialności z tytułu ewentualnych zdarzeń następujących na skutek wnoszenia produktów za pierwszymi drzwiami Klienta. 3. Ceny i koszty dostawy (1) Wszystkie ceny podane na stronie internetowej sklep.mazzivo.pl zawierają ustawowy podatek VAT. (2) Wysokość kosztów dostawy podawana jest Klientowi każdorazowo na podstawie indywidualnej kalkulacji uwzględniającej ilość i gabaryty przesyłek oraz miejsce dostawy i koszty te ponosi Klient. Poza w/w kosztami dostawy towaru nie naliczamy żadnych kosztów dodatkowych, a więc ceł, podatków i opłat. Ponieważ gabaryty i charakterystyka naszych produktów nie pozwala na podanie stałych kosztów dostawy, są one ustalane indywidualnie do każdego zamówienia w zależności od uwarunkowań logistycznych dostawy i ceny publikowane przez sklep.mazzivo.pl nie odnoszą się w żaden sposób do transportu zamawianych produktów, a jedynie do ich wartości nominalnej. (3) Dostawa produktów następuje poprzez spedycję działającą na zlecenie sklep.mazzivo.pl Jeżeli dostawa towaru nie jest możliwa - z uwagi na to, iż zamówione produkty nie mieszczą się w drzwiach wejściowych czy na klatce schodowej lub ze względu na wskazanie przez Klienta niewłaściwych danych teleadresowych lub nieobecność odbiorcy pod podanym adresem dostawy - koszty niedoszłej do skutku dostawy ponosi Klient. W przypadku, gdy sklep.mazzivo.pl lub klient są zmuszeni do przeadresowania dostawy w trakcie jej trwania, na skutek błędu Klienta przy wprowadzaniu danych teleadresowych, czy wprowadzanych z inicjatywy Klienta zmian adresu dostawy, wszelkie powstałe z tego tytułu dodatkowe koszty ponosi Klient. 4. Warunki płatności (1) Klient może dokonać zapłaty w formie przedpłaty-przelewu bankowego. Jeśli umowa sprzedaży nie dojdzie do skutku, wówczas sklep.mazzivo.pl zwróci Klientowi niezwłocznie zapłaconą cenę sprzedaży. (2) Zasadniczo przedpłata-przelew bankowy winien zostać dokonany przez Klienta dopiero po poinformowaniu go o terminie dostawy a nie wcześniej. (3) sklep.mazzivo.pl oferuje również możliwość zapłaty w gotówce przy odbiorze towaru w siedzibie sklep.mazzivo.pl lub za pobraniem kurierskim, jednak tylko w przypadku, gdy taką formę płatności ustalono pisemnie z Klientem.