Tarcza zębatka Miche 130mm 40T 9/10s. (6542069772)

zakończona
149,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa priorytetowa 8,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
  • lokalizacja: Kłodzko
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]
  • dedykowany/a do: kolarstwo szosowe, kolarstwo torowe, kolarstwo przełajowe, street/ ulica, pozostałe
510 110 693
510 110 698

allegro@remar2.pl

remarklodzko


Odbiór osobisty

ul. Objazdowa 9
KŁODZKO

ul. Robotnicza 1
WROCŁAW

ul. Grunwaldzka 2
BYDGOSZCZ
Kupując na kilku naszych aukcjach w tym samym czasie, za przesyłkę płacisz raz.
73109023300000000105­272995
P.H. REMAR
ul. Bema 16
57-402 Nowa Ruda


1. Towary sprzedawane są w 100% oryginalne.
2. Do każdego zakupionego produktu dołączamy na życzenie klienta fakturę VAT.
3. Towar wysyłamy w 24-72 godz.od zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.
4. Po licytacji poinformuj nas o preferowanym sposobie płatności (wpłata na konto lub wysyłka za pobraniem).
5. Dokonując przelewu za zakupiony towar prosimy w tytule wpisać nick z allegro.
6. Pełny regulamin dostępny jest w zakładce " O mnie" , zawsze też w razie wątpliwości służymy pomocą telefonicznie i mailowo.
AUTORYZOWANY DEALER
HERCULES, HAIBIKE, WINORA, KROSS, KELLYS, CORRATEC

Kup Na Raty


Tarcza zębatka Miche 130mm 40T 9/10s

Produkt marki Miche ma wysoką wytrzymałość mechaniczną - porównywalną do stali konstrukcyjnych, oraz bardzo wysoką wytrzymałość zmęczeniową. Jest bardzo dobrym materiałem do obróbki skrawaniem, także głębokich wybrań, posiada dobrą odporność na korozję, bardzo dobrze nadaje się do szlifowania, polerowania oraz obróbki elektroerozyjnej. Stosowany na formy dmuchowe, formy na tworzywa piankowe, elementy tłoczników i wykrojników, części maszyn o wysoce obciążonych, używany w przemyśle lotniczym, na mocno obciążone elementy konstrukcyjne, do produkcji sprzętu sportowego.

9/10 s
CT2
Materiał: 7075 CNC
Ilość zębów 40T
BCD 130mm
montaż: od strony wewnętrznej (od strony ramy)

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka pocztowa priorytetowa 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
REMAR SPORT
OBJAZDOWA 9
57-300 KŁODZKO
Polska
 
1.Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. 2.Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. 3.Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 4.Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro,należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli,pisząc na adres e-mail : Allegro@remar2.pl 5.Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy,podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Remar Sport ul. Objazdowa 9 57-300 Kłodzko 6.Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Nr zamówienia: [nr aukcji] Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Nr konta do zwrotu środków Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] 7.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 8.Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. 9.Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 10.Dowodem zakupu jaki i gwarancji mogą być; - paragon lub faktura vat 11.Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; h) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; i) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; j) zawartej w drodze aukcji publicznej; k) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; l) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 12.Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.

reklamacje

1.Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy w formie pisemnej pod adresem : Remar Sport ul. Objazdowa 9 57-300 Kłodzko allegro@remar2.pl 2.Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię,nazwisko,adres,adres e-mail Kupującego, LOGIN -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji -przedmiot reklamacji,ze wskazaniem żądania Kupującego -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację 3.Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 4.Przepisy ustawy konsumenckiej o reklamacji nie mają zastosowania do wszelkiego rodzaju upominków czy gratisów, jakimi obdarowują klientów sprzedawcy. Chyba, że jest to tak zwana sprzedaż wiązana, czyli w rachunku sprzedaży wyszczególniono by wszystkie dołożone gratisy do produktu głównego. Jeżeli natomiast gratis nie jest wyszczególniony, taki produkt nie podlega reklamacji. 5.Sprzedający rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 6.Odpowiedz na reklamację wysłana jest na adres e-mail podany przez Kupującego lub na adres poczty tradycyjnej. 7.Zwrot środków następuje w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej w przypadku rezygnacji lub 7 dni w przypadku uznanej reklamacji. 8.Regulacja przyrządów celowniczych, konserwacja oraz czyszczenie nie są objęte gwarancją. 9.W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (np. wysłanie sprawnego sprzętu) zostanie doliczony koszt przeglądu oraz wysyłka zwrotna. 10.Wszelkie reklamacje realizowane są najpóźniej w ciągu 30 dni roboczych od daty pozytywnego uznania reklamacji. Jeśli wada lub usterka towaru będzie niemożliwa do usunięcia lub naprawy towar zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy. W przypadku konieczności wymiany na nowy i braku towaru na magazynie sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. 11. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. 12.Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem towaru protokołu reklamacyjnego. Bez takiego protokołu reklamacje takie nie będą rozpatrywane. 13. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich. 14. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem