Talisman: Magia i Miecz: Wilkołak [DODATEK] (6912075862)

zakończona
79,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 14,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • lokalizacja: Bartoszyce, Polska
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • czas rozgrywki: do 2 godzin
  • rodzaj: dodatek
  • minimalna liczba graczy: 2
  • maksymalna liczba graczy: 6
  • wiek gracza: 12-14 lat, 15-18 lat, 18+

CARD STORE
Witosa 20/2
11-200 Bartoszyce

NIP: 7431331573

E-mail:
zamowienia@cardstore.pl

Rachunek bankowy:
Deutche Bank Polska SA

84 1910 1048 2120 2071 9923 0001

Wysyłkę realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firm kurierskich.

Paczki i listy wysyłamy w ciągu dwóch dni roboczych, z reguły następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty.

Dokładamy wszelkich starań, aby zawartość paczki zawsze dojechała
w jednym kawałku.

Jaśniejąca poświata zalewa krainę...

Raz na pokolenie, Krwawy Księżyc r rozpoczyna swój straszliwy cykl, zatapiając całe Królestwo w bladym świetle. Zniewoleni jego złowieszczą obecnością, umarli budzą się z wiecznego snu i powstają z grobów, wampiry polują na niczego nieświadome ofiary, a czarownice odprawiają swe nocne rytuały. Co gorsza, przerażający Wilkołak grasuje po nocach w poszukiwaniu bohaterów, na których mógłby rzucić swoją klątwę. W rozszerzeniu Wilkołak gracze znajdą 111 nowych kart Przygód, 10 nowych kart Zaklęć, 1 kartę Czasu, 6 kart Likantropów, 3 karty Alternatywnych Zakończeń, 3 nowych Poszukiwaczy wraz z odpowiadającymi im plastikowymi figurkami, oraz samego Wilkołaka, dziką istotę, którą gracze będą posyłać przeciwnikom na ich zgubę.

Czy dasz radę przeżyć do świtu?

UWAGA! Rozszerzenie Wilkołak nie jest samodzielną grą. Należy posiadać podstawową wersję gry Talisman: Magia i Miecz.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 84 1910 1048 2120 2071 9923 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
List polecony priorytetowy 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Paczka pocztowa priorytetowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

CARD STORE KRYSTYNA KONONOWICZ
Witosa 20 lok. 2
11-200 Bartoszyce
NIP: 7431331573
REGON: 361907128

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Piotr Karpowicz
ul. Batuty 3/807
02-743 Warszawa
Polska
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej w naszym sklepie internetowym rzeczy, mogą Państwo odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.W takim przypadku wszystkie płatności zostaną zwrócone na konto zamawiającego. W celu odstąpienia od umowy, należy przesłać nam na adres zamówienia@cardstore.pl stosowne oświadczenie, zawierające aktualne dane Zamawiającego oraz numer konta bankowego do zwrotu należności. Do pisma powinien być dołączony dowód zakupu (rachunek).http://cardstore.pl/pliki/Oswiadczenie.pdfZwracany towar powinien być przesłany w stanie nienaruszonym. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedający nie ponosi kosztów zwrotu towaru.

reklamacje

Reklamacje dotyczące zakupu, powinny być składane pod adresem zamowienia@cardstore.pl bądź w formie pisemnej na adres sklepu. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać, co najmniej: 1. Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2. Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3. Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4. Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację (w przypadku uszkodzenia przedmiotu w transporcie wymagane jest dołączenie skanu/kopii protokołu szkody). Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Nie jest wadą fizyczną ubytek czy też uszkodzenie Towaru, o którym Zamawiający został poinformowany przed zawarciem Umowy Kupna. Decydując się na kupno uszkodzonego Towaru, Zamawiający pozbawił się możliwości reklamowania Towaru z uwagi na to uszkodzenie.