Tablet OVERMAX QUALCORE 1021 3G GPS BT 4 RDZENIE (7037918240)

zakończona

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • przekątna ekranu (cale): 10.1
  • system operacyjny: android
  • kolor: odcienie czarnego
  • akumulator: litowo-jonowy
  • pojemność akumulatora (mAh): 5500
  • rozdzielczość aparatu tylnego (Mpix): 5
  • rozdzielczość nagrywanych filmów: 720p (HD)
  • rodzaj wyświetlacza: inny
  • ekran dotykowy: tak
  • rozdzielczość aparatu przedniego (Mpix): 5
  • rozdzielczość ekranu (piksele): 1024 x 600
  • wbudowana pamięć: 8 GB
  • pamięć RAM: 1 GB
  • częstotliwość procesora (GHz): 1.3
  • liczba rdzeni procesora: 4
  • funkcje: funkcja telefonu
  • gwarancja: producenta
  • funkcje aparatu: lampa błyskowa, autofocus, zoom, wykrywanie twarzy, zdjęcia seryjne, samowyzwalacz, optyczna stabilizacja obrazu, HDR
  • komunikacja: bluetooth, wi-Fi
  • transmisja danych: 3G, 2G
  • nawigacja: A-GPS, GPS
  • złącza: microUSB typ B, mini jack 3,5 (audio)
  • czujniki: akcelerometr, czujnik zbliżeniowy, czujnik światła

opis

TABLET OVERMAX QUALCORE 1021 3G

Qualcore 1021 3G to nowa, jeszcze lepsza odsłona znanego i docenianego tabletu Qualcore 1020. Modem

3G, 4-rdzeniowy procesor oraz wygodny ekran 10” IPS pozwolą Ci zawsze komfortowo korzystać z tabletu!

WIELE MOŻLIWOŚCI W JEDNYM URZĄDZENIU

Dzięki Google Play można pobierać za darmo tysiące aplikacji i gier. To znakomite urządzenia do słuchania
muzyki lub oglądania filmów. Tablet obsługuje również polskie platformy telewizyjne i radiowe, oraz posiada
pakiet aplikacji biurowych i rozrywkowych. Dla jeszcze większej wygody, tablet Qualcore 1021 3G posiada
bogaty pakiet aplikacji na start: Aponia GPS Navigation, Avast Antivirus, CoiGdzie, Dziennik Gazeta
Prawna, EasyCall, Flotis, GG Radio, Karaoke, iHouse, Interia, Kingsoft Office, N7 Player, Nextto, Onet i
Yanosik.

SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA POZOSTAŁE NASZE

AUKCJE ORAZ NA NASZ FANPAGE



Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 15,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
1 dzień roboczy

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

Na nasze produkty  udzielana jest 24 lub 36 miesięczna gwarancja Producenta.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Elektromarka.pl Jolanta Lipińska
Środkowa 25/4
03-431 Warszawa
Dodatkowe informacje

                                                                  Reklamacje


  Kupujący może zareklamować zakupiony u Sprzedawcy towar, składając wniosek reklamacyjny w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub adres e-mail: elektromarka@interia.pl (wzór wniosku poniżej).  Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej formie. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest przez Sprzedającego na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.    Przed przystąpieniem do reklamacji zakupionego produktu proszę zapoznać się z warunkami rękojmii.  

      
                                             Wzór wniosku reklamacyjnego: 


Imię i Nazwisko: .................................                                                     Data .................................

Adres: ..................................................

Adres e-mail: ......................................

Telefon: ...............................................                            Nazwa Sprzedawcy:

                                                                                            ...................................................................


Data zawarcia umowy kupna: .............................................

Przedmiot reklamacji: ...........................................................


                                                                 Reklamacja


Tutaj proszę wpisać wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację oraz wskazać swoje żądanie dot. sposobu rozwiązania reklamacji. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Elektromarka.pl Jolanta Lipińska
Środkowa 25/4
03-431 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

            

                                      Prawo do odstąpienia od umowy


  1. Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34Prawa konsumenckiego.
  2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu dostępnym pod adresem elektromarka.pl/formularz-zwrotu lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.
  4. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
  6. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  7. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt.
  8. Konsument nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1. Prawa konsumenckiego.
  9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  10. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Konsumentowi rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.
  11. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  12. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  13. Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
    1. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    7. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;
    8. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

O sprzedającym
ElektroMarka
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

13

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 516 74 6666
poniedziałek - sobota
09:00 - 22:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

§ 1. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy składającym zamówienie, zwanym dalej Kupującym, a firmą elektromarka.pl  Jolanta Lipińska – przyjmującym zamówienie, zwanym dalej Sprzedającym. 

§ 2. W licytacji mogą brać udział osoby pełnoletnie, posiadające pełną zdolną do czynności prawnych. Udział w aukcji przez Kupującego oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.

§ 3. Kupujący przystępując do licytacji składa ofertę kupna przedmiotu aukcji, która wiąże Kupującego w swych skutkach prawych i nie może być wycofana przez Kupującego. Kupujący powinien zatroszczyć się o to, aby oferty z jego konta nie były składane lekkomyślnie, omyłkowo lub też bez zapoznania się i zrozumienia konsekwencji składania oferty zgodnie z niniejszym regulaminem, a Sprzedający nie odwołuje złożonych ofert. W przypadku nie wykupienia przedmiotu (braku zapłaty) kupujący zostanie pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu nie wywiązania się z umowy kupna - sprzedaży.

§ 4. Skutki prawne § 3 stosuje się także do każdego kolejnego postąpienia w aukcji. 

§ 5. Kupujący składając ofertę kupna przyjmuje do wiadomości, że formą płatności za wygraną aukcję jest płatność z góry przelewem na konto Sprzedającego. Czas na dokonanie wpłaty to 10 dni roboczych liczonych od dnia zakończenia aukcji. Za moment zapłaty uznaje się moment uznania rachunku bankowego Sprzedawcy w pełnej wysokości (koszt zakupionego przedmiotu powiększony o koszty przesyłki). W przypadku nie dokonania wpłaty w powyższym okresie Sprzedający wysyła przypomnienie, a następnie po kolejnych 7 dniach ( w przypadku dalszego braku wpłaty ) Sprzedający występuje do serwisu allegro.pl o zwrot prowizji od sprzedaży.

§ 6. Wysyłka następuje w terminie 24 godzin  od chwili zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym Sprzedającego, a czas dostawy do Klienta wynosi 3 dni robocze. O wysyłce Sprzedający informuje Kupującego za pośrednictwem poczty elektronicznej. Kupujący zobowiązuje się odebrać przesyłkę. Jeśli Kupujący nie odbierze przesyłki, wraca ona do Sprzedającego. Ponowna wysyłka jest możliwa jedynie po uregulowaniu przez kupującego kosztów przesyłki zwrotnej oraz kosztów ponownej wysyłki.