Szukacz par przewodów kabli MASTECH 0387 (6908430441)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
65,60 zł
z 4 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 3,94 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 11,00 zł
  • lokalizacja: Łomża, Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

Szukacz par przewodów kabli MASTECH 0387

Szukacz par przewodów jest przeznaczony do identyfikowania

i wyszukiwania przewodów bez naruszania ich izolacji.

Funkcjonalność:
- Wyszukiwanie przerwanych przewodów.
- Wyszukiwanie punktu uszkodzenia przewodu.
- Wykrywanie sygnału dzwonienia na liniach telefonicznych.
- Identyfikacja stanu linii telefonicznej.
- Wysyłanie sygnału w celu identyfikacji wybranego przewodu spośród wiązki.

W skład zestawu wchodzi moduł nadawczy i odbiorczy , etui , komplet baterii.

Instrukcja w języku polskim , karta gwarancyjna
Parametr Wartość
Sygnał nadajnika 1KHz
Sygnał odbiornika 100 - 300KHz
Waga nadajnik/odbiornik 114 / 106g
Wymiary nadajnik/odbiornik 145x35x25 / 238x43x26 mm
Bateria 6F22 9V
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 32 1140 2004 0000 3302 5131 5582
    • 50 1020 5558 1111 1740 8600 0067
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 14,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo - Usługowe "ELDOR"
ul.Poznańska 125
18-400 Łomża
NIP: 718-196-60-16
REGON: 200057212

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 18:00
  • sobota 10:00 - 14:00
  • niedziela zamknięte

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo - Usługowe "ELDOR"
ul.Poznańska 125
18-400 Łomża
 
1. Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru i udzielenia informacji konsumentowi o tym prawie, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie na adres: PPHU "ELDOR" Łukasz Baranowski ul. Poznańska 125 18-400 Łomża. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie może również zostać złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: esklep@eldor.net.pl. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku. 2. W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru do Sprzedawcy ponosi Klient. 3. Zwrot towaru do Sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. 4. Sprzedawca dokonuje zwrotu wszystkich dokonanych płatności, w tym kosztów dostarczenia rzeczy, w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu towaru. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeśli Klient zwraca jedynie część zakupionych towarów wówczas otrzymuje zwrot płatności za te towary oraz zwrot kosztów przesyłki proporcjonalnie do wartości całego zamówienia. 5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz.827): - świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy, - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, - w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, - w której przedmiotem świadczenia jest produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia, - w której przedmiotem świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, - w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, - w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli, - w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub produktów, - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, - dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism z wyjątkiem umowy o prenumeratę, - zawartej w drodze aukcji publicznej, - świadczenie usług w zakresie zakwaterowania innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi, - dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

1. W razie jakichkolwiek niezgodności towaru ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu lub niekompletnej dostawy, Klient może złożyć reklamację pod adresem e-mail: esklep@eldor.net.pl, podając dane niezbędne do identyfikacji zamówienia (adres dostawy, numer zmówienia itp) i dokładnie opisując problem wypełniając protokół reklamacyjny dostępny na stronie: Do Pobrania. 2. Reklamacja może również zostać złożona listem poleconym na adres: PPHU "ELDOR" Łukasz Baranowski, Poznańska 125, 18-400 Łomża. 3. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny pełnowartościowy, a brakujące elementy zostaną dosłane klientowi. W przypadku wyczerpania asortymentu , Klient może zdecydować czy Sprzedawca zwróci mu równowartość ceny produktu, zaakceptuje obniżoną cenę lub wybierze inne dostępne w sklepie towary do wyboru. 4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni. 5. W przypadku konieczności zwrotu towaru, Klient odsyła towar do sklepu paczką pocztową priorytetową a Sprzedawca zwraca pełną kwotę zapłaconą za towar wraz z kosztami dostawy oraz koszt przesyłki zwrotnej reklamowanego towaru. Możliwe jest ustalenie innej dogodnej dla Klienta formy zwrotu towaru. 6. W przypadku gdy w wyniku reklamacji następuje zwrot towaru, Sprzedawca zwraca Klientowi pełną kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy. 7. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (DZ. U. z 2014, poz. 121). 8. Wada fizyczna Towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli Towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o których Sprzedawca zapewnił Klienta, nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, Towar został wydany Klientowi w stanie niezupełnym. 9. Wada prawna Towaru zachodzi wówczas, gdy Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu. 10. W przypadku Konsumenta na równi z zapewnieniem Sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza Towar do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, lub która przedstawia się jako producent. Sprzedawca nie ponosi jednak odpowiedzialności, gdy zapewnień tych nie znał, ani oceniając rozsądnie nie mógł ich znać, albo gdy zapewnienia te nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść tych zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży. 11. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. 12. W przypadku Konsumenta, gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania Towaru. 13. Sprzedawca jest odpowiedzialny za tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. 14. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. 15. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.

pozostałe informacje

Zwrotowi nie podlega: - towar który był używany przez klienta, noszący ślady użytkowania, - towar specjalnie odmierzony dla klienta np: ucięty kabel z rolki, - towar specjalnie sprowadzony gdzie dostawca nie przyjmuje zwrotów lub koszty zwrotu są równoważne z wartością towaru.