TAMARIS SKÓRA KOZAKI OBCAS 37 (6754694394)

Od 16-08-2017 do 26-08-2017 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
19 dni do końca
cena kup teraz
280,00 zł
Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
  • Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 19,50 zł
  • lokalizacja: Częstochowa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: 37
  • marka: Tamaris
  • rodzaj obcasa: inny
  • wysokość obcasa/platformy (cm): 5.0
  • fason: klasyczne
  • wysokość cholewki: do połowy łydki
  • waga (z opakowaniem): 1.5 [kg]
  • dostawa z Polski: tak
  • płeć: produkt damski
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: inny materiał
  • nosek: migdałowy
  • kolor: czerń, inny kolor

Kategorie

  • Obuwie damskie
  • Baleriny
  • Botki
  • Czółenka
  • Japonki
  • Kalosze
  • Klapki
  • Kozaki
  • Mokasyny
  • Półbuty
  • Sandały
  • Śniegowce
  • Sportowe
  • Szpilki
  • Trampki
  • Trekkingowe
  • Obuwie męskie
  • Klapki
  • Kozaki
  • Półbuty
  • Mokasyny
  • Sandały
  • Sportowe
  • Trampki
  • Trekkingowe
  • Obuwie dziecięce
  • Buty dla dzieci
  • Akcesoria
  • Portfele
  • Torebki
  • Zegarki

Przedmiot aukcji

Skórzane kozaki
Tamaris / Czerń/ Skóra naturalna

Promocja

25% taniej

Opis przedmiotu

Kozaki damskie marki TAMARIS wykonane ze skóry naturalnej
Cholewka i wkładka ocieplone ociepliną obuwniczą.
Po wewnętrznej stronie cholewki zamek i wstawka gumy.
Obcas ok.5 cm.
Polecamy, piękne solidne kozaki.

  • Rozmiar
  • 37
  • STAN: NOWY
  • Cena produktu
  • 280 zł
  • CENA KATALOGOWA: 370

Pozostałe rozmiary

  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43

Dane techniczne

Producent: TAMARIS
Materiał: skóra NATURALNA
KOLOR: CZERŃ
wysokość obcasa: 5 cm
Materiał WKŁADKA: TEKSTYLNA
OPAKOWANIE: ZASTĘPCZE

Tabela rozmiarów i długość wkładki

ROZMIAR
DŁUGOŚĆ WKŁADKI[CM]
SZEROKOŚĆ CHOLEWKI x 2
WYSOKOŚĆ CHOLEWKI
37
24
17
37
38
brak
n.d
n.d.
39
brak
n.d
n.d
40
26
19
39
41
brak
n.d
n.d
42
brak
n.d
n.d
43
brak
n.d
n.d

Jak mierzyć stopę?

  1. ustaw stopę na czystej kartce papieru A4 prostopadle do ściany w taki sposób, aby pięta dotykała ściany a cała stopa leżała na ziemi,
  2. za pomocą ołówka zaznacz na kartce punkt początku i końca stopy,
  3. zmierz odległość dwóch punktów dodając nie więcej niż 0,5 cm, zostawiając trochę luzu,
  4. porównaj wynik, który Ci wyszedł z naszą tabelą rozmiarów.

Mamy nadzieję, że wybór rozmiaru nie sprawi problemu, gdyby jednak była taka potrzeba dajemy 14 dni na zwrot lub wymianę.

Sprzedajemy tylko nowy i oryginalny towar pochodzący od oficjalnych importerów.

Jesteśmy na Allegro od 2003 roku.

Jesteśmy legalnie zarejestrowaną i działająca firmą. Do każdego zakupu wystawiamy paragon fakturę VAT.

Wszystkie oferowane przedmioty są dostępne w naszym magazynie

Gwarantujemy zwrot towaru w przeciągu 14 dni od daty zakupu.

Posiadamy Standard Allegro

Ponad 12 000 przeprowadzonych transakcji.

Szybka wysyłka towaru max 48 godzin

Płatność za pomocą PayU

Wraz z nią wszystkie możliwości: banki / Visa / Mastercard

Przelew na konto mBank

69 1140 2004 0000 3402 4478 1820

Przesyłki realizowane przez Pocztę Polską

Paczka pocztowa priorytetowa - 14 zł

Możliwa wysyłka towaru za granicę po wcześniejszym potwierdzeniu kosztów

Zobacz pozostałe nasze aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 69 1140 2004 0000 3402 4478 1820
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna 15,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 19,50 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Expresowa wysyłka towaru - niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA PINI
Kaczmarskiego 1 m 20
42-224 Częstochowa
NIP: 575-139-84-25
REGON: 240524830

FHU PINI NINA WIESZCZYK

KACZMARSKIEGO 1/20

42-224 CZĘSTOCHOWA

kontakt

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
FHU PINI NINA WIESZCZYK
KACZMARSKIEGO 1/20
42-224 CZĘSTOCHOWA
PL
Dodatkowe informacje

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas tj. Nina Wieszczyk, Firma Handlowo Usługowa „PINI”, ul. Kaczmarskiego 1/20, 42 – 224 Częstochowa, adres e-mail: fmnina@op.pl numer telefonu: 663 434 055 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza odstąpienia od umowy znajduje się w niniejszej zakładce. W przypadku przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy od umowy na trwałym nośniku za pośrednictwem poczty elektronicznej. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu koszty nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na poniższy adres: Nina Wieszczyk, Firma Handlowo Usługowa „PINI”, ul. Kaczmarskiego 1/20, 42 – 224 Częstochowa, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku odstąpienia od umowy) – Adresat: Nina Wieszczyk, Firma Handlowo Usługowa „PINI”, ul. Kaczmarskiego 1/20, 42 – 224 Częstochowa, adres e-mail:fmnina@op.plnumer telefonu: +48 663 434 055 – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko, jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
NINA WIESZCZYK
KACZMARSKIEGO 1/20
42-224 CZĘSTOCHOWA
PL
Dodatkowe informacje

 Procedura rozpatrywania reklamacji 1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556- 556 Kodeksu cywilnego. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może:złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna,żądać wymiany towaru na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.3. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć w następujący sposób:pisemnie na adres: Nina Wieszczyk, Firma Handlowo Usługowa „PINI”, ul. Kaczmarskiego 1/20, 42 – 224 Częstochowaw formie elektronicznej na adres:fmnina@op.pltelefonicznie: 663 434 0554. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy o podanie następujących informacji: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej e-mail, numer telefonu, dane dotyczące reklamowanego towaru (nazwa towaru, data zakupu), opis dostrzeżonej wady w towarze, żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi wynikających z Kodeksu cywilnego, preferowany sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji.5. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.6. Towar w stosunku, do którego ujawniła się wada należy dostarczyć na adres: Nina Wieszczyk, Firma Handlowo Usługowa „PINI”, ul. Kaczmarskiego 1/20, 42 – 224 Częstochowa. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 1. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, Wojewódzkich Inspektorów Inspekcji handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php2. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń:zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozwiązanie sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą. Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą mediacje mające na celu rozstrzygnięcie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem. Mediacje są prowadzone na wniosek Konsumenta lub z urzędu po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej,złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów,skorzystać z pomocy prawnej świadczonej przez organizacje pozarządowe takiej jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 0 800 007 707 lub drogą elektroniczną: porady@dlakonsumentow.pl3. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Krakowie, Siedziba Katowice, Delegatura w Częstochowie, ul. Jana III Sobieskiego 7, 42 – 217 Częstochowa http://www.katowice.wiih.gov.pl/4. W Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy udzielający informacji Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiazywania sporów konsumenckich. Pomoc udzielana jest pod numerem 22 55 60 333 lub drogą elektroniczną: kontakt.adr@uokik.gov.pl5. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług. Jednocześnie przypominamy, iż adres poczty elektronicznej firmy F.H.U. „PINI” Nina Wieszczyk do kontaktu: sklep@fashionup.pl