TABLICA SAMOPRZYLEPNA KREDOWA NA METRY 100cm KREDA (6921463265)

zakończona
17,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Paczka48 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 17,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
  • lokalizacja: Tarnów, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • bohater: brak
  • marka: inna
  • wiek dziecka: 3 lata +
  • materiał: inny
  • certyfikaty, opinie, atesty: CE
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

Najlepsza Tablica Folia Kredowa Samoprzylepna.

Dzięki prostocie przyklejania, każdy z Was może samodzielnie wykonać tablicę samoprzylepną,

po której można pisać i malować kredą.

Folia z tyłu ma kratki i można samemu dociąć nożyczkami do żądanego wymiaru.

Nie musisz montować drogich tablic ramkowych, używać wiertarki, młotka.

Zawsze możesz ją samodzielnie zamontować/zdemontować, bez szpecących ścianę dziur po montażowych.

Folia ORACAL641 jest odpowiednikiem tablicy kredowej i nadaje się do przyklejenia na:

meblach; kuchennych, pokojowych,

ścianach; tynkowych, gipsowych, akrylowych,

każdego rodzaju drzwi, powierzchnie szklane, boazeria drewniana, pcv itp.

PRZYKŁAD

Potrzebujesz folię na wymiar 100x100cm zalicytuj 1szt

Potrzebujesz folię na wymiar 100x200cm zalicytuj 2szt

Potrzebujesz folię na wymiar 100x300cm zalicytuj 3szt

itd..

W ZESTAWIE:

folia kredowa (dowolna ilość)

kreda (do przesyłki kolorowa kreda gratis)

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 43 1050 1562 1000 0091 4965 3108
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Paczka48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 50
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

A. Dostawa produktów możliwa jest tylko na terenie Polski, w terminie określonym w danej Ofercie i następuje na adres wskazany przez  kupującego. 

B. Na wpłatę w związku z zakupionym produktem czekamy do 7 dni. 

C. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie.

Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.


W przypadku wyboru płatności zwykłym przelewem w tytule przelewu proszę podać swój nick z allegro.   

Dane do przelewu:   Liliafarby24 Ewa Obarzanek ul.W. Witosa 11, 33-140 Lisia Góra  

Bank ING 43 1050 1562 1000 0091 4965 3108   

UWAGI DOTYCZĄCE LISTU POLECONEGO EKONOMICZNEGO.  

Jeśli zdecydują się Państwo na wysyłkę listem poleconym ekonomicznym, czas dostawy przez Pocztę Polską wynosi od 3 do 14 dni roboczych.

 "Rozdział 4   ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NIEWYKONANIE LUB NIENALEŻYTE WYKONANIE USŁUG POWSZECHNYCH § 38 1.  

Niewykonaniem usługi powszechnej jest: 

1)utrata przesyłki rejestrowanej w obrocie krajowym, przy czym za utraconą uważa się przesyłkę  rejestrowaną, niedoręczoną w terminie 30 dni od dnia nadania,   

2)doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienia o próbie jej doręczenia po upływie 14 dni od dnia jej nadania."  

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Sklep Kolor Ewa Obarzanek
Słowackiego 6
33-100 Tarnów
PL
Dodatkowe informacje

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć  Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:  domhurt@interia.eu 

Zwrot TOWARU dotyczy tylko i wyłącznie klientów indywidualnych - Konsumentów (osoba fizyczna). 


Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 

1)  o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za  wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci  prawo odstąpienia od umowy; 

2) w której cena lub wynagrodzenie  zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie  sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do  odstąpienia od umowy; 

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz  nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub  służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

4) w której  przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub  mająca krótki termin przydatności do użycia; 

5) w której przedmiotem  świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której  po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia  lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu; 

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po  dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie  połączone z innymi rzeczami; 

7) w której przedmiotem świadczenia są  napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy  sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30  dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi  przedsiębiorca nie ma kontroli; 

8) w której konsument wyraźnie żądał,  aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy  lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi  niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż  części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo  odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do  dodatkowych usług lub rzeczy; 

9) w której przedmiotem świadczenia są  nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w  zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu; 

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z  wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;  

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów  mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług  związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub  kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia  usługi; 

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na  nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za  wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i  po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia  od umowy.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
Sklep Kolor Ewa Obarzanek
Słowackiego 6
33-100 Tarnów
PL
Dodatkowe informacje

Szanowni Państwo Niniejszym wskazuję, że realizacja uprawnień z tytułu rękojmi (składanych reklamacji) wobec stwierdzonych przez Kupującego wad produktu dotyczących zakupionych w naszej Firmie produktów wymaga zachowania stosownej procedury, zgodnie z przepisami prawa. Zapewniamy, że każdy przypadek zgłoszonej reklamacji jest przez nas badany wnikliwie i zgodnie ze stanem faktycznym. Nie można jednak uznać reklamacji za uzasadnionej, a przede wszystkim za złożonej skutecznie, jeżeli produkt nie zostanie nam odesłany. W takiej bowiem sytuacji, nie mając produktu, nie jesteśmy w stanie stwierdzić, czy dany produkt ma rzeczywiście wadę, czy też składana reklamacja ma podłoże zupełnie inne. Żądanie zwrotu kwoty zakupu bez odesłania produktu traktujemy jako próbę oszustwa. W przypadku złożenia reklamacji co do zakupionego produktu logicznym jest, że produkt należy sprzedawcy odesłać. Jednocześnie informuję, że jeżeli w jakikolwiek sposób narażone zostanie dobre imię Firmy poprzez podawanie obraźliwych lub nieprawdziwych informacji o Firmie, zwłaszcza publicznie za pośrednictwem jakiegokolwiek środka przekazu, zostaną wyciągnięte z tego faktu konsekwencje prawne, w tym wynikające z przepisów o ochronie dóbr osobistych wraz z roszczeniami odszkodowawczymi za poniesioną z tego tytułu szkodę. Uprzejmie prosimy też o niezastraszanie nas opublikowaniem takich danych w przypadku nie zgłoszenia skutecznie reklamacji (nie wysłania do nas produktu) żądając szantażem zwrotu kwoty zakupu. Wszelkie tego typu wiadomości są przez nas archiwizowane i będą wykorzystane w ewentualnym procesie sądowym. 


Opis procedury reklamacyjnej: 

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: domhurt@interia.eu  lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

- Twoje imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 


Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.