Tajemnica Graala Śledztwo w sprawie Świętego Kieli (6950727193)

zakończona
61,79 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • PACZKA W RUCHu 4,49 zł
  • PACZKA W RUCHu 6,99 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 6,99 zł
  • lokalizacja: Kraków, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

opis

e-mail: allegro@paskarz.pl
tel. 12 61 99 566


Górny Grzegorz, Rosikoń Janusz
Tajemnica Graala Śledztwo w sprawie Świętego Kieli

Oprawa twarda z obwolutą
Format: 200x265mm
Liczba stron: 296

53.86 zł

"Tajemnica Graala. Śledztwo w sprawie Świętego Kielicha" to kolejna książka Grzegorza Górnego i Janusza Rosikonia z cyklu dziennikarskich dochodzeń tropami najważniejszych relikwii chrześcijaństwa. W trzecim tomie autorzy postanowili odnaleźć najbardziej poszukiwany przedmiot w dziejach świata, czyli Świętego Graala, a więc Kielich, którego miał użyć Jezus podczas Ostatniej Wieczerzy, gdy ustanawiał Eucharystię. Autorzy wyruszyli śladami owej relikwii, która wiodła od Jerozolimy, poprzez Rzym, do Hiszpanii. Na Półwyspie Iberyjskim dotarli do wielu tajemniczych miejsc, w których Kielich ukrywany był przez muzułmańskimi najeźdźcami. W Pirenejach zwiedzali niedostępne górskie klasztory, które dawały początek średniowiecznym opowieściom o Graalu i Rycerzach Okrągłego Stołu. Spotykali się z historykami, dzięki którym mogli zrekonstruować dzieje Świętego Kielicha ze wszystkimi perypetiami. Rozmawiali również z archeologami, którzy badali ów przedmiot, potwierdzając jego pochodzenie z ziem Bliskiego Wschodu i z czasów Jezusa. Dotarli też do wyników wielu badań na ten temat. W efekcie doszli do wniosku, że naczynie z jerozolimskiego Wieczernika znajduje się dziś w katedrze w Walencji. Wynikiem ich podróży do Europie i wielomiesięcznego śledztwa stała się niemal 300-stronicowa, bogato ilustrowana książka reporterska "Tajemnica Graala" – pierwsze na świecie tak obficie udokumentowane kompendium wiedzy na temat Kielicha z Ostatniej Wieczerzy. To publikacja oddzielająca rzeczywistość od mitów i legend oraz prezentująca prawdziwe dzieje Świętego Graala.

KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT WYBRALI RÓWNIEŻ
Dostawa i płatność
od 4,49 zł

Lokalizacja: Kraków, Polska

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
4,49 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
7,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
6,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczka48
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
10,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
6,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
10,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3-4 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

eCom Group Sp. z o.o.
Madalińskiego 9
30-303 Kraków
Dodatkowe informacje

 1. Reklamacje Klient może zgłaszać pisemnie na adres e-Księgarni: eCom  Group Sp. z o.o., ul. Madalińskiego 9, 30-303 Kraków lub mailowo na  adres: sklep@paskarz.pl.
 

2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do  korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości.
 

3. Sprzedawca rozpozna reklamację niezwłocznie nie później jednak niż w terminie 14 dni od jej złożenia.
 

4. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za wady fizyczne i prawne  zakupionego Towaru. Jeśli Klient ma miejsce zwykłego pobytu w Polsce,  odpowiedzialność tę reguluje art. 556 i następne ustawy - Kodeks cywilny  (tekst jednolity Dz. U. z2014 r. Nr 121 ze zm.). 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

eCom Group Sp. z o. o.
Madalińskiego 9
30-303 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Szczegółowe warunki zwrotów zawarte są w regulaminie.

O sprzedającym
paskarz_pl
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

1952

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • (012) 324 97 73
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Regulamin Księgarni Internetowej

  

Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1.   Kupujący –

osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13 rok życia, przy czym w

przypadku nieukończenia przez tę osobę 18 roku życia, wymagana jest  

zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz  

jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy  

szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje Zamówienia.

2.   Księgarnia Internetowa (e-Księgarnia) –

  sklep internetowy prowadzący sprzedaż poprzez portal aukcyjny

ALLEGRO.PL, znajdujący się pod adresem:

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=45841765&order=qd.

3.   Regulamin – niniejszy regulamin, normujący zasady korzystania z Księgarni Internetowej.

4.   Regulamin Allegro – Regulamin portalu aukcyjnego ALLEGRO.PL, dostępny na stronie: http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php.

5.   Sprzedający –

spółka pod firmą eCom Group sp. z o.o., z  siedzibą w Krakowie, przy

ul. Madalińskiego 9, 30-303 Kraków, wpisana do  Rejestru Przedsiębiorców

prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla  Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI

Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000577375, numer NIP: 6772392776, numer REGON 362557481.  

6.   Towar – produkty (w tym produkty w postaci elektronicznej, e-booki) prezentowane w e-Księgarni.

7.   Transakcja – umowa sprzedaży zawierana pomiędzy Sprzedającym a Kupującym za pośrednictwem serwisu Allegro.

§ 1.  Postanowienia ogólne

1.   Sklep

internetowy działający pod adresem:  

http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=45841765&order=qd

(e-księgarnia) prowadzony jest przez Sprzedającego.

2.   Sprzedający

  prowadzi poprzez e-Księgarnię sprzedaż Towarów. Sprzedawane Towary

wraz  z opisem i ceną prezentowane są na stronach e-Księgarni.

3.   Regulamin

  stosowany jest w zakresie nieuregulowanym Regulaminem Allegro. W razie

  sprzeczności postanowień Regulaminu z postanowieniami Regulaminu

Allegro, stosuje sie postanowienia Regulaminu Allegro.

§ 2. Warunki realizacji Transakcji

1.   Realizacja Transakcji następuje na zasadach określonych Regulaminem Allegro, przy uwzględnieniu poniższych warunków .

2.   Po zawarciu umowy, Kupujący otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie istotnych elementów Zamówienia.

3.   Umowa sprzedaży Towaru zawierana jest w języku polskim.

4.   Udostępnienie

  Kupującemu istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towarów następuje

poprzez przesłanie Kupującemu na podany adres e-mail oraz poprzez  

dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku potwierdzenia.

§ 3. Ceny produktów

1.   Ceny

  Towarów na stronie e-Księgarni zamieszczone przy Towarze podawane są w

  złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają

informacji dotyczących kosztów przesyłki, które podawane są oddzielne w

opisie Transakcji.

§ 4. Formy płatności, warunki dostawy

1.   Zapłaty za zamówiony Towar można dokonać:

a)   płatnością online za pośrednictwem przelewu elektronicznego,

b)   płatnością za pomocą karty płatniczej,

c)   przelewem

  na rachunek (przedpłata): rachunek i dane do przelewu Klient otrzymuje

  na podany adres e-mail – w przypadku braku wpłaty w terminie 10 dni

Zamówienie zostaje anulowane,

d)   płatnością gotówkową przy odbiorze przesyłki.

2.   Szczegółowe informacje na temat dostępnych form płatności online dostępne są w opisie Transakcji.

3.   Wyboru formy dostawy zakupionego Towaru Klient dokonuje w przed zawarciem

Transakcji. Informacja o warunkach dostawy oraz jej koszcie dostępna jest w opisie Transakcji.

4.   Przy odbiorze przesyłki z Towarem, Klient powinien sprawdzić przesyłkę,

a w szczególności jej opakowanie. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia  

przesyłki lub samego opakowania, Klient może odmówić odbioru przesyłki i

powinien zwrócić się do jej dostawcy o sporządzenie protokołu szkody.

5.   Sprzedawca wystawia faktury w formie elektronicznej (e-faktury), na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej.

6.   Klient

  będący podatnikiem podatku VAT lub Klient, który wskazał miejsce

dostawy poza terytorium Polski powinien po zawarciu Transakcji podać  

swoją firmę, adres oraz numer identyfikacji do celów podatkowych.

  

§ 4. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy

  

1.   Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, tj. dokonujący zakupów Towarów niezwiązanych bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zarobkową, może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni.

2.   Wskazany w punkcie powyżej termin 14-dniowy liczony jest od dnia, w którym nastąpiło wydanie Towaru.

  Datą wydania Towaru jest data jego odbioru przez Klienta lub data jego

  doręczenia przez operatora pocztowego lub kuriera. Dla zachowania

wskazanego terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego  

terminem.

3.   Aby

  skorzystać z prawa do odstąpienia, Klient powinien złożyć

Sprzedającemu  jednoznaczne oświadczenie o skorzystaniu z tego prawa np.

za pomocą  poczty tradycyjnej lub elektronicznej.

4.   Oświadczenie

  o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na formularzu o odstąpieniu

od umowy stanowiącym załącznik do regulaminu. Korzystanie z formularza nie jest obowiązkowe, ale gwarantuje, że Usługodawca jednoznacznie zinterpretuje wolę Klienta.

5.   W razie skorzystania z prawa odstąpienia Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Do

  czasu zwrotu Towaru Klient odpowiada za zniszczenie i uszkodzenie

Towaru lub inne zmniejszenie jego wartości, chyba że było to niezbędne  

do zbadania charakteru, cech lub funkcjonalności Towaru.  

6.   Zakupiony Towar należy zwrócić na adres: eCom Group Sp. z o.o., ul. Madalińskiego 9, 30-303 Kraków.

7.   Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Klient. Koszty te zależą od wybranego przez Klienta operatora pocztowego.

8.   Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku następujących Towarów:

a.   nagrań

  audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów

komputerowych jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

b.   o właściwościach określonych przez Klienta w Zamówieniu lub ściśle

związanych z jego osobą (przykładowo książka lub gadżet z dedykacją  

podaną przez Klienta)

c.   w przypadku dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism.

9.   Usługodawca

  niezwłocznie po otrzymaniu zwrotu Towaru, nie później jednak niż w

terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy,  

zwróci Klientowi uiszczoną kwotę obejmującą cenę Towaru oraz koszt  

wysyłki Towaru do Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z

  wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia Towaru innego niż

najtańszy - zwykła wysyłka za pośrednictwem operatora pocztowego). Zwrot

  pieniędzy zostanie dokonany tym samym sposobem, jak wybrana przez

Klienta forma płatności przy składaniu Zamówienia.

§ 7. Reklamacje

1.   Reklamacje

  Kupujący może zgłaszać pisemnie na adres e-Księgarni: eCom Group Sp. z

  o.o., ul. Madalińskiego 9, 30-303 Kraków lub mailowo na adres: allegro@paskarz.pl.

2.   W reklamacji Kupujący powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości.

3.   Sprzedający jako sprzedawca odpowiada wobec Kupującego za wady fizyczne i prawne zakupionego Towaru na podstawie rękojmi zgodnie z art. 556 i następne ustawy - Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z2014 r. Nr 121).