TAPETA WZÓR DESKI DREWNO PASY FLIZELINA 5 KOLORÓW (6930992471)

2 osoby kupiły 5 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
54,90 zł
z 993 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost gratis
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie gratis
  • Pocztex Kurier48 12,00 zł
Zakupy od 1 000 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Nowy Sącz, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • gama kolorystyczna: odcienie szarości i srebra
  • rodzaj: winylowa na fizelinie
  • uszkodzony: nie
  • motyw: dekor, nowoczesne

Nazwa produktu: 

Tapeta PS International model: 42104-20

Dane techniczne:

  • Wymiary tapety: 10,05 x 0,53 m
  • Rodzaj tapety: winylowa na flizelinie
  • Odporność na zmywanie: wysoka
  • Odporność na działanie światła: wysoka
  • Pasowanie wzoru: dowolne
  • Klejenie: klejem smarujemy tylko ścianę
  • Firma: PS International

Opis produktu:

Podkład na flizelinie ułatwia tapetowanie. Klejem wystarczy smarować tylko ścianę. Nie trzeba smarować już klejem tapety, dzięki czemu tapetowanie staje się szybsze i znacznie łatwiejsze. Tapety winylowe na flizelinie mocno przylegają do ściany i nie rozciągają się. Ich zaletą jest również to, że łatwo można je później usunąć ze ścian i powinny odchodzić w jednym kawałku.

Tapety winylowe są bardziej wytrzymałe oraz odporne na uszkodzenia od tapet papierowych. Dzięki winylowej powłoce tapeta jest grubsza, co sprawia, że przykrywa niewielkie nierówności ścian. Pomimo zawartości winylu, tapeta przepuszcza wilgoć, dzięki czemu ściana oddycha i można ją zastosować we wszystkich rodzajach pomieszczeń. Wysoka odporność na zmywanie pozwoli Ci utrzymać wnętrze w czystości znacznie łatwiej niż w przypadku farby.

Do tapet polecamy kleje oraz akcesoria do tapetowania (skopiuj i wklej link do oferty dostępny poniżej):

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?string=klej%20do%20tapet&us_id=37568662&order=qd&bmatch=s0-hou-1-1-0613

Kontakt

telefon: +48 733 23 23 98

e-mail: sklep@stylodom.pl

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u stylo-dom za co najmniej 1 000 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Pocztex Kurier48 pobraniowy 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

P.H.U. STYLO-DOM
Zielona 55
33-300 Nowy Sącz
NIP: 734-191-63-24
REGON: 490818904

STYLO-DOM.pl to sklep internetowy oferujący szeroki wybór różnorodnych produktów renomowanych producentów. Nasza historia rozpoczęła się w 1998 z chwilą otwarcia salonu stacjonarnego. Od tego czasu nieustannie rozwijamy się, dzięki czemu jesteśmy ekspertami w swojej branży.

Dokładamy wszelkich starań, aby każdy z naszych Klientów został potraktowany w sposób indywidualny, zgodnie z najwyższymi standardami obsługi. Korzystając z naszego doświadczenia masz pewność kompleksowej obsługi na najwyższym poziomie.


PŁATNOŚĆ:

Numer konta: 75 1050 1722 1000 0091 0752 8607 ING BANK ŚLĄSKI S.A.

P.H.U. STYLO-DOM Ewa Tokarska

ul. Zielona 55

33-300 Nowy Sącz


PUNKT ODBIORU OSOBISTEGO:

salon Fachowiec

ul. Zielona 55

33-300 Nowy Sącz

godziny otwarcia:

poniedziałek - piątek 9.00-17.00

sobota 9.00 - 14:00

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO 1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Ewę Tokarską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą P.H.U. STYLO-DOM Ewa Tokarska z siedzibą w Nowym Sączu za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”), działającego pod nazwą użytkownika: stylo-dom. § 1 Definicje 1. Allegro - oznacza Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu pod numerem KRS 0000268796. 2. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 3. Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu. 4. Dostawca - oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów: a) firmę kurierską; b) InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, świadcząca usługi Dostawy i obsługi systemu skrytek pocztowych (Paczkomat). 5. Klient - oznacza podmiot, z którym zgodnie z Regulaminem może być zawarta Umowa sprzedaży. 6. Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 7. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. 8. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin. 9. Sprzedawca - oznacza Ewę Tokarską prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą P.H.U. STYLO-DOM Ewa Tokarska z siedzibą w Nowym Sączu (33-300), ul. Zielona 55, NIP: 7341916324, REGON: 490818904, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju; e-mail: sklep@stylodom.pl, będącą jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego. 10. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi sprzedaż pod nazwą użytkownika stylo-dom, działające w domenie allegro.pl. 11. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży. 12. Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci. 13. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą. § 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego 1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem. 2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy. 3. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta. § 3 Płatność i realizacja zamówień 1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: a) kartą płatniczą lub przelewem bankowym poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności); b) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia); c) gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w biurze Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy). 2. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad. 4. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia. 5. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z §3 ust. 1 Regulaminu. 6. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem”. 7. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia. W przypadku wyboru InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie jako Dostawcy, adresem Dostawy będzie adres paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie składania zamówienia. 8. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu. 9. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru pocztą elektroniczną lub telefonicznie. 10. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary. 11. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy. § 7 Postanowienia końcowe 1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro. 2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 3. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. 4. Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy. 5. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. 6. Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.03.2016 r.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
P.H.U. STYLO-DOM EWA TOKARSKA
ZIELONA 55
33-300 NOWY SĄCZ
PL
Dodatkowe informacje

Zwrot towaru można dokonać w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. Warunkiem jest nienaruszony stan zamawianych przedmiotów. Jeśli dowodem zakupu jest paragon, proszę dołączyć go do zwracanego towaru. Jeśli dowodem zakupu jest faktura, proszę nie dołączać jej do zwracanego towaru. E-mailem prześlemy korektę faktury, którą należy podpisać i odesłać w celu dokończenia procedury zwrotu. Do przesyłki proszę dołączyć wypełniony formularz zwrotu.


Paczkę należy wysłać na nasz adres:

PHU STYLO-DOM Ewa Tokarska

ul. Zielona 55

33-300 Nowy Sącz


Jeżeli przedmiot został zamówiony przez Allegro InPost to koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w cenę tej opcji dostawy.


Termin zwrotu płatności wynosi do 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu w magazynie.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
P.H.U. STYLO-DOM EWA TOKARSKA
ZIELONA 55
33-300 NOWY SĄCZ
PL
Dodatkowe informacje

W przypadku reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny 733 23 23 98 lub mailowy sklep@stylodom.pl