TARCZE KLOCKI przod NISSAN PRIMERA P12 ALMERA TINO (6988980475)
- Paczka48 Odbiór w Punkcie 24,00 zł
- Paczka pocztowa ekonomiczna 25,00 zł
- Przesyłka kurierska 26,00 zł
- lokalizacja: Nysa, Polska
- czas wysyłki: do 2 dni
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- strona zabudowy: przód
- rodzaj tarcz: wentylowane
- producent części: inny
- typ samochodu: samochody osobowe
Lokalizacja: Nysa, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Płatności
- Allegro Finanse
- Zwykły przelew bankowy65 1050 1490 1000 0023 0618 8448
Faktura
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
REKLAMACJE:
- Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy, w formie pisemnej , wraz z odesłaniem towaru na adres Sprzedawcy.
- Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
1. Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, telefon,
2. Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, numer aukcji, nick z allegro,
3. Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
4. Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
5. Ksero paragonu lub faktury,
6. Podanie danych samochodu i vin,
7. Date montażu i demontażu.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni roboczych daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
- Reklamacji podlegaja wyłącznie towary używane lub uszkodzone.
Uszkodzone paczki:
- Kupujący ma obowiązek sprawdzenia towaru przy kurierze w momencie otrzymania paczki.
- Jeżeli towar jest uszkodzony, kupujący ma obowiązek spisania protokołu szkody przy kurierze.
- Protokół szkody powinien być podpisany przez kuriera i odbiorcę.
- Odbiorca otrzymuje kopię protokołu, który musi odesłać wraz z uszkodzonym towarem na adres sprzedawcy.
- Po otrzymaniu paczki zwrotnej sprzedający przeprowadza procedure reklamacyjną.
- NIE ODBIERAMY PACZEK POBRANIOWYCH!
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
- Według przepisów kupujący ma prawo zwrotu towar do 14 dni.
- Do paczki zwrotnej należy dołożyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy z kserem paragonu lub faktury.
- Towar należy odesłać nowy, nie używany, w oryginalnych nie uszkoszonych opakowaniach. Towar włozyć do worka, aby opakowanie nie zostało zniszczone.
- Nie naklejać listów przewozowych bezpośrednio na opakowania towaru.
- Towar, który będzie mial uszkodzone, nie zabezpieczone opakowanie nie zostanie przyjęty.
- Koszty wysyłki paczki zwrotnej są po stronie kupującego.
- Po otrzymaniu towaru w terminie 14 dni sprzedający ma obozwiązek zwrotu pieniędzy za odeslany towar.
- Jeżeli kupujący , chce wymienić towar ma taką możliwość. Do paczki zwrotnej należy włożyć ksero paragonu lub faktury, informacje na co wymienić, dane samochodu, vin, dane kontaktowe.
- Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
UWAGA : Zwrotowi nie podlegają towary elektroniczne tj. cewka zapłonowa, żarówki idp.
Adres do zwrotu:
Przedsiębiorstwo Motoryzacyjne "Recar" Sp.j
Czarneckiego 1, 48-303 Nysa
tel: 502-491-692
W przypadku wątpliwości lub pytań, można kontaktować sie z nami telefonicznie od pon-pt 8:00-16:00, pod numerem 502-491-692
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- rec***************@***** (pokaż)
- 502******** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Przedsiębiorstwo Motoryzacyjne Recar Sp.j
Czarneckiego 1
48-303 Nysa
nip: 753-10-07-731
regon: 531010929
tel: 502-491-692
e-mail: recar-nysa.allegro@wp.pl
Sprzedaż części i akcesoriów samochodowych.
Pozostałe informacje
W razie pytań lub wątpliwości odnośnie zakupu, prosze kontaktować sie z nami telefonicznie od pon-pt 8:00-16:00.
Niezbędne jest sprawdzenie towaru przy kurierze w momencie odbioru paczki.
(w przypadku uszkodzenia, nalezy spisac protokół szkody).
Termin zwrot towaru do 14 dni
(niezbędne jest dołożenie do paczki pisma odstapienia od umowy , ksero paragonu lub faktury).
Reklamacje:
- Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy, w formie pisemnej, wraz z odesłaniem towaru na adres Sprzedawcy.
- Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
1. Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, telefon,
2. Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, numer aukcji, nick z allegro, 3. Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
4. Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
5. Ksero paragonu lub faktury,
6. Podanie danych samochodu i vin,
7. Date montażu i demontażu.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni roboczych daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
- Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
- Reklamacji podlegaja wyłącznie towary używane lub uszkodzone.
Uszkodzone paczki:
- Kupujący ma obowiązek sprawdzenia towaru przy kurierze w momencie otrzymania paczki.
- Jeżeli towar jest uszkodzony, kupujący ma obowiązek spisania protokołu szkody przy kurierze.
- Protokół szkody powinien być podpisany przez kuriera i odbiorcę.
- Odbiorca otrzymuje kopię protokołu, który musi odesłać wraz z uszkodzonym towarem na adres sprzedawcy.
- Po otrzymaniu paczki zwrotnej sprzedający przeprowadza procedure reklamacyjną.
Zwrot lub wymiana towaru:
- Według przepisów kupujący ma prawo zwrotu towar do 14 dni bez podawania przyczyny.
- Do paczki zwrotnej należy dołożyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy z kserem paragonu lub faktury.
- Towar należy odesłać nowy, nie używany, w oryginalnych nie uszkoszonych opakowaniach. Towar włozyć do worka, aby opakowanie nie zostało zniszczone.
- Nie naklejać listów przewozowych bezpośrednio na opakowania towaru.
- Towar, który będzie mial uszkodzone, nie zabezpieczone opakowanie nie zostanie przyjęty.
- Koszty wysyłki paczki zwrotnej są po stronie kupującego.
- Po otrzymaniu towaru w terminie 14 dni sprzedający ma obozwiązek zwrotu pieniędzy za odeslany towar.
- Jeżeli kupujący, chce wymienić towar ma taką możliwość.
- Do paczki zwrotnej należy włożyć ksero paragonu lub faktury, informacje na co wymienić, dane samochodu, vin, dane kontaktowe.
- Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
UWAGA : Zwrotowi nie podlegają towary elektroniczne tj. cewka zapłonowa, żarówki idp.
Adres do zwrotu towaru lub reklamacji:
Przedsiębiorstwo Motoryzacyjne "Recar" Sp.j
Czarneckiego 1, 48-303 Nysa
tel: 502-491-692
W przypadku pytań lub wątpliwości, można kontaktować sie z nami telefonicznie od pon-pt 8:00-16:00, pod numerem 502-491-692
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu