Szwedzki Niezbędnik Polowy 3w1 Spork - Super Lekki (6482853606)

12 dni do końca
cena kup teraz
12,99 zł
z 3 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony priorytetowy 9,50 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 13,50 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 14,50 zł
  • lokalizacja: Janów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy

Szwedzki Niezbędnik Polowy 3w1

Niezbędnik wykonany według wymagającej specyfikacji militarnej, łączy w sobie 3w1, tzn.: łyżkę, widelec i nóż w jednym sztućcu. Innowacyjna konstrukcja szwedzkich projektantów sprawia, że niezbędnik ma niską wagę, niewielkie wymiary pozwalające na bezproblemowe przenoszenie niezbędnika, można go również przytroczyć do ekwipunku, umożliwia to ucho znajdujące się na końcu rękojeści.

Plastik z którego został wykonany niezbędnik spełnia wszystkie atesty pozwalające na używanie go przy spożywaniu posiłków.

Całość została starannie zaprojektowana i wyprodukowana w Szwecji.

Parametry:

Długość: 16,5 cm

Szerokość max (łyżka): 4,8 cm

Produkcja: Wildo Made in Sweden

Stan: NOWY

Oferowany niezbędnik to konstrukcja 3w1

Innowacyjne rozwiązanie 3w1 tzn.,

łyżka, widelec i nóż w jednym sztućcu

Niezbędnik jest szwedzkiej produkcji ma niewielką wagę i

został wykonany z atestowanych materiałów

Zapraszam do zakupu

W przypadku pytań proszę o kontakt:

Pn-Pt :10-19, Sob:10-14

tel: 519-604-577

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Millennium S.A. 40116022020000000236347471
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony priorytetowy 9,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 14,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa ekonomiczna 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 21,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 516-596-208
    Telefon kontaktowy czynny Pn-Pt: 9-18, Sob: 9-14

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827) Klient będący konsumentem, który zakupił towar na odległość – za pośrednictwem sklepu internetowego, allegro – ma prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyn w terminie 14 dni (do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem). 2. Zwracany Towar nie może nosić śladów korzystania poza koniecznymi do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru. 3. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy, który stanowi załącznik na dole rozdziału "szczegółowe warunki zwrotów" który jest dostarczany wraz z Towarem. 4. Oświadczenie o odstąpieniu należy złożyć: a) listem poleconym na adres Sprzedawcy, wskazany w Rozdziale 1 § 1 Regulaminu. b) w postaci elektronicznej i wysłać Sprzedawcy na adres poczty elektronicznej wskazany e-mail konta allegro demobilowo (informacja dla sprzedającego). 5. Odstępując od umowy, Klient jest zobowiązany załączyć dowód sprzedaży – najlepiej oryginał lub kopię paragonu lub faktury VAT lub inny niebudzący wątpliwości dowód zakupu. 6. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy – na swój koszt – niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy (do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem). 7. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia (Sprzedawca zwraca najtańszy oferowany w Sklepie koszt dostarczenia Towaru). 8. Jeżeli Klient wraz z oświadczeniem o odstąpieniu nie odesłał Towaru, Sprzedawca wstrzymuje się do zwrotu dokonanych przez Klienta płatności do dnia otrzymania Towaru. 9. Klient może przesłać zwracany Towar na swój koszt na adres:”ANDREMAX” Andrzej Kaczmarski, ul. Renesansowa 27/61, 01-905 Warszawa. 10. Prosimy o odsyłanie Towaru w miarę możliwości w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu. 11. Zwrot należności nastąpi w takiej formie, w jakiej dokonywany był zakup: konto bankowe lub na kartę, a w przypadku zakupu za pobraniem – na wskazane przez Klienta konto. 12. Przesyłki ze zwracanym Towarem nadane za pobraniem lub na koszt odbiorcy (Sprzedawcy) nie będą przyjmowane. 13. Kupującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku towaru w postaci nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programów komputerowych dostarczonych w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli opakowanie to zostało otwarte po dostarczeniu. Wzór Formularza odstąpienia od umowy: Formularza odstąpienia od umowy (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Adresat: "ANDREMAX" Andrzej Kaczmarski ul. Renesansowa 27/61 01-905 Warszawa Niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów: ............................................................................................................................................. ............................................................................................................................................. ............................................................................................................................................. ............................................................................................................................................. ............................................................................................................................................. ............................................................................................................................................. Zwroty należy wysyłać na adres: "ANDREMAX" Andrzej Kaczmarski ul. Renesansowa 27/61 01-905 Warszawa Data otrzymania zamówienia: ............................................................................................. Imię i nazwisko konsumenta(-ów): ...................................................................................... Adres konsumenta(-ów): ............................................................................................................................................. ............................................................................................................................................. ............................................................................................................................................. Telefon kontaktowy konsumenta(-ów): .................................................................................................... Podpis konsumenta(-ów) ................................................... Data: (*) Niepotrzebne skreślić. Zwracane towary należy przesłać wraz z kopią wypełnionego formularza

reklamacje

Odpowiedzialność za wady rzeczy 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną (rękojmia). 2. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: 1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia; 2) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; 3) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; 4) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym. 3. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego Towaru Klientowi. Termin ten biegnie na nowo w razie wymiany produktu. 4. W razie niezgodności towaru z umową Klient najpóźniej w terminie roku od dnia stwierdzenia tej niezgodności jest zobowiązany wysłać zawiadomienie (oświadczenie) o stwierdzonej niezgodności na adres Sprzedawcy, wskazany w Rozdziale 1 § 1 Regulaminu. Dla zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia (oświadczenia) przed jego upływem. Klient zobowiązany jest sporządzić na piśmie opis stwierdzonej niezgodności Towaru z umową oraz wskazać zakres roszczenia (patrz pkt 5). 5. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może: a) żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, b) żądać usunięcia wady, c) żądać obniżenia ceny, d) odstąpić od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. 6. Sprzedawca jest obowiązany – na swój koszt – wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Przyjmuje się, iż termin ten wynosi do 14 dni. 5. W przypadku stwierdzenia wad lub niezgodności Towaru z umową Klient może złożyć reklamację lub wysłać na koszt Sprzedawcy reklamowany Towar na adres: ”ANDREMAX” Andrzej Kaczmarski, ul. Renesansowa 27/61, 01-905 Warszawa 6. Klient odsyłający reklamowany Towar do Sprzedawcy jest zobowiązany do załączenia pisemnego oświadczenia zawierającego następujące dane: dane reklamującego – imię i nazwisko, dokładny adres zamieszkania oraz adres e-mail, datę nabycia Towaru, nazwę Towaru, cenę nabycia, dokładnie opisaną wadę oraz okoliczności jej powstania, żądania reklamującego. Składając reklamację, Klient zobowiązany jest również do załączenia dowodu sprzedaży – najlepiej oryginału lub kopii paragonu lub faktury VAT lub innego niebudzącego wątpliwości dowodu zakupu. Gotowy formularz reklamacyjny stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. 7. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedurą składania reklamacji Klient może uzyskać wskazówki, dzwoniąc pod numer telefonu +48 519-604-577 (koszt połączenia jak za połączenia lokalne).

pozostałe informacje

W przypadku pytań proszę pisać w zakładce "informacje do sprzedającego" pomożemy w wyborze i podpowiemy oraz odpowiemy na pytania.