TARCZA + HAMULEC TARCZOWY NA PRZÓD SACCON 160mm (6910874578)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
79,90 zł
z 4 kompletów
Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,19 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
Zakupy od 600 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • przód/ tył/ komplet: przód
  • waga (gramy): 380 [g]
  • dedykowany/a do: cross-country, dirt, downhill, kolarstwo górskie, street/ ulica, trekking, trial, pozostałe
  • płeć: kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec, nie dotyczy

Przedmiotem aukcji jest nowy zestaw hamulca tarczowego firmy SACCON, montowany na przód.

W ZESTAWIE:

  • tarcza
  • hamulec tarczowy
  • 6 śrub do mocowania tarczy
  • 4 śruby do mocowania hamulca

HAMULEC:

  • Mechaniczny
  • Materiał: kute aluminium
  • Kolor: czarny
  • Klocki hamulcowe: pół metalowe mocowane na magnez
  • System mocowania: post mount oraz IS pod tarczę 160/140
  • Waga: 250g

TARCZA:

  • Materiał: stal
  • Średnica tarczy: 160mm
  • Kolor: srebrny (tarcza minimalnie się różni od zdjęcia)
  • System mocowania: 6 śrub
  • Nierdzewna
  • Waga: 130g
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u DTbikes za co najmniej 600 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 70 1050 1025 1000 0090 4680 4515
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,19 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Niemcy 26,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

DPS POL Dominik Polak
Mielczarskiego 1 lok. C sportown
02-798 Warszawa
NIP: 951-206-65-38
REGON: 141979434

Przesyłki kurierskie nadajemy firmą InPost. W sklepie posiadamy terminal płatniczy ale za zakupy przez Allegro nie ma możliwości zapłacenia kartą. Taką płatność można dokonać przez płatności payU (po zakupie należy wypełnić formularz i tam dokonać płatnosći).

Nasza firma mieści się 650m od stacji metra Kabaty. Sklep stacjonarny czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 19 a w soboty od 10 do 15. W tych godzinach odbieramy również połączenia telefoniczne. Ceny w naszym sklepie są takie same jak na Allegro. Zapraszamy. 

kontakt

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 19:00
  • sobota 10:00 - 15:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Przesyłki kurierskie nadajemy firmą InPost.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
DPS POL DOMINIK POLAK
Mielczarskiego 1 lok. B
02-798 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

 W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy.  Np. Towar otrzymaliśmy 10 września, termin na odstąpienie od umowy upływa z końcem 24 września.   Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci  otrzymane od Kupującego płatności.   Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć stosowne oświadczenie woli. 


Prosimy o zwrot towaru wraz z paragonem i wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy, przyśpieszy to zwrot należności na Państwa konto. Paragony znajdują się w środku opakowania lub są naklejane na foliopak/karton. W razie stwierdzenia braku paragonu prosimy o wcześniejszy kontakt. Formularz zwrotu można pobrać z naszej oferty na allegro w zakładce "zwroty". Nie ma możliwości zwrotu towaru, który posiada ślady użytkowania.  Nie ma możliwości zwrotu towaru bez oryginalnego opakowania chyba że towar był zabezpieczony tylko w folię przezroczystą. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.  Konsument jest odpowiedzialny wobec sprzedawcy za zmniejszenie wartości rzeczy w związku z korzystaniem z niej w nieodpowiedni sposób. Ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru. 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
DPS POL DOMINIK POLAK
Mielczarskiego 1 lok. B
02-798 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie posiadają 24-miesięczną gwarancję. Uszkodzony towar klient ma prawo zareklamować w naszym sklepie, osobiście lub drogą wysyłkową, poprzedzając swój zamiar mailem wysłanym na adres reklamacje.dtbikes@gmail.com gdzie dostanie konkretne wytyczne. Protokół reklamacyjny można pobrać w zakładce "GWARANCJA". 


Wyjątek stanowią rowery firmy ROMET, które należy reklamować w autoryzowanych punktach, których adresy podane są na stronie www.romet.pl w zakładce serwis rowerów i w karcie gwarancyjnej. Odpowiadamy za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa.   W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć w formie elektronicznej na adres mailowy reklamacje.dtbikes@gmail.com  lub w formie pisemnej na adres  DPS POL Dominik Polak ul. Mielczarskiego 1 lokal c 02-798 Warszawa. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymienimy produkt wadliwy na wolny od wad albo usuniemy wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już przez nas wymieniony lub naprawiony albo nie wymieniliśmy produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęliśmy. Rozpoznajemy reklamację z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli w ciągu 14 dni nie ustosunkujemy się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznaliśmy żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosimy my, natomiast przysłanie towaru do nas leży po stronie kupującego – wyjątek stanowi otrzymanie uszkodzonego towaru i poinformowanie nas o tym niezwłocznie bez użytkowania sprzętu. 


 Odbiór przesyłek kurierskich:  Klient ma obowiązek przed odbiorem paczki upewnić się czy ta nie jest uszkodzona, jeśli zauważy tzw. uszkodzenia jawne powinien od razu spisać protokół z kurierem, w którym dokładnie opisze w co była zapakowana paczka i jakich uszkodzeń doznała. Jeśli stan zewnętrzny paczki nie zbudzi naszych zastrzeżeń, kurier nie ma obowiązku czekać aż otworzymy ją przy nim. Jeśli stan paczki nie wzbudził naszych podejrzeń, a po otworzeniu jej zauważyliśmy uszkodzenie tzw. niejawne ( potłuczenie, porysowanie itp.) należy w terminie 7 dni skontaktować się z firmą kurierską i poinformować o chęci sporządzenia protokołu szkody. Złożeniem reklamacji w firmie kurierskiej zajmuje się nasza firma, w tym celu potrzebujemy zdjęć uszkodzenia, opakowania w którym towar się znajdował oraz oryginału protokołu uszkodzenia spisanego z kurierem.    


UWAGA !! PISZĄC PROTOKÓŁ SZKODY PROSIMY DOKŁADNIE OPISYWAĆ W CO BYŁ ZAPAKOWANY TOWAR NP. FOLIA BĄBELKOWA, GĄBKA, PIANKA, KARTON. W przypadku uszkodzonego kartonu musi być zaznaczona informacja "otrzymano paczkę z zastrzerzeniami". Tę opcję można zaznaczyć tylko i wyłącznie przy odbiorze przesyłki i tylko w takim przypadku reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: sprzedającego

Okres gwarancji: 24 miesiące

Dodatkowe informacje

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie posiadają 24-miesięczną gwarancję. Uszkodzony towar klient ma prawo zareklamować w naszym sklepie, osobiście lub drogą wysyłkową, poprzedzając swój zamiar mailem wysłanym na adres reklamacje.dtbikes@gmail.com gdzie dostanie konkretne wytyczne. 


Wyjątek stanowią rowery firmy Arkus, Romet, Dahon które należy reklamować w autoryzowanych punktach, których adresy podane są na stronie www.romet.pl w zakładce serwis rowerów i w karcie gwarancyjnej. Odpowiadamy za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. 

 

Rowery firmy Arkus, Romet, Dahin należy reklamować w autoryzowanych punktach ROMETA, których adresy podane są na stronie www.romet.pl w zakładce serwis rowerów i w karcie gwarancyjnej.  

W przypadku gdy klient kupuje rower i wybiera dostawę do domu, rower należy zaprowadzić do najbliższego punktu serwisowego firmy Romet (adresy podane są na stronie www.romet.pl w zakładce serwis rowerów i w karcie gwarancyjnej) i tam dokonać odpłatnego złożenia i podbicia gwarancji, jeśli w naszym mieście tego punktu nie ma należy rower zaprowadzić do dowolnego serwisu rowerowego, a otrzymany paragon podpiąć pod kartę gwarancyjną. W przypadku rowerów Medano i Maxim zasada jest podobna, z tym że nasza firma odpowiada za gwarancyjne zgłoszenia, a rowery należy składać w dowolnych serwisach rowerowych. Rower należy złożyć maksymalnie w ciągu 7 dni od zakupu. W przypadku odbioru roweru w naszym sklepie istnieje możliwość przygotowania go do jazdy i podbicia gwarancji – cennik tej usługi podany jest na każdej aukcji.