Taczka ogrodowa CURVER Keter Realbarrow 100L (6541974321)

249,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
  • Pocztex Kurier48 gratis
  • lokalizacja: Poznań
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • pojemność: 100 [l]

1x Taczka Keter Realbarrow 194937

W zestawie kupujesz 1 szt.

Keter Realbarrow to praktyczna taczka o pojemności 100 litrów, która idealnie sprawdzi w wielu pracach w ogrodzie i na działce.

Cechy produktu:

  • pojemność: 100 litrów
  • materiał: polipropylen
  • kolor: brązowoszary, jasnozielony
zobacz wszystkie parametry

OPIS

Keter Realbarrow to praktyczna taczka o pojemności 100 litrów, która idealnie sprawdzi w wielu pracach w ogrodzie i na działce. Taczka została wykonana z wytrzymałego tworzywa sztucznego odpornego na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych. Atutem taczki są ergonomicznie wyprofilowane uchwyty oraz gumowe koła ułatwiające transportowanie ładunku. W taczce zastosowano praktyczne otwory umożliwiające zabezpieczenie ładunku linką oraz frontową krawędź wykonaną z metalowej listwy zabezpieczającą krawędź taczki oraz ułatwiającą załadunek.

Taczka Keter Realbarrow 194937

Parametry

Bazowe informacje

Typ
Taczka
Producent
Keter
Marka
Keter
Model
Realbarrow
EAN
7290103659981
Kraj produkcji
Izrael
Kod producenta
194937
Gwarancja
12 miesięcy
Gwarancja dla firm
12 miesięcy

Wymiary i waga

Szerokość opakowania (cm)
58
Wysokość opakowania (cm)
240
Głębokość opakowania (cm)
128
Waga z opakowaniem (kg)
6,5
Szerokość produktu (cm)
57,5
Wysokość produktu (cm)
60
Głębokość produktu (cm)
127
Waga produktu (kg)
6,1

Opis

Stan
nowy
Kolor
brązowoszary
jasny zielony
Materiał
polipropylen
Instrukcja w języku polskim
tak

Specyfikacja

Pojemność (l)
100

Zdjęcia

Taczka Keter Realbarrow 194937 Taczka Keter Realbarrow 194937 Taczka Keter Realbarrow 194937 Taczka Keter Realbarrow 194937 Taczka Keter Realbarrow 194937 Taczka Keter Realbarrow 194937 Taczka Keter Realbarrow 194937
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Pocztex Kurier24 gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa gratis
kolejna sztuka: gratis
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Allegro to nie tylko największa platforma handlu elektronicznego w Polsce. Teraz jesteśmy także sprzedawcą produktów w ramach Serwisu Allegro. Dzięki temu możesz kupować bezpośrednio od Grupy Allegro sp. z o.o., co gwarantuje wyjątkową obsługę i sprawdzoną jakość sprzedawanych produktów. Nasze dane to: Grupa Allegro sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000268796, kapitał zakładowy: 33 976 500 złotych, NIP: 527-25-25-995, Regon: 140762508.

kontakt

  • 61 630 60 10
    opłata zgodna z taryfą operatora, infolinia czynna od pon. do pt. w godzinach 8:00 - 20:00

reklamacje

A. Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.). B. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: - pisząc na adres email: reklamacje-sklep@allegro.pl lub; - korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści Oferty, bądź; - w formie pisemnej kierując reklamację na adres: Grupa Allegro sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań. C. Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: - Twoje imię i nazwisko oraz adres, - numer oferty na Allegro, nr SO i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. D. GWARANCJA Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji)..

pozostałe informacje

A. Dostawa produktów możliwa jest tylko na terenie Polski, w terminie określonym w danej Ofercie i następuje na adres wskazany przez kupującego. B. Na wpłatę w związku z zakupionym produktem czekamy 7 dni. W tym czasie możesz wybrać kolejne produkty z naszej oferty i zapłacić za nie w ramach jednej płatności. C. Faktury za zakupiony produkt są przesyłane w formie elektronicznej. W związku z tym, akceptacja naszej Oferty stanowi jednocześnie Twoją zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej, w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług. D. Nabywcy będący konsumentami mają możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Kupujący będący konsumentami mają również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: ec.europa.eu/consumers/odr, podając nasz adres: sklep@allegro.pl. ODBIÓR ZUŻYTEGO SPRZĘTU Nabywając u nas sprzęt elektryczny lub elektroniczny masz prawo nieodpłatnie zwrócić stary zużyty sprzęt, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. Zwrot zużytego sprzętu może się odbyć wyłącznie w przypadku, gdy będzie obejmował sprzęt zużyty tego samego rodzaju, pełniący te same funkcje co nowy sprzęt u nas nabywany. Żeby skorzystać z usługi bezpłatnego zwrotu zużytego sprzętu, prosimy Cię o kontakt z naszym zespołem obsługi klienta drogą mailową na adres: sklep@allegro.pl. Niestety nie możemy zagwarantować jednoczesnej dostawy nowego i odbioru zużytego sprzętu. Nieodpłatny odbiór zużytego sprzętu realizowany jest w miejscu dostawy nowego sprzętu. Przed przekazaniem zużytego sprzętu, prosimy przygotuj zużyty sprzęt w następujący sposób: - kuchenki – wymagają odłączenia od instalacji gazowej (przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia) lub elektrycznej, - pralki, zmywarki i suszarki – wymagają odłączenia od instalacji wodnej i elektrycznej, - lodówki i zamrażarki - konieczne jest rozmrożenie i odłączenie od instalacji elektrycznej. Zwrotu zużytego sprzętu można dokonać także: -dostarczając go na własny koszt na adres: Prologis Park Błonie, DC 6, Kopytów 44, 05-870 Błonie; - w punktach zbierania zużytego sprzętu- w tym celu możesz zwrócić się z pytaniem do Urzędu Gminy lub Miasta, o podanie miejsca, w którym można bezpłatnie zezłomować stary sprzęt. Listę miejsc, w których można oddać zużyty sprzęt prowadzi również Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, pod następującym adresem:http://rzseie.gios.gov.pl/szukaj_rzseie.php