Taga Harmony PLATINUM C-40PR v.2 22/119-03-06 Wwa (6931072590)

zakończona
899,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 10.00 [kg]
  • marka: Inni producenci

TAGA HARMONY PLATINUM C40

Głośnik centralny dostępny w 3 kolorach: Czarny , Venge , Orzech Włoski.

899 zł

Cena brutto, możliwe raty w CREDIT - AGRICOLE lub Santander Raty od 3 do 48 tel 22/119-03-06.
Do sklepu zapraszamy w godzinach 10-19 od poniedziałku do piątku w soboty do 15.

OPIS TAGA HARMONY PLATINUM C40

Nowy poziom Mistrzostwa!

WERSJE: CZARNY, WENGE, ORZECH WŁOSKI

TAGA nie stosowała kompromisów w czasie procesu projektowania i produkcji poprzedniej serii Platinum, lecz w najnowszej drugiej edycji nasi inżynierowie akustyczni i konstruktorzy pokazali nowy poziom kunsztu!

Całkowicie nowy głośnik wysokotonowy z czystego tytanu TPTTD oferuje świetne pasmo przenoszenia, a przednia pokrywa o konstrukcji TAGA Waveguide TWG pełni rolę dyfuzora, który w szerszym zakresie rozprasza wysokie tony po pomieszczeniu.

Z kolei górna pokrywa głośnika wysokotonowego TTP (modele F, B, S-40, C40PR) pełni rolę obniżającą efekt tylnych fal stojących. Umieszczenie tweetera wysoko na skraju górnego poziomu obudowy (modele z TTP) dodatkowo zwiększa zakres pola dźwiękowego.

Rezultatem jest przestrzenny, krystalicznie czysty i detaliczny dźwięk górnych częstotliwości.

Aluminiowe przetworniki średnio i niskotonowe TPACD zostały precyzyjniej dostrojone a zmianom uległy także elementy budowy cewek. Teraz średnica jest jeszcze bardziej naturalna, żywa i bogata, a bas lepiej zdefiniowany, głębszy i mocniejszy.

Oferta modeli podłogowych zwiększyła się do trzech, co pozwala na lepsze ich dopasowanie do wielkości pomieszczenia i różnych wymagań melomanów. Teraz podłogowe kolumny stoją na solidnych podstawach z szpilkami, które dodatkowo odcinają obudowę od interferencji podłoża.

W ofercie pojawiły się nowe głośniki centralny i surround, jak również zestaw podstawkowy, który jest świetnym wyborem dla mniejszych pomieszczeń lub zastosowań, gdzie wymagane są monitory.

Każdy detal designu sprawia, że Platinum v.2 są modnymi i luksusowymi kolumnami!

Zabrzmią świetnie w Twoim domu - to pewne!

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

C-40PR

Konstrukcja Centralny 2-drożna, 3 głośniki, Wieszaki ścienne 12mm MDF obudowa TLIE Odcięcie zwrotnicy 3.5kHz
Głośnik wysokotonowy 25mm (1") TPTTD z TTP kopułka tytan z zawieszeniem butylowym, cewka aluminium platerowane miedzią - uzwojenie srebro, Φ70 magnes, panel TWG
Głośnik średnio/niskotonowy 2 x133mm (5.25") TPACD Membrana, kosz, pierścienie z aluminium, cewka i uzwojenie miedź (typu flat-wire) Φ80 magnes
Głośnik średniotonowy -
Głośnik niskotonowy -
Zalecana Moc Wzmacniacza 20-130W
Pasmo przenoszenia 39Hz-40kHz
Impedancja 6 Ω
Zalecana impedancja wzmacniacza 4-8 Ω
Czułość 88dB
Wymiary (Wys. x Sz. x Gł.) cm. 21 x 60 x 19
Waga bez opakowania 6.7 kg szt.
GWARANCJA POLSKIEGO DYSTRYBUTORA TAGA HARMONY

Bezpieczeństwo zakupu

Na allegro.pl istniejemy od 2002 roku firma na rynku działa od 15 lat. Sprzedawany przez nas towar jest nowy, fabrycznie zapakowany i pochodzi od POLSKIEGO dystrybutora TAGA. Okres gwarancji to 24 miesiące. Kupując u nas kupujesz w sklepie patronackim, wystawiamy F-VAT. Nie prowadzimy TAX-FREE. Reklamacje zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej - Wszystkie reklamacje pisemnie lub Faxem na nr tel 22/119-03-06 lub e mailem na adres: info@PioneerWarszawa.pl

Wysyłane przez nas przesyłki są ubezpieczone w przypadku uszkodzenia przesyłki kupujący ma obowiązek sporządzić w chwili dostawy wraz z kurierem raportu uszkodzenia przesyłki (kurier ma taki druk przy sobie) i odesłanie do nas uszkodzonego towaru wraz z raportem uszkodzenia przesyłki sporządzonym przez kuriera w oryginale. W przypadku braku w/w czynnoœci reklamacje nie będą uwzględniane! Sprawy napraw gwarancyjnych sugerujemy załatwiać bezpoœrednio w serwisach odpowiednich dla miejsca zamieszkania co znacznie przyspiesza czas naprawy. Prosimy o przemyœlane zakupy.

Komentarze
Potwierdzeniem wiarygodnoœci sprzedawcy są również nasze komentarze. SprawdŸ nasze opinie lub SprawdŸ nas wysyłając maile do kilku wybranych allegrowiczów, którzy w ostatnim czasie dokonywali zakupy u nas i poproœ o opis przebiegu transakcji.

Gwarancja i dowód zakupu
Do każdej sprzedaży dołączony jest paragon lub F-Vat oraz podbita i wypełniona karta Gwarancyjna.

ZOBACZ INNE PRODUKTY AUDIO/VIDEO NA NASZYCH AUKCJACH

Przelew na Konto Nr:
33194010763148951700­000000




Pytaj sprzedawce
o warunki przedłużenia na 3, 4 i 5 lat

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 33194010763148951700000000
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
1.Odbiór osobisty w sklepie na Mokotowie.

2. Zakup ratalny w systemie CREDIT-AGRICOLE raty od 6 do 36 , oprocentowanie od 6% -36% .Średnio 1% miesięcznie od kwoty wartości kredytu raty pod nr tel 22/119-03-06 lub 600-723-436 .e-mail KasiaAGD@Gmail.com

3.Wysyłka ubezpieczoną paczką za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD po przedpłacie lub za Pobraniem .

4.Przedmioty wielko gabartowe jesteśmy w stanie dostarczyć na terenie Warszawy po wcześniejszym uzgodnieniu z biurem
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

www.SharpWarszawa.pl
J.P. Woronicza 31
02-640 Warszawa
NIP: 566-141-36-41
REGON: 140746082

1.Odbiór osobisty w sklepie na Mokotowie.

2. Zakup ratalny w systemie  SANTANDER raty od 3 do 48 ,

oprocentowanie 1% miesięcznie razy ilość miesięcy wartości kredytu raty pod nr tel

22/119-03-06

3.Wysyłka ubezpieczoną paczką za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD  po przedpłacie lub za Pobraniem .

4.Przedmioty wielko gabarytowe jesteśmy w stanie dostarczyć na terenie

Warszawy gratis po wcześniejszym uzgodnieniu! Dostawy pod Warszawę

płatne !

Wystawiam faktury VAT  

  

Lokalizacja: Warszawa GG 7848223

kontakt

  • poniedziałek - piątek 10:00 - 19:00
  • sobota 10:00 - 14:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Zapraszamy do sklepu internetowego www.superhifi.pl.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Sklep Super Hi-Fi
ul. Woronicza 31
02-640 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Slep Super Hi-Fi
u. Woronicza 31
02-640 Warszawa
PL
Dodatkowe informacje

Reklamacje proszę kierować na e-mail: info@SuperHiFi.pl lub pod nr tel 22/119-03-06

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące ( 12 miesięcy )

Dodatkowe informacje

 

Warunki gwarancji:

  1. Sklep Super Hi-Fi z siedzibą w Warszawie przy ul .Woronicza 31, gwarantuje sprawne działanie sprzętu zgodnie z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w instrukcji obsługi.
  2. Gwarancja jest udzielana na okres 24 miesięcy, licząc od daty sprzedaży. W przypadku zakupu urządzenia na firmę (faktura VAT) gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy.
  3. Gwarancja obowiązuje w kraju, w którym dokonano zakupu.
  4. Ujawnione wady będą usunięte bezpłatnie w okresie gwarancji przez Autoryzowany Serwis danego Producenta.
  5. W przypadku zakupu towaru przez Internet, Klient (reklamujący) jest zobowiązany do zgłoszenia reklamacji na adres e-mail; info@superhifi.pl i dostarczenia uszkodzonego sprzętu do Autoryzowanego Serwisu Producenta na własny koszt. W innym przypadku dokonuje zgłoszenia i dostarcza produkt do punktu sprzedaży, w którym dokonał zakupu. Informacja na temat naprawy jest udzielana w miejscu złożenia reklamacji.
  6. Ewentualne wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione i zgłoszone w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie do 21 dni roboczych, lecz w uzasadnionych przypadkach (sprowadzenie części zamiennych z zagranicy) termin ten może ulec przedłużeniu o kolejne 30 dni.
  7. Wady lub uszkodzenia sprzętu powinny być zgłoszone, a wadliwy sprzęt dostarczony do serwisu, niezwłocznie po ujawnieniu się ich.
  8. Gwarancja dla wyświetlaczy LCD, ekranów dotykowych oraz akumulatorów wynosi 6 miesięcy od daty zakupu. W telewizorach dopuszczalne jest występowanie do 3 błędnych pikseli (białe, czarne, zielone, czerwone, niebieskie).
  9. Gwarancja dla akcesoriów dołączonych do urządzeń (np. ładowarki, piloty, klawiatury, myszki, słuchawki, przewody) wynosi 3 miesiące od daty zakupu.
  10. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (reklamacja sprzętu sprawnego lub uszkodzonego mechanicznie) zgłaszający reklamację zostanie obciążony kosztami transportu.
  11. Klientowi przysługuje prawo do wymiany sprzętu na inny, posiadający te same lub zbliżone parametry techniczne w przypadku, gdy serwis uzna, że usunięcie wady nie jest możliwe.
  12. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych.
  13. Gwarancja będzie respektowana jedynie w przypadku dołączenia do reklamowanego urządzenia opisu uszkodzenia, wszystkich akcesoriów, które klient otrzymał podczas kupna urządzenia oraz dowodu zakupu zawierającego datę sprzedaży.
  14. Gwarancją nie są objęte: uszkodzenia mechaniczne, elektryczne, termiczne i ingerencję cieczy lub celowe uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady, usterki oraz wady wizualne powstałe wskutek użytkowania, uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego i niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, usterki niemające wpływu na prawidłową pracę urządzenia, zaniki sygnału spowodowane odległością od nadajnika lub źle wykonaną instalacją antenową oraz uszkodzenia sprzętu, który nie został dostarczony do serwisu w bezpiecznym opakowaniu.
  15. Serwis może nie wykonać naprawy usterek w przypadku uszkodzeń plomby gwarancyjnej i śladów nieautoryzowanej naprawy.
  16. W przypadku gdy usterka nie jest objęta gwarancją producenta, serwis może zaproponować wykonanie usługi odpłatnej.
  17. Każdy reklamowany sprzęt Autoryzowany Serwis sprawdza pod względem poprawności działania.
  18. Sklep Super Hi-Fi i Autoryzowany Serwis nie odpowiadają za szkody i straty powstałe w wyniku niemożnści korzystania z urządzenia będącego w naprawie.
  19. Nieodebranie sprzętu z serwisu w ciągu 3 miesięcy może skutkować naliczeniem kosztów magazynowania urządzenia do czasu odbioru.
  20. Dostarczenie sprzętu w stanie niekompletnym, brak odpowiedniego opakowania jest równoznaczny z niewypełnieniem przez kupującego warunków gwarancji i może stanowić podstawę do odmowy naprawienia sprzętu lub przedłużenia okresu naprawy.
  21. W przypadku odesłania produktu na naprawę serwisową, gdzie nie stwierdzono usterki, konsument będzie obciążony kosztem ekspertyzy (stawka godzinowa 70 zł netto).
  22. W sytuacji, gdy produkt odesłany na serwis jest sprawny, a powodem złego działania urządzenia była rozładowana bateria, serwis obciąży konsumenta kosztem usługi ekspertyzy w kwocie 25 zł netto.

  23. Gwarancja na produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi.
  24. Jeśli nie możesz znaleść serisu prosimy o kontak telefoniczny pod nr 22/119-03-06 w godz 11-18 pon-piatek.