Taktownie Profesjonalnie Elegancko etykieta j.nowa (6483967032)

zakończona
15,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony ekonomiczny 9,30 zł
  • lokalizacja: Warszawa
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • waga (z opakowaniem): 0.63 [kg]
  • okładka: twarda
  • rok wydania (xxxx): 2000
  • kondycja: bez śladów używania
Od wydawcy: Książka przeznaczona jest dla wszystkich, którzy chcą osiągnąć sukces zawodowy.
Mówi o konieczności przestrzegania dobrych obyczajów w biznesie i udowadnia, że sposób bycia ma w interesach równie duże znaczenie, jak oferowany produkt. Odpowiada na wiele szczegółowych pytań o zachowanie w sytuacjach codziennych i uroczystych, w biurze i na garden-party. Informuje, jak prowadzić kampanię promocyjną samego siebie oraz przedsiębiorstwa i kraju, który reprezentujemy.
Znajdziemy tu również podpowiedzi o tym, jak tworzyć satysfakcjonujące relacje pomiędzy przedstawicielami firm oraz przełożonymi i podwładnymi, jak odpowiednio zaaranżować salę konferencyjną, ułożyć program pobytu zagranicznych gości, nie popełnić gafy w czasie przyjęcia. Słowem, jak w każdych okolicznościach znaleźć się Taktownie, Profesjonalnie, Elegancko.

W czasie kilkuletniego pobytu za granicą Ewa Pernal aktywnie uczestniczyła w życiu środowiska dyplomatycznego. Miała okazję stosować w praktyce wiedzę o tym, jak stać się skutecznym negocjatorem, sprawnym organizatorem spotkań i eleganckim partnerem rozmowy.

Autorka prowadzi wykłady na Uniwersytecie Karola w Pradze oraz przekazuje swą wiedzę o współczesnych zasadach profesjonalnego savoir-vivre'u słuchaczom seminariów i kursów dla kadry menedżerskiej.


stron 312

wyd.
Wydawnictwo Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr
2000 r.
ISBN 83-71873-07-7

twarda okładka

stan:
bardzo dobry -

uwaga:
minimalne otarcia brzegów okładki
środek - j. nowa

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 81114020040000370230916374
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 50102055581111127749400088
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
List polecony priorytetowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 9,30 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
W cenę wysyłki wliczona jest koperta ochronna
Przy odbiorze osobistym gratis - książka (do wyboru jedna z 100 tytułów)
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Na Allegro funkcjonuję od dłuższego czasu - zajmuję się sprzedażą - głównie książek, które opisuje zgodnie z ich stanem. Staram się być sumiennym, odpowiedzialnym i uczciwym Allegrowiczem i tego samego wymagam od innych Jako formę płatności preferuję wpłatę całej sumy + koszt wysyłki na konto lub poprzez PayU . Istnieje możliwość odebrania osobiście książek w Warszawie - na Targówku (ul. Św. Wincentego) Przy odbiorze osobistym gratis - książka (do wyboru jedna z ponad 100 tytułów) Do każdej zakupionej książki wystawiam paragon fiskalny lub rachunek

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem robert.fabiszewski@prozinet.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.