TAPETA na flizelinie w PASY -ELEGANCE- AS Creation (6483717252)

zakończona
42,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
Zakupy powyżej 300 zł
  • lokalizacja: TORUŃ
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • uszkodzony: nie

TAPETY

z kolekcji

ELEGANCE

.

niemieckiej firmy AS Creation

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

TAPETY SĄ WINYLOWE - ZMYWALNE,

NA FLIZELINIE - KLEJEM SMARUJE SIĘ TYLKO ŚCIANY

Tapety mają lekko wypukłą fakturę tkaniny

.

.

tapeta w szaro - beżowe PASY

nr kat. 1815-10

.

.

.

.

.

Szerokość tapety 53 cm,

długość rolki 10 metrów

.

SPRZEDAJE:

POMART - STUDIO TAPET

87-100 TORUŃ, ul. KOSYNIERÓW KOŚCIUSZKOWSKICH 13

.

tel. 56 623 71 43

.

KOSZT WYSYŁKI KURIEREM - "SIÓDEMKA"/DPD - 14 zł - JEDNAKOWY, NIEZALŻNIE OD ILOŚCI KUPIONYCH ROLEK

( przy wysyłce 1 rolki - możliwa wysyłka paczką Poczty Polskiej )

W y s y ł k a zamówionych przedmiotów w ciągu 2 dni roboczych od WPŁYWU z apłaty na konto

Na zdjęciach próbek jest cała szerokośc tapety

.

....................­....................­....................­....................­....................­....................­.

Na naszych aukcjach odpowiednie kleje do tych tapet

ZOBACZ

....................­....................­....................­....................­.

.

KUPUJĄC NA KILKU NASZYCH AUKCJACH KOSZT WYSYŁKI PŁACISZ JEDEN RAZ


.

.

.

.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u iwobar_2006 za co najmniej 300 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Niemcy 68,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Wielka Brytania 98,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Czechy 68,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Słowacja 68,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
Szwecja 117,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 7-9 dni
Holandia 85,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
Litwa 85,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni
Francja 98,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Belgia 85,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 6-7 dni
Dania 85,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
Hiszpania 122,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 7-10 dni
Austria 85,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 6-8 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Sprzedawca: POMART - STUDIO TAPET s.c. ADRES SKLEPU /MIEJSCE WYSYŁKI: ul.Kosynierów Kościuszkowskich 13 87-100 Toruń Działalność handlową w branży tapet rozpoczęliśmy w 1992 roku . Na początku 2006 roku, jako pierwsza firma w Polsce, rozpoczęliśmy sprzedaż tapet za pośrednictwem internetu - z wykorzystaniem serwisu Allegro. Z ofert najlepszych europejskich producentów - min. Rasch, AS Creation, P+S, Erismann, Ugepa, Grandeco - wybraliśmy do sprzedaży KILKASET najmodniejszych i najładniejszych WZORÓW TAPET. Sprzedawane przez nas tapety i kleje do tapet są wyłącznie w pierwszym gatunku, zawsze oryginalnie zapakowane.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Pomart-Studio Tapet
ul.Kosynierów Kościuszkowskich 13
87-100 Toruń
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wpłatę za towar. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony - TAPETY MUSZĄ MIEĆ ETYKIETĘ PRODUCENTA Zwracany towar należy odesłać na swój koszt razem z otrzymaną fakturą lub paragonem na adres: Pomart - Studio Tapet ul.Kosynierów Kościuszkowskich 13 87-100 Toruń Przesyłki pobraniowe ze zwrotem nie będą przez sklep przyjmowane

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem mailowym: iwobar@wp.pl lub w formie pisemnej na adres podany powyżej (Pomart-Studio Tapet, ul.Kosynierów Kościuszkowskich 13, 87-100 Toruń ) Tryb postępowania w przypadku reklamacji jakościowych tapet Przed rozpoczęciem tapetowania należy sprawdzić zgodność numerów tapet oraz numery serii poszczególnych rolek. Po rozpakowaniu rolki należy obejrzeć ją pod kątem występowania ewentualnych wad. W przypadku stwierdzenia wad klient powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt i zwrócić wszystkie rolki wraz z etykietami i z dowodem zakupu. Klient powinien dokładnie zapoznać się z instrukcją tapetowania oraz oznaczeniami graficznymi zamieszczonymi na etykiecie dołączonej do każdej tapety. Należy założyć, że każda wada jest wykrywalna po dokładnym obejrzeniu tapety po rozpakowaniu a najpóźniej po przyklejeniu do ściany pierwszej rolki. W związku z tym, po wyklejeniu jednej rolki należy odczekać do jej wyschnięcia i powtórnie sprawdzić efekt. Wyklejenie przez klienta więcej niż jednej rolki wadliwej tapety, oznacza akceptację jakości i nie ma podstaw do reklamacji. W przypadku podjęcia decyzji o reklamowaniu tapet ze względu na wykrytą wadę, Klient powinien dostarczyć wszystkie zakupione rolki wraz etykietami, w tym także próbkę wyklejonej rolki z widoczną wadą, do miejsca zakupu oraz ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE. Można dodatkowo przesłać/dostarczyć zdjęcia wytapetowanej ściany z widoczną wadą, jednakże spełniają one jedynie rolę informacyjną i nie stanowią podstawy do uznania reklamacji. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: -imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, -datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, -przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, -wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamowany towar - TAPETY MUSZĄ MIEĆ ETYKIETĘ PRODUCENTA - należy odesłać na swój koszt razem z otrzymaną fakturą lub paragonem na adres: Pomart - Studio Tapet ul.Kosynierów Kościuszkowskich 13 87-100 Toruń - przesyłki pobraniowe z reklamacją nie będą przez sklep przyjmowane. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.